اقامت در جذاب‌ترین ویلاهای باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
اقامت در جذاب‌ترین ویلاهای باکو

باکو شهری تاریخی و زیبا در مجاورت دریای کاسپین، و در همسایگی ماست که همیشه به عنوان مقصدی محبوب و در دسترس مورد استقبال تورهای ایرانی قرار داشت. این شهر در سال‌های اخیر به شدت در حال تغییر و توسعه است به طوری که هر بار که به آن سفر کنید گوشه‌ای از آن تغییر کرده است و امکانات عالی و تنوع اقامتگاه نیز آرامش خاطر بیشتری به توریست‌ها می‌دهد. از مهمانسراها تا ویلاها و هتل‌های لوکس شما امکان انتخاب بین موارد زیادی را دارید. برای اقامتی مستقل و لوکس شما با ویلاهای این شهر آشنا می‌کنیم.

 

۱- Ahmedoff s Seaview Villa baku

ویلای Seaview Ahmedoff که در تور باکو، در چند قدمی کاخ شیروانشاهان قرار دارد، امکاناتی را با یک سالن استراحت مشترک، وای فای رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، و آشپزخانه مشترک ارائه می‌دهد. به علاوه این ویلا دارای منظره باغ و دریا است و در فاصله ۱۷ دقیقه پیاده تا برج مایدن قرار گرفته است. ویلا دارای ۳ اتاق خواب، ۳ حمام، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، ناهار خوری، آشپزخانه کاملا مجهز و بالکن با منظره دریاچه است. این ویلا در داخل دارای تهویه مطبوع همچنین دارای یک قسمت نشیمن، ماشین لباسشویی و حمام با دمپایی است. همچنین در محوطه حیاط فضای گریل دارد و امکان کرایه ماشین هم فراهم می‌کند. پارک آپلند ۲.۳ کیلومتر و برج‌های شعله ۲.۶ کیلومتر از هتل فاصله دارند.

آدرس: Zagulba yolu 53, AZ1044 Baku, Azerbaijan

 

۲- Sea View villa

این ویلای جذاب در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای از ساحل واقع شده و با نمای دریا با باغ، استخر روباز و چشم‌انداز باغ از شما استقبال می‌کند. این ملک ساحلی دارای بالکن، پارکینگ خصوصی رایگان و وای فای رایگان است. این ویلای اقامتگاهی دارای ۲ اتاق خواب، ۱ حمام، ملحفه و حوله، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، فضای ناهار خوری، آشپزخانه کاملا مجهز، و پاسیو با منظره دریاچه است. برای راحتی بیشتر، در این ملک حوله و ملحفه بیشتر با هزینه اضافی ارائه می‌شود. به علاوه اگر نیاز به ماشین داشتید می‌توانید از همینجا کرایه کنید.

 

نباید‌هایی که در سفر به باکو باید جدی بگیرید

آدرس: Nardaran Qesebesi Home, AZ1138 Baku, Azerbaijan

 

۳- Almond Luxury

این ویلای مجلل و لوکس در فاصله ۲.۵ کیلومتری پارک آپلند باکو قرار گرفته اقامتگاه‌هایی با یک سالن مشترک، باغ و یک میز پذیرش ۲۴ ساعته برای راحتی شما فراهم می‌کند. این ویلا دارای WiFi و پارکینگ اختصاصی رایگان است. واحدهای مجهز به تهویه مطبوع دارای اتاق نشیمن با تلویزیون صفحه تخت، آشپزخانه با ماشین ظرفشویی و مایکروویو، ماشین لباسشویی، صندوق امانات، و حمام اختصاصی با دمپایی و سشوار هستند در حالی که در برخی از واحدها فضای نشیمن و یا غذاخوری وجود دارد. محیط بیرونی جایی دلباز با زمین چمنزار است و جایگاه کباب هم دارد. همچنین اگر نیاز به کراه ماشین داشتید از همینجا می‌توانید تهیه کنید.

آدرس: Cemil Hasilov, 57, Sabayil , AZ1007 Baku, Azerbaijan

 

۴- Cozy House in Bina, Bolluq

این ویلای جذاب تنها در ۱۱.۳ کیلومتری آتشگاه باکو، دارای اقامتگاه‌هایی در باکو با استخر فصلی در فضای باز، سالن استراحت مشترک، و همچنین آشپزخانه مشترک است. این ویلای اقامتگاهی با سرو غذا دارای استخر خصوصی، باغ، امکانات کباب‌پز، وای‌فای رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان است. همچنین در داخل این ویلا دارای ۵ اتاق خواب، ۳ حمام، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، فضای ناهار خوری، آشپزخانه کاملا مجهز و بالکن با منظره استخر بوده و مجهز به تهویه مطبوع است. همچنین دارای قسمت نشیمن، ماشین لباسشویی و حمام با دوش و حمام هم هست. استادیوم المپیک باکو در ۱۷.۷ کیلومتری و مرکز فرهنگی حیدر علی اف در ۲۲.۵ کیلومتری این ویلا  قرار دارند.

 

جاذبه‌های گردشگری رایگان در باکو

آدرس: Bina, Bolluq, AZ1045 Baku, Azerbaijan

 

۵- BEST VILLA OF BAKU

این ویلای فوق‌العاده و لاکچری و زیبا که در منطقه برجسته و کلاس بالای سبائیل واقع شده از بهترین ویلاهای باکو برای مشکل پسندانی است که اقامتی راحت و بی‌نقص می‌خواهند. از درون این ویلا به شدت وسیع و لوکس و منحصر به فرد است و با استفاده رنگ‌های گرم و گرم فضایی صمیمی ارائه داده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی هم این ملک در فاصله ۲.۹ کیلومتر از موزه فرش آذربایجان، ۳.۱ کیلومتر تا کاخ شیروانشاهان و ۳.۴ کیلومتر تا برج دوشیزه واقع شده است. همچنین این ملک با پارکینگ خصوصی رایگان ۲.۳ کیلومتر تا برج های شعله و ۲.۴ کیلومتر تا پارک آپلند فاصله دارد. صبح را با صبحانه قاره‌ای و یا الاکارته آغاز خواهید کرد و بعد می‌توانید به گردش در میدان فواره در فاصله ۳.۵ کیلومتری و میدان پرچم در فاصله ۳.۹ کیلومتری از ویلا بروید. اتاق‌ها لوکس و منحصر به فرد هستند و با امکاناتی نظیر آشپزخانه‌ای تمام و کمال با لوازم برقی، پیشخوان بار، استخر روباز و جکوزی از شما پذیرایی می‌شود.

آدرس: Badamdar şossesi, Sabayil , AZ1004 Baku, Azerbaijan

 

۶- White Villa ,Sea Breeze

وایت ویلا اقامتگاهی لوکس و به شدت جذاب در باکو است که دارای اقامتگاه‌هایی با وای فای رایگان، تهویه مطبوع، رستوران و دسترسی به باغی با استخر روباز فصلی است. این ملک با پارکینگ اختصاصی رایگان ۱۹.۳ کیلومتر تا استادیوم المپیک باکو و ۱۹.۳ کیلومتر تا آتشگاه باکو فاصله دارد. ویلا دارای ۱ اتاق خواب، ۱ حمام، تلویزیون صفحه تخت، ناهار خوری، آشپزخانه‌ای کاملا مجهز و بالکن با منظره باغ است و تراسی دلباز ارائه می‌دهد. برای خانواده‌ها خبر خوب این که، زمین بازی کودک هم در این مجموعه در دسترس است و اطراف ویلا جای خوبی برای پیاده روی و هواخوری است. همچنین مرکز فرهنگی حیدر علی اف ۲۴.۱ کیلومتر و مرکز خرید گنجلیک ۲۴.۱ کیلومتر از هتل فاصله دارند.

 

معروف‌ترین سوغاتی‌های باکو

آدرس: Nardaran ,Baku, AZ1000 Baku, Azerbaijan

 

۷- Castle Villa Hotel

کسل ویلا یکی از بی‌نظیرترین ویلاهای باکو برای اقامتی لوکس است این هتل مجلل با مبلمان و فرش‌های مخملی از اقامتگاه‌های ۴ ستاره و جذاب شهر است که در سابایل واقع شده و با امکنات بی‌شمار درجه یکی مثل سیستم تهویه هوا، سرویس اتاق، پارکینگ اختصاصی، دکوراسیونی مجلل و تخت‌های شاهانه با بهترین ملحفه‌ها در فاصله ۲.۱ کیلومتر تا پارک آپلند و ۲.۱ کیلومتر تا برج‌های شعله واقع شده است و با چشم انداز باغ، بالکن دلبازی ارائه می‌دهد. هر ۱۲ اتاق خواب مجزا این هتل دارای سیستم تهویه هستند، و از یک اتاق نشیمن، یک آشپزخانه کاملا مجهز و ۱۳ حمام تشکیل شده است. شما هر روز در این ویلا صبح را با صبحانه کانتیننتال شروع می‌کنید و می‌خوانید به راحتی به گشت و گذار در اطراف بروید. برای گشتن به موزه فرش آذربایجان در فاصله ۲.۷ کیلومتری و میدان پرچم در ۲.۹ کیلومتری از هتل بروید.

آدرس: 77 Badamdar şossesi, Sabayil , AZ1035 Baku, Azerbaijan

 

۸- CASPIAN VILLA NEAR BEACH

این ویلای راحت با باغ و آلاچیق در فاصله یک ربعی از ساحل واقع شده و تنها ۲۲.۵ کیلومتر با آتشگاه باکو فاصله دارد. این ویلا دارای اقامتگاه‌هایی با استخر روباز فصلی، سالن استراحت مشترک و همچنین آشپزخانه مشترک است و با باغ و پارکینگ اختصاصی رایگان از شما استقبال می‌کند. همچنین این ویلا دارای ۵ اتاق خواب، ۲ حمام، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه کاملا مجهز و بالکن با منظره باغ است، و همچنین تراسی جذاب و جایگاه گریل ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از پیاده روی در نزدیکی ویلا و ساحل جذاب دریای خزر هم لذت ببرید. استادیوم المپیک باکو ۲۷.۴ کیلومتر و مرکز فرهنگی حیدر علی اف ۳۲.۲ کیلومتر از هتل فاصله دارند.

آدرس: мардакяны мардакяны дача 28, AZ1000 Baku, Azerbaijan

 

۹- Cheerful 5 bedroom Villa with Pool

این ویلای ۴ ستاره با ۵ خواب و با استخر روباز و سرویس اتاق، در منطقه سبائیل باکو خودنمایی می‌کند. این ویلا ۱۶ دقیقه پیاده تا مسجد بی بی هیبت و ۴ کیلومتر تا میدان پرچم فاصله دارد. در داخل ویلا دارای تهویه مطبوع دارای ۵ اتاق خواب، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، فضای ناهار خوری و آشپزخانه با ماشین ظرفشویی و یخچال بوده و برای راحتی بیشتر، امکان دریافت حوله و ملحفه با هزینه اضافی هم وجود دارد. صبحانه کانتیننتال هر روز صبح در ویلا در دسترس است و تراس و باغ و خدمات کرایه ماشین در اقامتگاه موجود است. پارک آپلند در ۴.۷ کیلومتری و برج‌های شعله ۴.۸ کیلومتر از ملک فاصله دارند.

 

بهترین فعالیت‌های گروهی در سفر به باکو

آدرس: Badamdar şossesi, Sabayil , AZ1004 Baku, Azerbaijan

 

۱۰- Xhazri Villa

ویلا Xhazri در باکو دارای چشم انداز باغ است و دارای امکانات اقامتی، استخر فصلی در فضای باز، بار، سالن استراحت مشترک، باغ و زمین تنیس است و در فاصله ۶ دقیقه‌ای از ساحل واقع شده است. این ویلا دارای WiFi و پارکینگ اختصاصی رایگان است و واحدهای دارای تهویه مطبوع دارای اتاق نشیمن با تلویزیون صفحه تخت، آشپزخانه با ماشین ظرفشویی و یخچال، ماشین لباسشویی، صندوق امانات، و حمام اختصاصی با دمپایی و حوله هستند و برخی از واحدها قسمت غذاخوری و/یا بالکن هم ارائه می‌دهند. برای خانواده‌های دارای فرزند هم در اینجا زمین بازی هم ارائه داده شده است. اگر می‌خواهید این منطقه را کشف کنید، ماهیگیری در این نزدیکی امکان‌پذیر است و اقامتگاه می‌تواند خدمات کرایه ماشین را ترتیب دهد. مسجد بی بی هیبت ۱۱ دقیقه پیاده تا ویلا و میدان پرچم ۵.۳ کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: şixov çimərliyi, Sabayil , AZ1008 Baku, Azerbaijan

 

۱۱- Baku Family Apartment

آپارتمان فمیلی باکو با رستوران، بار، سالن مشترک و باغ در منطقه نسیمی باکو، تنها چند قدمی میدان فواره واقع شده است. این خانه اقامتگاهی دارای پذیرش ۲۴ ساعته و وای فای رایگان است و مجهز به تهویه مطبوع، دارای ۳ اتاق خواب، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، ناهار خوری، و آشپزخانه با ماشین ظرفشویی و مایکروویو است. همچنین حوله و ملحفه هم در دسترس است. این آپارتمان جذاب و لوکس دارای تراس با نمایی دل انگیز است و اگر می‌خواهید این منطقه را کشف کنید، دوچرخه‌سواری در همین نزدیکی امکان‌پذیر است به علاوه آپارتمان فمیلی باکو می‌تواند خدمات کرایه ماشین ترتیب دهد. از نقاط دیدنی نزدیک این اقامتگاه نیز می‌توان به برج دوشیزه، کاخ شیروانشاهان و موزه فرش آذربایجان اشاره کرد.

 

سالن‌های کنسرت، اوپرا و نمایش‌های موزیکال در باکو

آدرس: Nizami Street, Nasimi, AZ1000 Baku, Azerbaijan

۱۸ تیر ۱۴۰۱

نظرات کاربران