بهترین هتل‌های منطقه سبیل ریون در باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
بهترین هتل‌های منطقه سبیل ریون در باکو

باکو شهری زیبا و تاریخی و پایتخت کشور آذربایجان است که در حاشیه دریای زیبای کاسپین گسترده شده است. سبیل ریون شامل شهر قدیمی باکو و بلوار باکو و شهرک‌های بادامدار و بی بی هیبت می‌شود. همانطور که می‌بینید این بخش‌ها توریستی‌ترین و پربازدیدترین نواحی باکو را تشکیل می‌دهند که بخش‌های زیادی از جاذبه‌های شهر و امکانات آن را به خودشان اختصاص داده‌اند. به همین دلیل هم هست که اقامت در این قسمت دسترسی راحتی به اصلی‌ترین جاذبه‌های تور باکو می‌دهد. در اینجا بهترین هتل‌های منطقه ریون باکو را بررسی می‌کنیم.

 

InterContinental Baku, an IHG Hotel

این هتل ۵ ستاره که در منطقه سبیل واقع شده و تنها چند دقیقه با میدان آزادی، میدان فواره باکو و برج دوشیزه فاصله دارد اقامتی راحت و دلنشین را برای شما رقم می‌زند. اول این که طراحی داخلی هتل در عین زیبایی و لوکس‌گرایی بسیار صمیمی و راحت بوده به طوری که حس می‌کنید به منزل زیبای یکی از دوستان خود رفته‌اید. اتاق‌ها نیز همگی شیک و مدرن هستند و امکاناتی مثل تخت‌های بزرگ راحت، کمد، تلوزیون صفحه تخت و اینترنت رایگان ارائه می‌دهند. همچنین حمام اختصاصی اتاق‌ها با سنگ‌های مرمرین اعلا بسیار شیک و چشمگیر است و لوازم بهداشتی رایگان و حوله هم ارائه می‌دهد. در هتل شما به خدمات درمانی مثل اسپا و ماساژ و سونا، یا کتابخانه و سالن بدنسازی هم دسترسی دارید. به علاوه فضای نشیمن عمومی جایی عالی برای دورهمنشینی و استراحت است. اما اگر به دنبال چیز بیشتری هستید در سالن استخر سرپوشیده به شنا بپردازید.

آدرس: 31 Zarifa Aliyeva Street, Sabayil , 1000 Baku, Azerbaijan

 

Shah Palace Hotel

هتل شاه پالاس باکو هتلی ۴ ستاره و بسیار شیک است که در مرکز باکو و تنها ۵۰ متر از ایستگاه متروی ایچری شهر واقع شده است. فضای داخلی این هتل کاملا کلاسیک و شاهانه با المان‌های سنتی آذربایجان است. با ورود به این هتل حس می‌کنید که وارد یکی از سریال‌های تاریخی شده‌اید. اتاق‌های شیک این هتل نیز بسیار پر زرق و برق بوده و امکانات به روزی  همچون سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت و مینی بار و همچنین حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و دمپایی رایگان در حمام ارائه می‌دهند. شما می‌توانید در دو رستوران منحصر به فرد این هتل از غذاهای آذربایجانی، اروپایی و آسیایی لذت ببرید و برای صبحانه به بوفه صبحانه بروید که هر روز با خوراکی‌های تازه از شما پذیرایی می‌کند. به علاوه می‌توانید برای اوقات فراغت خود به سونا، حمام ترکی و یا سالن بدنسازی بروید. همچنین خدمات درمانی و ماساژ هم در دسترس قرار دارد.

 

هتل ۵ ستاره لوکس JW Marriott Absheron باکو

آدرس: Qosha Qala Street 47, Sabayil , AZ1000 Baku, Azerbaijan

 

Promenade Hotel Baku

پرومناده هتلی ۵ ستاره در سبیل ریون باکو است که راحتی و رفاه را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد. با اقامت در اینجا جاذبه‌های اصلی شهر در چند دقیقه‌ای شما قرار خواهند داشت. اتاق‌ها نیز  ساده و مینیمالیستی و در عین حال زیبا هستند. شما در این اتاق‌ها اینترنت رایگان، تلوزیون صفحه تخت، کمد لباس و سیستم تهویه هوا دسترسی دارید. همچنین تمامی این اتاق‌ها حمام اختصاصی با لوازم ضروری هم ارائه می‌دهند. چیزی که بیشتر باعث تعجب می‌شود اینست که با وجود ۵ ستاره بودن هتل خبری از هیچ ویژگی برتر مثل سونا، استخر، حمام ترکی، خدمات ماساژ و هیچ چیز دیگری نیست. پس اگر به دنبال چیزهای بیشتری هستید ین هتل مناسب شما نخواهد بود.

آدرس: Neftçilər Prospekti 9-13, Sabayil , AZ1000 Baku, Azerbaijan

 

Old City Hotel & Apartments

این هتل آپارتمان ۳ ستاره را برای گروه‌های خانوادگی و یا پرجمعیت توصیه می‌کنیم. هتل دارای منظره کوه‌های باکو بوده و با رستوران و اینترنت رایگان، میز پذیرش ۲۴ ساعته از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. همه واحدها در اینجا مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و تلویزیون صفحه تخت، اتاق نشیمن با مبل، آشپزخانه مجهز به ناهارخوری، مایکروویو، یخچال و اجاق گاز و کتری، و حمام خصوصی با سشوار و لوازم بهداشتی رایگان دارند. برای خوردن صبحانه خوشمزه و مفصل به بوفه هتل مراجعه کنید.

 

هتل لوکس ART Gallery Boutique Hotel باکو

آدرس: Mirza Mansur 36, Icheriseher Isvechre sefirliyinin arxasi, Sabayil , AZ1000 Baku, Azerbaijan

 

Fairmont Baku, Flame Towers

این هتل ۵ ستاره زیبا در برج‌های شعله واقع شده و ۳ دقیقه پای پیاده از کوچه شهدا فاصله دارد. این هتل با چشم اندازی زیبا به باکو و دریا یکی از بهترین هتل‌هایی است که می‌توانیم توصیه کنیم در آن اقامت داشته باشید. اتاق‌های مدرن هتل دارای دکوراسیون زیبا هستند و تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع هوا، میز کار بزرگ، مینی بار کامل مجهز و پنجره‌های پانوراما نیز در همه اتاق‌ها ارائه شده است. حمام‌های مرمرین دارای دیوار شیشه‌ای هستند. اتاق‌هایی با پایه اتصال iPod و دستگاه قهوه‌ساز به مهمانان ارائه می‌شود و برخی از اتاق‌ها دسترسی به Fairmont Gold Lounge دارند.

انواع مختلفی از غذاها در رستوران Fairmont's Le Bistro با غذاهای بین المللی بیسترو و محلی سرو می‌شود. کوکتل‌های اصلی و سنتی را می‌توانید در Nur Lounge Bar میل کنید. مجموعه‌ای از دسرها و همچنین سالاد، ساندویچ و سوشی در کافه بالکن ارائه می‌شود. همچنین شما می‌توانید از فیلم‌های روز در سینمای IMAX باکو در پارک سینمای Flame Towers، واقع در همان ساختمان Fairmont Baku ، Flame Towers لذت ببرید. درمان‌های آبگرم مجلل در مرکز آبگرم شامل حمام ترکی، سونا و ماساژ می‌شود. مهمانان همچنین می‌توانند در استخر شنا کرده یا در مرکز تناسب اندام ورزش کنند.

 

معرفی ۷ هتل استخردار باکو

آدرس: Mehdi Huseyn Street 1A, Sabayil , AZ1006 Baku, Azerbaijan

۲۱ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران