رمانتیک‌ترین مکان‌های سریلانکا

جاذبه‌های گردشگری سریلانکا
رمانتیک‌ترین مکان‌های سریلانکا

آیا به دنبال مقاصد رمانتیک محبوب در جهان هستید که تعطیلات خاطره انگیزی را به شما هدیه دهد؟ اگر بله، بنابراین نباید تور سریلانکا را نادیده بگیرید. از لمیدن در اطراف سواحل گرفته تا یادگیری در مورد تاریخ سریلانکا، از قدم زدن در طبیعت برای افزایش آدرنالین خون، این کشور چیزهای زیادی برای ارائه دارد که هرگز از این مکان سیر نخواهید شد. بنابراین در اینجا ما تعدادی از بهترین تعطیلات عاشقانه را برای شما آورده‌ایم تا به این تعطیلات عاشقانه‌ای را در این کشور سپری کنید. آیا به دنبال هیجان هستید و یا ذاتا زوجی آرام هستید که فقط به دنبال سپری کردن اوقات در کنارهمید؟ هر چیزی در این سفر ممکن است.

 

میریسا: برای تماشای دلفین و نهنگ هیجان انگیز

میریسا در سواحل جنوبی که بهشت گرمسیری نامیده می‌شود، یک مقصد ساحلی منزوی در سریلانکا است که برای زوج‌ها جایی عالی است. در میریسا باشید تا با همسرتان بنشینید، یک نارگیل بنوشید و از طلوع تا غروب خورشید به آب مسحورکننده خیره شوید. با درختان نخل که در حومه پوشیده شده اند، این نقطه رمانتیک نیز حریم خصوصی مورد نیاز را برای ماه عسل فراهم می‌کند. علاوه بر این، میریسا دارای تعدادی گزینه اقامتی است که شامل استراحتگاه‌های ساحلی لوکس و ارزان شده که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. بهترین فعالیت‌ها در اینجا شامل تماشای دلفین و نهنگ و ورزش‌های آبی مانند موج‌سواری و غواصی و سافاری با قایق می‌شود.

 

کارهای ممنوعه در سفر به سریلانکا

بنتوتا: بازی با لاک پشت‌های دریایی و لاک پشت‌های معمولی

بنتوتا یک تفریح عاشقانه محبوب، یکی از زیباترین مقاصد برای زوج‌ها و همچنین کسانی است که قصد سفر ماه عسل در سریلانکا را دارند. با آب و هوای ملایم، تالاب و زیبایی آرام، بنتوتا به شما این امکان را می‌دهد که زمان با کیفیتی را با شریک زندگی خود بگذرانید. با حضور در اینجا، در میان مناظر خیره کننده‌ای بنشینید که یک فرار رمانتیک را تضمین می‌کند که برای یک عمر دوستش داشته باشید. علاوه بر این، حتی می‌توانید با رفتن به جوجه کشی لاک پشت کوسگودا واقع در فاصله ۱۰ کیلومتری بنتوتا شاهد و بازی با لاک پشت‌ها و لاک پشت‌های دریایی باشید. به طور خلاصه، مقصد گردشگری مطمئنا یکی از مکان هایی است که زوج‌ها باید در سریلانکا از آن دیدن کنند. بهترین فعالیت‌ها در اینجا شامل ورزش های آبی مانند موج سواری و غواصی و بازی با لاک پشت‌های دریایی و لاک پشت معمولی می‌شود.

ترینکوماله: برای یک پیاده روی به یاد ماندنی با همسرتان در سواحل خیره کننده

این یک شهر بندری کوچک در ساحل شمال شرقی سریلانکا، مکان رمانتیک دیگری است که دارای دو ساحل خیره کننده Uppuveli و Nilaveli است. هر دو سواحل برای پیاده روی دست در دست آرام با همسرتان یا به سادگی لمیدن و آفتاب گرفتن مناسب هستند. اگر بین مارس و آگوست به اینجا سفر کنید، فرصتی برای لذت بردن از تماشای نهنگ خواهید داشت. علاوه بر این، حتی می‌توانید جذابیت شهر را کشف کنید که تاریخچه و ترکیب جالبی از مردم را نشان می‌دهد.

کالپیتیا: برای تماشای دلفین و نهنگ

کالپیتیا شامل ۱۴ جزیره است که به عنوان آینده گردشگری سریلانکا در حال پیشرفت است. این جواهر پنهان در کشور یکی از آن جاهایی است که باید به آن بروید. سواحل اینجا واقعا دارای زیبایی منظره ای هستند. علاوه بر این، کالپیتیا یک پناهگاه دریایی با دلفین‌های اسپینر و گونه‌ای کمیاب از نهنگ است که جاذبه اصلی آن است. بنابراین، چه به دنبال یک آفتاب گرفتن به یاد ماندنی در سواحل شنی باشید و چه به دنبال غوطه ور شدن در آب برای فعالیت‌های سرگرم کننده، کالپیتیا مکانی مناسب برای سفر عاشقانه شما در سریلانکا است.

 

برترین جاذبه‌های گردشگری کلمبو، سریلانکا

نووارا الیا: برای چشیدن طعم دوران استعمار در میان فضای سبز سرسبز

نووارا الیا که اغلب به عنوان "انگلستان کوچک" شناخته می‌شود یکی از بهترین مکان‌ها برای زوج‌ها است. این شهر دوست‌داشتنی بالای تپه‌های کشور فرهنگ استعماری مبهمی با دامنه‌های سرسبز و خانه‌های ییلاقی با آجر قرمز دارد. نووارا الیا با مناظر رمانتیکی که ارائه می‌دهد به شما امکان می‌دهد از نقاط دیدنی از جمله آبشارها، املاک چای و موارد دیگر دیدن کنید. همچنین، اگر در اینجا هستید، اقامت در هتل بزرگ که در سال ۱۸۹۱ ساخته شده است را از دست ندهید تا یک تجربه کاملا منحصر به فرد داشته باشید. برای کسانی که برای تعطیلات ماه عسل در سریلانکا برنامه ریزی می‌کنند، باید نووارا الیا را در نظر بگیرند. در اینجا شما می‌توانید به تور چای در املاک چای پدرو بروید، قایق سواری در دریاچه گریگوری کنید، از دشت ماه بازدید کنید و شاهد انواع گل ها و گیاهان در باغ گیاه شناسی هاکگالا باشید.

الا: برای لذت بردن از پیاده روی در میان باغ‌های چای و سایبان‌های جنگلی

اگر شما و همسرتان اهل ساحل نیستید و به دنبال گذراندن تعطیلات خود در میان سبزه ها هستید، الا یک مقصد رمانتیک در سریلانکا برای دوستداران طبیعت است. یک پیاده‌روی کوتاه در داخل و اطراف الا، هکتارها مزارع چای، سایبان‌های جنگل و سایر جاذبه‌های گردشگری را معرفی می‌کند. یک دهکده کوهستانی دوست داشتنی، الا به شما اجازه می دهد تا در برخی از فعالیت های هیجان انگیز زیاده روی کنید. از همه زیباترین سفر با قطار از نووارا الیا به الا است که شما را عاشق محیط بکر آن می‌کند. بنابراین اینجا باشید تا خود را به راحتی در محیط‌های آرام قرار دهید.

 

قوانینی که باید قبل از سفر به سریلانکا بدانید

شهر :Anuradhapura  برای کاوش در شگفتی های باستان شناسی شهر

برای زوج هایی که به دنبال مکان‌هایی هستند که بتوانند در فرهنگ و میراث سریلانکا غوطه ور شوند، Anuradhapura  (میراث جهانی یونسکو) مکانی است که باید از آن دیدن کنند. ویرانه‌های شهر یکی از خاطره انگیزترین مناظری است که انسان را شگفت زده می‌کند. کل شهر دارای مجموعه‌ای غنی از شگفتی‌های معماری و باستان شناسی است که شامل معابد در حال فروپاشی و استخرهای باستانی، داگوباهای عظیم (استوپای آجری) است که در طول هزار سال حکومت آنورادهاپورا بر کشور ساخته شده است. امروزه برخی از مکان‌ها به عنوان زیارتگاه‌های مقدس مورد استفاده قرار می‌گیرند که می‌توانید در طول سفر خود به آنورادهاپورا از آن‌ها بازدید کنید.

کندی: برای رسیدن به معابد زیبا

وقتی صحبت از کاوش در فرهنگ سریلانکا و لذت بردن کامل از طعم آن باشد، جایی بهتر از کندی وجود ندارد. در بازدید از مقصد گردشگری، با معابد زیبایی مانند معبد دندان مقدس، معبد گادالادنیا و مجسمه باهیراوکاندا ویهارا بودا روبرو خواهید شد. این مکان سرشار از سنت است که هنگام بازدید از جشنواره کندی بین ژوئیه و آگوست به وضوح می‌توان شاهد آن بود. علاوه بر این، بسیاری از کارهای برتر دیگر برای انجام در این یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جنوب آسیا وجود دارد که تجربه‌ای کاملا متفاوت را به شما می‌دهد.

دامبولا: برای تجربه معنویت در میان جذابیت طبیعی

شهر دامبولا یکی دیگر از بهترین مکان‌ها برای اضافه کردن به برنامه سفر سریلانکا است. این شهر گنجینه‌ای از آثار تاریخی است که ارزش ستایش دارد. از میان همه جاذبه‌ها، معبد غار دامبولا باید اولین مورد در لیست شما باشد. این یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین معابد سریلانکا با مجسمه‌ها و نقاشی‌های خیره کننده در سراسر آن است. علاوه بر این، نقاط دیدنی دیگری از جمله موزه، قلعه، پارک ملی و غیره وجود دارد. همچنین، برای کسانی که دوست دارند کمی ماجراجویی داشته باشند، می‌توانند از سواری با بالون هوای گرم لذت ببرند. علاوه بر این، تازه عروس‌هایی که به دنبال بهترین مکان‌ها هستند، دامبولا را می‌توان به برنامه سفر ماه عسل سریلانکا اضافه کرد.

گاله: برای کاوش در زیبایی‌های باستانی یک شهر مستحکم

گاله شهر مستحکمی است که توسط پرتغالی‌ها ساخته شده و به عنوان جواهری واقعی برای تور میراث تاریخی در سریلانکا در نظر گرفته می‌شود. گاله که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته را می‌توان با پای پیاده به بهترین نحو کاوش کرد که شما در آن به ساختمان‌های هلندی-استعماری، عمارت‌های بزرگ، موزه‌ها، معبد باستانی، کلیسا و مسجد نزدیک کرد. نه فقط این، بلکه با عبور از شهر، با کافه‌ها و بوتیک‌های عجیب و غریب روبرو می شوید. به طور خلاصه، این شهر بدون شک یکی از مکان‌های غیرقابل چشم پوشی در جنوب سریلانکا است.

 

گشت و گذار در مناطق زیبای سریلانکا

پولونارووا: برای احیای دوران گذشته در میان خرابه‌های میراث تاریخی

شهر باستانی، پولونارووا یکی دیگر از بهترین مکان‌ها برای کشف گنجینه‌های فرهنگی سریلانکا است. با حضور در اینجا، آزادانه با همسرتان در میان خرابه‌های میراث یونسکو، بناهای تاریخی و معابد قدم بزنید که به شما امکان می‌دهند درباره تاریخ این مکان بیاموزید و از این که در دوران گذشته چگونه بوده است شگفت زده شوید. بنابراین، اگر در سریلانکا هستید و می‌خواهید در تور میراث فرهنگی شرکت کنید، Polonnaruwa را از دست ندهید.

پارک ملی یالا: برای تجربه یک زندگی شبانه جنگلی بی بدیل

برای زوج‌هایی که می‌خواهند در طبیعت قدم بزنند، پارک ملی یالا جایی است که می‌توان از تعطیلات خود بهترین استفاده را کرد. با حضور در یکی از پارک‌های ملی معروف سریلانکا، فرصتی برای مشاهده گونه‌های مختلف پرندگان و حیوانات خواهید داشت. جذابترین حیواناتی که در سافاری حیات وحش میتوان دید تمساح، فیل و پلنگ است.

 

برترین فعالیت‌ها در بنتوتا، سریلانکا

ذخیره‌گاه جنگلی سینهاراجا: شاهد تنوع زیستی باورنکردنی در میان محیط‌های بکر

مکان دیگری برای دوستداران حیات وحش، ذخیره‌گاه جنگلی سینهاراجا است که به‌خاطر جنگل‌های بارانی بکر و تنوع زیستی پرجنب‌وجوش معروف است. با حضور در اینجا، زوج‌ها می‌توانند در جنگل قدم بزنند، از تماشای پرندگان گونه‌های عجیب و غریب، آبزی، مهاجر و بومی لذت ببرند، و شاهد حیوانات وحشی باشند. پس از اتمام کار، می‌توانید مدتی را با آرامش این منطقه منزوی بگذرانید. بازدید از منطقه حفاظت شده جنگل Sinharaja خاطرات فراموش نشدنیِ تعطیلات عاشقانه با بهترین گیاهان و جانوران سریلانکا را برای شما به ارمغان می‌آورد.

۱۵ خرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران