فعالیت‌‌های آبی جذاب در بوراکای

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
فعالیت‌‌های آبی جذاب در بوراکای

گردشگران سراسر دنیا به خاطر ماسه‌های سفید و پودری در تور فیلیپین، جذب یکی از بهترین مقاصد جزیره‌ای آن یعنی بوراکای می‌شوند. افرادی که به اینجا می‌آیند می‌خواهند همه چیز را پشت سرشان بگذارند و چند روزی را فقط استراحت کنند در حالی که در کنار لمیدن در ساحل و گرفتن حمام آفتاب کارهای زیاد متنوعی وجود دارد که می‌توانند انجام دهند. چه بخواهید در ساحل یا زیر آب ماجراجویی کنید، کارهای زیادی برای انجام دادن در بوراکای وجود دارد که باید امتحان کنید. همچنین هتل‌های ساحلی شگفت‌انگیزی در این جزیره وجود دارد تا از تعطیلات خود در آنجا لذت ببرید.

 

کایت‌ سرفینگ یا موج سواری با باد

یکی از بهترین تفریحات در بوراکای فیلیپین کایت موج سواری است. این ورزش آبی با آب کم عمق و بادهای ثابت منطقه مناسبی برای یادگیری در ساحل Bulabog دارد. در امتداد ساحل Bulabog موسسات زیادی برای کایت موج سواری وجود دارد. شما می‌توانید دوره‌های مبتدی را دریافت کنید یا حتی در دوره‌های مربی کایت موج سواری به طور کامل شرکت کنید. دوره‌ها از ۱۹۰۰ در ساعت شروع می‌شود یا می‌توانید بسته‌ای را از یکی از مدارس دریافت کنید. پس از یک یا دو روز، با کشتی خود در امتداد آب‌های آبی ساحل Bulabog در بوراکای در حال گشت و گذار خواهید بود. با بازدید از برخی از مدارس محبوب در امتداد این ساحل مانند Freestyle، Hangin Kite و Isla Kite Surfing، موسسه مناسب خود را پیدا کنید.

 

۱۰ کافی‌شاپ جذاب بوراکای فیلیپین که باید از آنها دیدن کنید

غواصی

چه در حال حاضر گواهینامه غواصی داشته باشید یا بخواهید انگشتان پای خود را غوطه‌ور کنید و دوره غواصی در آب‌های آزاد خود را بگذرانید، می‌توانید این کار را در بوراکای فیلیپین انجام دهید. برای کسانی که فقط می‌خواهند آن را امتحان کنند، آموزش‌های Discover Scuba Diving توسط بسیاری از فروشگاه‌های غواصی در امتداد ساحل سفید ارائه می‌شود. شما می‌توانید در یک روز غواصی کنید و یکی از آن عکس‌های فوق‌العاده را نیز بگیرید! آموزش غواصی کشف از ۲۵۰۰ پزو برای هر نفر بسته به فصل شروع می‌شود.

گشت و گذار جزیره‌ای در بوراکای

یکی از محبوب‌ترین کارهایی که در بوراکای انجام می‌شود، رفتن به جزیره پرش است. این فعالیت شما را به چندین مکان توریستی محبوب و دیدنی جزیره می‌برد، از جزیره کروکودیل گرفته تا مناطقی مانند ساحل پوکا. این تور همچنین با غذاهای دریایی خوشمزه و بوفه باربیکیو ارائه می‌شود که گروه شما می‌تواند در هنگام ناهار از آن لذت ببرد. در برخی از سواحل محبوب در اطراف جزیره بوراکای می‌توانید غواصی و شنا کنید. حتی می‌توانید در ساحل Balinghay و جزیره Crystal Cove توقف کنید و در ساحل Tambisaan ناهار بخورید. این معمولا یک فعالیت تمام روز است که از ساعت ۱۰ صبح شروع می‌شود.

 

۱۰ رستوران برتر بوراکای فیلیپین برای نوش جان کردن بهترین غذاهای فیلیپینی

غواصی با کلاه اکسیژن

بهترین نوع غواصی برای غیر حرفه‌ای‌ها غواصی با کلاه اکسیژن است. در این فعالیت می‌توانید به یک پیاده‌روی شگفت‌انگیز زیر آب بروید. این واقعا برای کسانی مناسب است که همیشه می‌خواستند زیر آب را بگردند اما با غواصی راحت نیستند یا حتی شناگر خوبی نیستند. شما با یک قایق تندرو به محل غواصی می‌روید، سپس کلاه پمپ شده با اکسیژن را به سر می‌گذارید و یک جلسه توجیهی ایمنی کوتاه را می‌گذارنید. سپس به آرامی به پایین می‌روید و برخی از زیباترین قسمت‌های حیات دریایی بوراکای را کشف می‌کنید. شما روی بستر دریا شنی ایستاده‌اید و ماهی‌های رنگارنگ و صخره‌های مرجانی را می‌بینید! قیمت این فعالیت از ۸۰۰ پزو شروع می‌شود.

تخته پارویی ایستاده

در یکی از غروب‌های خیره کننده جزیره، سوار شدن بر روی تخته پارویی ایستاده در حالی که در امتداد آب‌های آرام ساحل سفید بوراکای می‌چرخید، یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید در سفر با تور فیلیپین انجام دهید. این تخته‌ها را در کنار ساحل خواهید یافت که برای استفاده ۳۰ دقیقه‌ای با قیمت ۳۰۰ پزو ارائه می‌شوند و اگر چانه زنی کنید شاید بتوانید یک ساعت را با این قیمت کرایه کنید. یک مربی وجود خواهد داشت که به شما موارد کلی از آنچه باید انجام دهید را توضیح می‌دهد و بعد می‌توانید از این فعالیت آرامش بخش لذت ببرید. پیشنهاد می‌کنیم از ساعت ۵ بعدازظهر از ایستگاه ۳ به ایستگاه ۱ شروع کنید و وقتی آفتاب غروب کرد فقط روی تخته استراحت کنید. این یکی از کارهای مورد علاقه توریستی برای انجام دادن در جزیره است.

 

زیباترین شهرهای فیلیپین را بشناسید

پاراسلینگ

اگر برای هیجان بیشتر به دنبال قایق تندرویی هستید که روی موج‌ها بالا و پایین می‌پرد پس قطعا از پاراسلینگ هم لذت خواهید برد. پاراسلینگ ترکیبی از کلمه چتر نجات و بادبانی است، بنابراین انتظار داشته باشید که روی هوا وصل به چتر نجات شوید و با کشیدن توسط یک قایق تندرو چتربازی کنید. در این فعالیت فوق‌العاده شما برای حدود ۱۵ دقیقه، در حالی که منظره ساحل سفید بوراکای را تماشا می‌کنید، روی هوا خواهید بود. همچنین نرخ پاراسلینگ از ۱۵۰۰ پزو برای هر نفر شروع می‌شود.

اسنورکلینگ

وسایل غواصی خود را بردارید و برای دیدن برخی از زیباترین مرجان‌هایی که در بوراکای می‌توانید ببینید به ساحل تامبیسان بروید. بهترین چیز در مورد آن این است که برای دیدن آن‌ها مجبور نیستید سوار قایق شوید. ساحل تامبیسان در ایستگاه ۳ ساحل سفید (وایت بیچ) واقع شده است. می‌توانید تجهیزات غواصی را در فروشگاه‌های غواصی اجاره کنید و وارد خلیج شوید و غواصی را شروع کنید. شما می‌توانید انواع مختلفی از زندگی دریایی را ببینید و پس از آن از ساحل لذت ببرید. همچنین می‌توانید به مدت یک روز در تور غواصی به مناطق مختلف در بوراکای شرکت کنید.

 

سفر به فیلیپین را در کریسمس تجربه کنید

جت اسکی

با جت اسکی در امتداد آب بوراکای سرعت بگیرید و با این فعالیت احساس کنید که آدرنالین به حداکثر سطح شما می‌رسد. جت اسکی محبوب‌ترین ورزش‌های آبی در بوراکای است و تعطیلات شما در تور فیلیپین بدون آن کامل نخواهد بود. شما یک مربی برای کمک به شما و تمام تجهیزات ایمنی ارائه شده خواهید داشت. گزینه‌های ۱۵ دقیقه تا یک ساعت سواری حداکثر ماجراجویی را در بوراکای به شما می‌دهد. نرخ‌ها از ۱۵۰۰ پزو برای ۳۰ دقیقه سواری شروع می‌شود.

قایق‌رانی بادبانی

یکی از تفریحات آبی که باید در بوراکای انجام دهید، قایقرانی بادبانی است. به همراه دوستان یا عزیزان خود سوار بر یک قایق بادبانی سنتی محلی ساخته شده از چوب و بامبو شوید و ماجراجویی خودتان را داشته باشید. این قایق سواری می‌تواند خیلی رمانتیک و شگفت‌انگیزتر هم باشد، اگر در غروب‌های معروف بوراکای در امتداد ساحل سفید انجام شود. شما می‌توانید استراحت کنید و از آب‌های خیره کننده و غروب خورشید لذت ببرید و در حین کروز عکس‌های زیبای اینستاگرامی بگیرید. شک نکنید که از انجام این فعالیت در بوراکای پشیمان نخواهید شد. قایقرانی بادبانی در بوراکای از ۲۰۰۰ پزو در هر قایق شروع می‌شود که می‌توانید حداکثر با ۸ نفر از دوستان این قایق‌ها را سوار شوید.

 

لوکس‌ترین هتل‌های فیلیپین را بشناسید

بانانا سواری

با دوستان و خانواده خودتان را به قایق‌های زرد موزی شکل ببندید و به یک سواری به شدت سرگرم کننده و جذاب بروید. البته باید سفت به قایق بچسبید و همراه با تجهیزات ایمنی مانند جلیقه نجات و کلاه ایمنی برای حفظ امنیت، به یک سواری هیجان انگیز ۱۵ دقیقه‌ای خواهید رفت. این یک فعالیت عالی با گروهی از افراد است و مطمئنا متوجه خواهید شد که از خوشحالی فریاد می‌زنید، به خصوص زمانی که در آب فرو می‌روید. نرخ قایق سواری موزی از ۴۰۰ پزو برای هر نفر شروع می‌شود.

غواصی آزاد

یکی از فعالیت‌هایی که اخیرا محبوب شده غواصی آزاد است. این اساسا غواصی است اما عمیق‌تر می‌روید و نفس خود را برای مدت طولانی‌تری زیر آب حبس می‌کند و این یعنی خبری از دستگاه اکسیژن و لباس غواصی نیست. این آزمونی برای استقامت است، توانایی شما برای آرام بودن و حبس نفس در حالی که عمیق‌تر و عمیق‌تر می‌روید. در مدارس غواصی رایگان در امتداد ساحل سفید ارائه می‌شود و می‌توانید از آن‌ها راهنمایی بگیرید که چگونه می‌توانید این کار را یاد بگیرید و یا در دوره‌های آن‌ها شرکت کنید. نرخ‌ها از ۱۰ هزار پزو برای دوره مبتدی شروع می شود که شامل ایمنی، تکنیک تنفس، جلسات آب و استخر و همچنین گواهینامه می‌شود.

 

تپه‌های شکلاتی، جاذبه طبیعی فیلیپین

یوفو و هاریکان (طوفان) سواری

این فعالیت آبی بوراکای واقعا باید با یک هشدار همراه باشد. سرگرم کننده‌ای هیجان‌انگیز و دیوانه‌وار است و ممکن است بعد از آن نیز دچار بدن درد شوید! شما می‌توانید سوار بر یک سفینه فضایی بادی شوید و با سرعت ۳۰ کیلومتر در ساعت روی آن کشیده شوید! شک نکنید تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که با هیجان فریاد بزنید. نگران نباشید زیرا به شما جلیقه نجات و تجهیزات ایمنی داده می‌شود و توصیه می‌کنیم با دوستان سوار این قایق دیوانه شوید. نرخ یوفو سواری از ۴۰۰ پزو برای هر نفر شروع می‌شود.

شنای پری دریایی

یکی از کارهای شگفت‌انگیز در سفر با تور فیلیپین به بوراکای تحقق تجربه یکی از جادویی‌ترین داستان‌های دیزنی است! جادو کنید و یاد بگیرید که چگونه مانند یک پری دریایی در آب‌های زیبای بوراکای شنا کنید. شما نکات ابتدایی شنا و تکنیک‌های تنفس را با مربیان یاد خواهید گرفت و همچنین پس از پایان دوره، یک عکسبرداری و گواهینامه بین‌المللی شنای پری دریایی دریافت خواهید کرد. برای کسانی که فقط عکس‌های پری دریایی را می‌خواهند، این گزینه را بدون یادگیری شنا نیز می‌توانند داشته باشند. قیمت دوره از ۱۰۰۰ پزو برای هر نفر شروع می‌شود. تجربه شنای پری دریایی یکی از استثنایی‌ترین کارهایی است که می‌توانید در اینجا تجربه کنید.

 

۸ غذای خیابانی خوشمزه فیلیپینی

۰۸ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران