گران‌ترین جت‌های خصوصی دنیا متعلق به کدام سلبریتی است؟

اطلاعات مفید
گران‌ترین جت‌های خصوصی دنیا متعلق به کدام سلبریتی است؟

مطمئنا تنها سلبریتی‌ها و یا افراد بسیار ثروتمند هستند که می‌توانند جت‌های خصوصی داشته باشند، اما در این بین، بهترین جت‌ها تقریبا برای کسانی‌ است که هم پول زیادی در چنته دارند و هم علاقه‌ بسیاری به هواپیما.
در لیستی که امروز برای شما تهیه دیده‌ایم، می‌توانید ببینید که لوکس‌ترین و گران‌ترین جت‌های دنیا متعلق به کدام افراد معروف است.


جی-زی
وقتی بسیاری از ما برای تولدمان انتظار یکی از کنسول‌های بازی برتر جدید را داریم، بیانسه برای همسر رپرش هواپیمای جتی به ارزش 40 میلیون دلار خریداری می‌کند! یکی از لوکس‌ترین و مجهز‌ترین هواپیماهای خصوصی دنیا.

 

 

جت خصوصی جی زی

 


تام کروز
این بازیگر معروف وقتی در فیلم تاپ‌گان نقش یک خلبان زبردست هواپیماهای جنگنده را بازی کرد، به هدایت هواپیما مشتاق شد و توانست مدارک خلبانی خود را دریافت کند. او بعدتر یک جت مدل Gulfstream IV برای خود خرید تا به هرجای دنیا که می‌خواهد پرواز کند.

 

 

جت خصوصی تام کروز

 


بیل گیتس
ثروتمندترین فرد دنیا در سال‌های اخیر، مسلما می‌تواند در کنار انجام امور خیریه‌ای که بخش زیادی از اموالش را در بر می‌گیرد، یک جت اختصاصی هم داشته باشد. البته این جت اختصاصی مدل Bombardier BD-700 که از مجهز‌ترین جت‌های تجاری به حساب می‌آید، برای سفرهای وی به آفریقا و بودن در متن اموری که برای مردم این خطه به همراه می‌آورد ضروری به نظر می‌رسد.

 

 

جت خصوصی بیل گیتس

 


دونالد ترامپ
میلیاردر خودشیفته آمریکایی حالا مجبور است که از هواپیمای اختصاصی ریاست جمهوری استفاده کند. اما قبل از آن او یک جت اختصاصی خاص با تجهیزات رفاهی بسیار پیشرفته در خانه داشت که احتمالا خیلی زود دوباره باید به آن برای سفرهایش رجوع کند.

 

 

جت خصوصی ترام‍پ

 


سلن‌دیون
این هنرمند کانادایی، یکی از ثروتمندترین خوانندگان کل دنیا محسوب می‌شود و درست مدلی برای خرید برگزیده که بیل گیتس از آن بهره می‌برد.

 

 

جت خصوصی سلن دیون

 


هریسون فورد
او همانقدر که بازیگر قهاری‌ست، خلبان ماهری هم هست و با مدل‌های مختلفی از هواپیما می‌تواند پرواز کند. او یک جت CJ3 دارد که اگر چه جزو هواپیماهای بزرگ خصوصی محسوب نمی‌شود، اما مسلما از لوکس‌ترین آن‌هاست.

 

 

جت خصوصی هریسون فورد

 


آنجلینا جولی
او را همیشه مادر هفت فرزند فرض نکنید که درگیر مسائل خیریه و رسیدگی به امور خانواده است. یکی از علایق این بازیگر بسیار محبوب و موفق خلبانی‌ست و به تازگی توانسته مدارک آن را نیز دریافت کند. او صاحب یک Cirrus SR22 است، از گران‌ترین جت‌های خصوصی.

 

جت خصوصی انجلینا جولی

 


جان تراولتا
اصلا اسم او در این لیست نباید می‌آمد. او تنها یک جت ندارد، او چندین هواپیما دارد و رکوردهای پروازی هم به نام خود ثبت کرده. مضاف اینکه برای کمپانی هواپیمایی استرالیا به صورت افتخاری خلبانی نیز می‌کند و اگر فکر می‌کنید این تمام چیزی‌ست که نشان می‌دهد او چقدر به هواپیما علاقه دارد کاملا در اشتباه هستید. در کنار حیاط و استخر خانه‌ی جان تراولتا یک فرودگاه اختصاصی برای او نیز احداث شده. فرودگاهی که او بارها با هواپیمایش از آن برخواست تا به سیل زدگان یا کسانی که درگیر بلایای طبیعی در آمریکا یا اطراف آن شده‌اند، به صورت شخصی کمک‌رسانی کند.

 

 

جت های خصوصی جان تراولتا

 


جیم کری
کمدین معروف هالیوودی هم یک جت Gulfstream V دارد اما بر خلاف بسیاری از اعضای این لیست، او تنی چند از بهترین خدمه آمریکایی را برای هواپیمای خود انتخاب کرده تا با خیال راحت به پرواز مشغول شود.

 

 

جت خصوصی جیم کری

 


اوپرا وینفری
اوپرا را همه با برنامه‌ی زنده‌اش می‌شناسند که زندگی بسیاری در آن دگرگون شد، اشخاص معروفی به آن دعوت شده‌اند و اتفاقات شگرفتی در روند چند ده‌ساله‌ش به وقوع پیوست. اما او در اوج دوران کاری‌اش سالانه حدود 150 میلیون دلار درآمد داشت! پس ایرادی ندارد اگر وی 45 میلیون دلار برای جت Bombardier BD-700 خود خرج کند که توانایی حمل 19 مسافر را دارد.

 

 

جت خصوصی اوپرا وینفری

 

۲۷ مهر ۱۳۹۶

نظرات کاربران