بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در آلانیا

جاذبه‌های گردشگری آلانیا
بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در آلانیا

شهر آلانیا، در حدود ۱۰۰ کیلومتری شرق آنتالیا، در شبه جزیره‌ای بین دریای مدیترانه در جنوب و کوه‌های توروس در شمال واقع شده است. این منطقه، یکی از محبوب‌ترین مقاصد تعطیلات برای گردشگران ترکیه به ویژه عاشقان خورشید، دریا و شن به شمار می‌آید. هر ساله میلیون‌ها گردشگر تور آلانیا، برای بازدید از مکان‌های باستانی، آثار تاریخی و غارها و همچنین زیبایی‌های طبیعی به این محدوده سرازیر می‌شوند. مقاله دیدنی‌ترین مکان‌های آلانیا، در این رابطه می‌تواند اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهد.

آلانیا دارای سواحل بسیاری با پرچم آبی است و در عین حال هتل‌ها و استراحتگاه‌های بسیاری را در امتداد سواحل شنی دربر گرفته است. اگر به دنبال اقامتی راحت و در عین حال مقرون به صرفه‌تر از هتل هستید، پیشنهاد می‌کنیم یکی از بهترین آپارتمان‌های اجاره‌ای در آلانیا را برای سکونت انتخاب کنید.

 

Linea Loft

این ملک، ۱.۷ کیلومتر از ساحل کلئوپاترا و ۲.۵ کیلومتر از ساحل پورتاکال فاصله دارد و در مسافت ۴۴ کیلومتری از فرودگاه قاضی پاشا واقع شده است. مهمانان در این اقامتگاه می‌توانند به فضای سرسبز باغ، استخر سرپوشیده، چشم اندازهایی جذاب از طبیعت اطراف و همچنین ترانسفر فرودگاهی دسترسی داشته باشند. بعلاوه واحدهای این ملک ۱ خوابه  بوده و مجهز به تهویه مطبوع، یک پاسیو با منظره استخر، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی و آشپزخانه همراه با ماشین ظرفشویی، یخچال و ماشین لباسشویی هستند. در ضمن از نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی آپارتمان می‌توان به میدان آتاتورک ، برج قرمز و پارک آبی آلانیا اشاره کرد.

آدرس: Eşref Kahvecioğlu Caddesi, Alanya, Turkey

 

Caspian

این ملک با استخر روباز فصلی، سالن استراحت مشترک، باغ، وای فای رایگان، تهویه مطبوع، پاسیو و چشم‌اندازهایی بی بدیل به مناظر زیبای اطراف به استقبال مهمانان می‌آید. واحدهای این آپارتمان ۲ اتاق خوابه هستند و از حوله و ملحفه،  تلویزیون صفحه تخت، فضای نشیمن، ۲ حمام و آشپزخانه با ماشین ظرفشویی و مایکروویو برخوردارند. بعلاوه این آپارتمان، دارای زمین بازی کودکان است. در عین حال، خدمات کرایه اتومبیل ارائه می‌شود.

به لحاظ دسترسی‌ها، باید بگوییم ساحل پورتاکال ۱.۳ کیلومتر و میدان آتاتورک آلانیا ۲.۷ کیلومتر با ملک فاصله دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه قاضی پاشا است که در ۳۷ کیلومتری اقامتگاه واقع شده است.

 

معرفی موزه‌های آلانیا

آدرس: 212Sokak, 07400 Alanya, Turkey

 

Alanya Merkez 1+1 Full Eşyalı Daire

این ملک، در ۱.۱ کیلومتری ساحل کلئوپاترا و ۴۰۰ متری میدان آتاتورک آلانیا واقع شده و ۳۸ کیلومتر با فرودگاه قاضی پاشا فاصله دارد. بعلاوه واحدهای ۱ خوابه این اقامتگاه دارای حمام اختصاصی، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، فضای غذاخوری، آشپزخانه کاملا مجهز و پاسیو با منظره شهر هستند. در کنار اینها، خدمات کرایه خودرو نیز در این آپارتمان ارائه می‌شود. هر چند که ترانسفر فرودگاهی، با پرداخت هزینه اضافی نیز مهیاست.

جالب است بدانید این ملک، دارای چشم اندازهایی باشکوه به منظره کوهستان است و ۱ کیلومتر تا پارک آبی آلانیا و ۱ کیلومتر تا موزه باستان شناسی آلانیا فاصله دارد. از دیگر نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی آپارتمان می‌توان به برج قرمز آلانیا، غار داملاتاس و قلعه آلانیا اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز، فرودگاه قاضی پاشاست که در ۳۸ کیلومتری محل اقامت واقع شده و خدمات ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافی در این ملک به مهمانان ارائه می‌‌شود.

آدرس: Şekerhane mah Hasan Karagöz sok Ahmet Demir Apt No3 Daire:5, 07400 Alanya, Turkey

 

Ilgar Home 2

این ملک، واحدهایی یک خوابه را در خود جای داده که همگی از تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حوله و ملحفه، فضای غذاخوری و آشپزخانه با ماشین ظرفشویی و یخچال برخوردارند. بعلاوه، خدمات کرایه دوچرخه نیز در آپارتمان ارائه می‌شود.

به لحاظ موقعیت مکانی باید گفت این ملک از دسترسی مناسبی به جاذبه‌های پرطرفدار شهر بهره مند است و ۱.۱ کیلومتر از ساحل کلئوپاترا، ۷۰۰ متر از میدان آتاتورک آلانیا و ۱.۱ کیلومتر از برج قرمز آلانیا ، ۲.۶ کیلومتر از ایستگاه اتوبوس آلانیا و ۳.۶ کیلومتر از قلعه آلانیا فاصله دارد. از دیگر جاذبه‌های محبوب در نزدیکی اقامتگاه می‌توان به پارک آبی، موزه باستان شناسی آلانیا و غار داملاتاس اشاره کرد. در نهایت نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه قاضی پاشا است که ۴۵ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد.

 

مجموعه سوییت و اسپا الیت در آلانیا

آدرس: Sekerhane Mah, Berberoglu Sokak No:3 D-8, 07400 Alanya, Turkey

 

Seda Tower Sky Beach

این آپارتمان با دسترسی به ساحل کلئوپاترا در فاصله  ۱.۹ کیلومتری، اقامتی جذاب و خاطره انگیز را برای مسافران تور آلانیا رقم می‌زند. مهمانان این ملک تازه تاسیس به امکانات رفاهی متنوع از جمله رستوران، استخر فصلی در فضای باز، سالن استراحت مشترک، تراس، باغ، زمین بازی  کودکان و وای فای رایگان دسترسی دارند. بعلاوه می‌توان از دوچرخه‌ سواری در نزدیکی آپارتمان لذت برد. همچنین واحدهای این ملک دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه کاملا مجهز با ماشین ظرفشویی و حمام خصوصی هستند.

به لحاظ دسترسی‌ها باید بگوییم این ملک فاصله اندکی از میدان آتاتورک آلانیا، برج قرمز و پارک آبی آلانیا داشته و تنها ۳۸ کیلومتر با فرودگاه قاضی پاشا فاصله دارد. در ضمن این اقامتگاه، خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌کند.

آدرس: 13Şifalar Sokak Do:13, 07460 Alanya, Turkey

 

Art City

این ملک در مرکز آلانیا، در ۱.۷ کیلومتری ساحل کلئوپاترا و ۲.۴ کیلومتری ساحل پورتاکال واقع شده و با امکاناتی نظیر وای فای رایگان، تهویه مطبوع، استخر فصلی در فضای باز و تراس از مهمانانش پذیرایی می‌کند. بعلاوه واحدهای ۲ خوابه این آپارتمان دارای ۲ حمام، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت، آشپزخانه کاملا مجهز و پاسیو با منظره کوهستان هستند. از جاذبه‌های پرطرفدار در این حوالی می‌توان به میدان آتاتورک آلانیا، برج قرمز آلانیا و موزه باستان شناسی آلانیا اشاره کرد. در ضمن فرودگاه قاضی پاشا، ۳۸ کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد.

آدرس: 10Eşref Kahvecioğlu Caddesi, 07460 Alanya, Turkey

 

Cleopatra Twin Towers Apartment

این ملک که در  ۷۰۰ متری ساحل کلئوپاترا واقع شده با استخر روباز، وای فای رایگان، تراس، رزرواسیون ۲۴ ساعته، باغ و پارکینگ اختصاصی رایگان به استقبال مهمانانش می‌آید. این آپارتمان با واحدهای ۲ خوابه دارای تهویه مطبوع، یک اتاق نشیمن، تلویزیون صفحه تخت، یک حمام اختصاصی و یک آشپزخانه کاملا مجهز با مینی بار می‌باشد.

بعلاوه مهمانان می‌توانند از سونا استفاده کنند. و اگر با فرزند خردسال سفر می‌کنید، این اقامتگاه می‌تواند برایتان بسیار مفید و جذاب باشد، زیرا یک زمین بازی کودکان با امکاناتی جالب توجه را در این ملک خواهید یافت. بعلاوه این آپارتمان در فاصله نزدیکی از جاذبه‌هایی نظیر پارک آبی و موزه باستان شناسی آلانیا واقع شده است. همچنین باید گفت فرودگاه قاضی پاشا، ۴۰ کیلومتر از آپارتمان فاصله دارد.

 

هتل ساحلی و ۴ ستاره علاالدین در آلانیا

آدرس: Spor Caddesi 25a block A, 07400 Alanya, Turke

 

1+1Elite Marine

این ملک زیبا و جذاب در ۶۵۰ متری ساحل کلئوپاترا، اقامتی به یادماندنی را با وجود استخر فصلی در فضای باز، وای فای رایگان، رزرواسیون ۲۴ ساعته و روم سرویس ارائه می‌دهد. بعلاوه واحدهایی ۱ خوابه را در خود جای داده که از تهویه مطبوع، بالکن، حمام اختصاصی، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، فضای غذاخوری، آشپزخانه کاملا مجهز و پاسیو با چشم انداز باغ برخوردارند. جالب است بدانید این ملک مجموعه‌ای از امکانات رفاهی از جمله مرکز تناسب اندام، حمام و سونا را نیز ارائه می‌دهد.

و اما نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی اقامتگاه عبارتند از پارک آبی آلانیا، موزه باستان شناسی آلانیا و ایستگاه اتوبوس آلانیا. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه قاضی پاشاست که در ۷۱ کیلومتری ملک واقع شده و این آپارتمان، خدمات ترانسفر فرودگاهی را نیز به مهمانانش ارائه می‌کند.

آدرس: Alanya, Saray mah., Hanci Ibragim sok., 7, Маrine site, B blk, ap 4, 07400 Alanya, Turkey

 

Manolya

این ملک که در نزدیکی  میدان آتاتورک آلانیا، برج قرمز آلانیا و پارک آبی آلانیا واقع شده، تنها ۱.۶ کیلومتر از ساحل کلئوپاترا و ۲.۶ کیلومتر از ساحل پورتاکال فاصله دارد. بعلاوه فرودگاه قاضی پاشا نیز، در مسافت ۴۴ کیلومتری از این ملک واقع شده است.

در اینجا واحدهایی ۲ خوابه را خواهید یافت که حمام اختصاصی، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، فضای غذاخوری، آشپزخانه کاملا مجهز و بالکن با منظره استخر را در خود جای داده‌اند و شرایطی ایده آل برای استراحت مخاطبان رقم می‌زنند. بعلاوه مهمانان در اینجا به وای فای رایگان، تهویه مطبوع، تراس، استخر فصلی در فضای باز و باغ دسترسی دارند.

 

معرفی ۱۰ هتل لوکس و خاص در آلانیا

آدرس: Guller Pinari Mh. Navalioğlu Sk. Manolya Apt. Bina 7, 07400 Alanya, Turkey

 

Sailor

این هتل آپارتمان، در مرکز آلانیا و در فاصله ۳۵۰ متر از ساحل کلئوپاترا واقع شده و مخاطبانش را به بالکن خصوصی، وای فای رایگان در سراسر ملک، روم سرویس و امکانات بیلیارد و تنیس روی میز در لابی مهمان می‌کند. در اینجا ۳۵ واحد بزرگ را خواهید یافت که با رنگ‌های روشن و کف پوش‌های زیبا تزئین شده‌اند و همگی دارای تهویه مطبوع، آشپزخانه مجهز، فضای غذاخوری و کلیه وسایل و امکانات رفاهی هستند.

گفتنی است غذاهای سنتی مدیترانه‌ای و بین المللی، در رستوران این هتل آپارتمان سرو می‌شوند. بعلاوه در طول روز، مهمانان می‌توانند کنار استخر ریلکس کنند، در حالی که کودکان در استخر کم عمق اختصاصی مشغول بازی هستند. و در نهایت، اجرای موسیقی و رقص شبانه، این لحظات رویایی را کامل می‌کنند.

آدرس: Saray Mah. Ahmet Yesevi Cad. Sevindik Sokak No:13, 07400 Alanya, Turkey

 

Square Light Residence

اینجا اقامتی راحت و به یادماندنی را با وجود وای فای رایگان، تهویه مطبوع، استخر روباز فصلی، سونا، باغ و پارکینگ اختصاصی رایگان ارائه می‌دهد. بعلاوه واحدهایی ۱ خوابه را دربر گرفته از کلیه امکانات رفاهی از جمله فضای نشیمن، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت و آشپزخانه با ماشین ظرفشویی و یخچال برخوردارند.

 گفتنی است این ملک ۱.۶ کیلومتر از ساحل کلئوپاترا، ۲.۶ کیلومتر از ساحل پورتاکال و ۳۸ کیلومتر از فرودگاه قاضی پاشا فاصله دارد و در مسافت کوتاهی از میدان آتاتورک آلانیا، برج قرمز آلانیا و پارک آبی آلانیا واقع شده است. در ضمن، خدمات ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافی نیز ارائه می‌شود.

 

هتل ۵ ستاره گرند کاپتان (Grand Kaptan) در آلانیا

آدرس: 13Navalıoğlu Sokak Square Light Residence Diğer Daire, 07400 Alanya, Turke

 

Kleopatra beach dublex flat

این آپارتمان دوبلکس ساحلی، در ۱۰۰ متری ساحل کلئوپاترا و ۱ کیلومتری پارک آبی آلانیا واقع شده و با تهویه مطبوع، بالکن، وای ‌فای رایگان و تراس، به استقبال گردشگران تور آلانیا می‌آید. بعلاوه واحدهای این ملک دارای ۲ اتاق خواب، حمام اختصاصی، حوله و ملحفه، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و آشپزخانه کاملا مجهز همراه با ماشین ظرفشویی، مایکروویو، ماشین لباسشویی و یخچال هستند.

در نهایت مکان‌های محبوب در نزدیکی آپارتمان عبارتند از موزه باستان‌شناسی آلانیا، غار داملاتاس و ایستگاه اتوبوس آلانیا. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه قاضی پاشاست که در ۴۶ کیلومتری این آپارتمان دوبلکس ساحلی قرار دارد.

آدرس: Atatürk Bulvarı 164/18, 07400 Alanya, Turkey

 

BestHome 21

این ملک در ۱.۸ کیلومتری ساحل کلئوپاترا و ۲.۴ کیلومتری ساحل پورتاکال واقع شده و با امکانات کاملی از جمله  وای فای رایگان، تهویه مطبوع و استخر فصلی در فضای باز، محیطی مفرح و آرامش بخش را برای مهمانانش به ارمغان می‌آورد.

در اینجا واحدهای ۱ خوابه‌ای درنظر گرفته شده‌اند که با حمام اختصاصی، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه کاملا مجهز و بالکن با چشم اندازی جذاب به منظره شهر از مهمانان پذیرایی می‌کنند. بعلاوه اگر می‌خواهید این منطقه را کشف کنید، بهترین کار این است که از آپارتمان دوچرخه کرایه کنید و به گشت و گذار در این حوالی بپردازید. البته آپارتمان، خدمات کرایه خودرو را نیز ارائه می‌دهد.

در ضمن به لحاظ موقعیت مکانی باید بگوییم این ملک، در نزدیکی میدان آتاتورک آلانیا و اسکله قایق بادبانی آلانیا واقع شده و ۴۴ کیلومتر با فرودگاه قاضی پاشا فاصله دارد. همچنین در این اقامتگاه، خدمات ترانسفر فرودگاهی برای مهمانان مهیاست.

 

برترین کلاب‌های شبانه آلانیا

آدرس: Gullerpinari Mah., Imamdayi Sokak, No. 7, Alanya/ Antalya, 07460 Alanya, Turkey

 

Best Home 20

و در پایان این سفر مجازی، سری می‌زنیم به این آپارتمان که چشم‌اندازهایی جذاب از شهر را به مخاطبانش هدیه می‌دهد. این ملک در ۳۰۰ متری ساحل کلئوپاترا و ۶۰۰ متری پارک آبی آلانیا واقع شده و اقامتی خاطره انگیز را همراه با استخر روباز، بار و باغ برای مهمانانش فراهم می‌کند.

این ملک واحدهایی ۱ خوابه را شامل می‌شود که دارای حمام اختصاصی، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه تخت، فضای غذاخوری، آشپزخانه کاملا مجهز و بالکن با منظره باغ هستند. بعلاوه در این آپارتمان، زمین بازی کودکان درنظر گرفته شده است. جالب است بدانید پرسنل پذیرش به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی صحبت می‌کنند و به صورت شبانه روزی در دسترس هستند.

از نقاط دیدنی محبوب نزدیک این اقامتگاه نیز می‌توان به موزه باستان شناسی آلانیا، ایستگاه اتوبوس آلانیا و غار داملاتاس اشاره کرد. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه قاضی پاشاست که در ۴۰ کیلومتری این ملک واقع شده است.

آدرس: Sаrау mah., Şirinevler Sok, No. 17, Blok -A, apt. 25 Antalya, 07400 Alanya, Turkey

۲۳ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران