بهترین رستورانهای هندی در چین

جاذبه‌های گردشگری چین
بهترین رستورانهای هندی در چین

چین، کشور پرجمعیت آسیای شرقی در کنار انبوه جاذبه‌های توریستی، گزینه‌های متنوعی را در هر سطحی از کیفیت و بودجه برای شکم گردی ارائه می‌دهد. در نتیجه یکی از مهمترین کارهایی که علاقمندان به غذاهای هندی باید انجام دهند، یافتن یکی از برترین و پرطرفدارترین رستورانهای هندی در چین است . این غذاکده‌ها انواع خوراکی‌های پرطرفدار نظیر نان، سمبوسه، سوپ، مرغ، کاری، ماست، پنیر، سالاد و سبزیجات را ارائه می‌دهند.

 

رستوران ایندین کیچن

سفر شکم گردی خود را در سفر با تور چین، از آشپزخانه هندی یا همان Indian kitchen شروع می‌کنیم که یکی از بهترین رستورانهای هندی در چین در شهر شانگهای است. در این غذاکده، همه چیز حال و هوای جنوب هند را تداعی می‌کند از جمله: غذاهای هندی با طعم‌های بسیار تند و اصیل و لذیذ، تزئینات و طراحی دکوراسیون، پیشخدمت‌هایی که لباس‌هایی به سبک هندی می‌پوشند و حس بودن در خانه را به مهمانان هندی هدیه می‌دهند.

حتی ممکن است تصور کنید با تور هند به این کشور سفر کرده‌اید! در ضمن باید گفت بسیاری از مشتریان، برای صرف مرغ سوخاری و پای هندی قدم به این رستوران می‌گذارند. توصیه می‌کنیم قبل از آمدن به این غذاکده محبوب و پرطرفدار، حتما میز رزرو کنید. در غیر اینصورت، مجبور خواهید شد ساعت‌ها منتظر خالی شدن یک میز بمانید.

آدرس: Mingsheng Road, Pudong New District, Shanghai

عکس: thatsmags.com

 

رستوران گیاهی هندی شارمجی

در میان بسیاری از رستورانهای هندی در چین، غذاکده Sharmaji اولین رستوران گیاهی در گوانگژو چین است. گوانگژو بعنوان قطب تجاری، گردشگران بسیاری را از سراسر جهان به سوی خود می‌کشاند. و معمولا در چنین مواقعی است که یک گیاهخوار، در یافتن یک وعده غذایی مناسب با مشکل مواجه می‌شود و شارمجی حلال مشکلات است.

در اینجا بهترین غذاهای گیاهی هندی، خانگی و بسیار خوشمزه ‌ی سرو می‌شوند. در این میان برنج، روتی و صبحانه‌های این رستوران بیش از سایرین محبوبیت دارند. گفتنی است این غذاکده، از سال ۱۹۹۹ درهای خود را به روی علاقمندان گشوده و یکی از بهترین مکان‌ها برای استراحت و شکم گردی، پس از یک روز شلوغ کاری یا گشت و گذار در شهر به شمار می‌آید.  

آدرس: Shop No. 1~4 on the east side of the first floor of Building 8, 8 Lujing Road, Yuexiu District, CN Guangdong Province, China

 

۸ شهر غذایی مهم چین را بشناسید

عکس: tripadvisor.com

 

رستوران هندی بالیوود

آیا شما عاشق بالیوود هستید؟ جواب اکثر کسانی که خاطراتی نوستالژیک از سینمای هند دارند، به این سوال مثبت است. در واقع نام هند، یادآور ۲ چیز است: غذاهای لذیذ و بالیوود.  

به هر حال این شهرت شما را به رستوران Bollywood خواهد کشانید که یکی از برترین رستورانهای هندی در چین است و به خاطر سرو غذاهای لذیذ گیاهی در شانگهای شهرت دارد. نان، پانیر، چیکن، روتی و غذاهای دریایی در منو با قدرت خودنمایی می‌کنند.

این غذاکده ۳ طبقه نه تنها انواع خوشمزه اصیل را ارائه می‌دهد، بلکه معمولا نمایش زنده مسابقات کریکت و اجرای رقص زنده را نیز برگزار می‌کند. جدای از اینها، فضای داخلی به قدری هنرمندانه تزئین شده که با قدم گذاشتن در اینجا، با حال و هوای بالیوودی مواجه خواهید شد. در ضمن می‌توانید از شنیدن موسیقی در حین صرف غذایتان لذت ببرید. این رستوران دنج و راحت در عین حال وای فای رایگان، پارکینگ، میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز، خدمات دلیوری و تلویزیون نیز را برای مشتریان فراهم می‌کند.

آدرس: 326Hongfeng Rd, Shanghai, China, 201206

عکس: happycow.net

 

رستوران هندی گنگز

از سال ۲۰۰۵ رستوران هندی Ganges، به ساکنان پکن که از علاقمندان غذاهای هندی خوشمزه و اصیل با قیمت‌هایی بسیار مناسب هستند سرویس می‌دهد. چه توریست باشید، چه اهل پکن یا دانشجوی خارج از کشور، مطمئنا عاشق اینجا خواهید شد که در شمار برترین رستورانهای هندی در چین است.

این رستوران به دلیل خدمات فوق العاده‌اش، جوایز، تحسین و تمجیدها و نقدهای شگفت انگیزی را از مشتریان و همچنین از مطبوعات پکن دریافت کرده است. و در ادامه با توجه به پیشرفت و قدردانی مداوم، این غذاکده در مناطق دیگر شهر نیز شعبات متعددی افتتاح کرده است.

گفتنی است این مکان، طیف گسترده‌ای از غذاهای هندی را سرو می‌کند که شامل بسیاری از دستور پخت‌های هند شمالی، انتخاب‌های برتر از غذاهای جنوب هند و غذاهای ترکیبی هیجان انگیز می‌شوند. کاری مرغ، کراکرها و نان سیر از محبوب‌ترین گزینه‌ها در منو به شمار می‌آیند. بعلاوه علاقمندان می‌توانند در اینجا از تلویزیون، وای فای رایگان، پارکینگ، خدمات دلیوری و میز و صندلی‌های فضای باز نیز برخوردار شوند و یک سفر شکم گردی به یادماندنی و جذاب را تجربه کنند.

آدرس: 38Fangyuan West Road, Lidu Area, Chaoyang Business District, Beijing, China, 100000

 

بهترین غذاهای دریایی در تور گوانجو

عکس: tripadvisor.in

 

رستوران هندی گانش

رستوران Ganesh، یکی دیگر از بهترین رستورانهای هندی در چین است که در ووشی واقع شده و غذاهای خوشمزه و متنوع را در محیطی عالی ارائه می‌دهد. اگرچه این مکان در هند قرار ندارد، اما مطمئنا فضایی نوستالژیک را نسبت به هند و غذاهای این خطه رقم می‌زند.

 در این غذاکده، الکل نیز سرو می‌شود. سمبوسه گیاهی محلی، مرغ تیکا و همچنین برنج و نان سیر، از پرطرفدارترین گزینه‌های مورد علاقه مشتریان این رستوران باشکوه محسوب می‌شوند. بعلاوه محیط دوست‌داشتنی و آرام، فضای باز رستوران و خدمات فوق‌العاده پرسنل حرفه‌ای، به جذابیت حضور در این مکان می‌افزایند.

آدرس: 39Yang Chun Xiang, Wuxi, Jiangsu, China, 214021

عکس: ganesh.vn

 

رستوران سامرات ایندیانو جان

از دیگر رستورانهای هندی در چین، می‌توان به Indiano John’s Samrat اشاره کرد که در شیامن قرار دارد و یکی از محبوب‌ترین مکان‌های غذاخوری در بین مسافران و همچنین بومیان منطقه به شمار می‌آید. این رستوران، نه تنها انواع متنوعی از غذاهای هندی را سرو می‌کند، بلکه غذاها اصیل و به طرز شگفت انگیزی خوشمزه هستند و شما را بارها و  بارها به اینجا می‌کشانند. از آن میان می‌توان به برنج لیمو، سوپ و مرغ تیکا اشاره کرد. بعلاوه وای فای رایگان و پارکینگ نیز برای مشتریان فراهمند.

آدرس: 71-5Jiang Tou Bei Lu, Xiamen, Fujian, China, 361009

عکس: islamichinatravel.com

 

رستوران هندی اسپایس مجیک

Spice Magic ، از دیگر رستورانهای هندی در چین، در شهر چنگدو است. این مکان با غذاهای شگفت انگیز و محیط عالی، مطمئنا در اولین بازدید قلب‌تان را خواهد دزدید. در طول سالیان متمادی، این غذاکده با ارائه غذاهای لذیذ و خدمات گرم، طرفداران بسیاری را به سوی خود جذب کرده است.

بعلاوه، اینجا به شیوه‌ای هنرمندانه و آرامش بخش تزئین شده و از ظاهری مدرن با تم هندی برخوردار است. گفتنی است غذاهای ارائه شده در این رستوران خوشمزه و اصیل بوده و قیمت مناسبی دارند. خدمات عالی، سریع و دقیق هستند. همچنین، پرسنل صمیمی رستوران به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند که این امر، فرآیند سفارش را آسان می‌کند.

آدرس: Kehua North Road, Wuhou District, Chengdu, China

 

۷ غذای خوش‌طعم شانگهای

عکس: chengdu-expat.com

 

رستوران چاک دِ ایندین کریکت

Chak De Indian Cricket، یکی از مناسب‌ترین رستوران‌های هندی در چین در شهر هانگژو است که انواع بسیار متنوعی از غذاهای شمال تا جنوب هند و بوفه غذاهای راجستانی را با طعم و کیفیتی عالی، در بشقاب‌های بزرگ و سخاوتمندانه ارائه می‌دهد. و البته باید گفت سرو غذاهای هند شمالی، تخصص آنهاست. از محبوب‌ترین گزینه‌های منو می‌توان به ماهی، چیکن، بریانی و چاک چاک اشاره کرد.

بعلاوه موقعیت مکانی مرکزی، محیط عالی، قیمت‌های مناسب، خدمات شگفت انگیز، وای فای رایگان و دلیوری، از مزایای شکم گردی در این مکان به شمار می‌آیند. از طرفی این رستوران، مملو از تزئینات سبک هندی بوده و تمام مدت می‌توانید از شنیدن موسیقی ملایم هندی لذت ببرید.

آدرس: No.183 Xinyi Business Street, Gongshu District, Hangzhou, Zhejiang, China, 310005

عکس: happycow.net

 

۰۸ فروردین ۱۴۰۳

نظرات کاربران