۵ هتل ۳ ستاره در جیپور برای اقامتی مناسب و ارزان

جاذبه‌های گردشگری جیپور
۵ هتل ۳ ستاره در جیپور برای اقامتی مناسب و ارزان

جیپور یکی از زیباترین و گردشگری‌ترین شهرهای هند به حساب می‌آید که در تمامی روزهای سال میزبان بی‌شمار گردشگر از سراسر دنیاست. شهری پر رویداد و جذاب که به سازه‌های جادوی‌اش می‌نازد و به خانه‌های قدیمی‌اش. شهری که یکی از رئوس مثلث گردشگری هند محسوب می‌شود و شمایل کهن خودش را حفظ کرده است. در سفرتان با تور هند به این شهر اگر به دنبال اقامتی امن و آرام و در عین حال ارزان هستید همراه ما باشید تا ۵ هتل ۳ ستاره این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- R.K Palace


یک هتل ۳ ستاره عالی در ۱۰ کیلومتری فرودگاه جیپور که بهترین امکانات مربوط به هتل‌های ۳ ستاره در آن فراهم آمده است. هتلی که با صبحانه‌های نسبتا مناسب انرژی لازم برای گشت و گذار در این شهر برایتان فراهم می‌آورد. هتلی که در نزدیکی امکانات تفریحی و رفاهی شهر قرار دارد و از این رو یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت‌های خانوادگی در جیپور به حساب می‌آید. هتلی که اینترنت پرسرعت رایگان در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد و اتاق‌هایش امکانات حداقلی یک اقامتگاه لوکس اعم از تخت، میزی برای تحریر، تلویزیون، دستگاه چای‌ساز و ... را دارند. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید در نزدیکی این هتل رستوران‌های زیادی وجود دارند که بهترین غذاهای این شهر را در آنها می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

  بهترین هتل‌های ۵ ستاره جیپور برای اقامتی لوکس 

 

R.K Palace 

 


۲- Hostel Genie


اگر تنها به جیپور سفر کرده‌اید و یا به همراه دوستان‌تان می‌خواهید به این شهر بروید پیشنهاد ما به شما برای اقامت هاستل‌های این شهر است. همه‌ی هاستل‌ها البته نه، بلکه هاستل‌های تمیزی که به نوعی امکانات و خدمات‌شان در حدود هتل‌های ۳ ستاره است. هاستل جنی یکی از هاستل‌های برتر این شهر به حساب می‌آید که اتاق‌های تمیز ۶ تخته دارد و تمامی اتاق‌هایش عایق صدا دارند. هاستلی که سرویس‌های حمام و بهداشتی‌اش بسیار تمیز هستند و فضاهای عمومی فوق‌العاده‌ای دارد. جدای از لابی، این هاستل یک پشت بام بی‌نظیر دارد که با رفتن به آن می‌توانید انواع دورهمی‌ها را با دیگر مهمانان این هاستل تجربه کنید و خاطره‌های ماندگار برای خود بسازید.

 

  ۵ پارک آبی بسیار خوب جیپور، آبتنی در گرمای راجستان

 

 Hostel Genie

 


۳- RNB City Centre


در ۱۰ کیلومتری فرودگاه جیپور و در نزدیکی مرکز این شهر هتلی واقع شده است که یکی از بهترین دسترسی‌ها به مراکز مختلف شهر را دارد و هزینه‌ی اقامت در آن ارزان و مناسب می‌باشد. هتلی با اتاق‌های یک تا سه تخته که برخی‌هاشان امکان اضافه کردن تخت را نیز در خود دارند. هتلی شیک و تمیز که در نزدیکی مرکزخریدهای جیپور واقع شده است و همچنین تا پارک مرکزی جیپور که جاذبه‌های گردشگری زیادی در نزدیکی آن قرار دارد چند دقیقه بیشتر فاصله ندارد. این هتل همچنین در نزدیکی مراکز درمانی و خدماتی شهر واقع شده است. بنابراین اگر به همراه خانواده به جیپور می‌روید، اقامت در این هتل می‌تواند انتخاب بدی برایتان نباشد.

 

 برترین رستوران‌های جیپور از نگاه سایت کلچرتریپ

 

RNB City Centre

 


۴- Rajputana Haveli


یک هتل ۳ ستاره عالی که در طراحی و معماری‌اش و همینطور در چیدمان داخلی‌اش تمامی جزئیات فرهنگ هندی و آسیای میانه را حفظ کرده است. هتلی که در فاصله‌ی ۲ کیلومتری از جای محل یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری جیپور واقع شده است. هتلی که در میان گردشگران طرفداران زیادی دارد و خدمات متنوعی به مهمانانش ارائه می‌دهد. هر صبح که چشم در این هتل از خواب بردارید با بهترین صبحانه‌ها از شما پذیرایی می‌شود و هر شب پیش از آنکه در این هتل به خواب بروید با بهترین دورهمی‌ها. پشت‌بام این هتل مبله شده است تا شما بتوانید شب‌ها به زیر سقف آسمان جیپور بروید و ستاره‌های این شهر را دانه دانه بشمرید. همچنین اتاق‌های این هتل همگی به تخت‌ها و ملافه‌های تمیز، دستگاه تهویه مناسب، امکانات حداقلی زندگی مانند تلویزیون، دستگاه چای ساز و ... مجهز است. شاید بد نسیت اگر بدانید اتاق‌های این هتل به صورت روزانه نظافت می‌شوند و مسئولان خدماتی این هتل با کار خوب‌شان اجازه نمی‌دهند خلق شما در مدت اقامت در این هتل تنگ شود.

 

 ۱۰ تفریح نابی که در سفر به جیپور می‌توانید انجام دهید

 

 Rajputana Haveli

 


۵- Zostel Jaipur


یک هاستل یا به نوعی یک هتل آپارتمانی ۳ ستاره تمیز که به سبب دکور داخلی‌اش یکی از زیباترین اقامتگاه‌های شهر جیپور به حساب می‌آید. جاییکه بهترین اقامت‌ها را در آن می‌توانید داشته باشید و بهترین دوست‌ها را نیز پیدا خواهید کرد. جاییکه بیش از اتاق‌هایش به سبب فضاهای عمومی‌اش معروف است. فضاهایی که از کاناپه‌های رنگی رنگی پر شده‌اند و امکان فراهم آمدن انواع دورهمی‌ها را فراهم می‌کنند. در سفرتان با تور مثلث طلایی هند به جیپور اگر تنها هستید، بودجه‌ی زیادی در اختیار ندارید و در عین حال می‌خواهید حسابی خوش بگذرانید به شما توصیه می‌کنیم این مکان را برای اقامت انتخاب کنید. چرا که با این کار می‌توانید خاطره‌انگیزترین روزهای عمرتان را رقم بزنید.

 

 

Zostel Jaipur

۲۳ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران