معرفی 10 موزه برتر جهان سال 2015

اخبار
موزه ها در سراسر دنیا از جاذبه های توریستی برای هر کشور محسوب می شوند. معرفی این 10 موزه برتر جهان در سال 2015 شما را برای سفر به مقصد دلخواهتان کمک خواهد کرد.

.

1- موزه The Metropolitan در نیویورک : در بالای این جدول مجموع ای بی عیب و نقص از آرایه های هنری و شگفت انگیز از مبلمان، هنر، زره، معماری، موسیقی و... بوده که حتی خود ساختمان موزه نیز خود تجلل خاصی به این موزه داده است.

.

1_metropolitian_Museum_of_Art| موزه های برتر 2015,بهترین موزه های دنیا

.

2-موزه Musee d'Orsay در پاریس : تمام استادان بزگ دنیا ... از دیدن اثر های این موزه حیرت زده خواهید شد وقتی از پایین این موزه به بالا برسید و ساعت های زیادی را در این موزه سپری کنید . ساختمان این موزه به صورت کاملا هنری طراحی شده است.


.

2__musee_d__orsay___paris_france | موزه های برتر 2015,بهترین موزه های دنیا

.

3- موزه Art Institute در شیکاگو : یکی از توریست های شیکاگو میگوید که من در این 40 سال که هر سال به شیکاگو سفر می کنم ، در هر سفر به این موزه می روم و این موزه اصلا برای من قدیمی نمی شود. نقاشی های موجود در هر دوره چشمان شما را خیره خواهد کرد.

.

__art_institute_of_chicago_chicago_llinois | موزه های برتر 2015,بهترین موزه های دنیا

.

4- موزه Nacional del Prado در مادرید :بسیاری از شاهکار های جهان را می توانید در این موزه مشاهده کنید. گشت های توریستی در این موزه زمان را از شما می رباید.

.

4__museo_nacional_del_prado_madrid__spain | موزه های برتر 2015,بهترین موزه های دنیا

.

5-موزه du Louvre در پاریس : موزه لوور پاریس را محدود افرادی هستند که نشناسند. حداقل یک ورز کامل زمان لازم است تا از آثار باستانی و هنری این موزه دیدن کرد.

.

5_musee_de_louvre_paris_fracne | موزه های برتر 2015,بهترین موزه های دنیا

.

6- موزه State Hermitage and Winter Palace در سنت پترزبورگ : تمام زیبایی های دنیا را در این موزه به چشم ببینید. این موزه تمام رویای شما با بستن چشم هایتان خواهد شد.

.

state_hermitage_museum_and_winter_st._petersburg_russia | موزه های برتر 2015,بهترین موزه های دنیا

.

7- موزه National Gallery در لندن : حداقل باید چند روز کامل را در این موزه سپری کرد تا این مجموعه فوق العاده را ببینید و خستگی در این موزه معنایی نخواهد داست.

.

7_national_gallery_london_united_kingdom | موزه های برتر 2015,بهترین موزه های دنیا

.

8- موزه Rijksmuseum در آمستردام : از زمان گذشته که این موزه ساحته شد و در طول زمان این ساختمان مثل روز اوا خود باقی مانده و هنر های معاصر را در خود به نمایش گذاشته است. این موزه ، نمایشگاهی از اثر های استادان قدیمی برای ما شده است.

.

8_rijksmuseum_amsterdam_the_netherlands | موزه های برتر 2015,بهترین موزه های دنیا

.

9-موزه Vasa در استکهلم : این موزه مانند نگاه کردن در میان ماشین زمان می باشد . کشتی عظیم و دیدن کشتی سازی و مشکلات آنها در 400 سال پیش شما را خیره خواهد کرد.

.

9_vasa_museum_stockholm_sweden | موزه های برتر 2015,بهترین موزه های دنیا

.

10- موزه National Museum of Anthropology در مکزیک : تحمیل معماری ، ساخت مجسمه ها ، نقاشی روی دیوار و طرح های حکاکی شده دیوار های موضوع های اصلی این موزه می باشد.

.

10__national_museum_of_anthropogy___mexico_city__mexico

.

.

منبع : tripadvisor



۰۸ مهر ۱۳۹۴

نظرات کاربران