بهترین هتل‌های ترکیه

جاذبه‌های گردشگری ترکیه
بهترین هتل‌های ترکیه

دیدنی‌های ترکیه به خاطر وسعت و موقعیت جغرافیایی این کشور بسیار بیش‌تر از انتظار هر گردشگری است. در تور ترکیه شما با کشوری مواجه خواهید بود که از سمتی در اروپا قرار گرفته، شامل بخشی از اتحادیه شوروی سابق می‌شود و همچنین بخش‌هایی از منطقه قفقاز یا خاورمیانه را نیز در بر گرفته و همین باعث شده تا توریست‌هایی زیادی هر ساله از آن‌جا بازدید به عمل آورند. از همین رو، هتل‌های بسیار خوبی در این کشور هستند که لیست امروز، تنها به چند مورد از برترین‌ها و معروف‌ترین‌های آن‌ها اختصاص دارد.

 

هتل هیلساید بیچ کلاب در فتحیه (Hillside Beach Club)

بیش از دو سوم از مهمانان هتل هیلساید بیچ کلاب فتحیه، مسافرانی هستند که دوباره به این هتل برگشته‌اند و همین کافی‌ست تا به کیفیت و اهمیت هتل پی برده و آن‌جا را به عنوان یکی از بهترین هتل‌های ترکیه قلمداد کنید. بنای هتل به شکلی ساخته شده تا تمامی ۳۳۰ اتاق و سوییت آن‌جا، پنجره‌ای رو به خلیج کالمیا (Kalemya Bay) که ستاره‌ی این منطقه از ترکیه است داشته باشند. این مجموعه یکی از زیباترین سواحل اختصاصی را در اختیار داشته و امکانات تفریحی و رفاهی حداکثری را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

  • آدرس: Belen Cad. No:132 Kalemya Koyu, 48300 Fethiye/Muğla
  • شماره تماس: 00902526148360

 

معرفی هتل گرند پارک لارا در آنتالیا

عکس: discerningcollection

 

هتل ماکاکیزی در بدروم (Macakizi)

بدون شک از جمله بهترین هتل‌هایی که در تور بدروم می‌توانید انتخاب کنید، هتل ماکاکیزی است که در واقع مجموعه‌ای از چندین ویلا بوده که کار خود را از سال‌های ۱۹۷۰ میلادی آغاز کرده است و از گذشته تا به حال، پاتوقی برای هنرمندان و نویسندگانی بوده که برای استراحت یا خلق آثار خود به ترکیه سفر می‌کنند. این مجموعه بسیار لوکس با اسکله‌ی چوبی بزرگ، امکانات و فضای لاکچری و رستوران‌ها و بارهای فوق‌العاده خوب، اقامتگاهی عالی برای تور ترکیه محسوب می‌شود. اگر میخواهید تجربه حضور در یکی از بهترین هتل‌های ساحلی بدروم را داشته باشید، هتل ماکاکیزی بهترین انتخاب شما خواهد بود.

  • آدرس: Göltürkbükü, Narçiçeği Sokak, 48400 Göltürkbükü Bodrum
  • شماره تماس: 00902523112400

عکس: mjlselect

  

هتل آستریا کرملین پالاس در آنتالیا (Asteria Kremlin Palace)

بعید است فکر سفر به آنتالیا به ذهنتان رسیده باشد یا به این شهر زیبای ساحلی سفر کرده باشید و اسمی از آستریا کرملین پالاس آنتالیا که یکی از بهترین هتل‌های ترکیه به شمار می‌آید، به گوشتان نخورده باشد. این هتل بزرگ چند بنای کوچک به شکل کاخ کرملین و کلیسای جامع سنت باسیل داشته و استخر بزرگی که در حیاط اصلی آن‌جا جا خوش کرده است، چشم‌اندازی جذاب به آن‌جا می‌دهد. این هتل دارای امکانات تفریحی بسیار عالی، اتاق‌های شیک و رستوران‌های خیلی خوب است و ساحلی بزرگ و اختصاصی در کنار یک پارک آّی کوچک برایش در نظر گرفته‌اند. این هتل یکی از محبوب‌ترین هتل‌ها در سفر با تور آنتالیا است.

  • آدرس: Kundu Mahallesi, Tesisler Cd No:440/1, 07110 Aksu/Antalya
  • شماره تماس: 00902424312400

 

آشنایی با هتل‌های برند جهانی آنکارا

عکس: bookinggold

 

هتل سوماهان آن دِ واتر در استانبول (Sumahan on the Water)

برای درک بهتر شرایط هتل سوماهان، کافی‌ست این اقامتگاه زیبا را تصور کنید که در خانه‌ای تاریخی که قدمتش به دوران عثمانی برگشته و به تازگی برای احداث هتل نوسازی شده‌ است اقامت دارید، نمای تنگه بسفور را از پنجره‌ی اتاق‌ها می‌بینید و در یک فضای آرامش بخش و زیبا در سمت آسیایی استانبول هستید. هتل سوماهان همچنین دارای یک رستوران-تراس بسیار جذاب نیز هست که در کنار منظره‌ی عالی خود، غذای با کیفیت ترکی و مدیترانه‌ای سرو می‌کند.

  • آدرس: Çengelköy, Kuleli Cd. No:43, 34684 Üsküdar
  • شماره تماس: 00902164228000

عکس: fivestaralliance

 

هتل غاری گامیراسو در کاپادوکیا (Gamirasu Cave Hotel)

از بیرون، هتل غاری گامیراسو، انگار که از دل قصه‌های دیزنی بیرون آمده است. یکی از بهترین هتل‌های غاری در کاپادوکیا که امکانات مجموعه‌ای پنج ستاره را در اختیارتان گذاشته و خود را به یکی از بهترین هتل‌های ترکیه بدل کرده است. اگر چه تمامی واحدهای این هتل امکانات خیلی خوب و تکمیلی دارند، اما واحدهای گران‌تر، دارای وان حمام، شومینه و چیزهایی از این قبیل نیز بوده تا اقامت غاری شما را چند درجه بهتر کنند. از محل هتل، همیشه اتوبوس‌هایی در ساعت‌های مشخص برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری کاپادوکیا حرکت می‌کنند تا خیلی راحت بتوانید به دیدن این مراکز محبوب بروید.

  • آدرس: Davutlu, Ayvalı Köyü Yolu No:101, 50400 Ayvalı/Ürgüp/Nevşehir
  • شماره تماس: 00903843545815

 

هتل سوییس اوتل بویوک افس ازمیر

عکس: joinup

 

هتل خلیج دی ماریس در مارماریس (D Maris Bay)

در حالا که ۱۰ سالی از عمر مجموعه دی ماریس می‌گذرد، حالا این مجموعه نه تنها یکی از بهترین ریزورت‌های ترکیه بلکه از جمله بهترین‌ها در دریای مدیترانه بوده و از نظر بصری، بدون شک یکی از زیباترین‌هاست. جایی در شبه جزره داتچا (Datça) که اتاق‌ها و امکانات اصلی آن بر روی تپه‌ای کوتاه مشرف به خلیجی بسیار زیبا قرار گرفته و شما هنگام شنا کردن در استخر بزرگش، می‌توانید از دیدن این منظره لذت ببرید. همچینن ساحل اختصاصی هتل خلیج دی ماریس نیز در جایی دنج با ماسه‌ی سفید رنگ قرار گرفته و از نظر امکانات رفاهی نیز، همه چیز از بهترین غذا تا خدمات عالی، در این محل مهیا است.

  • آدرس: Hisarönü Mah. Çubucak Küme Evleri, No: 80, 48380 Marmaris
  • شماره تماس: 00902524412000

عکس: dmarisbay

 

هتل آلاویا در آلاچاتی (Alavya)

نمی‌توان از بهترین هتل‌های ترکیه نام برد و حرفی از آلاویا که اقامتگاهی بسیار معروف در میان خود ترک‌هاست، به میان نیاورد. همه چیز در این مجموعه، حس خوبی را به مهمانان آن‌جا القا می‌کند، حتی اسم این محل که دختر صاحب مجموعه برای اولین کار که یاد گرفته عبارت I Love You را به کار ببرد، آن را به این شکل تلفظ کرد.هتل آلاویا از شش خانه تشکیل شده و اتاق‌ها طراحی ترکیبی از کلاسیک و مدرن دارند و به شکلی هنرمندانه تدارک دیده شده‌اند. تنها ۲۵ اتاقی که برای آلاویا در نظر گرفته شده، مکانی دنج و خلوت را به وجود می‌آورد که در کنار طبیعت بسیار عالی در اطراف آن‌جا، تفریحاتی عالی را در سفر به ترکیه برایتان رقم خواهد زد.

  • آدرس: Alaçatı, 13003. Sk No:1, 35937 Çeşme/İzmir
  • شماره تماس: 00902327166632

 

درباره هتل دیوان چوکورهان در آنکارا

عکس: boutiquesmallhotels

 

هتل سیکس سنس کاپلانکایا در میلاس (Six Senses Kaplankaya)

کاپلانکایا تنها یک هتل پنج ستاره نیست، بلکه در واقع یک دهکده ساحلی به حساب می‌آید که میلیونر ترک، یوراک اویمن (Burak Oymen) آن را ساخته است و با این که جایی مدرن با امکانات کامل و به روز است، اما حس و حال مکان‌های مختص دوره‌گردها را داشته و فضایی آرام و خودمانی دارد. فضای در نظر گرفته شده و ساحل اختصاصی آن‌جا بسیار بزرگ بوده و البته یک مجموعه اسپا فوق‌العاده عالی به وسعت ده هزار متر مربع نیز در آن‌جا وجود دارد که شامل حمام‌های ترکی، استخر واتسو، اتاق‌های مراقبت از پوست و مو و ... است. همه‌ی این‌ها را بگذارید کنار طبیعت بکر و چشم‌نواز این گوشه از میلاس تا همه چیز برایتان کامل باشد.

  • آدرس: ozbük, Merkez Sokak No:198, 48200 Milas
  • شماره تماس: 00902525110030

عکس: luxwt

 

هتل ویلا محل در آنتالیا (Hotel Villa Mahal)

هتل ویلا محل در منطقه کالکان قرار گرفته و با این که از نظر امکانات، خدمات و شرایط کلی یکی از بهترین هتل‌های ترکیه به حساب می‌آید، اما مثل بعضی دیگر از هتل‌های معروف آنتالیا، خیلی سر زبان‌ها نیست. این هتل لاکچری و لوکس مهمانان زیادی دارد که در گذشته هم در آن‌جا اقامت داشته و برای تجربه‌ی دوباره‌ی سفری دلچشب به این محل باز می‌گردند. هتل ویلا محل دارای امکانات تفریحی خیلی خوبی از جمله چند استخر بزرگ و ساحل اختصاصی در محیط ساحل معروف پاتارا (Patara beach) بوده و با ویرانه‌های باستانی که در آن ناحیه قرار دارد، حدودا ۲۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

  • آدرس: Kalkan, P.K. 4, 07960 Antalya
  • شماره تماس: 00902428443268

 

بهترین هتل‌های آل اینکلوسیو آنتالیا

عکس: kayak

 

البته سعی شده تا در این نوشته، هتل‌هایی از شهرهای مختلف به شما معرفی شود، در غیر این صورت، هتل‌های متعددی در آنتالیا، استانبول یا دیگر شهرهای ترکیه نیز هستند که می‌توانستند در این لیست باشند.

 

منبع ۱

منبع ۲

۲۹ خرداد ۱۴۰۲

نظرات کاربران