بهترین رستوران‌های جیپور ۲۰۲۱: بخش دوم

جاذبه‌های گردشگری جیپور
بهترین رستوران‌های جیپور ۲۰۲۱: بخش دوم

جیپور به شهر صورتی نیز معروف است. هزارتوی بازارهای پر جنب و جوش و کاخ های جادویی و همچنین اماکن تاریخی آن، فرصتی را برای کاوش در دوران گذشته را در تور هند فراهم می‌کنند. این شهر رنگارنگ که آثار قرون وسطایی را در در کنار ساختمان‌های مدرن در خود جای داده، دارای رستوران‌های متعددی در کاخ های سلطنتی، پشت بام‌ها و بازارهاست. در ادامه مقاله قبل، گذری خواهیم داشت به برخی از  بهترین رستوران‌های جیپور در سال ۲۰۲۱.

 

Handi 

این رستوران، برنده جایزه "بهترین رستوران غذای هند شمالی" بوده و همیشه سرشار از مشتریان محلی و گردشگران خارجی است. محیط اینجا نیز بسیار زیباست و همچنین غذاهایی نظیر لال ماس، جوجه افغانی، بریانی و جوجه هندی بیش از سایرین محبوب هستند. در سفر با تور هند، وقتی برای ناهار به دنبال غذاکده‌های غیر گیاهی در جیپور هستید، فراموش نکنید این رستوران را امتحان نمایید!

آدرس: Maya Mansion, Opposite GPO, MI Road, Jaipur

 

Dragon House

این رستوران که در هتل Country Inn & Suites واقع شده، غذاهای چینی و تایلندی سرو می‌کند. دکوراسیون آسیایی اینجا، سرشار از لامپ‌های چینی و رنگارنگ قرمز و طلایی است. همچنین باید گفت سوپ مانچو، نودل‌ها و دیم سام، از معروف‌ترین غذاهای این رستوران به شمار می‌آیند و در کنار فضای دلچسب و زیبا، مشتریان را سرشار از حس لذت و آرامش می‌نمایند.

 

معرفی خوشمزه‌ترین غذاهای خیابانی بمبئی

آدرس: MI Road, Khasa Kothi Circle, Jaipur, Rajasthan 302001

 

Samode Haveli

این عمارت سنتی که اقامتگاه اشراف هندی بوده و توسط خانواده سلطنتی Samode به هتلی مجلل بدل شده، در تاریخ و سنت‌های قدیمی مهمان‌نوازی غوطه ور است. در رستوران این هتل، می‌توانید انواع غذاهای راجستانی، هند شمالی، قاره‌ای و مغولی را امتحان کنید و البته ما جوجه کره‌ای و لال ماس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

آدرس: Near Jorawar Singh Gate, Gangapole, Jaipur, Rajasthan 302002

 

The Foressta

به دنبال رستوران‌های خانوادگی در جیپور هستید؟ رستوران با طراوت Foressta با تم جنگل که کلیشه‌های رستوران‌های معمولی را پشت سر گذاشته است، بهترین مکان برای شما و عزیزانتان به شمار می‌آید. با وجود غذاهای شگفت انگیز و رنگارنگ در محیطی رویایی، خستگی سفر را از تن بزدایید و لحظاتی خاطره انگیز را در سفر با تور هند رقم بزنید.

جالب است بدانید که تنوع غذایی در اینجا بسیار بالاست و انواع دسرها و غذاهای قاره‌ای، مکزیکی، هند شمالی، راجستان و چینی در اینجا سرو می‌شوند. البته رول اسپرینگ، جوجه کره‌ای، ریسوتو و لال ماس در این رستوران محبوبیت بیشتری نزد مشتریان دارند.

 

تجربه‌ی غذاهای تند و آتشین هندی

آدرس: Ground Floor, Devraj Niwas, Near Moti Mahal Cinema, Bani Park, Jaipur, Rajasthan 302016

 

1135 AD

این مکان سلطنتی و شیک با فضای داخلی و بیرونی آراسته و بی‌نظیر، مشتریانش را شگفت زده می‌کند. می‌توانید در حالی که به خوردن غذاهای لذیذ و شنیدن موسیقی زنده مشغولید، به زمان گذشته برگردید و در فرهنگ با شکوه راجستانی غرق شوید و مانند ماهاراجا شام بخورید. اما پیشنهاد ما چیکن تیکا، بستنی پان و لال مانس است.

آدرس: Amer Road, Amer Kila, Jaipur, Rajasthan 302001

 

Steam 

این سالن مجلل پیشرفته، یک ایستگاه راه آهن ویکتوریایی را بازآفرینی کرده است. در این رستوران شیک، بهترین غذاهای مدیترانه‌ای سرو می‌شوند و از جمله رستوران‌های معروف جیپور برای عشاق به شمار می‌آید. باید گفت پیتزا کالزونه، سانگریا، فلافل و پیتزا تین کراست از معروف‌ترین غذاهای این مکان محسوب می شوند.

آدرس: Rambagh Palace, Bhawani Singh Road, Rambagh, Jaipur 302005

 

Om Revolving Restaurant

این رستوران گردان که دیدی ۳۶۰ درجه از کل شهر ارائه می‌دهد، یکی از زیبایی‌های سلطنتی جیپور صورتی به شمار می‌آید. حقیقت این است که این چشم انداز مسحورکننده در شب و روز، در کنار غذاهای اصیل هند شمالی، راجستانی، چینی و قاره‌ای مشتریانش را غافلگیر می‌کند.

 

غذاهای خوشمزه هندی در آگرا

آدرس: Hotel OM Tower, M I Road, Church Rd, Jaipur, Rajasthan 302001

 

Kaleidoscope 

این مکان بی‌نظیر با فضای داخلی عجیب و غریبش و رنگ‌هایی غنی و پر هیجان، صندلی‌های سالنی مخملی، پرده‌های ابریشمی و چوب‌های برجسته سقف به استقبال مشتریان مشتاق و تنوع طلب می‌آید. این فضای رمانتیک، بهترین مکان برای دورهمی‌های عاشقانه و صرف وعده‌های غذایی خوشمزه در پشت بام است تا لذت خوردن را با تماشای فضای اطراف در هوایی تازه همراه کند.

در اینجا وعده‌های ایتالیایی، قاره‌ای، مکزیکی و هند شمالی سرو می‌شود و از آن میان مرغ کبابی با سس پری پری، مرغ پستو و چور چور پاراتا شهرت بیشتری دارند.

آدرس: A-2/2, Tilak Marg, C Scheme, Ashok Nagar, Jaipur, Rajasthan 302005

 

Blackout 

در این تراس زیبا در قلب شهر، می‌توانید از یکنواختی زندگی روزمره فرار کنید و با منظره‌ای شگفت انگیز از افق و شبی پرستاره و زیبا مواجه شوید. فضای آرامش بخش اینجا، بهترین مکان برای دورهمی‌ها است. در اینجا با انبوهی از غذاهای هند شمالی، ایتالیایی، قاره‌ای و فینگرفودهای زیبا روبرو خواهید شد اما نوچوس، پیتزا چیکن و موکتایل‌ها بیشتری علاقمندان را به خود جذب می‌کنند.

 

بهترین شهرهای هند برای خوردن تندترین غذاها!

آدرس: D38A, 8th & 9th Floor, Golden Oak Hotel, Landmark Building, Ahinsa Circle, C Scheme, Jaipur, Rajasthan 302001

 

Laxmi Mishthan Bhandar

و در انتهای سفر، به این رستوران می‌رسیم که در قلب شهر واقع شده و بهترین رستوران گیاهی در جیپور به شمار می‌آید. گفتنی است در اینجا غذاهای اصیل و محلی هند شمالی و جنوبی و راجستان و انواع دسرهای لذیذ در محیطی صمیمی و دنج سرو می‌شود.

آدرس: Shop No. 98-99, Johari Bazar, Jaipur, Rajasthan 302003

۰۷ فروردین ۱۴۰۰

نظرات کاربران