بهترین هتل‌های شهر قدیمی باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
بهترین هتل‌های شهر قدیمی باکو

ایچری شهر یا همان شهر قدیمی باکو یکی از بهترین نقاط بازدید شهر است که باید حتما سری به آن بزنید. این بخش از شهر که زمانی مرکز اصلی باکو و هسته اولیه شهرنشینی مردم بوده با پیشرفت و گسترش آن کم کم به کنار رانده شده و حالا جنبه سنتی و تاریخی شهر را به دوش می‌کشد. کوچه پس کوچه‌های سنگفرش شده، خانه‌های قدیمی با تراس گل‌دار، فروشگاه‌های سوغاتی فروشی و حال و هوای این منطقه باعث می‌شود تا وسوسه شوید در همین قسمت باکو اقامت کنید، مخصوصا که به خیلی از جاهای دیدنی و اصلی دسترسی مستقیم و راحتی خواهید داشت. در ادامه بهترین هتل‌های شهر قدیمی برای اقامت در تور باکو را بررسی می‌کنیم.

 

هتل شاه پالاس (Shah Palace Hotel) در باکو آذربایجان

هتل شاه پالاس باکو، هتلی ۵ ستاره و شیک و جذاب، در مرکز این شهر است و در فاصله ۵۰ متری از ایستگاه مترو ایچری شهر واقع شده است که این یعنی آنقدر دسترسی خوبی برای رسیدن به جاهای دیگر شهر فراهم می‌آورد که عملا کار شما را راحت می‌کند. شاه پالاس هتلی لاکچری با امکانات سطح بالا است و ۲ رستوران و سالن بدنسازی و وای‌فای رایگان در دسترس قرار می‌دهد. همه اتاق‌های شیک به سبک کلاسیک دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت و مینی‌بار هستند و سرویس بهداشتی با حمام خصوصی و لوازم بهداشتی و دمپایی رایگان در حمام ارائه می‌شود. به علاوه با داشتن دو رستوران برجسته و بین‌المللی طیفی از غذاهای پیشرفته آذربایجانی، اروپایی و آسیایی در رستوران‌های مختلف ارائه می‌شود. هر روز صبح ر این هتل بوفه صبحانه سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند در بار یا در پاسیو از نوشینی گوارا لذت ببرند. حتی اگر تمایل داشتید به تورهای گردشی بپیوندید می‌توانید به میز تور در هتل مراجعه کنید و یا حتی می‌توانید از همانجا ماشین هم کرایه کنید تا راحت‌تر در شهر بگردید.

در ضمن خدمات بسیار جذابی مثل امکان ورزش در باشگاه و استراحت در سونا و حمام ترکی و گرفتن ماساژ هم در دسترس است. این هتل در وسط شهر قدیمی باکو واقع شده است و تنها ۵ دقیقه پیاده تا مرکز شهر و بلوار باکو فاصله دارد.

 

تفریحات شبانه در بهترین کلاب‌های باکو

آدرس: Qosha Qala Street 47, Sabayil , AZ1000 Baku, Azerbaijan

 

هتل پرومناده باکو (Promenade Hotel Baku) در باکو آذربایجان

این هتل ۵ ستاره جذاب و شیک در فاصله ۸۰۰ متری از برج مایدن قرار گرفته و اقامتی لوکس و راحت را با امکانات عالی برای شما رقم می‌زند. این هتل دارای امکانات رفاهی جذابی از جمله رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان بوده و حتی اتاق‌های خانوادگی راحتی برای اقامت خانواده‌ها در تور باکو در دسترس قرار می‌دهد. اتاق‌ها نیز بسیار راحت هستند و تهویه مطبوع با میز، کتری، گاوصندوق، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. به علاوه این اتاق‌ها مجهز به ملحفه و حوله هستند. همچنین شما روزتان را با خوردن صبحانه لذیذ به سبک بوفه و یا صبحانه کانتیننتال شروع خواهید کرد و اگر دوست داشتید استراحت کنید می‌توانید به تراس جذاب هتل بروید. از نقاط محبوب نزدیک هتل می‌توان به کاخ شیروانشاه، پارک آپلند و برج‌های شعله باکو اشاره کرد.

آدرس: Neftçilər Prospekti 9-13, Sabayil , AZ1000 Baku, Azerbaijan

 

هتل سوییت گاردن (Sweet Garden Hotel) در باکو آذربایجان

هتل ۳ ستاره Sweet Garden با باغ، تراس و منظره باغ، در ۳۰۰ متری کاخ شیروانشاه واقع شده است و امکانات عالی و موقعیت گردشی بسیار خوبی را برای مدتی که در باکو اقامت دارید به شما هدیه می‌دهد. این هتل دارای سرویس اتاق و خدمات دربان بوده و پذیرش ۲۴ ساعته، آشپزخانه مشترک و صرافی برای مهمانان ارائه می‌دهد. همچنین این هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع و کمد لباس، کتری، مایکروویو، یخچال، گاوصندوق، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با لوازم مورد نیاز را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. شما در این اتاق‌های تمیز راحت خواهید بود و از اقامتی جذاب لذت خواهید برد. به علاوه در این هتل خدمات اتو و همچنین امکانات تجاری مانند فکس و فتوکپی ارائه می‌دهد و دارای زمین بازی کودکان هم هست که اقامت را برای خانواده‌ها جذاب‌تر می‌کند.

 

۱۰ کار باورنکردنی در باکو

آدرس: Vali Mammadov street Baku, Azerbaijan Kicik qalas street Baku, Azerbaijan, Sabayil , AZ1095 Baku, Azerbaijan

 

هتل رستوران مجید (Maajid Hotel & Restaurant) در باکو آذربایجان

این هتل ۳ ستاره یکی از هتل‌های خوب و مناسب برای اقامت در شهر قدیمی است که ۳۰۰ متر با کاخ شیروانشاه، حدود ۶۰۰ متر تا مسجد محمد و ۲۵۰ متر تا پارک فیلارمونیک باکو فاصله دارد. در هتل یک سالن مشترک، وای فای رایگان و اتاق‌هایی شیک و مجهز از جمله امکاناتی است که به شما ارائه داده می‌شود. تمامی این اتاق‌ها مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند و حمام خصوصی مجهز به دوش و لوازم بهداشتی رایگان ارائه می‌دهند، در حالی که برخی از واحدهای هتل و رستوران مجید دارای بالکن هستند. هر روز صبح در این هتل صبحانه به صورت بوفه در سرو می‌شود. در کنار تمام این‌ها کارکنان هتل هم به زبان‌های مختلف آذربایجانی، انگلیسی و روسی مسلط هستند و می‌توانند هر زمان که نیاز به چیزی داشتید به شما خدماتشان را ارائه دهند. به علاوه از اینجا دسترسی چند دقیقه‌ای به جاذبه‌های اصلی شهر باکو همچون برج مایدن خواهید داشت.

آدرس: Gesr street, 4/3, Sabayil , AZ1000 Baku, Azerbaijan

 

بوتیک هتل رویال انتیک (Royal Antique Boutique Hotel) در باکو آذربایجان

این هتل ۴ ستاره، از اقامتگاه‌های شیک و جذاب در شهر قدیمی باکو است که با بار، باغ و چشم‌انداز باغ در ۳۰۰ متری کاخ شیروانشاه باکو واقع شده و امکانات رایجی مثل رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان ارائه می‌دهد. به علاوه برای راحتی اقامت خانواده‌ها، اتاق‌های خانوادگی هم ارائه می‌شود. در این هتل هر اتاق مجهز به تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق و حمام اختصاصی با حوله و دمپایی است و همه اتاق‌ها دارای ملحفه و حوله هستند. هر روز صبح در اینجا صبحانه قاره‌ای و الاکارته سرو می‌شود. از نقاط محبوب نزدیک هتل می‌توان به برج دوشیزه، موزه فرش آذربایجان و میدان فواره‌ها اشاره کرد.

 

خوشمزه‌ترین خوراکی‌های باکو

آدرس: Sabayil , Vеli Mеmmеdov 3C, Sabayil , AZ1095 Baku, Azerbaijan

 

آنتیک هتل باکو (Antique Hotel Baku) در باکو آذربایجان

هتل آنتیک باکو اقامتگاهی ۳ ستاره و جذاب در شهر قدیمی باکو است که دکوراسیونی به شدت صمیمی و دوست داشتنی دارد. در حالی که اتاق‌های هتل با نمای آجری حالتی قدیمی را تداعی می‌کنند اما از لحاظ امکانات کاملا مدرن عمل کرده است. اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع با تلویزیون صفحه تخت کابلی، تخت و کمد، تلفن و گاوصندوق هستند و برخی از اتاق‌ها حتی تراس هم دارند. در ضمن برای خانواده‌ها هم امکان اقامت در اتاق‌های خانوادگی فراهم آمده است. به علاوه این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، دستگاه خودپرداز و وای فای رایگان بوده و صبح‌ها را با سرو صبحانه قاره‌ای آغاز می‌کند. از نقاط دیدنی نزدیک این اقامتگاه می‌توان به برج دوشیزه، کاخ شیروانشاهان و میدان فواره باکو اشاره کرد.

آدرس: Boyuk Qala 6 str., 2, Sabayil , AZ1001 Baku, Azerbaijan

 

گیزی گالاسی هتل (Qız Qalası Hotel) در باکو آذربایجان

از دیگر هتل‌های ۳ ستاره شهر قدیمی که امکانات خوبی را با هزینه مقرون به صرفه ارائه می‌دهد. این هتل در فاصله ۱۰۰ متری از برج مایدن و ۳۰۰ متری ایستگاه متروی ایچری شهر واقع شده در کنار غذاهای لذیذ و اینترنت رایگان، استخر و اسپا هم ارائه می‌دهد! اتاق‌ها و سوئیت‌های مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، مینی‌بار، با امکانات چای/قهوه ساز ارائه می‌شوند و همه آن‌ها دارای حمام با حوله و لوازم بهداشتی رایگان هستند. به علاوه شما با رفتن به اسپای هتل می‌توانید از طیف وسیعی از ماساژهای حرفه‌ای هم لذت ببرید. رستوران این هتل نه تنها صبح را با صبحانه قاره‌ای آغاز می‌کند بلکه غذاهای بین‌المللی بسیار خوشمزه‌ای را هم ارائه می‌دهد. به علاوه کاخ شیروانشاهان کمتر از ۲۰۰ متر با هتل فاصله دارد و امکان رزرو ۲۴ ساعته ترانسفر فرودگاهی هم وجود دارد.

 

تجربه خوردن ۱۴ غذای محلی آذری در باکو

آدرس: Mirza Mansur Street 34, Sabayil , AZ1000 Baku, Azerbaijan

 

هتل سیتی والز (City Walls Hotel) در باکو آذربایجان

این هتل کوچک در قدیمی‌ترین قسمت باکو، در داخل دیوارهای تاریخی قرن دوازدهمی شهر قدیمی واقع شده است و وای فای رایگان و اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع ارائه می‌دهد. اتاق‌های زیبای هتل سیتی والز دارای کف فرش، مینی بار و تلویزیون ماهواره‌ای هستند و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار ارائه می‌دهند. به علاوه این هتل دارای یک کافه با غذاهای اروپایی است و مهمانان می‌توانند صبح خود را با صبحانه در پاسیو شروع کنند یا آن را در اتاق سرو کنند. جاذبه‌های گردشگری باکو مانند برج دوشیزه و کاخ شیروانشاه تنها ۵ دقیقه پیاده تا هتل سیتی والز فاصله دارند و ایستگاه مرکزی باکو ۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد و خدمات شاتل به فرودگاه باکو در دسترس است.

آدرس: Kichik Gala Pereulok 8, Sabayil , AZ 1001 Baku, Azerbaijan

 

هتل تاون گیتس (Town Gates Hotel) باکو در آذربایجان

این هتل در باکو و در فاصله ۱ دقیقه‌ پیاده روی از کاخ شیروانشاهان و ایستگاه مترو ایچری شهر واقع شده و دارای تراس آفتابگیر و اتاق‌هایی با Wi-Fi رایگان و بالکن است. اتاق‌های تاون گیتس با تهویه مطبوع ساده مبله و با رنگ‌های سبز تزئین شده‌اند و هر یک از آن‌ها منظره‌ای از شهر یا دریای خزر دارند و دارای تلویزیون ماهواره‌ای و حمام اختصاصی هستند. به علاوه بوفه صبحانه هر روز در اتاق غذاخوری هتل تاون گیتس در دسترس است و بهترین رستوران‌های ایچری شهر باکو و کافه‌ها با ۳ دقیقه پیاده روی، در دسترس شما قرار دارد. از جاهای دیدنی نزدیک هتل می‌توان به برج مایدن اشاره کرد.

 

راهنمای سفر ماه عسل به باکو

آدرس: Gesr Side Street 57, Sabayil , AZ1000 Baku, Azerbaijan

 

منبع

۰۶ مهر ۱۴۰۱

نظرات کاربران