لاکچری‌ترین هتل‌های جیپور (بخش دوم)

جاذبه‌های گردشگری جیپور
لاکچری‌ترین هتل‌های جیپور (بخش دوم)

در بخش اول این نوشته، از قصرها و هتل‌های مختلف گفتیم، اما هتل‌ها و ریزورت‌های لاکچری که می‌توانید در تور جیپور در آن‌ها اقامت داشته باشید، به هیچ وجه به این‌جا ختم نمی‌شود و موارد بسیار بیشتری هستند که ما تنها به معرفی مهم‌ترین و بهترین‌هایشان خواهیم پرداخت. پس همراه ما باشید با معرفی ۶ اقامتگاه لاکچری دیگر در این بخش از هند:

 

فیرمونت (Fairmont)

یکی دیگر از اقامتگاه‌های فوق‌العاد مجلل و زیبای جیپور که بدون شک سفری خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد. این هتل باشکوه که همچون قصرهای محلی ساخته شده، با فضای سبزی دلنشین و استخری بزرگ در حیاط، منظره‌ای فوق‌العاده از جیپور که از پنجره‌ی اتاقتان می‌توانید به آن نگاه کنید و البته امکانات رفاهی کامل، یک انتخاب بسیار خوب در سفر به "شهر صورتی" است.

این مکان دارای رستوران‌ها و بارهای مختلف است که از غذاهای هندی و محلی تا غذاهای بین‌امللی را با بهترین کیفیت روی میز می‌برد. همچنین هر شب نمایش رقص و همچنین نمایش عروسکی برای مهمانان هتل ترتیب داده می‌شود. سالن بازی کودکان، سالن ورزشی و ... نیز از دیگر امکانات فیرمونت جیپور به حساب می‌آید.

 

۵ هتل ۳ ستاره در جیپور برای اقامتی مناسب و ارزان

قصر لیلا (The Leela Palace)

اگر چه ممکن است این مکان را با یک قصر تاریخی اشتباه بگیرید، اما در واقع قصر لیلا با الهام از بناهای تاریخی جیپور ساخته شده اما هیچ کم از یک قصر شاهانه ندارد. طراحی داخلی این هتل به لاکچری‌ترین شکل ممکن ساخته شده و در تمام جزییات آن تجمل موج می‌زند. وقتی وارد رستوران‌های می‌شوید، انگار که وارد سالن‌های غذاخوری در داستان‌های کلاسیک شده‌اید و وقتی در باغ قدم میزنید، دکور، فضای سبز و آبنماها، روح شما را نوازش خواهند داد.

قصر لیلا یکی از گران‌قیمت‌ترین اقامتگاه‌های جیپور محسوب می‌شود که البته این قیمت به خاطر امکانات کامل و بدون نقص هتل و البته زیبایی‌ بی‌مثالش است.

قصر جای محل (Jai Mahal Palace)

اما برگردیم به سراغ‌ کاخ‌های قدیمی جیپور که حالا به اقامتگاه‌های لاکچری بدل شده‌اند. قصر جای محل در سال ۱۷۴۵ میلادی ساخته شده و با هکتارها زمین سبز و زیبا و تراس‌های زیبایی که به این چشم‌انداز مشرف هستند، یکی دیگر از انتخاب‌های عالی برای اقامت در سفر به جیپور به شمار می‌آیند.

این مجموعه‌ی بزرگ، دارای چندین اتاق، ویلا و همچنین سوییت‌های شاهانه بوده و امکانات متعددی در آن برای مهمانان تهیه دیده شده است. باغ‌های به سبک مغولی، استخر‌هایی در فضای باز، باغ‌های زیبا، آبنماهای متعدد در کنار طراحی زیبا، مرکز اسپای لاکچری و برنامه‌های مختلف تفریحی، قصر جای محل را به یکی از برترین هتل‌های جیپور بدل کرده است.

ساموده هاولی (Samode Haveli)

ساموده هاولی از آن عمارت‌های کلاسیک جیپور است که کاملا شما را با حال و هوای زندگی ثروتمندان و اشراف‌زاده‌های هندی در قرن گذشته آشنا می‌کند. این بنا حدود ۲۲۵ سال پیش ساخته شده و طراحی دیوارها و نقش‌هایی که بر روی سقف آن می‌بینید، در بیشتر موارد همان طرح‌های اصلی هستند که مرمت شده‌اند.

تفاوت این مکان با قصرهایی که در لیستمان به آن اشاره کردیم، در تجمل و امکانات نیست که ساموده هاولی همه‌ی آن‌ها را دارد، تفاوت در وسعت آن است که کمی کم‌تر بوده و همچنین این که عمارت ساموده هاولی در محیط شهری واقع شده است. این مکان با استخرهای متعدد، مرکز اسپای لاکچری، سالن ورزشی و بسیاری امکانات دیگر، می‌تواند کاملا در قد و قواره‌ی قصرهای تاریخی جیپور، اقامتگاهی لاکچری و فوق‌العاده برای شما باشد.

 

معرفی هتل ۵ ستاره ITC راجپوتانا جیپور

رویال هریتیج هاولی (Royal Heritage Haveli)

عمارت زیبا و با شکوه دیگری که ۱۵۰ سال قبل در این بخش از جیپور ساخته شده و حالا یک بوتیک هتل نه چندان بزرگ، اما بسیار جذاب است که با طراحی زیبا، فضایی آرامش بخش، استخر‌های متعدد و امکانات رفاهی عالی انتظار شما را می‌کشد.

این هتل ۵ ستاره‌ عالی، یک اقامتگاه فوق‌العاده عالی برای آن‌هایی است که تجمل را در کنار آرامش می‌خواهند و قصد ندارند در هتلی بزرگ با اتاق‌های متعدد سر کنند. همچنین این محل در کنار امکانات مختلف، یکی از معروف‌ترین مراکز اسپا و سلامت در منطقه را دارد که سرویس‌ دهی عالی با اتاق‌های خصوصی را در اختیار شما می‌گذارد.

اسپا و ریزورت Tree of Life

همانطور که گفتیم، انتخاب‌ها در میان هتل‌های لاکچری جیپور آنقدر زیاد هستند که نمی‌توان به همه رسید، اما در نهایت لیست بهترین‌های ما، با اسپا و ریزورت زیبای Tree of Life  بسته خواهد شد. این مکان که جز بنای اصلی، مجموعه‌ای از ویلاهای لوکس در میان‌های باغ‌های سرسبز و گل‌کاری شده است، تنها ۳۰ دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد و از نظر آب و هوایی فوق‌العاده عالی است.

هر کداما زویلاهای Tree of Life  طراحی خاص خود را داشته و اغلب دارای استخر اختصاصی هستند. خود مجموعه نیز دارای یک مرکز اسپای بزرگ و عالی و همچنین بخش‌های تفریحی و رفاهی متعدد است.

 

معرفی قلعه باشکوه آمبر در جیپور

۲۲ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران