معرفی جذاب‌ترین محله‌های دنیابرای سفر در سال ۲۰۱۹

اخبار
معرفی جذاب‌ترین محله‌های دنیابرای سفر در سال ۲۰۱۹

این روزها کم‌تر کسی دوست دارد مثل توریست‌ها رفتار کند و در سفر به نقاط مختلف دنیا مردم اطراف را متوجه خودشان کنند. در عوض دوست دارند در محله‌های بومی کاوش کنند و در محیط‌های جذاب و در کنار مردم محلی وقت بگذرانند و با فرهنگ بومی آن‌ها بیشتر آشنا شوند. به همین دلیل در صدد یافتن بهترین چشم‌انداز با داشتن امکاناتی مثل جای ماندن، خوردن، نوشیدن و وقت‌گذرانی می‌گردد. اما چه چیزی باعث جذابیت یک محله می‌شود؟ وجود کافه‌ها؟ سالن‌های تفریحی جدید؟ سینماها؟ نقاط تاریخی؟ ما در اینجا برخی از جذاب‌ترین محلات شناخته شده دنیا را معرفی می‌کنیم.

 

 

اسپانیا، مادرید، Embajadores

امباجادورس در مادرید اسپانیا محله‌ای رنگی و زیبا، با زندگی محلی شلوغ است. اگر به سمت شمال و Plaza Tirso de Molina بروید گردشگران جوان و شادابی را می‌بینید که قصد رفتن به Medias Puri محبوب‌ترین سالن جشن شهر را دارند. از جنوب که بروید دو مرکز فرهنگی Tabacalera و La Casa Encendida را در وسط شهر پیدا می‌کنید.

 

 

Embajadores

 

 

هند، بمبئی، Bandra West

باندرای غربی در بمبئی در سال‌های اخیر رشد زیادی کرده و خیلی سریع به یکی از نقاط اصلی و پر جنب و جوش شهر شده است. این منطقه از شمال بین استودیوهای بالیوود، از جنوب مرکز اقصادی پایتخت هند و از سمت غرب کنار دریای عمان واقع شده است. به همین دلایل هم هست که مردم هنردوست این محله را برای گشت و گذارهای خود با تور هند انتخاب می‌کنند تا بتوانند مخلوطی از همه چیز را شاهد باشند.

 

زیباترین قاب‌های هند از نظر بلاگرهای معروف دنیا

 

 

Bandra West

 

 

چین، شانگهای، محله سابق فرانسوی

این محله فرانسوی در شانگهای امروزه میزبان کافه‌های جذاب، رستوران‌های شیک، و غرفه‌های پنهانی بوده و جایی‌ست که می‌توانید بوتیک‌های قابل توجه طراحان داخلی و خارجی را پیدا کنید. ترکیب شگفت‌انگیز فرهنگ خارجی و بومی مردم شانگهای باعث شده تا این محله به یکی از محبوب‌ترین نقاط شهر برای گشت‌زنی و وقت‌گذرانی با تور چین شود.

 

شگفتی‌های چین که تنها باید ببینید تا باور کنید

 

 

 شانگهای

 

 

دبی، دبی مارینا و ساحل جمیرا

دبی مارینا و منطقه مسکونی ساحل جمیرا از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین نقاط دبی هستند که با هتل‌های فوق‌العاده، کافه‌های آنچنانی، و رستوران‌های شیک پر شده‌اند. این نواحی صحنه گردش و شب زنده‌داری شهر هستند که توریست‌ها و شهروندان دبی را به سمت خود می‌کشانند. در این منطقه می‌توانید بگردید، صبحانه با مناظر زیبا نوش جان کنید و به قدم‌زنی‌های دوستانه و یا عاشقانه بپردازید. به علاوه بازارهای ساحلی نیز شما را برای خریدهای بی‌رویه تشویق می‌کنند.

 

بهترین کارهایی که می‌توانید در نخل جمیرا انجام دهید

 

 

ساحل جمیرا

 

 

آمریکا، نیویورک، وست ویلیج

بروکلین این روزها توانسته تمامی نطرها را به خودش جلب کند. اما اگر واقعا می‌خواهید روح زندگی مردم نیویورک را درک کنید وست ویلیج جایی‌ست که باید به آن بروید. انواع موسیقی‌ها، بوتیک‌ها، کافه‌ها، فروشگاه‌های عتیقه‌فروشی و غذاهای ژاپنی بخشی از چیزهایی هستند که این روستا به شما عرضه می‌کند. در واقع این روستای سنتی و سبک قدیمی با تعدادی از برندهای مدرن و امروزی، فضایی تلفیقی و جذاب ایجاد کرده‌اند که هر گردشگری را مجذوب می‌کند.

 

 

وست ویلیج

 

 

گرجستان، تفلیس، سلولاکی

سلولاکی یکی از بخش‌های معروف تفلیس است که به خاطر معروف‌ترین جاذبه‌های توریستی شهر شهرت زیادی پیدا کرده است. کافه‌ها و رستوران‌های بی‌شماری در حیاط‌های سرسبز و باغ‌های کوچک صمیمی وجود دارد که با موسیقی سنتی گرجی حس و حال فوق‌العاده‌ای به شما تزریق می‌کنند و تجارب فرهنگی مختلفی در اختیارتان می‌گذارند. در این محله مردم بومی و گردشگر به یک میزان خودشان را در کافه‌ها و رستوران‌ها پنهان می‌کنند و در گوشه‌ای دنج از خوردن غذاهای محلی و موسیقی سنتی لذت می‌برند.

 

۱۱ مکان فوق‌العاده در تفلیس که شب‌ها تا دیرهنگام می‌توانید در آنها بمانید و تفریح کنید

 

 

سلولاکی

 

تایلند، بانکوک، آری

آری از محلات برجسته بانکوک است که طی سال‌های اخیر به شهرت رسیده است. این محله قبلا مسکونی بود اما کم کم با تغییر و تحولاتی روبرو شد تا این که امروزه به ناحیه‌ای مسکونی با انواع کافه‌ها و رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، و همچنین گالری‌ها و فروشگاه تبدیل شد. حالا کارآفرینان، مردم محلی و گردشگران به این محله نگاهی ویژه دارند.

 

معرفی بهترین هتل‌های محله‌ی پر جنب و جوش Ari در بانکوک

 

 

بانکوک

 

 

مالزی، کوالالامپور، بوکیت دامانسارا

این محله نیز در سال‌های اخیر به دلیل زیبایی‌های طبیعی‌اش میزبان هتل‌های متعدد، رستوران‌ها و کافه‌های شیک و دنج، سالن‌های موسیقی و پایکوبی بوده و باعث شده تا جمعیت دانشجویان و گردشگران تور مالزی از آن استقبال زیادی کنند. شما در این محله می‌توانید همه چیز را با هم و یکجا داشته باشید.

 

بیشترین‌ سفرها به کدام مقاصد مالزی صورت می‌گیرد؟

 

 

بوکیت دامانسارا

 

 

ترکیه، استانبول، کادیکوی

محله کادیکوی که بخش آسیایی استانبول و در حاشیه دریای مرمره واقع شده از جاهایی‌ست که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده و به خاطر شرایط معماری و زیبایی‌های طبیعی‌اش توجه کارآفرینان و گردشگران را به خودش معطوف کرده است. سراسر این محله با کافه‌ها و رستوران‌های جذابی پر شده است که دوست دارید در همه‌شان وقت بگذرانید. صبحانه خوردن در این محله یکی از توریستی‌ترین کارهایی‌ست که هر گردشگری در استانبول می‌تواند انجام دهد.

 

 

کادیکوی

۱۶ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران