لاکچری‌ترین هتل‌های جیپور (بخش اول)

جاذبه‌های گردشگری جیپور
لاکچری‌ترین هتل‌های جیپور (بخش اول)

جیپور را باید یکی از مهم‌ترین مقاصد در تور مثلث طلایی هند به شمار آورد. شهری زیبا که دنیایی از جاذبه‌های گردشگری همچون کاخ‌های تاریخی و مناظر شگفت‌انگیز را برای شما به نمایش در می‌آورد. برای سفر "به شهر صورتی" یکی از بهترین انتخاب‌ها، سکونت در هتل‌های لوکس و کاخ‌های بزرگ است تا تجربه‌ای خاص و شاهانه از این سفر گیرتان بیاید. بر همین اساس ما امروز در دو نوشته، لاکچری‌ترین هتل‌های جیپور را به شما معرفی خواهیم کرد، هتل‌هایی منحصر به فرد و مجلل که اقامتی فوق‌العاده را برایتان رقم خواهند زد.

 

قصر راج (The Raj Palace)

این قصر زیبا در سال ۱۷۲۷ ساخته شد و از اولین بناهای بزرگی در این شهر بود که می‌توانستیم تاثیر مغول‌ها را در آن را مشاهده کنیم. سقف‌های بلند با چهلچراغ‌های کریستالی و تجملی که در گوشه گوشه‌ی این مکان به چشم می‌خورد، اقامتی شاهانه را برای شما رقم خواهد زد.

اما جدا از زیبایی‌های تاریخی قصر راج، این مکان امکانات رفاهی مدرن و کاملی از جمله اینترنت رایگان بی‌سیم، استخر روباز ، امکانات عالی برای استراحت در باغ و بسیاری بخش‌های دیگر را در خود دارد. همچنین یک مرکز اسپا و سلامتی با استخر سرپوشیده نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

 

۵ هتل ۳ ستاره در جیپور برای اقامتی مناسب و ارزان

قصر رمباغ (Rambagh Palace)

یکی دیگر از قصرهای زیبا، تاریخی و هتل‌های لوکس جیپور که شما امکان اقامت در آن‌جا را خواهید داشت. این قصر بسیار زیبا که با رنگ کرم و زرشکی خود کاملا در جیپور به چشم می‌آید، برای کنیز مورد علاقه ملکه وقت ساخته شده بود و سپس بعد از سال‌ها مرمت گشت و در اختیار یک ماهاراجا قرا گرفت. در حال حاضر اما قصر رمباغ، یک اقامت لاکچری فوق‌العاده جذاب است که در کنار زیبایی، امکانات فوق‌العاده‌ای نیز برایتان مهیا کرده.

۱۹ هکتار باغ و فضای سبز زیبا، اسپای لاکچری، پیشکار اختصاصی برای هر واحد، سرویس حمام مرمر، رستوران‌های متعدد و ... تنها بخشی از امکانات این مکان هستند.

اوبریو راجویلاس (The Oberoi Rajvilas)

این ریزورت باشکوه، حول محور یک عبادتگاه مختص به الهه‌ی هندی شیوا درست شده است و با باغی بزرگ که مامن پرندگانی مختلف است، یک مکان متفاوت برای اقامت در سفر به جیپور خواهد بود. اوبریو راجویلاس دارای سه استخر در جاهای مختلف این باغ بزرگ است و در تمام بخش‌های آن، اینترنت رایگان بی‌سیم و همچنین خدمتکارهایی برای ارائه نوشیدنی در دسترس خواهند بود. سعی شده تا دکور این ریزورت نیز همگام با شرایط کلی آن، با رنگ‌های طبیعی شکل بگیرد تا یک هارمونی عالی داشته و فضایی دل‌انگیز را برای مهمانان ان پدید بیاورد.

 این مکان نیز چندین رستوران عالی و درجه یک داشته و یک مرکز اسپا و سلامت مجلل نیز برایتان تهیه دیده است.

 

معرفی هتل ۵ ستاره ITC راجپوتانا جیپور 

قصر راج‌محل (Rajmahal Palace RAAS)

قصر راج‌محل یکی از اقامتگاه‌های قدیمی و بسیار محبوب در "شهر صورتی" است که زمانی اشراف‌زاده‌های هندی در آن اقامت داشته ‌اند و حالا به اقامتگاهی بسیار مجلل بدل شده است. در واقع چیزی که شما در این محل تجربه خواهید کرد، ترکیبی شگفت‌انگیز از یک قصر تاریخی با امکاناتی کاملا مدرن است.

 طراحی داخلی این قصر بزرگ، رنگارنگ و زیباست و در آن از چهلچراغ‌های بزرگ کریستالی و دکورهای مختلف استفاده شده است. اقامتگاه‌ها نیز هر کدام طراحی و رنگ‌بندی مختلف به خود را داشته و همچون دیگر قصرهای جیپور، فضای سبز بزرگی در محوطه آن وجود دارد.

قلعه آلیلا (Alila Fort Bishangarh)

این قلعه‌ی زیبا چندین و چند ویژگی برای شما خواهد داشت، اما جدا از تجمل و امکانات هتل، نمای ۳۶۰ درجه‌ی همیشگی که از جیپور برایتان مهیاست، یکی از مهم‌ترینِ این ویژگی‌ها به حساب می‌آید.

این قلعه که به راحتی می‌توان نشانه‌های فرهگی مغول‌ها را در آن مشاهده کرد، حالا به بخش‌های مدرن متعددی همچون استخرهای شنا، سالن ورزشی کاملا مجهز، اسپا و ... مجهز بوده و امکانات رافاهی نیز به کامل‌ترین شکل در اختیار شما قرار داده می‌شود.

هتل و ریزورت شاکون (Shakun Hotels And Resorts)

این هتل به صورت کلی برای گیاه‌خواران طراحی شده و شما در پذیرایی عادی در آن و همچنین رستوران‌ها، هیچ غذای غیر گیاهی پیدا نخواهید کرد! همین ویژگی باعث شده است تا این اقامتگاه ۵ ستاره که قیمتش به اندازه‌ی دیگر قصرهایی که در این نوشته معرفی کردیم، نیست، به یک مکان ایده‌آل برای بسیاری از گردشگران خارجی بدل شود.

فارغ از این ویژگی‌، هتل و ریزورت شاکون دارای امکاناتی عالی بوده، طراحی داخلی فوق‌العاده شیکی دارد، استخر روف تاپ  و چندین رستوران در اختیار شما گذاشته و یک سالن ورزشی بزرگ و مجهز نیز دارد که می‌توانید در طول تور جیپور، از آن استفاده کنید.

 

مجلل‌ترین هتل‌های هند در سال ۲۰۲۰

۱۳ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران