بهترین هتل‌های ۵ ستاره جیپور برای اقامتی لوکس

جاذبه‌های گردشگری جیپور
بهترین هتل‌های ۵ ستاره جیپور برای اقامتی لوکس

جیپور یکی از رئوس تور مثلث طلایی هند ، یکی از شهرهای تاریخی و کم نظیر این نقطه از جهان، یکی از خاص‌ترین و مناسب‌ترین شهرهای هند به حساب می‌آید که می‌شود به آن سفر کرد و تجربیات خاص در آن پشت سر گذاشت. شهری جذاب با شب‌های پرستاره و روزهای آفتابی. شهری که در بهترین رستوران‌ها با تندترین غذاها از مهمانانش پذیرایی می‌کند. شهری که در برترین هتل‌ها با مناسب‌ترین امکانات میزبان مهمانانش می‌شود. در سفرتان با تور هند به این شهر اگر به دنبال یک اقامت لوکس و خاطره‌انگیز هستید همراه ما باشید تا ۵ هتل ۵ ستاره‌ی معروف این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- هتل Royal Orchid


یک هتل جذاب و عالی که انواع مختلفی از اتاق‌ها و سوئیت‌ها را در آن می‌توانید رزرو کنید. هتلی که یک حیاط جذاب برای قدم زدن و هواخوری در خود دارد. هتلی که برخی سوئیت‌های آن مجهز به جکوزی هستند و از تراس‌ اتاق‌هایش زیباترین تصاویر را به مهمانانش ارائه می‌دهد. از لوکس‌ترین امکانات این هتل جدای از امکانات اتاق‌ها و رستوران‌هایش می‌توان به استخر پشت بامش اشاره کرد که یکی از معروف‌ترین استخرهای روباز هند به حساب می‌آید. اگر اهل شور و حال هستید و نمی‌خواهید شب‌های جیپور را به خواب بگذرانید باید خدمت شما عرض کنیم این هتل در کنار استخرش یک کافه‌ی شبانه‌ی پر حال و شور دارد که در میان گردشگران بسیار محبوب است.

 

 

Royal Orchid

 


۲- هتل Jaipur Marriott


ماریوت از بهترین، معروف‌ترین، زیباترین و پرامکانات‌ترین هتل‌های جیپور به حساب می‌آید که انتخاب اول تمامی گردشگران ثروتمند جیپور است. هتلی لوکس که برترین امکانات رفاهی و اقامتی سراسر هند را در خود تدارک دیده است. استخرهای خصوصی و عمومی این هتل از بهترین استخرهای جیپور به حساب می‌آیند و مرکز تناسب اندام آن از برترین مراکز تناسب اندام تمام هند. اگر به همراه خانواده به جیپور سفر می‌کنید باید بدانید این هتل یکی از بهترین هتل‌های جیپور برای اقامت‌های خانوادگی به حساب می‌آید. چرا که یک مرکز عالی برای نگهداری و تفریح کودکان در خود دارد. در کنار تمامی امکانات این هتل که خدمتتان عرض شد اگر نامی از اسپای آن به میان نیاید این هتل درست معرفی نشده است. اسپایی که در آن به دست برترین ماساژورهای هندی، روح و جسم شما به تعادل می‌رسند و خستگی انباشته از فشارها و تنش‌ها از تن‌تان بیرون رانده خواهد شد.

 

 ۱۰ تفریح نابی که در سفر به جیپور می‌توانید انجام دهید

 

 

Jaipur Marriott

 


۳- هتل Hilton Jaipur


هیلتون گران‌ترین هتل ۵ ستاره‌ی جیپور است. هتلی شیک و عالی که جدای از امکانات رفاهی و اقامتی، امکانات تفریحی فوق‌العاده‌ی برای مهمانانش تداریک دیده است. هتلی که در سوئیت‌هایش استخر خصوصی دارد و در پشت بامش یکی از بهترین استخرهای روباز تمام هند را. هتلی که امکانات ورزشی آن برای تناسب اندام کامل است. از همه‌ی امکانات این هتل که بگذریم باید به طراحی فضاها و نورپردازی‌هایش اشاره کرد. مواردی که آن را به رمانتیک‌ترین بخش‌ هند تبدیل کرده‌اند. بنابراین اگر برای روزهای عاشقانه‌ی عمرتان می‌خواهید با تور هند سفر کنید به شما توصیه می‌کنیم حتما هیلتون را برای اقامت انتخاب کنید. هتلی پر از گوشه‌های دنج که برای شما خلسه‌های عاشقانه می‌سازند.

 

 

Hilton Jaipur

 


۴- هتل ITC Rajputana


هتلی بی‌نظیر که هرساله میزبان تعداد زیادی از مهمانان جیپور است. هتلی که جدای از استخرها و مرکز تناسب اندام و اسپا و مواردی از این دسته، یک باغ هندی درجه یک در خود دارد و همین امر باعث محبوبیت آن شده است. باغی که فضایی دلنشین و امن برای مهمانان این هتل می‌سازد. جدای از این باغ، رستوران این هتل نیز سبب محبوبیت بیشتر آن شده است. رستورانی که در آن سنتی‌ترین غذاهای هندی در کنار معروف‌ترین غذاهای بین‌المللی به بهترین صورت طبخ و سرو می‌شوند. در سفرتان به جیپور اگر می‎‌خواهید در یک مکان سنتی که مدرنیسم نیز در آن ریشه دوانده اقامت کنید به شما توصیه می‌کنیم همین هتل را انتخاب کنید.

 

 برترین رستوران‌های جیپور از نگاه سایت کلچرتریپ 

 

 

ITC Rajputana

 


۵- هتل Ramada Jaipur


یک هتل بی‌نظیر برای آنهایی که دوست دارند در فضاهای شهری اقامت کنند و به روح شهر پی ببرند. هتلی که از پنجره‌ی اتاق‌هایش می‌شود به شب‌های سیاه جیپور چشم دوخت و این شهر را مورد کاوش قرار داد. هتلی که یک سالن رقص هیجان‌انگیز در خود دارد. سالنی که در آن به مهمانان این هتل آموزش رقص‌های سنتی هندی ارائه می‌شود. هتلی که بهترین فضاهای عمومی را برای برگزاری انواع نشست‌ها و دورهمی‌ها دراختیار مسافرانش قرار می‌دهد. اگر به قصد یک سفر کاری و تجاری به جیپور سفر کرده‌اید به شما توصیه می‌کنیم این هتل را برای اقامت انتخاب کنید. چرا که در سالن‌های کنفرانس و بخش‌های مختلف لابی این هتل می‌توانید جلسات کاری مناسب برگزار کنید.

 

 

Ramada Jaipur

۰۱ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران