معرفی زیباترین قصر هتل‌های دنیا

اطلاعات مفید
معرفی زیباترین قصر هتل‌های دنیا

از قلعه‌های قرون وسطایی تا رستوران‌ها مدرن با غذاهای آنچنانی، قصرهای زیادی در دنیا هستند که حالا به عنوان هتل‌های لاکچری فعالیت می‌کنند. البته هر کدام از این قصرها بر طبق جایی که قرار گرفته‌اند و همچنین شکل کلی‌شان، تفاوت‌های آشکاری داشته و سفری کاملا متفاوت را برای مسافرانشان رقم خواهند زد.

در نوشته‌ی امروز ما ۱۰ قصر فوق‌العاده زیبا در دنیا را به شما معرفی خواهیم کرد که به عنوان هتل فعالیت می‌کنند و شما می‌توانید در آن‌ها همچون پادشاه یا ملکه اقامت داشته باشید.

 

قلعه آشفورد (کونگ، ایرلند)

تاریخ ساخت این قلعه‌ی بسیار زیبا و خاص به سال ۱۲۲۸ میلادی بر می‌گردد، اما از آن دوران چندین بار قلعه دست به دست شد و تغییرات زیادی به خود دید تا این که در نهایت حالا یک هتل لاکچری و فوق‌العاده است که تجربه بودن در آن، با هیچ جای دیگری در دنیا قابل مقایسه نیست. این مکان ۸۲ اقامتگاه در خود دارد و حال و هوای کلاسیک و شاهانه آن کاملا حس می‌شود و آن اقامت شاهانه‌ای که انتظار دارید را کاملا برایتان تداعی خواهد کرد.

 

زیباترین قصرهای سلطنتی در آسیا

کاخ چراغان (استانبول، ترکیه)

از تاریخ ساخت کاخ چراغان نیز حدود بیش از یک و نیم قرن می‌گذرد، اما حالا در سفر با تور استانبول اگر در این قصر اقامت داشته باشید، می‌توانید از امکاناتی همچون استخر بزرگ، سونا، حمام‌های کلاسیک ترکی و البته نمای جذابی از تنگه بسفور لذت ببرید. این قصر در کنار اقامتگاه‌های بسیار لوکس و زیبا، رستوران‌های کلاس جهانی و همچنین استراحتگاه‌های فوق‌العاده‌ای رو به تنگه دارد که همه‌ و همه از آن یک مکان رویایی می‌سازد.

 قلعه کولزین (آیرشایر، اسکاتلند)

تنها ۵۰ مایل دورتر از گلاسکو، یکی از زیباترین قلعه‌های اسکاتلند روی یک صخره سرسبز و رو به دریا واقع شده که گردشگران می‌توانند در اقامتگاه‌های آن سکونت داشته در باغات زیبایش قدم بزنند و از فضای لاکچری آن لذت برده، برای چند روزی تجربه زندگی اشراف بریتانیا را تجربه نمایند. یکی از بخش‌های هتل همچون موزه‌ای از زمان جنگ جهانی دوم حفظ شده و همچنین یک کتابخانه عالی در مجموعه وجود دارد که پیشنهاد می‌کنیم در زمان اقامت در این قلعه زیبا، حتما از آن‌ها دیدن کنید.

 

معروف‌ترین دیوارهای جهان را بشناسید

قلعه اوبیدوس (اوبیدوس، پرتغال)

تصور بودن در یک قلعه تاریخی متعلق به ۷۰۰ سال پیش آن هم در شهر زیبایی همچون اوبیدوس، یکی از آرزوهای هر اهل سفری خواهد بود. اقامتگاه‌های این قلعه‌ی زیبا در مساحت‌های مختلف از یک تا سه اتاق خوابه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و تا جای ممکن سعی شده تا در کنار حفظ شکل و شمایل تاریخی این بنا، امکانات کامل و به روز نیز برای آن‌ها تهیه دیده شود.

Chateau de la Barre (دره لویر، فرانسه)

دره لویر مملو از قصرهای تاریخی زیبایی است که آرمان گرایی فرانسوی‌ها در دوره‌ی رونسانس را به رخ می‌کشند. اما در میان این بناهای زیبا، Chateau de la Barre که یکی از جذاب‌ترین و درخشان‌ترین آن‌هاست، که به عنوان یک هتل عالی نیز فعالیت می‌کند. دکور داخلی این قلعه کاملا شبیه به یک قصر کلاسیک فرانسوی است و از مبلمان و تجهیزاتی به همان سبک نیز استفاده شده است. باغات زیبا و فضای کلی Chateau de la Barre به هر چه بهتر شدن تجربه شما از بودن در این مکان نیز کمک شایانی می‌کند.

 

گردشی رمانتیک در کانال‌های آبی دنیا

Castillo de Santa Catalina (مالاگا، اسپانیا)

اسپانیا نیز به داشتن قصرهای آنچنانی مشهور است، اما Castillo de Santa Catalina که ساخت آن به قرن ۱۳ میلادی بر می‌گردد، یکی از معروف‌ترین آن‌هاست که در کنار فعالیت به عنوان هتل، بخش‌های متنوع زیادی را در خود دارد و همچنین از دکور لاکچری آن می‌توان به کفپوش مرمری، ستون‌های سنگی جذاب و سقف‌های مرتفع اشاره کرد. این بنای تاریخی و مهم تنها چند دقیقه از ساحل لا کالتا و همچنین موزه پیکاسو فاصله دارد.

قلعه پکفورتون (چشایر، انگلستان)

قلعه پکفورتون در قرن ۱۸ میلادی ساخته شد و با این که بنایی بسیار بزرگ محسوب می‌شد اما تا سال ۱۹۳۹ تنها یک خانواده در آن زندگی می‌کردند! البته بعد از جنگ جهانی دوم اتفاقات زیادی برای این بنا افتاد و البته سریال‌های انگلیسی زیادی همچون شرلوک هلمز و دکتر خو در آن ساخته شد. اما حالا این بنای بزرگ با زمین ۱۶۰۰ هکتاری‌اش، یک هتل لاکچری فوق‌العاده عالی و متفاوت در انگلستان محسوب می‌شود.

Castello di Petroia (گوبیو، ایتالیا)

نه تنها به خاطر بودن در این قلعه‌ی تاریخی زیبا، بلکه به خاطر طبیعت شگفت‌انگیزی که این بنا در آن ساخته شده هم باید حداقل یک بار در تور اروپا، به این قلعه‌ی تاریخی بروید. اما خود Castello di Petroia نیز ساختی بی‌نظیر دارد و در طی روز، انوار خورشید را در هر جای این قلعه به خوبی مشاهده خواهید کرد و البته دکور لوکس و جذاب اقامتگاه‌ها نیز به این زیبایی کمک شایانی می‌کند. البته Castello di Petroia به اندازه‌ی دیگر بناهایی که یاد کاردیم، لاکچری به حساب نمی‌آید که بیشتر به خاطر حفظ شکل کلی بنا به همان شمایل قدیمی‌اش است.

 

میراث جهانی یونسکو در جنوب شرقی آسیا

۰۵ اسفند ۱۳۹۹

نظرات کاربران