بهترین دسرکافه‌ها در دهلی

جاذبه‌های گردشگری دهلی
بهترین دسرکافه‌ها در دهلی

آیا می‌توانید تصور کنید به یک رستوران یا کافه بروید که در آن دسر وجود ندارد؟ خوب اگر از ما بپرسید، باید بگوییم ما که نمی‌توانیم! بدون شک یک وعده غذایی مجلل بدون دسرهای لذیذ، کامل نمی شود. از کیک موس شکلاتی گرفته تا چیزکیک، پارفی، تیرامیسو و موارد دیگر، فهرستی طولانی از دسرها را تشکیل می‌دهند که لذت شکم گردی را خصوصا در سفر با تور هند به اوج می‌رسانند. می‌پرسید چرا؟ زیرا دهلی پایتخت هند علاوه بر ارائه انبوه جاذبه‌های گردشگری، در مورد شیرینی‌ها و دسرها نیز گزینه‌های بسیاری در چنته دارد.

این شهر سرشار از غذاکده‌ها و دسرفروشی‌های شگفت انگیز است که بهترین مکان‌ها برای استراحت، دورهمی و بهره مندی از خوراکی‌های لذیذ به شمار می‌آیند. مقاله اینستاگرامی‌ترین کافه‌ها و رستوران‌های دهلی، می‌تواند اطلاعات مفیدی در این رابطه در اختیارتان قرار دهد. با اینحال اگر از عاشقان دسر هستید، پیشنهاد می‌کنیم بیشتر از این وقت را هدر ندهید و در ادامه، ما را در سفری مجازی همراهی کنید تا سری بزنیم به بهترین دسرکافه‌ها در دهلی.

 

آرت فول بیکر در دهلی (The Artful Baker)

اگر در حوالی باغ‌های لودی دهلی یا پارک نهرو مشغول پیاده روی و گشت و گذار بودید و فکر یک صبحانه سالم زودهنگام به سرتان زد، حتما سری به این کافه بزنید که از ساعت ۷ صبح پذیرای علاقمندان است. در اینجا خوراکی‌هایی خوشمزه با قیمت‌هایی بسیار مناسب سرو می‌شوند و در این میان نمی‌توان از ساندویچ سبزیجات، ساندویچ مرغ، کروسان ژامبون و پنیر، کروسان بادام، کلوچه بلوبری، کیک میوه‌ای در کنار یک فنجان کاپوچینو، هات چاکلت و یا آب میوه‌های تازه غافل شد.

هر چند که باید گفت این دسرکافه کوچک در بازار خان، بیشتر به دلیل سرو مافین شکلاتی که با سس شکلات خوشمزه پر شده است، شهرت دارد. با اینحال اگر از طرفداران کاپ کیک، کیک‌های شکلاتی و کیک لیمویی هستید نیز در اینجا ناامید نخواهید شد.

گفتنی است این کافه بیکری، از فضا و دکوراسیونی جذاب برخوردار بوده و در عین حال وای فای رایگان، پارکینگ و خدمات تحویل غذا را نیز به مشتریانش ارائه می‌دهد.

آدرس: Shop 13 B Khan Market, New Delhi 110002 India

 

بیگ چیل در دهلی (Big Chill)

این کافه ایتالیایی، یکی دیگر از بهترین دسرکافه‌ها در دهلی برای لذت بردن از یک وعده غذایی لذیذ و دسرهای شگفت انگیز است. می‌توانید دندان‌های خود را در بانوفی پای، ​​چیزکیک‌های خوشمزه و کیک پنیر بلوبری فرو کنید و از شعف سرشار شوید. و یا پای شکلاتی را همراه شیک بلژیکی غلیظ امتحان کنید و لذت این شکم گردی را برای همیشه در خاطر داشته باشید. بعلاوه این کافه، غذاهایی نظیر راویولی اسفناج خوش پخت، پیتزا سبزیجات و مرغ کبابی را نیز ارائه می‌دهد. و البته این خورد و خوراک با یک نوشیدنی گوارا نظیر قهوه سرد، شیک شکلاتی یا یخ چای به بهترین نحو کامل می‌شود.

فضای صمیمی و دوست داشتنی این کافه نیز، فرصتی عالی برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی فراهم می‌کند. هر چند که می‌توانید از محیط بیرونی کافه نیز برای صرف خوراکی‌های خوشمزه استفاده کنید. وای فای رایگان، پارکینگ و خدمات تحویل غذا، از دیگر مزایای این دسرکافه به یادماندنی به شمار می‌آیند.

 

بهترین رستوران‌های دهلی برای صرف کباب

آدرس: B 40, First Floor, The Colonnade, Opposite Gate 2 Rajiv Chowk Metro Station, Connaught Place, New Delhi

 

تئوس در دهلی (Theos)

اینجا نیز یکی دیگر از کافه‌های ایتالیایی شهر است که دسرهایی لذیذ نظیر موس شکلاتی ۷۰ درصدی، چیزکیک انبه‌ای، چیزکیک‌های خوشمزه بلوبری، کاسترد شکلاتی و کلوچه‌ها را در کنار نوشیدنی‌هایی باکیفیت نظیر شیک‌های جامائیکایی منحصر به فرد، کاپوچینوی عالی، چای یا قهوه سرد ارائه می‌دهد.

همچنین غذاهای نظیر ساندویچ ژامبون، پیتزا و مرغ دودی در اینجا طرفداران بسیاری دارند. می‌توانید دسرها و غذاهایتان را در این محیط گرم، خانگی و زیبا با دوستانتان به اشتراک بگذارید و در عین حال از تماشای این خوراکی‌های زیبا که با سلیقه تزئین شده‌اند نیز لذت ببرید. گفتنی است که خدمات ارائه شده در سطحی استاندارد و حرفه‌ای ارائه می‌شوند، اما قیمت‌ها به نسبت کیفیت و خدمات بسیار پایین هستند.

آدرس: 1st Floor B - 1/58 - 59 Sector 5 Behind HDFC Bank, Noida, New Delhi 110019 India

 

وینگرز در دهلی (Wenger’s)

این مکان افسانه‌ای در کنار پارک مرکزی در Connaught Place، از جمله بهترین رستوران‌های دهلی  به شمار می‌آید و مکانی عالی برای لذت بردن از دسرهایی لذیذ نظیر شیرینی ماکارون نارگیل، وافل توت فرنگی، کیک میوه‌ای و پای لیمو است. همچنین می‌توانید از خوردن یک دونات شکلاتی تازه پخته شده یا نان‌های خامه‌ای و تارت‌های میوه در کنار نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای همچون موکاچینو، اسموتی یا قهوه سرد لذت ببرید. یک تکه از این خوراکی‌ها را در دهان بگذارید تا درک کنید که چرا بعد از چندین دهه، این کافه همچنان محبوب باقی مانده است.

همچنین اگر گرسنه هستید و به دنبال یک وعده غذای سالم و لذیذ می‌گردید نیز، می‌توانید رول مرغ خوشمزه، مرغ سیخی و ساندویچ مرغ را نیز سفارش دهید.

در ضمن، بین صندلی‌های فضای داخلی یا بیرونی، هر کدام را خواستید انتخاب کنید. بعلاوه قیمت‌های مقرون به صرفه، خدمات حرفه‌ای، دکوراسیون زیبا و خدمات تحویل غذا، به جذابیت این کافه به یادماندنی می‌افزایند.

 

بهترین رستوران‌های ژاپنی در دهلی

آدرس: Shop No: A/16 Near, Road, Rajiv Chowk, Block A, Connaught Place, New Delhi, Delhi 110001, India

 

دای گنت در دهلی (Di Ghent)

این فضا که شما را به یاد کافه‌های دنج در شهرهای کوچک تخیلی می‌اندازد، از دکوراسیونی جذاب و موقعیت مکانی عالی برخوردار است. اینجا همچنین یک کتابخانه را شامل می‌شود و مکانی عالی برای صرف خوراکی‌های لذیذ و یا مطالعه و دورهمی‌های دوستانه به شمار می‌آید.

این کافه فانتزی، دسرهایی امضایی و منحصر به فردی با عناوین Tarte Au Citron (تارت لیمو)، Drabstaart (کیک پنیر شکلاتی) و Korenmarkt که از سس کارامل براندی و بستنی وانیلی تهیه می‌شود را سرو می‌کند و این خوراکی‌ها، با تزئیناتی زیبا، حظ بصری را نیز به مخاطبان هدیه می‌دهند. بعلاوه پانینی و پای کرامبل لیمویی، از دیگر خوراکی‌های پرطرفدار در این کافه محسوب می‌شوند.

صبحانه‌های یکشنبه‌ها نیز، عامل دیگری در شهرت و محبوبیت این مکان به یادماندنی هستند. در ضمن می‌توانید علاوه بر دسر و نوشیدنی‌های لذیذ، از صرف غذاهای خوشمزه‌ای نظیر راویولی لذت ببرید.

آدرس: 208,Level 2, Cross Point Mall,, Opposite Galleria Market, DLF Phase IV, Gurugram, Haryana 122002, India

 

ویپد در دهلی (Whipped)

پس از لذت بردن از گشت و گذار در پارک جنگلی جهان پناه که یکی از زیباترین پارک‌های دهلی است، بهتر است برای استراحت و شکم گردی به این کافه بیکری کوچک بیایید و دسرهای لذیذ و غذاهای ایتالیایی خوشمزه‌اش را امتحان کنید. این فضای کوچک و دنج، به دلیل ارائه دسرهای رایج، اما با کیفیتی متمایز شهرت زیادی پیدا کرده است.

در اینجا کیک‌های توت فرنگی، کیک پنیر زغال اخته، پای سیب، چیزکیک‌ها، در کنار بستنی‌های بی نظیر، فراپه شکلاتی عالی، شیک شکلاتی و هات چاکلت به شدت توصیه می‌شوند. بعلاوه اگر گرسنه هستید، صرف یکی از ساندویچ‌های لذیذ این کافه نیز خالی از لطف نخواهد بود.

همچنین در صورت تمایل، می‌توانید برای بهره مندی از هوای تازه و تماشای زیبایی‌های اطراف، از میز و صندلی‌های بیرون کافه بهره مند شوید. هر چند که دکوراسیون زیبا و به یادماندنی فضای داخلی نیز، می‌تواند به لذت این شکم گردی بیفزاید. در نهایت، از خدمات سطح بالا و قیمت‌های پایین این کافه غافلگیر خواهید شد.

 

۹ مکان متفاوت در نزدیکی دهلی

آدرس: S-375, Inder Mohan Bhardwaj Marg, Block S, Greater Kailash II, Greater Kailash, New Delhi, Delhi 110048, India

 

تئوبروما در دهلی (Theobroma)

بعد از بازدید از چور مینار، می‌توانید سری به این کافه بزنید و از خوردن مرغ کاملا پخته شده، ساندویچ مرغ و باستیلا لذت ببرید. همچنین دسرهای زیبا و خوشمزه نظیر کیک موز، شیرینی‌های شکلاتی، براونی، پای لیمویی و بیسکویت در کنار نوشیدنی‌هایی همچون کاپوچینوی عالی، هات چاکلت یا آبمیوه‌های تازه، لذت این شکم گردی را صدچندان می‌کنند. چای عصرانه همراه با کیک، کروسان و براونی نیز طرفداران بسیاری در این دسرکافه دارد.

از طرفی موقعیت مکانی عالی این کافه، دسترسی به آنرا حتی در ساعات اوج ترافیک آسان می‌کند. خدمات عالی بوده و قیمت‌ها نیز بسیار مناسبند. بدون شک این فضای زیبا با دکوراسیون فوق العاده و محیط دوست داشتنی، خاطراتی به یادماندنی را از سفر با تور هند برایتان به ارمغان خواهد آورد. 

آدرس: D-28, Ground Floor Mezzanine, Connaught Place, New Delhi, Delhi 110001, India

 

لوپرا در دهلی (L'Opéra)

این کافه بیکری فرانسوی درجه یک، یکی از بهترین دسرها و شیرینی‌های شهر را با تزئیناتی زیبا ارائه می‌دهد. در اینجا با طیف گسترده‌ای از طعم‌های هیجان‌انگیز و رنگارنگ مواجه شده و از لذت خوردن شیرینی ماکارون، کروسان، کیک چای، کیک میوه‌ای، پای لیمو، تارت سیب، کروک موسیو، بیسکویت، شیرینی وینی و انواع نان‌های تازه بهره مند خواهید شد. این فضای آرام، همچنین نوشیدنی‌هایی گوارا و باکیفیت نظیر لاته، کاپوچینو و شیر شکلات عالی را سرو می‌کند.

در ضمن می‌توانید خوراکی‌هایتان را در فضای گرم و صمیمی داخلی صرف کنید و یا برای استنشاق هوای تازه و بهره مندی از زیبایی‌های اطراف، از میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز استفاده نمایید. وای فای رایگان، خدمات تحویل غذا و پارکینگ نیز در اینجا ارائه می‌شوند. گفتنی است این کافه، دارای ۷ شعبه در سراسر شهر بوده و از محبوبیت بسیار بالایی در میان مردمان محلی و گردشگران تور هند برخوردار است.

 

بهترین رستوران‌های آسیایی در دهلی

آدرس: -2/50-E, Shantipath, Chanakyapuri, New Delhi, Delhi 110021, India

 

ژیانیز در دهلی (Giani's)

Giani's یکی از بهترین بستنی‌ها، فالوداها و کولفی‌ها را در کل دهلی ارائه می‌دهد. این دسرها، با طیفی وسیع از طعم‌های طبیعی منحصر به ‌فرد مانند لیچی، بلوبری، آناناس و غیره سرو می‌شوند. جالب است که این خوراکی‌ها بسیار شبیه رویاهای دوران کودکی ما هستند و از تزئیناتی زیبا همراه با گیلاس‌های قرمز، آجیل و چوب‌های ویفری برخوردارند.

بعلاوه شما می‌توانید ساندای براونی خوشمزه و فاج شکلاتی را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و اوقات خوشی را در اینجا سپری نمایید. هات چاکلت عالی یا فراپه شکلاتی نیز، از جمله نوشیدنی‌های محبوب این کافه به شمار می‌آیند. گفتنی است این بستنی فروشی زنجیره‌ای فوق العاده، در فصل زمستان نیز حلواهای بسیار لذیذی را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.

آدرس: J65H+5VJ, Pandara Flats, India Gate, New Delhi, Delhi 110003, India

 

الماز در دهلی (Elma’s)

این کافه بیکری زیبای صورتی که به تازگی افتتاح شده است، در اندک زمانی توانسته مشتریان وفادار بسیاری را به سوی خود جذب کند. این کافه بیشتر به خاطر سرو کیک مخملی قرمز، کیک پنیر بری فاج، کیک رنگین کمانی و کیک شکلاتی کاراملی، اسکون‌ها و چیزکیک‌های بلوبری شهرت دارد.

بعلاوه اگر گرسنه هستید می‌توانید غذاهایی همچون لازانیا، همبرگر، مرغ پستو، سالمون دودی و پیتزا را سفارش دهید و در کنار اینها یک نوشیدنی خوشمزه نظیر آب میوه تازه، چای گیاهی عالی و کاپوچینو، لذت این شکم گردی را کامل می‌کند.

هر چند که قیمت‌ها در اینجا کمی گران هستند، اما خوراکی‌های لذیذ و خدمات عالی این کافه، حداقل یکبار ارزش امتحان کردن را دارند. در ضمن اگر برای انجام امور شخصی یا کاری نیاز به اینترنت پرسرعت دارید، جای نگرانی نیست. زیرا این کافه، وای فای رایگان نیز در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد.

 

۷ کتابخانه از بهترین کتابخانه‌های دهلی

آدرس: 2nd Floor, 31, Hauz Khas Rd, Above Chumbak, Hauz Khas Village, Deer Park, Hauz Khas, New Delhi, Delhi 110016, India

 

دِفِنس بیکری اِست 1962 در دهلی (Defence Bakery est 1962)

اینجا، یکی از قدیمی‌ترین کافه بیکری‌های دهلی بوده و فعالیت خود را از دهه ۱۹۶۰ شروع کرده است. این کافه، به دلیل کیفیت و طعم بالای منوی فرانسوی و آلمانی‌اش شهرت دارد. در این مکان، همه چیز از انواع کیک گرفته تا کلوچه، کوکی، پیتزا، کروسان، فوکاسیا، ترافل‌های شکلاتی و کتی رول را خواهید یافت.

البته قیمت‌ها کمی نسبت به سایر همتایان این کافه بالا هستند. اما خوراکی‌های زیبا و لذیذ، خدمات ارزنده و محیط دوست داشتنی این کافه، ارزشش را دارد.

آدرس: Shop 34, Defence Colony Market, New Delhi, Delhi 110024, India

 

میام در دهلی (Miam)

در انتهای این سفر مجازی، به کافه بیکری Miam می‌رسیم که با دسرها و غذاهای فرانسوی با طعم‌هایی سنتی و در محیطی شیک و مدرن از مهمانانش پذیرایی می‌کند. اگر گذرتان به اینجا افتاد از خوردن پای‌های تازه، ماکارون‌های خوشمزه، کیک‌های شکلاتی و شکلات بلژیکی غافل نشوید. همچنین جعبه شیرینی بدون تخم مرغ این کافه نیز، محبوبیت بالایی دارد.

گفتنی است این خوراکی‌ها از تزئیناتی فانتزی و جذاب برخوردارند. در ضمن خدمات تحویل، از مهمترین مزایای این دسرکافه بوده و قیمت‌های پایین، خدمات عالی پرسنل آموزش دیده، دکوراسیون جذاب، وای فای رایگان و پارکینگ از دیگر امکانات و مشخصه‌های این مکان به یادماندنی به شمار می‌آیند.

 

آشنایی با بخش‌های مختلف دهلی

آدرس: F-321 A, Old M B Road, Lado Sarai, New Delhi, Delhi 110030, India

 

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

منبع ۴

منبع ۵

منبع ۶

 

۰۱ آبان ۱۴۰۱

نظرات کاربران