منطقه نسیمی باکو و اقامت در آن

جاذبه‌های گردشگری باکو
منطقه نسیمی باکو و اقامت در آن

تور باکو یکی از بهترین مقاصد شمال ایران است که با وجود سابقه تاریخی مشترک و خیلی از زوایای فرهنگی مشترک، سفری لذت بخش و راحت را برای شما رقم می‌زند. باکو از خیلی از جهات فرهنگی شبیه به ایران دارد به همین خاطر هم سفر به آن احساس راحتی خاصی به شما می‌دهد. در کنار این‌ها همیشه انتخاب بهترین منطقه برای اقامت هم نقس موثری دارد. باکو دارای چندین محله برجسته است که بسته به سلیقه‌تان می‌توانید در آن‌ها اقامت کنید. از محله شهر قدیمی تا خیابان‌های مدرن‌تری مثل خیابان نسیمی. مخصوصا که این خیابان در کنار فضای شیکش ایستگاه قطار هم دارد که حمل و نقل را برای شما آسان می‌کند.

 

City Inn Boutique Hotel

هتل سیتی این بوتیک واقع در باکو، دارای اقامتگاه‌های ۳ ستاره با بالکن خصوصی است. از جمله امکانات این ملک می‌توان به رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و آشپزخانه مشترک به همراه وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. به علاوه این هتل دارای اتاق‌های خانوادگی است. این اتاق‌ها دارای کمد دیواری و ملحفه، حمام خصوصی مجهز به دوش و حوله، تلویزیون صفحه تخت و تهویه مطبوع هستند و برخی اتاق‌ها قسمت نشیمن نیز ارائه می‌دهند. صبحانه کانتیننتال هر روز صبح در هتل سیتی این بوتیک در سرو می‌شود. از نقاط محبوب نزدیک هتل می‌توان به میدان فواره باکو، برج مایدن و میدان آزادی اشاره کرد.

 

۵ هتل لاکچری باکو برای اقامتی شاهانه در این شهر

آدرس: Mərdanov Qardashları, Nasimi, AZ1000 Baku, Azerbaijan

 

Courtyard by Marriott Baku

این هتل ۴ ستاره فوق‌العاده و لاکچری واقع در باکو، ۸ دقیقه پیاده تا میدان فواره، دارای امکاناتی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب اندام و بار است. از جمله امکانات این ملک می‌توان به سالن استراحت مشترک و دستگاه خودپرداز و وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. این هتل میز پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی را برای مهمانان نیز فراهم می‌کند. این هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با میز، چای خوری برقی، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش، ملحفه و حوله را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. به علاوه صبحانه بوفه هر روز صبح در اقامتگاه موجود است به علاوه تراسی باصفا هم دارد. این هتل یک مرکز تجاری نیز دارد و مهمانان می‌توانند از دستگاه فکس و دستگاه فتوکپی آن استفاده کنند. از نقاط دیدنی نزدیک این اقامتگاه می‌توان به کاخ شیروانشاهان، برج مایدن و میدان آزادی اشاره کرد.

آدرس: 300-303 quarter, intersection of M. Fuzuli and A. Topchubashov streets, Nasimi district, Nasimi, AZ1009 Baku, Azerbaijan

 

Holiday Inn Baku, an IHG Hotel

هتل ۵ ستاره و لاکچری هالیدی این باکو در ۱ کیلومتری از برج مایدن، دارای یک مرکز اسپا و تندرستی با سونا و استخر سرپوشیده است و وای فای رایگان در سایت موجود است. پارکینگ زیرزمینی آن هم رایگان است. بلوار باکو، خانه دولت و مراکز خرید بزرگ در یک پیاده روی کوتاه قرار دارند. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و مینی بار هستند و دمپایی و سشوار نیز ارائه می‌شود. میهمانان می‌توانند در رستوران مارینا ۱۸ با چشم انداز پانوراما از دریای خزر غذا بخورند یا سرویس اتاق و صبحانه را در اتاق سفارش دهند یا می‌توانند با نوشیدنی در Sagi Bar & Lounge استراحت کنند. مرکز فرهنگی حیدر علی اف با ماشین ۱۰ دقیقه و شهر قدیمی و کاخ شیروانشاه ۸ دقیقه با ماشین و استادیوم المپیک باکو ۱۲ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

آدرس: Keykab Khanim Safaraliyeva Street 5, Nasimi, AZ1010 Baku, Azerbaijan

 

Boutique Hotel Baku

هتل بوتیک باکو با بار، تراس و چشم‌انداز شهر در باکو واقع شده است و ۱۱ دقیقه پیاده تا میدان فواره فاصله دارد. از جمله امکانات این ملک می‌توان به رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. به علاوه این هتل دارای اتاق‌های خانوادگی است. اتاق‌های هتل با حمام خصوصی مجهز به دوش و حوله، ملحفه، تلویزیون صفحه‌تخت و تهویه‌ی مطبوع دارند و اتاق‌های خاصی دارای قسمت نشیمن هستند. همچنین مهمانان اقامتگاه می‌توانند از صبحانه کامل انگلیسی/ایرلندی لذت ببرند. میدان آزادی ۱۷ دقیقه پیاده تا هتل بوتیک باکو فاصله دارد، در حالی که برج مایدن یک کیلومتر فاصله دارد.

 

معرفی بهترین هتل‌های ۳ ستاره باکو

آدرس: Alovsat Guliyev 136, Nasimi, AZ1000 Baku, Azerbaijan

 

Hazz Hotel

هتل ۴ ستاره Hazz واقع در باکو و با ۹ دقیقه پیاده‌روی میدان فواره، امکان ورود و خروج سریع، اتاق‌های بدون آلرژی، رستوران، وای‌فای رایگان و بار را دارد. این ملک با داشتن اتاق‌های خانوادگی، تراس را نیز برای مهمانان فراهم می‌کند. به علاه این هتل دارای میز پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و برگزاری تور برای مهمانان هم هست. اتاق‌های مهمان دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، چای خوری برقی، دوش، حوله و میز هستند و هر اتاق مجهز به گاوصندوق است، در حالی که برخی اتاق‌ها مجهز به بالکن هستند و برخی دیگر چشم‌انداز شهر را نیز دارند. هر روز صبح در این هتل با سرو صبحانه قاره ای یا بوفه شروع می‌شود. این منطقه برای دوچرخه سواری پرطرفدار است و دوچرخه کرایه در محل اقامت در دسترس است.

آدرس: Həzi Aslanov Street 51-65, Nasimi, AZ1001 Baku, Azerbaijan

 

Premium Park Hotel

هتل پریمیوم پارک واقع در باکو، ۱۱ دقیقه پیاده تا میدان آزادی، دارای امکاناتی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب اندام و بار است. این ملک با داشتن اتاق‌های خانوادگی، تراس را نیز برای مهمانان فراهم می‌کند. این هتل میز پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و صرافی را برای مهمانان فراهم می‌کند. اتاق‌های این هتل دارای امکانات لازم برای اقامت شما مثل تلوزیون و کانال‌های ماهواره‌ای، کمد لباس، حمام و حوله و ملحفه است و برخی از اتاق‌ها دارای آشپزخانه با مایکروویو و یخچال هم هستند. به علاوه صبح‌ها نیز صبحانه قاره‌ای یا بوفه ارائه می‌دهد. هتل پریمیوم پارک دارای یک مرکز آبگرم و سلامتی است که شامل حمام و سونا بوده  و اقامتی به شدت رضایت بخش را برای شما رقم می‌زند.

 

بهترین هتل‌های منطقه سبیل ریون در باکو

آدرس: Keykab Khanim Safaraliyeva 22, Nasimi, AZ1000 Baku, Azerbaijan

 

Best Center Hotel

هتل Best Center که در ۳۰۰ متری میدان فواره‌ها قرار دارد، اقامتگاه‌هایی با وای فای رایگان در باکو ارائه می‌دهد. این هتل ۳ ستاره پذیرش ۲۴ ساعته دارد و در فاصله ۸۵۱ متری با برج مایدن قرار گرفته است. اتاق‌های هتل دارای قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان و حمام هستند. تمامی اتاق‌های هتل بست سنتر دارای تهویه مطبوع و میز هستند و صبحانه کانتیننتال هر روز صبح در هتل سرو می‌شود.

آدرس: 52 Həzi Aslanov Street, Nasimi, AZ1005 Baku, Azerbaijan

 

Port Rivoli Baku Luxury Boutique Hotel

بوتیک هتل لوکس Port Rivoli Baku واقع در باکو و با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی میدان آزادی، دارای چک‌این و چک‌اوت سریع، اتاق‌های بدون آلرژی، رستوران، وای‌فای رایگان و بار است. این ملک با داشتن اتاق‌های خانوادگی و تراس اقامتی فوق‌العاده برای مهمانان فراهم می‌کند. این هتل میز پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق و انبار چمدان را برای مهمانان ارائه می‌دهد. این هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با میز، چای‌خوری برقی، مینی‌بار، گاوصندوق، تلویزیون صفحه تخت، بالکن و حمام اختصاصی با دوش را برای مهمانان فراهم می‌کند در حالی که برخی از اتاق‌ها دارای آشپزخانه با مایکروویو، یخچال و اجاق گاز هستند. اتاق‌های بوتیک هتل لوکس پورت ریوولی باکو ملحفه و حوله اضافی نیز ارائه می‌دهند و هر روز صبح بوفه یا صبحانه آمریکایی سرو می‌کند.

 

بوتیک هتل ۵ ستاره Promenade در باکو

آدرس: Keykab Khanim Safaraliyeva Street,26-30, Nasimi, AZ1010 Baku, Azerbaijan

 

Ivy Garden Hotel Baku

هتل آیوی گاردن باکو واقع در باکو اقامتگاهی ۵ ستاره و شیک است که ۲.۹ کیلومتر از میدان فواره فاصله داشته و دارای رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب اندام و بار است. از جمله امکانات این ملک می‌توان به سرویس اتاق و باشگاه کودکان و وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد به علاوه این هتل دارای استخر سرپوشیده، حمام و پذیرش ۲۴ ساعته هم هست. اتاق‌های مهمان در این هتل دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، چای‌خوری برقی، دوش، حوله و میز هستند و هر اتاق گاوصندوق دارد، در حالی که اتاق‌های خاص دارای بالکن هستند. در هتل هر اتاق با ملحفه و حوله همراه است و صبحانه کانتیننتال هر روز صبح در هتل سرو می‌شود. به علاه می‌توانید بعد از روزی پر از خستگی و گردش در سونای هتل استراحت کنید. میدان آزادی ۳.۴ کیلومتر تا هتل آیوی گاردن باکو و برج دختر ۳.۴ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: Cəlil Məmmədquluzadə küçəsi 71, Nasimi, AZ1000 Baku, Azerbaijan

 

Dondar Hotel Formula 1 View

هتل دون دار واقع در منطقه باکو سیتی سیرکیت، روبروی پارک پوشکین، دارای اتاق‌هایی با تهویه مطبوع است و میهمانان می‌توانند از خوردن غذاهای خوشمزه در رستوران هتل لذت ببرند. همه اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت کتری و حمام اختصاصی مجهز به وان یا دوش هستند و امکانات اضافی شامل حمام، دمپایی و لوازم آرایش رایگان می‌شود به علاوه وای فای رایگان در سراسر ملک ارائه شده است. این هتل لوکس و جذاب برای خدمات بهتر پذیرش ۲۴ ساعته و آرایشگاه نیز در نظر گرفته و در صورت درخواست، می‌توان با پرداخت هزینه اضافی، ترانسفر فرودگاهی را هم ترتیب داد. در حالی که هتل کرایه ماشین نیز ارائه می‌دهد و نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی باکو است که ۱۲ مایل با این هتل فاصله دارد.

 

معرفی هتل شاه پالاس باکو

آدرس: Puşkin küçəsi, Nasimi, AZ 1010 Baku, Azerbaijan

۰۵ شهریور ۱۴۰۱

نظرات کاربران