۱۰ محل زیبای پاییزی در دنیا را بشناسید

اطلاعات مفید
۱۰ محل زیبای پاییزی در دنیا را بشناسید

وقتی از زیبایی‌های پاییزی می‌گوییم، ذهن شما سریعا به دنبال طیف رنگ‌های نارنجی و زردی می‌رود که لای درختان به وجود آمده و مناظری بی‌بدیل را می‌سازد. با خود خواهید گفت که بهترین جاهای دنیا برای تماشای بهترین منظره‌ی پایین کجا خواهد بود؟ نقاط خاص و زیادی در دنیا وجود دارند که می‌توانند مناظری دیدنی از این صحنه‌های پاییزی را ببینید، اما ما برای این مقاله از تمامی مناطق موجود، ۱۰ تا از بهترین‌ها را جدا کرده‌ایم تا به شما معرفی کنیم.

 

آسپن، کلرادو (آمریکا)

آسپن در هر زمان از سال زیباست، اما این پاییز است که زیباترین مناظر این منطقه رویایی را برایتان به تصویر خواهد کشید. درختان پرتعداد این منطقه کوهستانی در ایام پاییز انواع رنگ‌ها را به خود می‌بینند و تصویر آن‌ها در آب دریاچه این محل، یک منظره‌ی رویایی و بی‌نظیر را خواهد ساخت.

 

پاییز را با فستیوال‌های فصلی هند جشن بگیریم

ادینبورگ، اسکاتلند

ادینبورگ شهری زیباست که معماری قرون وسطایی و کانال‌های آبی آن جذابیتی دو چندان به شهر داده است و به همین خاطر گردشگران زیادی هر ساله از آن‌جا بازدید می‌کنند. اما آن‌ها که این شهر را در پاییز می‌بینند، زیبایی واقعی شهر را خواهند فهمید. وقتی درختان رنگ نارنجی گرفته و به روی آب کانال خم می‌شوند و ساختمان‌های زیبای شهر را در بر می‌گیرند. خیابان‌های ادینبورگ پر می‌شود از برگ‌های رنگارنگ درختان و همین صحنه‌های زیباست که شما را عاشق این شهر می‌کند.

بروکسل، بلژیک

بروکسل را با نام ونیز شمال می‌شناسند. شهری زیبا که در تمام طول سال جذابیتی متفاوت دارد. اما این جذابیت‌ها وقتی در کانال‌های آبی شهر قایق سواری می‌کنید و برگ‌های چند رنگ درختان پاییزی بالای سرتان تاب می‌خورد دو چندان می‌شود. بروکسل در پاییز یکی از بهترین مقاصد رمانتیک دنیاست و البته یکی از زیباترین نقاط دنیا که می‌توانید به دیدنش بروید.

 

نکات کاربردی گردشگری تور دبی پاییز ۲۰۱۹

سئول، کره جنوبی

درست در شمال سئول شما پارک ملی Bukhansan را خواهید یافت که یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی در نزدیکی پایتخت کره‌ی جنوبی است. اما در پاییز این مکان زیبا هر رنگی را که فکرش را کنید به روی درختان خود می‌بیند. برگ‌های این درختان تاب می‌خورند و تصویری زیبا از آن‌ها به روی باد می‌افتد. در خود شهر نیز تصویر معابد و بناهای خاص کره‌ای با درختانی که به رنگ‌های نارنجی در آمده‌اند، تصویری زیبا و فراموش نشدنی برای هر گردشگری است.

توسکانی، ایتالیا

پاییز در توسکانی فصل برداشت انگور و تهیه نوشیدنی‌هایی است که در دنیا شهرت دارند. اما اگر شما هم مثل ما به دنبال دیدن مناظری زیبا و حیرت آور در پاییز اروپا هستید، به این منطقه رفته و تپه‌های بی‌پایان را ببینید که باغات انگور آن‌ها را به شکلی دیدنی در آورده‌اند.

 

سفری پاییزی به گرجستان هزار رنگ

Husafell، ایسلند

Husafell یک منطقه‌ی زیبا در ایسلندی است که هر گوشه‌اش یک دیدنی شگفت‌انگیز برای شما کنار گذاشته. این منطقه اما در پاییز هر سال به زیباترین شکل در آمد و آبشار معروف و بزرگ آن از لا به لای رنگ زرد و نارنجی برگ‌های درختان و گیاهان به پایین می‌ریزد. با سفر به Husafell زیبا، فاصله‌ی چندانی تا مناطق شمالی ایسلند نخواهید داشت و در این سفر می‌توانید به تماشای شفق قطبی نیز بنشینید.

کیوتو، ژاپن

یکی از زیباترین نقاط پاییزی در دنیا، مسلما کیوتو خواهد بود. شهری که به جنگل‌های بامبو و شکوفه‌های گیلاسش معروف است، اما تصیر پاییزی بی‌نهایت زیبای معبد "دیاگو جی" در پاییز، منظره‌ای است که هر گردشگری را مجاب می‌کند تا یک بار هم که شده این محل را در پاییز به تماشا بنشیند. پاییز در کیوتو یعنی تماشای مناظری که به رنگ‌های قرمز، نارنجی و زرد درآمده و زیبایی‌شان چشم‌های شما را نوازش می‌دهد.

پاریس، فرانسه

انتظار نداشتید که شهر عشاق را در لیست عاشقانه‌ترین فصل سال نگنجانیم؟ پاریس در پاییز فوق‌العاده زیباست و بعد از سفر به این شهر در فصل پاییز، تصویر برج ایفل، نوتردام و بسیاری از بخش‌های دیگر شهر با تم زرد و سبز و نارنجی درختانی که در این شهر دیده‌اید، برای همیشه در ذهنتان حک خواهد شد.

 

هفت مکان دل‌ربا برای گردش در پاییز استانبول

پارک ملی جیوژایگو، چین

پارک ملی جیوژایگو در استان سیشوان چین واقع شده و یکی از مناطق بسیار خاص و گردشگرپذیر در میان جاذبه‌های طبیعی چین است. دریاچه‌های فیروزه‌ای این پارک ملی که در بین جنگل‌های پر پشت آن قرار گرفته و آب داغ آن از چشمه‌های آب گرم نشات می‌گیرد، یکی از زیباترین مناظر چین را می‌سازد که البته در پاییز رنگ و بویی به مراتب جذاب‌تر به خود می‌گیرد. جایی که تصویر درختان با رنگ‌های مختلف درون این آب می‌افتد و شما می‌توانید تصاویری بی‌نهایت زیبا و بی‌نقص از این طبیعت شگفت‌انگیز بگیرید. اگر قصد رفتن به تور چین در پاییز را دارید، حتما برای سفر به این منطقه نیز برنامه‌ریزی کنید.

سنت پترزبورگ، روسیه

در نهایت از بهترین مقصد پاییزی در روسیه نیز یادی کنیم. سنت‌ پترزبورگ زیبا که درخت‌های زیبایش در طول شهر و در کنار مناطق آبی، تصویری کامل از یک پاییز زیبا را در این کشور به نمایش می‌گذارد. تور روسیه، مخصوصا در اوایل این فصل بسیار محبوب هستند و فرصتی عالی برای بازدید از جاذبه‌های سنت پترزبورگ زمانی که هوا هنوز خیلی سرد نشده، خواهند بود.

 

بهترین شهرهای روسیه برای سفر در پاییز

۰۸ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران