رستوران های گیاهی جیپور هند

جاذبه‌های گردشگری جیپور
رستوران های گیاهی جیپور هند

جیپور شهری برای عاشقان غذاست و از غذاهای خوشمزه سنتی راجستانی گرفته تا خوراکی‌های متنوع جهانی را می‌توانید در این منطقه شاهد باشید. در ضمن برخلاف سایر شهرهای هند، خوراک‌های گیاهی عمیقا در میراث غنی فرهنگ غذایی این شهر صورتی ریشه دارند. از اینرو رستوران های گیاهی جیپور، ضمن ارائه برترین گزینه‌های غذایی، فضایی آرام و زیبا را برای مخاطبانشان به ارمغان می‌آورند و ساعاتی مفرح را برای استراحت و شکم گردی در کنار سایر جاذبه‌های شهر رقم می‌زنند.

 

روف رستوران پیکوک

در ابتدای سفر با تور هند و آشنایی با برترین رستوران های گیاهی جیپور، به peacock برمی‌خوریم. نام این مکان از نام طاووس، پرنده ملی هند گرفته شده است. رستوران دارای دکوراسیونی عالی است و بهترین غذاهای شمال هند، چینی، قاره‌ای، ایتالیایی را با قیمت‌هایی منصفانه ارائه می‌دهد.

منو بسیار غنی بوده و گزینه‌هایی نظیر برگر، تالی و پیتزا بیش از سایرین محبوبیت دارند. ضمن اینکه دسرهایی همچون گلاب جامون، براونی، بستنی نارگیلی و نوشیدنی‌های نظیر یخ چای، قهوه و انبه لاسی، کامل کننده‌هایی عالی در کنار وعده‌های غذایی باکیفیت هستند.

از دیگر جذابیت‌های این مکان، می‌توان به خدمات جالب توجه پرسنل مهمان نواز اشاره کرد. ضمن اینکه فضای دنج، وای فای رایگان، پارکینگ و خدمات دلیوری برای مهمانان ارائه می‌شوند. در صورت تمایل، می‌توانید غذایتان را در فضای داخلی صرف کنید و یا از میز و صندلی‌های فضای باز بهره مند شوید.

آدرس: 51Hathroi Fort, Hari Kishan Somani Marg, near Native Cocktail bar, Ajmer Rd, Jaipur, Rajasthan, India

عکس: trip.com

 

رستوران پشاوری

اگر شما کسی هستید که غذاهای هند شمالی و غذاهای مغولی را دوست دارید، سری به رستوران Peshawri در هتل ITC Rajputana بزنید. اینجا حال و هوای خاص خود را داشته و از دکوراسیونی مشکی و نارنجی برخوردار است. این غذاکده، در عین حال یکی از محبوب‌ترین رستوران های گیاهی جیپور به شمار می‌آید و به گیاهخوران به شدت توصیه می‌شود.

از جمله غذاهای خاص و معروف این رستوران می‌توان به بوفه سبزیجات، آلو تاندوری، پنیر، ریتا و دسرهای لذیذ همچون کولفی، پودینگ و فالوده اشاره کرد. ضمن اینکه قهوه‌ این مکان نیز، طرفداران خود را دارا هستند.

از طرفی فضای دنج و دکوراسیون زیبا، این مکان را به انتخابی عالی برای یک شام خانوادگی بدل کرده است. پرسنل شایسته نیز، به گرمی در تمام طول سال پذیرای مشتریان هستند. خدمات عالی، نقطه قوتی است که نقش بسزایی در موفقیت این رستوران دارد. در ضمن، غذاهای خوشمزه در اینجا با قیمت‌های پایین ارائه می‌شوند. در نهایت، خدمات دلیوری و پارکینگ نیز برای مشتریان در دسترسند.

آدرس: Palace, ITC RAJPUTANA, Road, Jaipur, Rajasthan, India

 

با غذاهای خوشمزه محلی گوا آشنا شوید

عکس: zomato.com

 

کیترینگ مراکی

آشپزخانه Meraaki، به خاطر بهترین غذاهای گیاهی هند بسیار شهرت دارد و در واقع یکی از پرطرفدارترین رستوران های گیاهی جیپور در نزد خانواده‌ها شناخته می‌شود. این غذاکده، دارای محیطی زیبا بوده و با انواع غذاهای آسیایی، سوشی، چینی، شمال هند، ایتالیایی، مکزیکی و دسر از مهمانانش پذیرایی می‌کند. در این میان تاپاس‌های گیاهی، باجی پاو و دسرهایی همچون براونی‌های خوشمزه، چیزکیک بلوبری و فوندوی شکلاتی، بیش از سایرین توصیه می‌شوند. همچنین می توانید وعده غذایی‌تان را با یک نوشیدنی لذیذ همچون یخ چای، هات چاکلت یا فراپه شکلاتی همراه کنید.

در عین حال خدمات عالی پرسنل حرفه‌ای و مهربان، فضای آرامش بخش، قیمت‌های مقرون به صرفه، وای فای رایگان، تلویزیون، خدمات دلیوری و میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز، به جذابیت این شکم گردی می‌افزایند.

آدرس: Near Civil Lines Metro Station Piller No. 88, 27, Ajmer Rd, Jaipur, Rajasthan, India

عکس: zomato.com

 

رستوران آر جی ۱۴

RJ 14، یکی از قدیمی‌ترین رستوران های گیاهی جیپور است و با انبوهی از غذاهای هند شمالی، هند جنوبی، غذای خیابانی، رول‌ها، نوشیدنی‌ها و دسر به استقبال مهمانانش می‌آید. از محبوب‌ترین گزینه‌های منو می‌توان به شوربای گوجه فرنگی، سودا ماسالا، داهی پاپادی چات، نان سیر و پنیر و همچنین کاچامک اشاره کرد. در ضمن دسرهایی خوشمزه همچون بستنی، کولفی و گلاب جامون و نوشیدنی‌هایی نظیر انبه لاسی عالی، قهوه و لیموناد، کامل کننده‌هایی عالی در کنار وعده‌های غذایی هستند.

گفتنی است موقعیت مکانی عالی این رستوران، دسترسی به آنرا با هر وسیله نقلیه‌ای در هر ساعتی آسان می‌کند. پرسنل خلاق و حرفه‌ای، در تمام طول سال با مهربانی پذیرای بازدیدکنندگان هستند. در ضمن بسیاری از مشتریان اذعان دارند که بشقاب‌ها در اینجا با قیمت‌های پایین سرو می‌شوند. در کنار اینها بدون شک، از وجود فضای جذاب و دکور زیبای داخلی و محیط جذاب بیرونی، خدمات دلیوری و پارکینگ خوشحال خواهید شد.

آدرس: Plot no 132, 133, Ajmer Rd, opposite IndusInd Bank, Jaipur, Rajasthan, India, 132

 

غذاهای ایتالیایی در بهترین رستوران‌های آگرا

عکس: zomato.com

 

رستوران گلابی ناگاری

Gulabi Nagari، یک رستوران معمولی است که انواع غذاهای خوشمزه را سرو می‌کند و به دلیل محیط و غذاهای بهداشتی هندی و گیاهی با قیمت‌های مناسب، مورد ستایش مشتریانش است. اینجا یکی از برترین رستوران های گیاهی جیپور بوده و منو بسیار غنی است و در این میان پنیر پخته شده، پاستا با سس سفید، دال ماخانی، پودینگ، کولفی و براونی در کنار نوشیدنی‌هایی همچون قهوه سرد، یخ چای و لیموناد عالی، بیش از سایرین خودنمایی می‌کنند.

دکوراسیون فانتزی و فضای تماشایی، به مشتریان اجازه می‌دهد تا در اینجا احساس آرامش کنند. همچنین خدمات سریع پرسنل مهربان و امکاناتی همچون تلویزیون، پارکینگ، خدمات دلیوری و میز و صندلی‌های چیده شده در  فضای باز، ساعاتی مفرح را برای مخاطبان از این شکم گردی رقم می‌زنند.

آدرس: C-13, Sawai Jai Singh Hwy, Jaipur, Rajasthan, India

عکس: zomato.com

 

رستوران ماسالا مینیستری

Masala Ministry، بعنوان مقصدی عالی برای خوردن ماسالا و یکی از محبوب‌ترین رستوران های گیاهی جیپور شناخته می‌شود. هر چند در اینجا می‌توانید از انواع غذاهای ‌هند شمالی، چینی، فست فود و انواع نوشیدنی‌ها خصوصا قهوه عالی و باکیفیت با قیمت‌هایی مناسب برخوردار شوید. این مکان که در قلب شهر قرار دارد، برای هر ذائقه و سلیقه‌ای، گزینه‌هایی جذاب در چنته دارد. در این میان چات، تاندوری، پانی پوری، دسرهایی نظیر کیک‌های خوشمزه اورئو، بستنی و قهوه سرد بیش از سایرین توصیه می‌شوند.

همچنین این نقطه، به دلیل خدمات عالی و پرسنل خوش برخوردش نیز شهرت دارد که همیشه مشتاقانه آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند. مطمئنا محیط دلپذیر و دکوراسیون دوست داشتنی و خدمات دلیوری نیز مخاطبان را به وجد می‌آورند.

آدرس: A 25, JLN Road, Jaipur, Rajasthan, India

 

تجربه‌ی غذاهای تند و آتشین هندی

عکس: justdial.com

 

رستوران کانها

Kanha را شاید بتوان پرطرفدارترین غذاکده زنجیره‌ای و از برترین رستوران های گیاهی جیپور قلمداد کرد. اینجا غذاهای هند شمالی، هند جنوبی، چینی، غذای خیابانی و فست فود را با کیفیتی مثال زدنی سرو می‌کند. بعلاوه، یکی از بهترین مکان‌ها برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی و صرف تنقلات به شمار می‌آید.

در منوی بی نظیر این غذاکده، می‌توانید شاهد گزینه‌هایی همچون دوسا سامبار، چوله تیکی، رسمالای، چات، پاو باجی و کاچوری باشید. در صورت تمایل، دسرهایی خوشمزه نظیر بیسکویت‌ها، کیک‌های شکلاتی و گلاب جامون را در کنار نوشیدنی‌هایی نظیر لاسی، شیک شکلاتی یا لیموناد امتحان کنید.

پرسنل نیز در اینجا، سطح بالایی از مهمان نوازی را با خدماتی سریع و باکیفیت ارائه می‌دهند. قیمت‌ها منصفانه بوده و دکوراسیون جذاب و فضای دنج، ساعاتی مفرح و آرامش بخش را به مشتریان هدیه می‌دهند.

آدرس: j-6, Sawai Mansingh Rd, Jaipur, Rajasthan, India

عکس: zomato.com

 

کافه و شکلات فروشی نیبز

کافه رستوران Nibs، پاتوقی عالی برای جوانان و جمع دوستان بوده و در عین حال شکلات‌هایی لذیذ، طیف گسترده‌ای از غذاهای قاره‌ای، ایتالیایی، پیتزا و فست فود را ارائه می دهد و از بهترین رستوران های گیاهی جیپور به شمار می‌آید. در این میان پنیر خوشمزه، ساندویچ کبابی، پاستا با سس سفید، وافل بلژیکی، براونی و پیتزای شکلاتی، شات شکلاتی، پنکیک، وافل و نوشیدنی‌هایی نظیر لاته عالی، کاپوچینو یا هات چاکلت سفید را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

از طرفی باید گفت موقعیت مکانی مناسب این رستوران، دسترسی به آنرا بسیار آسان می‌کند. پرسنل نیز خدماتی سریع و جذاب را ارائه می‌دهند و قیمت‌های پایین شما را غافلگیر می‌کنند. در صورت تمایل، می‌توانید غذایتان را در فضای داخلی با دکوراسیون قابل توجه و محیط آرامش بخش صرف کنید و یا از میز و صندلی‌های فضای باز رستوران استفاده نمایید. همچنین با وجود وای فای رایگان، اینجا مکانی عالی برای انجام امور کاری و مطالعه در حین خورد و خوراک به شمار می‌آید.

آدرس: 36Sanjay Marg, Jaipur, Rajasthan, India

 

۶ رستوران برتر دهلی

عکس: justdial.com

 

بوفه رستوران تی جی آی بی

TGIB که در Vaishali Nagar واقع شده است، یکی از محبوب‌ترین مقاصد شکم گردی و از بهترین رستوران های گیاهی جیپور محسوب می‌شود. این بوفه بزرگ هندی با فضایی کاملا مجلل و رایحه‌ای خوش، مشتریان را بر سر ذوق می‌آورد و منوی غنی، جشنی از انواع غذاهای چینی، اروپایی و غذاهای هندی را رقم می‌زند. در این میان چانا ماسالا،  کوفته مالای، کاچامک، پنیر تیکا، اسپرینگ رول و پنیر لبابدار را به شدت توصیه می‌کنیم. همچنین پرسنل حرفه‌ای و خدمات سریع، قیمت‌های متوسط، دکوراسیون فانتزی، فضای راحت داخلی و میز و صندلی‌های فضای باز، از دیگر جذابیت‌های شکم گردی در این مکان خاطره انگیز به شمار می‌آیند.

آدرس: D 245, 246 Amrapali Marg, Hanuman Nagar, Jaipur, Rajasthan, India

عکس: dealzapp.in

 

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

۰۲ بهمن ۱۴۰۲

نظرات کاربران