۱۳ فیلم هالیوودی در مناطق زیبای آسیا (بخش دوم)

اطلاعات مفید
۱۳ فیلم هالیوودی در مناطق زیبای آسیا (بخش دوم)

در بخش اول این نوشته به ۶ فیلم هالیوودی معروف پرداختیم که تاثیر به سزایی در صنعت توریسم کشورهای آسیایی داشتند. در ادامه ۷ فیلم دیگر را معرفی می‌کنیم که با تصاویر زیبای خود، نمایشی با شکوه از کشورهای آسیایی مختلف داشته‌اند.

 

City of Ghosts :2002

"شهر ارواح" فیلمی دیگر است که در کامبوج فیلمبرداری شده، اما وجهی متمایز از این کشور را به تصویر می‌کشد. یک فیلم جنایی بسیار زیبا که مت دیلون در آن بازی می‌کند و شما در آن Phnom Penh را به عنوان یک پایتخت مدرن و جذاب مشاهده خواهید کرد. البته در این فیلم نیز تصاویر زیبایی از بخش‌های باستانی کامبوج به نمایش در می‌آید که از جمله زیباترین صحنه‌های فیلم نیز محسوب می‌شود.

 

زیباترین قصرهای سلطنتی در آسیا

The Bourne Legacy :2012

سری فیلم‌های اکشن بسیار معروف بورن، در نسخه سال ۲۰۱۲ خود به فیلیپین کشیده می‌شود. اگر چه زیباترین مناطق فیلیپین که در این کشور برای فیلم گرفته شده به ساخته شدن یک فیلم فوق‌العاده منجر شد، اما نباید خدمت این فیلم محبوب و پرفروش را در رونق گرفتن گردشگری فیلیپین بی‌تاثیر دانست. فیلمی که نه تنها مانیل را به عنوان یک کلان‌شهر شلوغ و خاص به دنیا شناساند، بلکه زیبایی‌های پالاوان در فیلیپین، ال نیدو و سواحل زیبا و آب‌های کریستالی این کشور را نیز به مردم دنیا معرفی کرد.

The Lady :2011

اگر چه فیلم‌های اکشن، با تصاویر هوایی و قاب‌های بزرگ، بهتر می‌توانند تصاویری شگفت‌انگیز از یک منطقه به نمایش بگذارند، اما این فیلم‌های آرام و محتوا محور هستند که می‌توانند به قلب یک کشور رفته و روح آن را به نمایش بگذارند. چیزی که شما در فیلم The Lady می‌بینید، اثری که در سال ۲۰۱۱ به نمایش در آمده است. فیلم قرار بود در میانمار فیلم‌برداری شود، اما مشکلاتی سر راه این اثر پیش آمد و در نهایت لوک بسون کارگردان بنام فیلم، با انتخاب لوکشین‌های مناسب در تایلند آن را ساخت.

 

نکاتی برای برنامه‌ریزی سفری ایده‌ال

Kong :2017

وقتی کینگ کنگ در فیلم دومی که در دنیای مدرن از او به نمایش در آمد، دیگر در بالای برج‌های یک کلان شهر نبود، به سراغ طبیعت زیبای ویتنام رفت! این فیلم مملو از تصاویر زیبای هوایی است که از جاهای دیدنی ویتنام همچون خلیج هالونگ، دریاچه ین فو یا کونگ بین گرفته شده است. هر کسی که فیلم را دیده، با توجه به زیبایی خیره کننده نماها که البته نمایانگر جاذبه‌های واقعی ویتنام است، خواسته که به این کشور سفر کند و تور ویتنام را تجربه نماید.

The Darjeeling Limited: 2007

وس اندرسون کارگردانی خاص و فوق‌العاده است که اگر طرفدارش باشید، حتما باید The Darjeeling Limited را ببینید. اما اگر حتی این فیلم را به خاطر داستان متفاوت و روایت جذابش نمی‌بینید، باید آن را به دلیل داشتن تصاویر فوق‌العاده جذابی از هند که در جودپور، اوایپور و راجستان گرفته شده، تماشا کنید. تصاویری که شما را به قلب زیبایی‌های واقعی هند می‌برد و شما را به شگفتی‌های این کشور آشنا می‌کند..

Lost in Translation :2003

یکی از بهترین فیلم‌هایی که بیل موری بزرگ در آن به ایفای نقش پرداخته، بدون شک Lost in Translation است. فیلم زیبایی که در ژاپن فیلم برداری شده و شما در آن با جاهایی همچون شیبویا یا شینجوکو آشنا می‌شوید و همچنین نمایی از هتل‌های لوکس توکیو را می‌بینید. فیلم بازیگران فوق‌العاده‌ای دارد، داستانی متفاوت و عالی را روایت می‌کند و یکی از بهترین‌ها در صده‌ی جدید است، به همین خاطر بسیار دیده شده و توانسته جاذبه‌های توکیه و بخش‌های دیگر ژاپن را به خوبی به مردم دنیا بشناساند.

 

بزرگ‌ترین مجسمه‌های دنیا را بشناسید

The Dark Knight Rises :2012

بخش بزرگی از سه گانه‌ی بتمن در شهر گاتهام می‌گذرد. یک شهر غیر واقعی که در دنیای کمیک ساخته شده و جایی است که بتمن یا همان بروس وین در آن زندگی می‌کند. با این حال در The Dark Knight Rise، یکی از دشمنان معروف بتمن در آن معرفی می‌شود که "بِین" نام دارد. برای معرفی این شخصیت شما دقایق زیادی از فیلم، در جودپورِ هند خواهید بود و نماهای زیبایی این منطقه و همچنین قلعه Mehrangarh را مشاهده خواهید کرد. این مهم نه تنها باعث شده تا زیبایی این بخش از هند برای دنیا نمایان شود، بلکه تعداد زیادی از طرفداران سفت و سخت شخصیت بتمن، برای دیدن نقاطی که فیلم در آن فیلم برداری شده، به این نقطه از هند سفر می‌کنند.

۰۴ شهریور ۱۳۹۹

نظرات کاربران