معرفی هتل ۵ ستاره ITC راجپوتانا جیپور یکی از برترین هتل‌های هند

جاذبه‌های گردشگری جیپور
معرفی هتل ۵ ستاره ITC راجپوتانا جیپور یکی از برترین هتل‌های هند

جیپیور یکی از رئوس مثلث طلائی هند، یکی از زیباترین و جذاب‌ترین شهرهای آسیای میانه برای گشت و گذار به حساب می‌آید. شهری که به تاریخش می‌نازد و به جای‌جای دیدنی‌اش. شهری که به بناهایش معروف است و به جاذبه‌های معماری‌اش. شهری که با بهترین امکانات رفاهی و اقامتی از مهمانانش پذیرایی می‌کند و برای آنها خاطره‌ای خوش از بودن در هند می‌سازد. در سفرتان  با تور هند به این شهر اگر به دنبال یک اقامت رویایی و عالی هستید همراه ما باشید تا یکی از هتل‌های ۵ ستاره‌ی لوکس این شهر را خدمتتان معرفی کنیم. هتلی که خودش به نوعی یک شهر گردشگری به حساب می‌آید.

 


آی تی سی راجپوتانا (ITC) شهری لوکس در شهر جیپور


در فاصله‌ی ۱۴ کیلومتری از فرودگاه جیپور و تنها ۵۰۰ متر دورتر از مرکز شهر جیبور هتلی واقع شده است که یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره جیپور به حساب می‌آید. هتلی که به صورت ۲۴ ساعته پذیرش مهمان انجام می‌دهد و کارکنانش به زبان‌های هندی و انگلیسی مسلط هستند. هتلی که امکانات رفاهی و تفریحی لوکسی دارد و برای مهمانانش روزهای خاطره‌انگیزی می‌سازد. هتلی که تخلیه‌ی اتاق‌هایش در ساعت ۱۲ و مهمان‌پذیری در ساعت ۱۵ انجام می‌دهد. انواع اتاق‌های این هتل به دسته‌های زیر تقسیم‌بندی می‌شوند.

 

 

 آی تی سی راجپوتانا

 


۱- اتاق راجپوتانا چمبر: اتاق‌هایی به وسعت ۳۰ متر مربع که پنجره‌هایی رو به استخر دارند. اتاقی که یک تخت دونفره در آنها موجود است و امکان اضافه کردن تخت نیز در آنها فراهم آمده است. اتاقی که برای زوج‌های جوان مناسب و نسبتا مقرون به صرفه است.
۲- اتاق رویال راجپوتانا: اتاق‌هایی به وسعت ۳۲ متر مربع که یک تخت دونفره‌ی کینگ در آنها موجود است. اتاق‌هایی که پنجره‌هایش رو به شهر باز می‌شوند و چشم‌انداز زیبایی از جیپور به شما ارائه می‌دهند.
۳- سوئیت کلاب اکسکلوسیو: اتاق‌هایی به وسعت ۳۰ متر مربع که یک تحت دونفره‌ی کینگ در آنها موجود است. سوئیتی که امکان اضافه کردن تخت در آنها موجود است.
۴- سوئیت: سوئیت‌هایی به وسعت ۴۶ متر مربع که تمامی امکانات رفاهی درجه یک در آنها فراهم آمده است. اتاق‌هایی که یک تخت دونفره‌ی کینگ در آنها موجود است. اتاق‌هایی که پنجره‌هایش رو به استخر هتل هستند.
۵- اکسکیوتیو کلاب: اتاق‌هایی به وسعت ۳۰ متر مربع که یک تخت دونفره در آنها موجود است. اتاق‌هایی که پنجره‌هایش رو به شهر است و امکان اضافه کردن تخت در آنها فراهم آمده است.

 

 ۱۰ تفریح نابی که در سفر به جیپور می‌توانید انجام دهید

 

آی تی سی راجپوتانا

 


تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به پوشش اینترنت می‌باشند و نظافت روزانه برای آنها انجام می‌شود. اتاق‌های مبله‌ای که تهویه مطبوع، دکوراسیون خاص، دستگاه قهوه ساز و چای ساز، سرویس حمام، لوازم آرایش و بهداشتی از جمله شامپو، صابون، سشوار، حوله و ... دارند. تلوزیون، گهواره‌ی نوزاد، گاوصندوق، میز تحریر و روزنامه از دیگر امکانات اتاق‌های این هتل است.

 


امکانات تفریحی ICT راجپوتانا


این هتل خودش یکی از تفریحگاه‌های جیپور به حساب می‌آید. هتلی که امکاناتش هم شامل تفریح‌های آبی می‌شود و هم شامل تفریح‌های غیر آبی. مهمترین امکانات این هتل به شرح زیر هستند.


۱- باغ: باغ این هتل جایی است که می‌توانید ساعت‌ها در آن قدم بزنید و درحالیکه هوای مطبوع استشمام می‌کنید لحظات خوشی را پشت سر بگذارید. باغی پر از گل‌های نیلوفر که عکس‌های جذاب می‌توانید در آن بیندازید.
۲- استخر روباز: استخر روباز این هتل جایی است که می‌توانید اطراف آن آفتاب بگیرید و اگر هوس آب تنی کردید تنی به آب بزنید. استخری که چشم‌انداز زیبای این هتل است و یکی از بخش‌های پرطرفدار هتل به حساب می‌آید.
۳- سونا: سونای این هتل به نوعی یک اسپای درجه یک به حساب می‌آید که با رفتن به آن می‌توانید بهترین ماساژها را دریافت کنید و تن خسته‌تان را جانی دوباره ببخشید. سونایی که برای گرفتن خدمات آن باید پول بپردازید.

 

۵ پارک آبی بسیار خوب جیپور، آبتنی در گرمای راجستان

 

 آی تی سی راجپوتانا

 


رستوران‌های ICT راجپوتانا


این هتل در مجموع ۵ رستوران و بوفه دارد که درهای برخی از آنها به صورت ۲۴ ساعته باز است و از مهمانان‌شان پذیرایی می‌‎کنند. رستورانی‌هایی که در آنها هم غذاهای بین‌المللی سرو می‌شوند و هم غذاهای سنتی هندوستانی. رستوران‌هایی که میان ساعت‌های ۶:۳۰ تا ۱۰ صبح می‌توانید صبحانه‌های مفصل و رایگان در آنها نوش جان کنید.

 

 برترین رستوران‌های جیپور از نگاه سایت کلچرتریپ 

 

آی تی سی راجپوتانا

 


امکانات ویژه هتل


از امکانات ویژه و پرطرفدار این هتل می‌توان به دو مورد زیر اشاره کرد:
۱- اجاره‌ی ماشین: در این هتل امکانی فراهم آمده است که با رفتن به آن می‌توانید اتوموبیل اجاره کنید و درحالیکه خودتان رانندگی می‌کنید شهر را بگردید.
۲- تورهای شهرگردی: در این هتل می‌توانید در تورهای مختلف شرکت کنید و جیپور را به همراه یک راهنمای درجه یک بگردید. تورهایی که طرفداران زیادی دارند و جدای از مکان‌های معروف و دیدنی، شما را به بازدید مکان‎های ناشناخته‌ی شهر نیز می‌برند.

۲۵ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران