راهنمای گشت و گذار شبانه در جیپور

جاذبه‌های گردشگری جیپور
راهنمای گشت و گذار شبانه در جیپور

مکان‌های جادویی بی‌شماری برای بازدید در تور جیپور در شب وجود دارد که به شما امکان می‌دهد شهر را از منظری متفاوت کشف کنید. زندگی شبانه در تور هند با کلوپ‌های شبانه، رستوران‌ها و مکان‌های دیدنی بسیار جذاب است. فعالیت‌هایی مانند تماشای نمایش نور و صدا در قلعه آمبر، تحسین و تماشای شهر از قلعه ناهارگر و بازدید از هوا محل می‌تواند سفر شما را خاطره انگیز کند. می‌توانید از برخی از رستوران‌ها و کلوپ‌های شبانه دیدنی بازدید کنید، با دوستانتان در مکان‌های مجلل مانند بار پالادیو و آزا غذا بخورید یا در سینما راج ماندیر فیلم ببینید.

 

عمار جوان جیوتی

دیدن شعله‌های ابدی در هر زمانی از روز تجربه شگفت انگیزی است، اما با افتادن پرده‌های تاریک شب بر شهر، این شعله‌ها چهره متفاوتی به خود می‌گیرند. بعد از تاریکی فضایی خاص در جیوتی  نفوذ می‌کند و سکوت عمق بیشتری به یادبود قهرمانان کشته شده جنگ می‌دهد. بازدید از Amar Jawan Jyoti در شب یک تجربه زیبا است، بنابراین اگر در طول شب در جیپور هستید سعی کنید از منظره دیدن کنید.

آدرس: Jan Path, Jaipur Nagar Nigam, Lalkothi, Jaipur, Rajasthan 302005

 

قلعه ناهارگر

این قلعه تاریخی از قرن هفدهم نقش بسیار مهمی در تاریخ جیپور ایفا کرده، ابتدا به عنوان یک نقطه دفاعی اصلی، و سپس به عنوان یک مقصد برجسته که جیپور را متمایز می‌کند. چیزهای زیادی برای تجربه در قلعه ناهارگر وجود دارد. مناظر پانورامایی که قلعه ارائه می‌دهد شما را ساعت‌ها به دیوارهای آن می‌چسباند، در حالی که پیاده روی های طولانی در خیابان‌های آن شما را بی نهایت سرحال می‌آورد. بازدید از این قلعه در عصر، زمانی که دما کاهش یافته و بادها لمس ملایم‌تری را به همراه دارند، زیبایی تجربه را تشدید می‌کند و تصویر جذاب‌تری از جیپور و اطراف آن را به شما ارائه می‌دهد.

 

۲۸ سوغات مهم هند از ۲۸ ایالت این کشور

آدرس: Nahar Garh Road, Jaipur 302002, India

 

هاوا محل

هاوا محل معروف‌ترین بنای جیپور است که گردشگران در تمام طول روز به اینجا سرازیر می‌شوند. در حالی که هاوا محل در شب بسته است، اماتجربه بازدید از آن در عصر راهی عالی برای لذت بردن از زیبایی بیرونی آن است. تماشای شهر جیپور در حالی که خورشید در حال غروب اشعه‌های ملایم خود را بر روی پشت بام‌ها می فرستد، تجربه‌ای زیبا و خیره کننده است. دمای خنک عصر نیز به بادهایی که این کاخ به آن مشهور است، شور و نشاط می‌بخشد.

آدرس: Hawa Mahal Rd, BadiChoupad, J.D.A. Market, Kanwar Nagar, Jaipur, Rajasthan 302002

 

جال محل

جال محل به طرز شگفت انگیزی بر فراز دریاچه من ساگار شناور است و منظره بسیار زیبایی را به وجود می‌آورد. قدم زدن در امتداد لبه دریاچه در حالی که نورهای شب در داخل کاخ چشمک می زند، بر روی آب درخشان منعکس می‌شود، تجربه ای عاشقانه است. اگر می‌خواهید محیط آرام و رمانتیکی را کشف کنید، جال محل یکی از مکان‌های زیبا و دیدنی جیپور است. شما نمی‌توانید وارد جل محل شوید، اما قطعا می‌توانید تا زمانی که بخواهید از تصویر لذت بخش آن و انعکاس آن در آب لذت ببرید. آرامشی که در شب در هوا است، جذابیت بیشتری به تصویر منظره می‌افزاید.

 

راهنمای سفر خانوادگی با کودکان به جیپور

آدرس: Amer Road, Jal Mahal, Amer, Jaipur, Rajasthan 302002

 

قلعه و کاخ آمر

قلعه آمر که به نام قلعه آمبر نیز شناخته می‌شود، قلعه‌ای معتبر در جیپور است که تحت نظارت راجا من سینگ در قرن شانزدهم ساخته شد. این قلعه دارای مناظر پانوراما از شهر است و مجموعه‌ای از فعالیت‌ها وجود دارد که می‌توانید در اینجا از آنها لذت ببرید. در حالی که این قلعه در تمام طول روز یک جاذبه ارزشمند است، در عصر واقعا شکوفا می‌شود. نمایش‌های نور به دو زبان در محوطه برگزار می‌شود، فیل‌هایی که در انتظار سوار شدن هستند، در سالن هجوم می‌آورند، دستفروش‌هایی که انواع غذاهای لذیذ را می‌فروشند، و یک فضای جشن عمومی فضا را فرا می‌گیرد. بازدید از قلعه آمبر در شب تجربه‌ای است که نباید از دست داد.

 

آدرس: Devisinghpura, Amer, Jaipur, Rajasthan 302001

 

باغ دایره‌ای جواهر

دایره جواهر قرار است بزرگ‌ترین پارک دایره ای آسیا باشد. این یکی از آن مکان‌هایی است که در شب در جیپور می‌توانید از آن دیدن کنید که هم رویدادی جذاب و هم آرامش‌بخش به بازدیدکنندگان می‌دهد. باغ رز و چندین مسیر متحدالمرکز آن را به مکانی فوق العاده برای بازدید گردشگران تبدیل کرده است. آنچه در اینجا شب‌ها همه را مجذوب خود می‌کند، فواره موزیکال آن است که رنگ‌های نور در حال تغییر آن حال و هوای لذت بخشی را به تماشاگران ارائه می‌دهد. فواره بزرگ ۲۷۰ نوع جلوه با سطح آب تا ارتفاع ۲۵ فوتی ایجاد می‌کند. در نتیجه، این نور پردازی خلاقانه در طول شب به باغ جلوه چشمگیرتری می‌بخشد. علاوه بر این، کیوسک‌های مختلف این باغ را احاطه کرده‌اند تا از شما پذیرایی کنند.

آدرس: Malviya Nagar, Jaipur

 

تور شبانه دیوار شهر

چیپور پایتخت تصویرسازی و تجسم بعد از غروب آفتاب حتی دیدنی‌تر هم می‌شود. با تور شبانه دیوار شهر، می‌توانید آثار بناهای تاریخی مختلف، کاخ‌ها و خیابان‌های قدیمی را کشف کنید. می‌توانید از بیرون از این مناظر لذت ببرید که با نورهای درخشان و نورانی زیبا به نظر می‌رسند. ابتدا می توانید برای تماشای منظره غروب خورشید به قلعه ناهارگر بروید. پس از آن، می توانید نمایش نور و صدا را در قلعه آمبر تماشا کنید. توقفی در جال محل به شما این فرصت را می‌دهد که از این قصر درخشان که در مرکز دریاچه قرار گرفته است عکس بگیرید. همچنین در این تور می‌توانید از هاوا محل، آلبرت هال و معبد بیرلا دیدن کنید. در نهایت، هنگام گشت و گذار در شهر قدیمی، در بازارهای مختلف برای یک تجربه کامل سرگردان شوید.

 

معرفی ۱۲ مقصد محبوب گردشگری هند

آدرس: Different areas of Jaipur old city

 

TEN 11 Lounge

اگر می‌خواهید در فضای شبانه رنگ‌های تیره با چراغ‌های چشمک‌زن در اطراف، از غذای لذیذ لذت ببرید، این باشگاه بهشتی برای شکمو‌های حرفه‌ای است. ساندویچ، پیتزا، پاستا، پیش غذای پان آسیایی، کلاسیک تنور، دسر، ماکتل، کوکتل، و غذاهای تلفیقی جهانی، این باشگاه مجموعه‌ای از غذاها را برای تحریک هرچه بیشتر اشتهای شما ارائه می‌دهد. همچون گیلاس روی کیک اینجا هم با موسیقی زنده شبانه فضایی جذاب‌تر را به وجود می‌آورد ساعاتی که دویت ندارید تمام شود.

آدرس: 4th Floor, Gold Souk Grand Mall, Near Malviya Nagar, Jaipur, Rajasthan

 

Blackout

کافه Blackout پر از ظرافت و پیچیدگی، همراه با کمی سرگرمی، جایی عالی برای کسانی است که به دنبال لذت بردن از نوشیدنی‌های خوب، گفتگوی آرام و برخی برنامه‌های رقص هستند. فضای داخلی پر نور و تزئین شده زیبایی به جذابیت این کافه روی پشت بام می‌افزاید. به علاوه منوی این کافه بسیار متنوع و وسوسه‌انگیز بوده و حسابی شما را به دوراهی می‌کشاند.

آدرس: D38A, 8th & 9th Floor, Golden Oak Hotel, Landmark Building, Ahinsa Circle, C Scheme, Jaipur, Rajasthan 302001

 

Tablu

اگر به دنبال یک کافه بیسترو روی پشت بام هستید، Tablu تنها انتخاب شماست. این کافه بار در بالای پشت بام دارای فضای داخلی مجلل است و در کنار یک گالری هنری واقع شده است. مکانی ایده آل برای استراحت با دوستان در مکان سلطنتیی در طبقه هشتم هتل کلارکز آمر.  Tablu با طیف وسیعی از تنقلات، موسیقی و نوشیدنی‌ها بسیار محبوب است و مفهوم کافه بارهای روباز را در شهر جیپور عوض کرده و به سطح بالاتری برده است. علاوه بر این، می‌توانید از این بالا همیشه منظره‌ای عالی از شهر داشته باشید. نکته منحصر به فرد در مورد این باراسکای این است که نمایشگاه‌های هنری و نمایش‌های موسیقی به طور مرتب در اینجا برگزار می‌شود. بنابراین یک مکان ملاقات عالی برای هنر و دوستان و همچنین جمعیت جوان است.

 

دانستنی‌های جذاب در مورد مثلث طلایی هند

چوکی دانی

چوکی دانی از جمله مکان‌هایی است که در شب در جیپور می‌توانید از آن دیدن کنید، جایی که می‌توانید از رنگ‌های اصیل سنت راجستانی لذت ببرید. رفتن به این مکان مانند ورود به دوران راجپوت با میراث غنی در سراسر منطقه است. تعداد بی‌شماری از فعالیت های سرگرم کننده وجود دارد که بازدید شما را جذاب‌ تر می‌کند. رویدادهای سرگرمی شامل پانتومیم، نمایش عروسکی، رقص و آهنگ های محلی، تونگا سواری، فیل سواری و موارد دیگر است. نکته قابل توجه این است که غذاهای لذیذ راجستانی آن راهی برای آرام کردن خستگی‌های شماست. بدون شک اینجا مکانی برای تجربه بهترین نسخه راجستان است.

آدرس: Chokhi Dhani Village Resort, 12 Mile, Tonk Road

 

میدان مجسمه

تقریبا نیمی از جمعیت جیپور که در مرکز جیپور واقع شده هر روز از میدان مجسمه عبور می‌کنند. همچنین یکی از مکان‌های پاتوق محبوب در جیپور است. این میدان که به بنیانگذار شهر صورتی، Maharaja Sawai Jai Singh II اختصاص دارد، با باغ‌های زیبا، حکاکی‌های مرمر و فواره ها تزئین شده است. یک مجسمه مرمر سفید در اندازه واقعی از مهاراجا در مرکز دایره به عنوان ادای احترام به مهاراجه افسانه‌ای ساخته شده است. عصرها این دایره به محل اجتماع مسحور کننده اهالی و گردشگران تبدیل می شود. نور به فضای مسحور کننده این میدان شلوغ‌تر می‌شود و فروشندگان محلی که در همه غذاخوری‌های تند و گزنده سروکار دارند، عصر را به میعادگاهی لذت‌بخش تبدیل می‌کنند.

 

چرا به جیپور سفر کنیم؟

۱۲ تیر ۱۴۰۱

نظرات کاربران