۵ پارک آبی محبوب دنیا را بشناسید

سرگرمی و تفریح‌ها
۵ پارک آبی محبوب دنیا را بشناسید

مناظر طبیعی و آثار باستانی جای خود اما وقتی به سفر می‌رویم می‌خواهیم خوش بگذرانیم! تفریح کنیم و از مراکز بازی لذت ببریم. پارک‌های آبی در تمام دنیا به شدت محبوب هستند و ساعت‌های خوشی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کنند. پس بهتر است با برترینِ این پارک‌ها آشنا شوید:
 

Aquatica (آمریکا، فلوریدا)
آمریکا چندین پارک بازی و آبی مختلف دارد اما Aquatica در تمام جهان یکتاست. دست‌اندرکاران این پارک آبی بعد از اینکه دیدند استخری با یک دستگاه موج‌ساز بزرگ خیلی هیجان‌انگیز نیست دو دستگاه را در مقابل هم گذاشتند!

 

 

پارک آبی در فلوریدای آمریکا

 

این جدا از لوله‌های سرسره‌ایاست که از میان آب‌هایی می‌گذرد که دلفین‌ها در آن شنا می‌کنند و اگر هنوز این‌ها شما را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد، باید به این فکر کنید که در این پارک آبی ساحل مصنوعی با ۱۳۶۰ تن ماسه بادی درست شده که در آب‌های آن ۶۰ هزار گونه‌ی حیوانی و گیاهی مختلف زندگی می‌کنند!
 

Aquaventure Water Park (امارات متحده عربی، دبی)
دبی به ساخت‌ پارک‌های بزرگ آبی در ممتازترین استانداردهای جهانی معروف است، برای همین پیش از این هم  وایلدوادی دبی  به عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین پارک‌های آبی معرفی شده بود. با این توضیحات پارک آبی Aquaventure Water Park بعد از Aquatica بهترین پارک آبی دنیا است که همیشه در برنامه‌ی تور دبی پیش‌بینی می‌شود.

 

 

پارک آبی در دبی

 

 

وقتی سرسره آبی در آن وجود دارد که ۲.۳ کیلومتر طول دارد و شما باید تمام مسیر را در آن سر خورده و به استخر شیرجه بزنید! این پارک آبی جدا از تمام امکانات فوق‌العاده‌ای که اسم بردن از تک‌تکشان در حوصله این مطلب نمی‌گنجد، یک ساحل ۷۰۰ متری خصوصی دارد و یک آکواریوم کوسه که بازدید کنندگان می‌توانند به آن‌ها غذا دهند.

 
Area 47 (اتریش، اینسبروک)
بزرگترین پارک بیرون دنیا در کوه‌های آلپاین که به واسطه همین جبر جغرافیایی، تنها از ماه‌ آوریل تا سپتامبر درهایش برای ورود بازدیدکنندگان باز است.

 

 

پارک آبی اتریش

 

 

تمام امکانات سرسره آبی و شنا و بازی در این پارک مهیاست اما یکی از جذاب‌ترین بخش‌هایش برج شیرجه آن است که در ارتفاع‌های مختلف اجازه شیرجه را به شناکنندگان می‌دهد. یکی از بهترین محل‌ها برای عاشقان ماجراجویی‌های آبی.
 
Beach Park (برزیل، روا پورتو داس دوونا)
سفر به برزیل سراسر خوش‌گذرانی‌ست و رفتن به این پارک آبی محشر، خاطرات خوش شما را از شهر ساحلی دوچندان می‌کند.

 

 

پارک آبی در برزیل

 

 

همانطور که در عکس می‌بینید انواع بازی‌های آبی، استخرهای جدا و سرسره‌های آبی در این پارک موجود است اما آن سرسره بزرگی که می‌بینید بلندترین و سریع‌ترین سرسره آبی دنیاست که تنها در Beach Park می‌توانید سوار آن شده و با سرعتی سرسام‌آور به استخر پایین آن برسید.
 
Caribbean Bay (کره جنوبی، Gyeonggi-do)
شرق آسیا پر است از پارک‌های عجیب و عالی و پارک‌های آبی بسیاری هم در ژاپن و کره جنوبی وجود دارند اما Caribbean Bay با تمام پارک‌های این منطقه فرق دارد.

 

 

پارک آبی در کره‌جنوبی

 

 

جدا از بازی‌های آبی که حتما در این پارک زیبا پیدا می‌شود و سرسره‌های آبی بزرگ و سریع، چشمه‌های آب گرم و اتاق‌هایی برای آرامش و ریلکس‌ کردن نیز در این وجود دارند که با معماری خاص مکان شکلی جدید از پارک آبی را به مراجعه کنندگان هدیه می‌دهد.


شاید اگر می‌خواستیم غیر از این‌ها از پارک‌های آبی دیگری اسم ببریم باید به Siam Park در اسپانیا، Tropical Islands در آلمان و یا Watercube Water park در چین هم اشاره می‌کردیم.

۲۰ شهریور ۱۳۹۶

نظرات کاربران