عاشق شکلات هستید؟ این هتل‌ها مخصوص شما هستند!

اطلاعات مفید
عاشق شکلات هستید؟ این هتل‌ها مخصوص شما هستند!

چه چیزی باعث می‌شود، واقعا عاشق یک هتل خاص شوید؟ طراحی داخلی، اتاق‌ها، امکانات تفریحی و خیلی چیزهای دیگر هستند که می‌توانند معیار ما برای علاقه‌مندی به یک هتل باشند. با این حال تنها یک ویژگی خاص و متفاوت می‌تواند اقامتگاهی را برای همیشه در ذهن ما هک کند. برای آن‌هایی که عاشق شکلات هستند و همیشه روی میزشان انواع شیرینی جات را دارند، هتل‌هایی که امروز در نوشته‌مان آورده‌ایم، حتما به یک خاطره فراموش نشدنی تبدیل خواهند شد. با ما همراه شوید با معرفی بهترین هتل‌های دنیا برای طرفداران شکلات:

 

Hotel Fabrica do Chocolat (ویانا دو کاستلو، پرتغال)

تا به حال شد به هتلی فکر کنید که شبیه به خانه هانسل و گرتل باشد و خود را درون چنین هتلی تصور کنید؟ Fabrica do Chocolat را در واقع می‌توان چنین هتلی تصور کرد که تم شیرینی جات و شکلات دارد و همچنین دارای یک موزه اختصاصی برای شکلات است. مهمانان این هتل در زمان اقامت خود می‌توانند از انواع شکلات‌ها استفاده کرده، در اسپا کاکائو بدون کالری بخورند، شکلات تراپی را تجربه کنند و روزهایی عالی و مملو از شیرینی را در سفر داشته باشند.

Hotel du Cap-Eden-Roc (آنتیب، فرانسه)

شاید خیلی‌ها این هتل را به خاطر حضور در جشنواره کن انتخاب کنند، اما Hotel du Cap-Eden-Roc به چیز دیگری هم معروف است و آن ۹ شیرینی پز قهاری هستند که به صورت تیم، شکلات‌ها و شیرینی‌های مخصوص می‌پزند. شما در این مکان می‌توانید شکلات‌هایی با طعم فصلی را تجربه کرده و طعم‌های متفاوت و عالی را بچشید.

 

۱۰ سایت خارق‌العاده باستان شناسی در جهان

Bulgari Hotel (شانگهای، چین)

شعبه‌ی جدید از هتل Bulgari  سال پیش در شانگهای ساخته شده که توانسته اقامت لاکچری را در سطح جدیدی برای مشتریانش به همراه داشته باشد. اما بخش جذاب برای ما که عاشق شکلات هستیم و به تور چین رفته‌ایم، بوتیک شکلات آن به نام Il Cioccolato است که در شعبه دبی نیز قبلا به چشم می‌خورد. شکلات‌های این مکان به شکلی خیره کننده ساخته می‌شوند و همچون جواهری هستند که طعمشان تا مدت‌ها برایتان به یادگار خواهد ماند. این برند قرار است بعدها هتل‌هایی در توکیو، مسکو، پاریس و چند شهر مهم دیگر نیز راه‌اندازی کند.

Soneva Fushi (جزیره کونفونادهو، مالدیو)

برای علاقه‌مندان به شکلات، در سفر به تور مالدیو نیز انتخابی محشر وجود دارد و آن هم ریزورت لاکچری Soneva Fushi است. تنها ریزورت جهان که اتاق‌هایی خاص دارد که در آن‌ها مملو از شکلات است و همه‌ی آن‌ها نیز به دست کیک‌پزهایی در همان جا درست شده‌اند. اگر اهل شیرینی و شکلات هستید، شک نکنید که این اتاق بخشی از رویاهای شما را به واقعیت بدل خواهد کرد!

Hotel Amigo Rocco Forte (بروکسل، بلژیک)

بروکسل را همه به عنوان پایتخت شکلات در جهان می‌شناسند و بدون شک هر هتلی که نزدیک به مرکز شهر باشد، یک هتل عالی برای طرفداران شکلات است. اما Amigo Rocco Forte با پکیج‌های مخصوصی که به مشتریانش می‌دهد، از بهترین انتخاب‌ها محسوب می‌شود. این هتل محصولاتی از بهترین شکلات فروشی‌های شهر را برایتان درب اتاق آماده می‌کند و همچنین کارگاه‌های آموزشی یک روزه برای پخت شکلات خوشمزه نیز دارد که می‌توانید در آن‌ها شرکت نمایید.

 

گران‌ترین رستوران‌های دنیا را بشناسید

The Chocolate Boutique Hotel (بورنموث، انگلیس)

این اقامتگاه از آن هتل‌هایی است که کاملا با تم شکلات ساخته شده و از همان شروع کارش در سال 2006 توانسته در بین عاشقان شکلات، معروف شود و مسافرانی از سراسر دنیا داشته باشد. در این جا هم فواره شکلات هست، هم انواع شکلات‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه برایتان سرو می‌شود و هم به طور کلی هر فعلیتی که بتوانید با این دسرهای خوشمزه انجام دهید را در بوتیک هتل "شکلات" می‌توانید به انجام برسانید.

The Point (نیویورک، آمریکا)

چیزی که در The Point تجربه می‌کنید، کاملا با دیگر هتل‌ها متفاوت است. شما این جا می‌توانید شکلات‌هایی با طراحی خاص خود را سفارش دهید تا برایتان بسازند. می‌توانید انواع خوراکی‌های بر پایه شکلات را سفارش دهید و روز و شب هر زمان که خواستید، آن‌ها را درب اتاق تحویل بگیرید. این بوتیک هتل تنها ۱۱ اتاق دارد و از جمله اقامتگاه‌های خیلی لاکچری برای کسانی به حساب می‌آید که حسابی طرفدار شکلات هستند. خیلی از زوج‌های جوان عاشق این مکان هستند و برای برنامه‌هایی همچون سالگرد ازدواج یا تولد، اتاقی در این هتل برای خود رزرو کرده و با شکلات‌هایی طراحی شده به همان مناسبت، آن روز را جشن می‌گیرند.

 

بهترین مقاصد ساحلی دنیا

۰۹ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران