اقامت در بهترین هتل‌های خانوادگی جیپور

جاذبه‌های گردشگری جیپور
اقامت در بهترین هتل‌های خانوادگی جیپور

جیپور که به شهر صورتی شهرت دارد از مقاصد تاریخی با سازه‌های حیرت‌انگیزی در تور هند است که اگرچه به اندازه دهلی و بمبئی شناخته شده نیست اما همچنان هزاران نفر را به خود جذب می‌کند. این شهر سنتی و تاریخی با جاذبه‌های دیدنی، بازارهای بومی، داستان‌های افسانه‌ای و ده‌ها ویژگی دیگر تجربه‌ای متفاوت و منحصر به فرد در طول سفرتان به شما ارائه می‌دهد. این شهر با جاذبه‌های دیدنی برای همه حتی خانواده‌های همراه با فرزندان هم مناسب است. اگر برنامه سفری خانوادگی به جیپور را دارید، بهترین هتل‌های مناسب خانواده در این شهر اقامتی آرام و راحت را برای شما تضمین می‌دهند.

 

Shahpura House

هتل چهار ستاره خانه شاهپورا با معمار سنتی راجپوت، ترکیبی از مغول و هند، نمایی با گنبدها و نقاشی‌های دیواری، خانه خانواده سلطنتی حاکم بوده که حالا این هتل دارای یک استخر بزرگ، مرکز آبگرم و سلامتی و اقامتگاه‌های منحصر به فرد با وای فای رایگان است. اتاق‌های جذاب خانه شاهپورا به‌صورت مجلل مبله شده‌اند. حمام‌ها دارای وان و دوش و اتاق‌ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت و مینی بار هستند و هر اتاق با سنگ‌های مرمر و نیمه قیمتی تزئین شده است. مهمانان می‌توانند از یک وعده غذایی اصیل راجستانی و یک نوشیدنی گوارا در رستوران رنگ محل لذت ببرند. چشم‌انداز عالی از قلعه آمبر در جیپور و تپه‌های آراوالی همراه با غذا حتی لذت خوردن غذا را دوچندان می‌کند. این رستوران دارای منوی بین‌المللی هم بوده و همچنین دارای یک پشت بام و یک رستوران کنار استخر است. به علاوه مهمانان می‌توانند از انواع نوشیدنی‌ها در بار لذت ببرند. امکانات تفریحی شامل اتاق بازی، اسب سواری و میز تور است که گشت و گذار در جاذبه‌های محلی جیپور را سازماندهی می‌کند.

 

۸ کافه‌ی مشهور شهر جیپور، رأس طلایی مثلث گردشگری هندوستان

آدرس: D 257 Devi Marg Bani Park, Bani Park, 302016 Jaipur, India

 

Hotel H R Palace

هتل H R Palace اقامتگاه‌های مقرون‌ به‌ صرفه با وای‌فای رایگان در مرکز شهر جیپور، در فاصله ۱۰ دقیقه با ماشین از هاوا محل و ۲۰ دقیقه رانندگی از قلعه آمبر ارائه می‌کند. اتاق‌های مدرن مجهز به تهویه‌ی مطبوع، تلویزیون کابلی و قسمت نشیمن با کاناپه هستند. یک میز کار نیز ارائه شده است. حمام‌های خصوصی دارای دوش آب گرم/سرد و امکانات رفاهی هستند. بخاری نیز ارائه می‌شود. مهمانان می‌توانند در باغ استراحت کنند و از معماری استعماری هتل لذت ببرند. همچنین این هتل دارای امکانات تجاری است و ترانسفر فرودگاهی و اجاره ماشین/دوچرخه را ارائه می‌دهد. میز تور با خدمات بلیط به ترتیب سفر کمک می‌کند و پارکینگ هم در دسترس است.

آدرس: D157/A Kabir Marg, Bani Park., Bani Park, 302016 Jaipur, India

 

Hotel Grand Lotus Inn

هتل Grand Lotus Inn واقع در جیپور، ۸ کیلومتری از معبد بیرلا ماندیر، امکاناتی را با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، بار و یک سالن مشترک فراهم می‌کند. هر اتاق در این هتل ۳ ستاره دارای منظره باغ است و مهمانان می‌توانند از دسترسی به باغ و تراس لذت ببرند. همچنین این هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته، حمل و نقل فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان در سراسر ملک است. در این هتل همه اتاق‌ها مجهز به میز، تلویزیون صفحه تخت، حمام خصوصی، ملحفه و حوله و تهویه مطبوع و کمد هستند. شما می‌توانید صبح را با صبحانه بوفه و یا قاره‌ای شروع کنید و به بچه‌ها اجازه دهید در باغ آزادانه بچرخند.

 

۱۰ تفریح نابی که در سفر به جیپور می‌توانید انجام دهید

آدرس: Lotus Road, Nearby Ashadeep Building, Opposite Akshay Patra Temple Mahal Road, Jagatpura, 302017 Jaipur, India

 

Dera Rawatsar - Heritage Hotel

این بوتیک هتل جذاب که داخل دیوارهای شهر قدیمی قرار گرفته تنها ۶۵۰ فوت تا ایستگاه اتوبوس کمپ سندی فاصله دارد. این هتل با دکور میراث تاریخی است و دارای استخر روباز بوده و دسترسی رایگان به وای فای ارائه می‌دهد. اتاق‌های دارای کف‌پوش کاشی‌شده، تلویزیون کابلی، کمد لباس و مینی‌بار هستند و حمام خصوصی دارای امکانات و دوش ارائه می‌دهند. همچنین رستوران Dera غذاهای محلی هندی و همچنین منوی قاره‌ای سرو می‌کند. کارکنان میز پذیرش ۲۴ ساعته می‌توانند در زمینه تهیه بلیط، صرافی یا خدمات خشکشویی کمک کنند. هماهنگی‌های سفر در تور هند را می توان در میز تور انجام داد و فضای پارک رایگان در دسترس است.

آدرس: D-194/C, Vijay Path, Behind Sindhi Camp Bus Station, Bani Park, 302016 Jaipur, India

 

Jaipur Hotel New - Heritage Hotel

این هتل تاریخی ۴ ستاره در فاصله ۱۲ دقیقه پیاده تا City Palace واقع شده و امکاناتی مثل وای فای رایگان، میز تور، میز پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی را برای مهمانان فراهم می‌کند. همه اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه هوا، حوله و ملحفه هستند و برخی از اقامتگاه‌های هتل بالکن دارند. هر روز صبح صبحانه الاکارته سرو می‌شود و خدمات آن‌ها سعی‌شان را می‌کنند تا با آرامش و حوصله نیازهای شما را برطرف کنند.

 

جشنواره جذاب فیل‌های جیپور هند

آدرس: 07- Film Colony, choura rasta Jaipur, 302002 Jaipur, India

 

Dileep Kothi - A Royal Boutique Luxury Suites in Jaipur

این هتل لوکس و برجسته که در نزدیکی جاذبه‌های دیدنی شهر قرار گرفته دارای اقامتگاه‌هایی با وای‌فای رایگان، تهویه مطبوع، رستوران و سالن استراحت مشترک است. در هر واحد حمام خصوصی با دوش، حوله، دمپایی و سشوار وجود دارد و مهمانان تخت و صبحانه می‌توانند از صبحانه قاره‌ای یا الاکارته لذت ببرند. به علاوه تراس و باغ این هتل فرصت‌هایی برای استراحت و اوقات فراغت شما فراهم می‌آورند.

آدرس: Sardar Patel Marg Dileep Kothi, 89, Dhuleshwar Garden, 302001 Jaipur, India

 

Suryaa Villa Jaipur- A City Centre Heritage Haveli

ویلا Suryaa در جیپور و در فاصله کوتاهی از شهر صورتی واقع شده و دارای یک رستوران و یک استخر کوچک در فضای باز است. به علاوه وای فای رایگان و پارکینگ خصوصی در دسترس است. اتاق‌های دارای تهویه مطبوع، مبلمان چوبی را با امکانات مدرن ترکیب می‌کنند. هر اتاق دارای یک قسمت نشیمن، یک تلویزیون صفحه تخت و یک مینی بار بوده و حمام خصوصی با دوش آب گرم ارائه می‌دهد. مهمانان می‌توانند سفرهای روزانه را در میز نگهبان ترتیب دهند. همچنین پذیرش ۲۴ ساعته کرایه ماشین، صرافی و خدمات خشکشویی ارائه می‌دهد. اشاره کنیم که غذاها و نوشیدنی‌های خانگی را می‌توانید در رستوران‌های مختلف هتل میل کنید و همچنین می‌توانید سرویس اتاق سفارش دهید.

 

ماجراجویی در جیپور هند

آدرس: C-2, Peelwa Garden, Moti Doongri Road,, Adarsh Nagar, 302004 Jaipur, India

 

Haveli Kalwara - A Heritage Hotel

ساختمان این هتل در ابتدا در قرن هفدهم به عنوان دادگاه راجپوت ساخته شد اما امروزه محل قرارگیری Kalwara Haveli است. هر اتاق در اینجا تهویه مطبوع و قسمت نشیمن را برای شما فراهم می‌کند. حمام خصوصی دارای دوش و دمپایی نیز است. به علاوه از اتاق می‌توانید از نمای شهر و نمای باغ لذت ببرید. در Kalwara Haveli یک میز پذیرش ۲۴ ساعته و یک آشپزخانه مشترک خواهید داشت. از دیگر امکانات ارائه شده در ملک می‌توان به امکانات جلسه اشاره کرد. این ملک دارای پارکینگ رایگان است.

آدرس: Entrance between shop no. 94-95, Indira Bazar, Jaipur 302001, 302001 Jaipur, India

 

Fairmont Jaipur

این یکی از هتل‌های لوکس، مجلل و شناخته شده شهر است که با یک استخر روباز، اسپا و ۴ گزینه غذاخوری از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. هر اتاق با تخت‌های مبله و با تخت‌های طاقی‌دار تزئین شده و حس و حالی کلاسیک دارند. این اتاق‌ها شامل تلویزیون صفحه تخت و مینی بار و حمام خصوصی با وان می‌شوند. گزینه‌های غذاخوری عبارتند از زویا، یک رستوران غذاخوری در تمام روز با غذاهای بین‌المللی و راجستانی، زرین که غذاهای سلطنتی هند را سرو می‌کند. مهمانان می‌توانند از نوشیدنی‌ها در Aza، یک بار کتابخانه برنده جایزه، و چای در Anjum با تنوع محلی لذت ببرند. این هتل دارای امکانات و درمان‌های زیادی است که می‌توانید از آن‌ها برای رفع خستگی‌های ناشی از گردش استفاده کنید. همچنین این ملک برای مهمانان سرگرمی‌های شبانه مانند رقص محلی و نمایش عروسکی ارائه می‌دهد.

 

دیدنی‌ترین معابد شهر جیپور (قسمت اول)

آدرس: 2, Riico Kukas, 303101 Jaipur, India

 

Dera Jaipur Homestay

این هتل از اقامتگاه‌های راحت با یک سالن استراحت مشترک، یک باغ و اقامتگاه‌های مجهز به تهویه مطبوع با بالکن و وای فای رایگان است که اقامتی جذاب را برای شما و خانواده‌تان در تور هند رقم می‌زند. همه واحدها دارای قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام خصوصی با دمپایی، حوله و دوش هستند. یخچال، مینی‌بار، تستر و چای‌خوری برقی نیز ارائه می‌شود. مهمانان در اقامتگاه خانوادگی می‌توانند از صبحانه کانتیننتال یا بوفه لذت ببرند. خدمات کرایه ماشین در این اقامتگاه در دسترس است، در حالی که می‌توانید از دوچرخه سواری در نزدیکی آن لذت ببرید.

آدرس: Lt. Gen.(Retd), Dr. K. K. Singh, D-226 Tulsi Marg, Bani Park, Bani Park, 302016 Jaipur, India

 

Jaipur Marriott Hotel

هتل جیپور ماریوت در منطقه تجاری اشرام مارگ، ۱۰ دقیقه رانندگی تا فرودگاه بین‌المللی شهر واقع شده است. این هتل مجلل ۵ ستاره سنت را با مدرنیته ترکیب کرده و دارای اسپا، پارکینگ رایگان و وای فای رایگان است. اتاق‌های هتل مجهز به تهویه‌ی مطبوع، پایه آی‌پاد، لوازم تهیه چای/قهوه و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. حمام خصوصی دارای لوازم حمام و وان است. ماریوت جیپور دارای یک مرکز تجاری کاملا مجهز با امکانات فکس و فتوکپی بوده و از میز تور می‌تواند به مهمانان در هماهنگی سفر کمک کند. خدمات خشکشویی نیز در آن ارائه می‌شود. این ملک همچنین دارای فضاهای ضیافت بزرگ برای میزبانی از رویدادهای مختلف، به ویژه برای عروسی در جیپور است. رستوران‌های هتل جیپور ماریوت شامل بامیه، یک رستوران بین‌المللی برای صرف غذا در تمام روز است، در حالی که زعفران غذاهای هندی معاصر سرو می‌کند. این هتل همچنین دارای یک شیرینی فروشی در محل است، شرکت Jaipur Baking که در آن مهمانان می‌توانند از مجموعه‌ای از ساندویچ‌های لذیذ، سوپ و سالاد و انواع قهوه لذت ببرند.

 

۵ تفریح شبانه در سفر به جیپور

آدرس: Near Jawahar Circle, Ashram Marg,, 302015 Jaipur, India

۰۸ تیر ۱۴۰۱

نظرات کاربران