سفری خاطره‌انگیز به ریمینی

جاذبه‌های گردشگری اروپا
سفری خاطره‌انگیز به ریمینی

ریمینی احتمالا یکی از شناخته شده‌ترین و مشهورترین استراحتگاه‌های ساحلی در کل تور اروپا است که وسعت ۱۵ کیلومتری سواحل زیبای ماسه سفید آن با انبوهی از هتل‌ها و تعداد بیشماری بار و رستوران پوشیده شده است. هزاران نفر از بازدیدکنندگان به اینجا سرازیر می‌شوند تا از نور خورشید لذت ببرند، در سواحل استراحت کنند و از زندگی پرمشغله مدرن فرار کنند. علاوه بر سواحل فوق‌العاده، ریمینی همچنین دارای مجموعه‌ای از مکان‌های تاریخی، پارک‌های زیبا و موزه‌های جالب است. به راحتی می‌توان فهمید که چرا این شهر بسیار محبوب است و چرا گردشگری بخش بزرگی از اقتصاد ریمینی را تشکیل می‌دهد.

 

Arco d’Augusto

طاق آگوستوس که در انتهای کورسو دوآگوستو قرار دارد، یک مکان فوق‌العاده و ساختار تاریخی اصلی است که در مرکز ریمینی قرار دارد. این طاق که در سال ۲۷ قبل از میلاد بنا شد، به عنوان بخشی از دفاع فلامینیا ساخته شد که در دهه ۱۹۳۰ تخریب و به افتخار سزار آگوستوس نامگذاری شد. در اصل، مجسمه‌ی چشمگیر امپراطور در بالای دروازه قرار داشت، اما این مجسمه با اضافه شدن مجسمه‌های قرون وسطایی بعدی جایگزین شد. امروزه این طاق علیرغم قدمت زیادش در وضعیت فوق‌العاده‌ای قرار دارد و پس از بازدید این اثر مهم رومی، قدم زدن در محوطه اطراف آن لذت‌بخش است.

 

۵ رود زیبا در ۵ شهر مهم اروپا

ساحل ریمینی

ریمینی در اصل به خاطر شن‌های طلایی طولانی خود مشهور است که این مکان را برای استراحت، لذت بردن از آفتاب و شنا در دریای گرم آدریاتیک فوق‌العاده کرده است. این ساحل که از Parco Federico Fellini شروع می‌شود، کیلومترها امتداد دارد و با هتل‌های درجه یک، بارهای ساحلی، رستوران‌ها و مناطق وسیعی از شن پوشیده شده با صندلی‌های آفتاب‌گیر پر شده است. استراحت کردن زیر نور خورشید، خوردن یک یا دو کوکتل، شیرجه زدن در دریا و شاید ساختن یک قلعه شنی از جمله کارهایی است که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید! انبوهی از استراحتگاه‌ها و امکانات رفاهی شما و خانواده تان را برای روزها در تور اروپا سرگرم خواهند کرد و شما به سادگی عاشق فضای آرام و جذابیت ساحلی خواهید شد.

تمپیو مالاتستیانو

ریمینی دارای تعداد زیادی ساختمان مذهبی است، اما هیچ کدام به اندازه معبد مالاتستا چشمگیر یا مشهور نیستند. این کلیسای جامع ناتمام در قرن نهم ساخته شد و به نظر می‌رسد که در سال ۱۴۰۰ تکمیل شده است. اگرچه کلیسای جامع تقریبا تمام شده به نظر می‌رسد، اما واضح است که باید یک برج مرکزی در نمای جلویی وجود داشته باشد در عوض یک شکاف و یک دیوار آجری نمایان وجود دارد. در داخل انبوهی از تزیینات و مصنوعات مذهبی از جمله یک صلیب پرآذین طراحی شده توسط Giotto و مجسمه‌هایی که توسط Agostino di Duccio ساخته شده است وجود دارد. علاوه بر این، آثار هنری سنگ مرمر و گچ بری روی دیوارها، ستون‌ها و طاق‌ها نیز وجود دارد.

 

معرفی ۶ بنای نمادین اروپا

موزه دلا سیتا

برای کسانی که به باستان شناسی و تاریخ باستان علاقمند هستند، موزه دلا سیتا مکان مناسبی برای بازدید است. شما می‌توانید این موزه لذت‌بخش را در محدوده یک صومعه قدیمی در Via Luigi Tonini و در فاصله کوتاهی از Ponte di Tiberio و Piazza Tre Martiri پیدا کنید. همچنین در این موزه می‌توانید ۱۵۰۰ اثر و آثار باستانی شگفت‌انگیز پیدا کنید که قدمت آن‌ها به دوران پیش از تاریخ تا به امروز می‌رسد. نمایشگاه‌های بسیار چشمگیر نیز شامل نمایش موزاییک‌های رومی خیره‌کننده، سکه‌های باستانی و ظروف شیشه‌ای و حتی تجهیزات جراحی باستانی است. همچنین نمایش روشنگرانه‌ای از آثار هنری رنسانس و برخی از شاهکارهای مشهور از هنرمندانی مانند بلینی وجود دارد.

ایتالیا در مینیاتورا

یک جذابیت ذاتی در مورد نمایشگرهای مدل مینیاتوری وجود دارد و Italia in Miniatura یک جاذبه واقعا حماسی است که برخی از مدل‌های با جزئیات زیبا از سازه‌های معروف ایتالیا را به نمایش می‌گذارد. این جاذبه که تقریبا ۱۵ دقیقه به سمت شمال شرقی ریمینی واقع شده از طریق مسیر SS16 قابل دسترسی بوده و دارای پارکینگ اختصاصی است. در داخل محوطه بیش از ۲۰۰ مدل مینیاتوری از جمله کولوسئوم، برج کج پیزا و کلیسای جامع فلورانس را خواهید دید. هر ساختار دارای سطح فوق‌العاده‌ای از جزئیات است و با استفاده از پلان‌های مقیاس‌بندی شده به طور دقیقی بازسازی شده است. به غیر از مدل ها، یک مونوریل، یک رستوران و یک مرکز آموزشی برای کودکان نیز وجود دارد.

 

تماشای شفق قطبی در شهرهای اروپایی

پونته دی تیبریو (Ponte di Tiberio)

یکی دیگر از آثار خارق‌العاده ساکنان رومی ریمینی، Ponte di Tiberio در انتهای کانالی قرار دارد که از ساحل تا Parco XXV Aprile می‌رود. اگر از طاق آگوستوس به سمت کانال راه بروید، در نهایت به پل زیبای تیبریو خواهید رسید. این پل که در ۲۰ سال قبل از میلاد ساخته شده یک شاهکار شگفت‌انگیز است که علیرغم قدمت نزدیک به ۲۰۰۰ سال هنوز در شرایط عملا عالی قرار دارد. ۵ طاق آن بر روی کانال قرار گرفته است و در طول یک روز آرام، انعکاس پل در آب عمیق آبی صحنه‌ای عالی را ایجاد می‌کند.

پیازا تره مارتیری (Piazza Tre Martiri)

پیازا تره مارتیری به عنوان قلب شهر میزبان برخی از لحظات تاریخی در تاریخ ریمینی بوده و به عنوان یک مکان محبوب پر از ساختمان‌های مهم شناخته می‌شود. در انتهای جنوبی میدان می‌توانید Tempietto di Sant Antonio و Chiesa Dei Paolotti کوچک اما چشمگیر را بیابید، در حالی که در انتهای دیگر مجموعه‌ای از فروشگاه‌های فوق العاده و رستوران‌ها و کافه‌های با کیفیت بالا قرار دارد. در ایام خاصی از سال بازارهای فصلی و حتی گاهی کنسرت‌های موسیقی نیز در اینجا برگزار می‌شود. طراحی خیره کننده میدان، معماری باشکوه آن، و امکانات رفاهی متنوعی که در اینجا قرار دارد، پیازا را به مکانی درخشان برای بازدید تبدیل کرده است.

 

معرفی ۷ موزه برتر در کشورهای اروپایی

ساحل ریچیونه (Riccione Beach)

در حالی که ریمینی به خاطر سواحل باکیفیت خود شناخته شده یک سفر کوتاه در ساحل شما را به استراحتگاهی می‌برد که به همان اندازه زیبا است. ریچونه، این شهر ساحلی کوچک دارای وسعت شگفت‌انگیزی از ساحل طلایی است که مملو از امکانات رفاهی است و مجموعه‌ای از هتل‌های با کیفیت بالا را در خود جای داده است. جدا از ساحل، ریچیونه به خاطر چشمه‌های آب گرم طبیعی و استراحتگاه‌های آبگرمش نیز شناخته شده می‌شود. به اینجا بیایید تا استراحت واقعی را تجربه کنید و بدن و ذهن خود را جلا ببخشید.

پیازا کاور

پیازا کاور که در مرکز شهر تاریخی ریمینی واقع شده، یک منطقه عمومی فوق‌العاده است که دارای معماری شگفت‌انگیزی است و اغلب میزبان بازارهای محلی است. شما می‌توانید این میدان جذاب را در فاصله ۵ دقیقه پیاده‌روی از Piazza Tre Martiri و تنها یک پیاده روی کوتاه تا Museo della Citta پیدا کنید. ساختمان‌های قابل توجه در این میدان عبارتند از تالار شهر و تئاتر مجلل گالی که توجه هر مسافری را به خود جلب می‌کنند. علاوه بر این، در مرکز میدان Antica Pescheria قرار دارد که یک پیاده‌روی ستون‌دار باستانی است که به Via Pescheria منتهی می‌شود. همچنین مجموعه‌ای از کافه‌ها و رستوران‌ها نیز وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها از یک وعده غذایی خوشمزه لذت ببرید.

 

برترین جاذبه‌های دیدنی بلگراد؛ شهر همیشه بیدار اروپای شرقی

پارکو جیووانی پائولو دوم

 اگرچه ریمینی یک استراحتگاه ساحلی در کلاس جهانی است، اما چندین پارک عمومی خیره‌کننده نیز دارد که قابل توجه‌ترین آن‌ها پارکو جیووانی پائولو دوم است. می‌توانید این فضای طبیعی شگفت‌انگیز را در مناطق جنوبی ریمینی در کنار کاخ کنگره بیابید. در مرکز پارک، لاگو ماریوتی بزرگ قرار دارد که زیستگاه انواع حیات‌وحش و جانوران است. این پارک برای کسانی که عاشق پیاده‌روی و لذت بردن از فضای باز هستند و یا برای خانواده‌هایی که می‌خواهند فضایی باز برای استراحت و ورزش داشته باشند مناسب است. مسیرهای پیاده‌روی از میان پارک می‌پیچند و مراتع باز فضایی را برای بازی فراهم می‌کنند.

کاستل سیسموندو (Castel Sismondo)

کاستل سیسموندو که توسط Sigismondo Malatesta، ارباب ریمینی در قرن ۱۴۰۰ ایجاد شد، زمانی یک مجموعه بزرگ با دیوارهای اطراف بود، اما تمام آنچه امروز وجود دارد، نگهبانی مرکزی آن است و از آن عظمت گذشته‌اش چیزی باقی نمانده است، اگرچه هنوز هم ارزش بازدید را دارد. این بنای چشمگیر جایگاه مهمی در فرهنگ و تاریخ ریمینی دارد و نمایشگاه‌ها و بازارهای جذابی اغلب در محوطه قلعه برگزار می‌شود. همه چیز در مورد قلعه غیر معمول است، از طراحی نامنظم آن گرفته تا ادغام سبک‌های مختلف و همین است که آن را جذاب کرده. می‌توان در تورهای راهنما در قلعه شرکت کرد و از تاریخچه گسترده آن مطلع شد.

 

معرفی ۳ کلیسای مشهور و باشکوه اروپا

La Ruota Panoramica

اگر عاشق هیجان و ارتفاع هستید باید بگوییم یک چرخ و فلک عظیم به نام La Ruota Panoramica در لبه ساحل اصلی در ریمینی قرار دارد. این چرخ غول پیکر با ارتفاع ۵۵ متر، وزن تقریبی ۳۶۰ تن و دارای ۲۸ کابین است که می‌تواند ۱۶۸ نفر را با ظرفیت کامل در خود جای دهد. چه راهی بهتر از سوار شدن در روتا پانورامایکا برای دیدن شهر و استراحت؟ چرخ به آرامی حرکت می‌کند و یک دور کامل آن تقریبا ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.

پارک بازی Mirabilandia

اگر به دنبال مکانی برای یک روز خانوادگی هستید، به پارک موضوعی Mirabilandia بروید. این پارک شگفت‌انگیز که در شمال غربی ریمینی در کنار لاگو استاندیانا قرار دارد، مملو از تفریحات و جاذبه‌های تفریحی برای افراد در هر سن و اندازه است. این یکی از محبوب‌ترین پارک‌های موضوعی در ایتالیا است و سالانه تعداد زیادی بازدیدکننده در تور اروپا دارد. در اینجا می‌توانید سوار ترن هوایی فوق‌العاده سریع شوید، روی یک فلوم چوبی خیس شوید یا حتی سوار یک چرخ و فلک بزرگ شوید. علاوه بر این، مجموعه‌ای از سواری‌های هیجان‌انگیز و سواری‌های ملایم‌تر برای مخاطبان جوان‌تر، و همچنین چندین نمایش و غذاخوری جذاب وجود دارد.

 

زیباترین نقاط اروپا را بشناسید

غذاهای دریایی را در رستوران Guido امتحان کنید

ریمینی به خاطر موقعیت ساحلی خود دارای انبوهی از رستوران‌های دلپذیر رو به دریا است که غذاهای دریایی فوق‌العاده خوشمزه و باکیفیت سرو می‌کنند. رستوران Guido یکی از این جاهاست که در تفرجگاه اصلی در منطقه Rivazurra شهر قرار دارد. همانطور که شما مجموعه‌ای از غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه را امتحان می‌کنید، می‌توانید به دریای آدریاتیک خیره شوید و جهان را تماشا کنید. هر وعده غذایی تازه با استفاده از مواد اولیه محلی و ماهی یا غذاهای دریایی تازه صید شده تهیه می‌شود. چرا مقداری کالاماری یا میگو را امتحان نکنید؟ یا شاید اسپاگتی سنتی؟ غروب‌ها، Guido همچنین سرگرمی‌های زنده‌ای برای برای جذابیت بیشتر رستورانش تدارک می‌بیند.

۱۹ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران