هتل لاست لیندنبرگ (Lost Lindenberg) در بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
هتل لاست لیندنبرگ (Lost Lindenberg) در بالی

در سال‌های اخیر، بوتیک هتل‌های جدید بالی مورد استقبال مسافران تور بالی قرار گرفته‌اند. اقامتگاه‌هایی به سبک بالیایی، استخرهای بدون لبه، تراس‌های چوبی برای تمرین یوگا که خیلی از آن‌ها شبیه به هم هستند. اما بوتیک هتل تازه تاسیسی که در این نوشته به آن می‌پردازیم، با دیگر هتل‌های این چنینی تفاوت‌های زیادی داشته و به تازگی کار خود را در بالی آغاز کرده است. در ادامه، از مشخصه‌های لاست لیندنبرگ (Lost Lindenberg) بالی برایتان خواهیم گفت.

 

نگاهی به بوتیک هتل لاست لیندنبرگ (Lost Lindenberg) در بالی

بعد از این که از میان مزارع برنج گذر کردید و در نزدیکی ساحل به این بوتیک هتل زیبا رسیدید، برای دقایقی، احتمالا در محوطه می‌مانید به نمای هتل و منظره‌ای که پیش رو دارد، خیره خواهید شد. این هتل را یک هنرمند آلمان ساکن فرانکفورت طراحی کرده و سعی داشته تا همراستا با محیط اطرافش باشد و برای آن‌ها که اهل موج سواری هستند، یک اقامتگاه ایده‌آل و پنهان در گوشه‌ای طبیعت زیبای بالی بسازد. اما به محض این که وارد بنا می‌شود، بیشتر شگفت‌زده خواهید شد. اتاق‌ها تو در توی اول راه شما را از یک فضای ساده‌ بالیایی به یک حیاط داخلی با وجود گیاهان طبیعی مختلف و دکورهایی با سنگ‌های آتشفشانی گذر خواهد داد تا به اتاق‌های چوبی برسید.

فضای بیرونی این هتل، مملو از درختان گرمسیری، استراحت‌‌گاه‌هایی با فضای دلربا و زیبا و محیط‌های آرامش بخش است و اتاق‌ها و فضاهای داخلی شیک و نوآورانه ساخته شده‌اند. البته این تلفیق مدرنیته با فضای طبیعی در همه جای این بوتیک هتل به چشم می‌خورد که به زیبایی‌ها و دلنشین بودن آن‌جا کمک شایانی کرده است. در این‌جا خبری از استخر بدون لبه اینستاگرامی، دکورهای مخصوص سفر ماه عسل به بالی، تاب‌هایی که این روزها همه جای بالی به چشم می‌خورد و این چیزها خبری نیست و به همین دلیل هم لاست لیندنبرگ با باقی بوتیک‌ هتل‌هایی که این روزها ساخته می‌شود، بسیار متفاوت است.

بنای اصلی هتل در واقع چهار سازه‌ی به هم چشبیده است و تا فاصله‌ی زیادی در اطراف آن، جنگلی گرم سیری وجود دارد که شما را از دیگر نقاط بالی، کاملا جدا خواهد کرد و ساحلی استثنایی و فوق‌العاده را نیز در پیش رو مشاهده خواهید کرد که البته بیشتر برای موج سواری مناسب است تا انجام فعالیت‌های آبی معمول و خب فضای آرام‌تری نیز نسبت به دیگر اقامتگاه‌های بالی دارد. شب‌ها زمان خواب نیز در این محل، تنها صدای امواج و تکات برگ‌های درختان و پرندگان به گوش می‌رسد.

 

مهم‌ترین پارک‌ها و فضاهای سبز بالی

سوییت‌های بوتیک هتل لاست لیندربرگ بالی

تنها ۸ سوییت در این بوتیک هتل در نظر گرفته شده که طراحی داخلی آن‌ها را دو هنرمند محلی به عهده داشته‌اند. این سوییت‌ها همگی پنجره‌هایی بزرگ داشته که برخی رو به دریا و برخی دیگر رو به جنگل هستند و سقف‌های بلندی دارند که شب‌ها، منظره‌ی آسمان پر ستاره را هم برایتان مهیا باشد. البته بر خلاف پیچیدگی‌های طراحی سالن‌های عمومی، طراحی داخلی اتاق‌ها کمی ساده‌تر است و آرامش بیشتری را برایتان به همراه دارد. در این اتاق‌ها از سنگ و چوب استفاده شده و از آثار هنری بر روی دیوارهای اتاق‌ها استفاده شده است.

۸ سوییت این مجموعه در دو دسته قرار می‌گیرند. یکی سوییت‌های رو به دریا بوده  و دیگری سوییت‌های رو به جنگل که هر دو مشخصه‌هایی یکسان دارند و تنها منظره‌ای که به نمایش می‌گذارند متفاوت است. همه‌ی واحدهای اقامتی این بوتیک هتل ۴۵ متر مربع بوده، دارای سیستم تهویه هوای مطبوع هستند، تخت خواب ۱۸۰ سانتی متری دارند که برای روکش از پارچه‌هایی با کیفیت و ضد حساسیت در آن‌ها استفاده شده، سرویس بهداشتی و حمام شیکی دارند و از هر نظر  برای اقامت عالی‌اند.‌ تنها تفاوت این واحدها این است که آن‌ها که رو به دریا هستند، ۳۹۵ دلار برای هر شب قیمت داشته و دیگر اتاق‌ها ۳۵۰ دلار هستند که این قیمت شامل صبحانه‌ی بسیار خوب و همچنین کلاس‌های موج سواری می‌شود.

 

زیباترین هتل‌های جنگلی بالی

غذا و نوشیدی در بوتیک هتل لاست لیندنبرگ بالی

حتی صرف غذا در این هتل نیز شیوه‌ای خاص دارد. تمامی غذاهایی که در بوتیک هتل لاست لیندنبرگ سرو می‌شود، پایه گیاهی داشته و بر روی یک میز اما میزی بلند سرو می‌شود. هر روز مهمانان هتل گرد هم می‌آیند تا در کنار هم از نان موز، ماست با شیر نارگیل و گرانولای پخت شده بخورند و به سراغ کلاس‌های موج سواری بروند.

این روند برای نهار و شام نیز وجود داشته و غذاهای اندونزیایی و بین‌المللی متنوعی برای نهار و شام پخت می‌شود که آن‌ها نیز همگی گیاهی هستند. تقریبا تمامی مواد اولیه این رستوران از مزارع خود بالی هستند و منو غذاها نیز بر اساس فصول مختلف، متفاوت خواهد بود. همان‌طور که گفتیم، هزینه‌ی اتقا‌ها با در نظر گرفتن صبحانه رایگان است و برای صرف نهار و شام باید هزینه‌ای مجزا پرداخت کنید. این مجموعه همچنین یک بار در لابی دارد که فضای گرمی داشته و دور آن را باغی گرمسیری احاطه کرده است. در این محل، انواع نوشیدنی‌ها و آبمیوه‌ها با کیفیت بالا سرو می‌شوند.

اسپا در بوتیک هتل لاست لیندنبرگ بالی

محل اسپای هتل چند قدمی از سوییت‌ها فاصله داشته و در قلب جنگل قرار داشته و با دکور چوبی زیبایی که دارد‌، آرامشی بی‌نظیر را برایتان به همراه خواهد داشت. این اسپا که جاوا (Java) نام دارد، سرویس‌های متنوعی از جمله ماساژ با ساقه‌های بامبو، سنگ‌های رودخانه‌ای داغ شده، روغن نارگیل و ... ارائه می‌دهد. ماساژورهای زبده، فضای بسیار زیبا، جنگلی فوق‌العاده که آن‌جا را احاطه کرده و بسیاری ویژگی‌های دیگر، از جاوا یکی از بهترین اسپاهای جزیره را ساخته که البته بدون اقامت در هتل نیز می‌توانید به آن‌جا مراجعه کنید.

 

۱۴ کافه‌ی زیبا و منحصر به فرد بالی

موقعیت مکانی بوتیک هتل لاست لیندنبرگ بالی

این هتل در محله پکوتاتان (Pekutatan) قرار گرفته که تا حد زیادی از ساخت‌ و سازهای بی‌وریه توریستی در بالی در امان مانده است. این منطقه از جزیره، مملو از کافه رستوران‌های اینستاگرامی بالی نیست و طبیعت آن تا حد زیادی دست نخورده باقی مانده است. پکوتاتان در کوتا (Kuta) قرار گرفته است و خب اگر چه از هیاهوی شهر دور بوده اما در فاصله‌ی کوتاهی از آن‌جا، به بسیاری از بخش‌های توریستی کوتا دسترسی خواهید داشت. ساحل این هتل دنج و خلوت است و با موج‌های بسیار خوبی که دارد، برای موج سواری عالی خواهد بود. البته با توجه به محبوبیت مکان موج سواری مدوی (Medewi) که در واقع به این محل اتلاق می‌شود، ممکن است موج سوارانی را در آن‌جا ببینید که در حال انجام این ورزش هستند. همچنین جنگلی که این هتل در میان آن قرار گرفته نیز گلاداک (Gladak) نام دارد که از زیباترین‌ها در تور بالی است.‌

موج سواری در ساحل بوتیک هتل لاست لیندنبرگ بالی

اگر اهل موج سواری نیستید، خیلی به فکر اقامت در بوتیک هتل لاست لیندنبرگ نباشید، چون همه چیز در این هتل در نهایت به موج سواری ختم می‌شود. هر روز بعد از صبحانه، مهمانان هتل برای تمرین و موج سواری به ساحل رفته و مربیان کاربلد هتل، شما را برای این کار آموزش خواهند داشت. البته برای شرکت در این تمرینات حتما باید حداقل سه روز اقامت در هتل را رزرو کنید. در کنار کلاس‌های موج سواری، با اقامت بیش از ۳ روزه، امکان شرکت در تورهای رودخانه هتل را نیز خواهید داشت.

ساحل این مجموعه در نهایت یک ساحل خصوصی به حساب می‌آید اما در اطراف آن موج سواران دیگری را نیز مشاهده خواهید کرد. این ساحل دارای منطقه شنی بزرگ بوده و حتی برای آفتاب گرفتن و استراحت نیز مناسب است. امکانات مورد نیاز برای موج سواری در بالی نیز در این محل مهیاست و هیچ چیز برای این منظور کم نخواهید داشت.

 

بازدید از بهترین تراس‌های برنج در بالی

سرویس دهی در بوتیک هتل لاست لیندنبرگ بالی

صدا زدن مهمانان با اسم کوچک، خوش آمد گویی به بهترین شکل و لبخند صمیمانه‌ای که همیشه که همیشه بر لب مهمانداران وجود دارد، فضای گرم و دوست داشتنی هتل را بیش از پیش برایتان خوشایند خواهد کرد. تمامی خدمه هتل جز هتل‌ داران، از افراد محلی دهکده‌های اطراف هتل هستند و به خوبی با فضای این منطقه آشنایند. همچنین یک سری محصولات محلی همچون مربا یا سس‌های خاص نیز در این هتل در اختیارتان قرار داده می‌شود که در نوع خود جالب است. آوردن گل‌های رنگارنگ به هتل، راهنمایی برای بازدید از مناطق گردشگری بالی و رفتار مناسب، از دیگر خصوصیات مهمانداران این هتل به شمار می‌رود.

هتل لاست لیندنبرگ بالی برای خانواده‌ها

بر خلاف انتظار، این هتل فضایی عالی برای خانواده‌ها دارد و مهمانان دیگر هتل نیز همراه با بچه‌های خود به این مکان می‌آیند. یک استخر با با عمق کم در حیاط هتل وجود دارد که بچه‌ها در آن‌جا می‌توانند بازی کنند و باغ نیز آزادانه در اختیار آن‌هاست. حتی برای تفریحات آبی و موج سواری نوجوانان نیز امکاناتی در این مکان آماده شده تا همه بتوانند در تور بالی، از این هتل جذاب لذت ببرند.

 

۱۲ ساحل دنج، زیبا و خلوت بالی را بشناسید

هتل لاست لیندنبرگ بالی، دوستدار محیط زیست

فراموش نکنید که این هتل، از هر لحاظ دوستدار طبیعت بوده و برق خود را از پنل‌های خورشیدی می‌گیرد. بسیاری از میوه‌ها و سبزیجاتی که در هتل استفاده می‌شود، از باغ‌های دهکده‌های اطراف بوده و به صورت اورگانیک کشت می‌شوند. در مجموع، طراحی این این هتل و امکانات آن به گونه‌ای انجام شده که برای طبیعت اطرافش، مشکلی ایجاد نکند.

 

رمانتیک‌ترین مکان‌های تفریحی

نکات پایانی‌ درباره هتل لاست لیندنبرگ بالی

  • این مکان با توجه به پلکان‌هایی که در همه‌جایش وجود دارد، برای افراد با معلولیت جسمی مناسب نیست
  • امکان بردن حیوانات خانگی به آن‌جا را ندارید
  • هتل‌ دار با زبان انگلبیسی با شما صحبت می‌کند

آدرس: Banyar Yeh Kuning, Jl. Ngurah Rai, Pekutatan, Kec. Pekutatan, Kabupaten Jembrana, Bali 82262
شماره تماس: 006281234566830

منبع ۱

منبع ۲

۱۳ آذر ۱۴۰۱

نظرات کاربران