بهترین مقاصد زمستانی دنیا در سال ۲۰۲۰

اخبار
بهترین مقاصد زمستانی دنیا در سال ۲۰۲۰

در طول زمستان هتل‌ها، شرکت‌های تور و خطوط هوایی خدمات خود را شامل درصدی تخفیف می‌کنند. گرچه زمستان فصلی سرد است و به ناچار باید کوله بار سنگین‌تر همراه برد اما فرصت خوبی است تا بتوانید از مناظری زیبا، قیمت‌های پایین‌تر و ازدحام کم‌تر لذت ببرید. البته در ایام کریسمس اوضاع فرق می‌کند. دوست دارید زمستان را در مقصدی کوهستانی بگذرانید و یا جایی آرام و آفتابی؟ ما در اینجا بهترین مقاصد برای این زمستان را معرفی می‌کنیم.

 

روسیه، سنت پترزبورگ

به طور کلی روسیه یکی از مقاصد محبوب ماه فوریه است. بسیاری از گردشگران با تور روسیه  سفر می‌روند تا خودشان را به شبه جزیره یامال برسانند که بتوانند دسته گوزن‌های شمالی را تماشا کنند. سنت پترزبورگ به عنوان یکی از شهرهای بزرگ و اصلی روسیه زمستان‌های زیبایی را به خود می‌بیند. مردم به این شهر می‌روند تا از جاذبه‌های اصلی و زیبای شهر با منظره‌ای سفیدپوش دیدن کنند.

 

 سفر به روسیه چقدر هزینه دارد؟ 

  سنت پترزبورگ

 

اسپانیا، گرانادا

افرادی که دوست دارند در زمستان به سفری گرم با آب و هوایی آرام بروند می‌توانند آن را در گرانادای اسپانیا پیدا کنند. بلیط‌های بارسلونا در فصل زمستان مخصوصا ژانویه و فوریه ارزان ‌شده و تبدیل به مقصدی واقعا ایده‌آل می‌شود. گرانادا نیز در فاصله کمی قرار گرفته که با قطار می‌توان پیموند. در این سفر گرمسیری از خوردن تاپاس‌های خوشمزه و تماشای فلامینگوها لذت ببرید.

 

 گرانادا

 

جزایر کایمان، گرند کایمان

از هوای سرد فراری هستید؟ به طور کلی خیلی سخت است آب و هوای زمستانی را در جزایر کایمان پیدا کنید. این جزایر که در دریای کارائیب قرار گرفته‌اند و جزو مستعمره انگلستان هستند با آب‌های شفاف و آبی، سواحل زیبا و شنا با لاک پشت‌ها منتظر شما هستند. بلیط‌های هواپیما از اول ژانویه شروع به پایین‌ آمدن می‌کنند و باعث می‌شود تا زمستانی رویایی و گرمسیری برای‌تان رقم بخورد.

 

 بهترین شهرهای اروپایی برای سفر به انتخاب لونلی پنلت 

جزایر کایمان

 

اتریش، وین

وین در روزهای کریسمس همچون شهری افسانه‌ای که از کتاب‌ها بیرون آمده دیدنی و درخشان با انواع چراغ‌های رنگی است. تقریبا در تمام شهرهای اتریش بازارهای رمانتیک و زیبا خیابان‌ها را به تصرف خود در می‌آورند. اما وین بین آن‌هابا انواع برنامه‌های جالب مثل کنسرت‌های کلاسیک، رقص‌های زیبا، و عصرگاه رمانتیک بین آن‌ها چیز دیگری است. تمامی این‌ها باهم از وین مقصد زیبا برای سفر زمستانی می‌سازد. مخصوصا اگر زوجی اهل سفر باشید.

 

 وین

 

فرانسه، پاریس

اغلب مردم دنیا به صورت جهان شمولی دوست دارند از پاریس در بهار دیدن کنند غافل از این که زمستان‌های این شهر به همان اندازه دلربا و دیدنی‌ست. طبق بررسی‌ها اگر در ماه‌های زمستانی به این شهر عاشقانه نورانی سفر کنید در قیمت بلیط هواپیما حدود ۲۰۰ دلار صرفه جویی کرده‌اید. شب‌های سرد پاریس با چراغ‌های روشن ایفل، بوی قهوه داغ و فرصت برای قدم‌زنی زمستان شما را رویایی خواهد کرد.

 

 پاریس‌گردی در شب سال نو میلادی

پاریس

 

بالی

یک هتل رده متوسط در بالی، در ماه دسامبر تقریباً ۳۰٪ کم‌تر از فصل اوج برای شما هزینه خواهد تراشید. گرچه بالی در فصل زمستان می‌تواند بارانی باشد اما هنوز هم می‌توانید از آفتاب فراوان و دمای متوسط هوا لذت ببرید. به علاوه در این دوره از حجم مسافران بالی کاسته می‌شود و شما می‌توانید با فراغ بال و آزادی بیشتر در معابد بچرخید و در جاذبه‌های اصلی کاوش کنید. این شرایط در کنار هم از تور بالی مقصدی فوق‌العاده برای سفر در زمستان می‌سازد.

 

 ۸ فعالیت دلپذیر در سفر مجردی به بالی 

بالی

 

ایرلند، دوبلین

دوبلین از شهرهای محبوب اروپایی است که زمستان‌ها از مقاصد پرطرفدار محسوب می‌شود. اشتباه نکنید برف و باران وقایع شهر را در کنار نوشیدنی‌های داغ جذاب‌تر می‌کنند. در واقع دوبلین برای سفری زمستانی و دنج به شدت دلخواه و جذاب است. برای زوج‌های جوان دوبلین می‌تواند لحظات شیرین و خاطرات به یادماندنی به یادگار داشته باشد.

 

 دوبلین

 

چین، Heilongjiang

آیا تمایل دارید تعطیلاتی جادویی در زمستان را تجربه کنید؟ پس به سمت Heilongjiang بروید. در واقع شما در اینجا می‌توانید در جشنواره معروف یخ هاربین شرکت کنید. شال گذشته بیش از ۱ میلیون نفر به این شهر سفر کردند که خود گویای محبوبیت آن برای سفر در زمستان است. با وجود نورپردازی زیبای چراغ‌های ال‌ای‌دی و رقص زیبا و همچنین موسیقی سنتی هاربین بیش از پیش جذاب می‌شود.

 

 ۳ جاذبه دیدنی و بی‌نظیر چین که شما را شگفت زده می کند 

Heilongjiang

 

فنلاند، رووانیمی

در حالی که می‌توان زمستان را در فنلاند پوشیده از یخ خوش گذراند اما پوشیدن لباس از موضوعات مهمی‌ست که واقعا آن را جدی بگیرید. اگر برای تعطیلات کریسمس به این شهر بروید شانس دیدن سورتمه، بابانوئل و برف پودری را خواهید داشت.

 

فنلاند

 

فلوریدا، تامپا

اگر قصد دارید برای تعطیلاتی زمستانی به یکی از ایالت‌های آمریکا بروید، تامپا در فلوریدا می‌تواند مقصد مناسبی باشد. این شهر ساحلی با دمای هوای متوسط رو به گرم تعطیلاتی آرام و دنج را به شما ارائه می‌دهد. برای زوج‌های جوان سفر به تامپا پر از تجارب عاشقانه خواهد بود.

۱۶ دی ۱۳۹۸

نظرات کاربران