بهترین هتل‌های ارزان سریلانکا

جاذبه‌های گردشگری سریلانکا
بهترین هتل‌های ارزان سریلانکا

این روزها سریلانکا به یکی از پرطرفدارترین قطب‌های گردشگری آسیا تبدیل شده است. به طوری که این مقصد دوست داشتنی از سواحل زیبا گرفته تا تفریحات جذاب محلی و دوست داشتنی خود هر توریستی را مجذوب خود می‌کند. البته از آنجایی که هزینه‌ سفرهای خارجی بسیار زیاد است همه افراد به دنبال صرفه‌جویی در بودجه‌ خود برای این منظور هستند. یکی از اولین گزینه‌هایی که در این خصوص به ذهن می‌رسد، انتخاب هتل قیمت مناسب برای اقامت خود در طول سفر است. از همین رو در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم تا شما عزیزان را با بهترین هتل‌های ارزان سریلانکا آشنا کنیم. پس اگر قصد سفر به سریلانکا را در سر دارید و از طرفی به دنبال هتل‌های قیمت مناسب در این مقصد گردشگری می‌گردید تا انتهای مقاله ما را دنبال کنید.

 

۹ هتل ارزان سریلانکا

گاها با کمی تحقیق می‌توان اقامتگاه‌های باکیفیت و دوست داشتنی را با قیمت مناسب پیدا کرد. بنابراین بر خلاف تصور عموم گردشگران همیشه ارزان بودن هتلی به معنای بی‌کیفیت بودن آن نیست. این موضوع در خصوص مسافران تور سریلانکا نیز صادق بوده و افراد می‌توانند بسته به سلیقه خود هتل‌های مناسبی را پیدا کرده و با هزینه کم اقامتی به یادماندنی و ایده‌آل داشته باشند. در ادامه این صحبت‌ها در زیر به معرفی ۹ مورد از بهترین هتل‌های ارزان سریلانکا می‌پردازیم:

 

 هتل سینامون گرند کلمبو (Cinnamon Grand Colombo)

معرفی خود را با هتل سینامون گرند کلمبو به عنوان یکی از بهترین هتل‌های ارزان سریلانکا آغاز می‌کنیم. این هتل در ۳۵ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی بندرانایکه (BIA) قرار گرفته و در مقایسه با امکانات و خدماتی که به مسافران خود ارائه می‌دهد از قیمت مناسبی برخوردار است. همچنینCinnamon Grand Colombo  در قلب مرکز تجاری، خرید و سرگرمی کلمبو سیتی واقع شده و همین جذابیت دوچندانی به آن بخشیده است. به علاوه اتاق‌های جادار و زیبا با طیف گسترده‌ای از امکانات رفاهی اقامت در این هتل را به خاطره‌ای خوش برای مسافران تبدیل می‌کند.

از جمله امکانات اولیه این مجموعه می‌توان به ارائه لوازم بهداشتی رایگان در اتاق‌ها، تلویزیون صفحه تخت بزرگ، مینی بار و دسترسی به WiFi اشاره کرد. همچنین این هتل دارای ۱۴ رستوران با انواع مختلفی از غذاهای محلی و بین‌المللی است که با اقامت در آن نیازی به پیدا کردن رستوران در خارج از هتل نخواهید داشت. استخر در محوطه هتل، دو سالن بدنسازی، آبگرم و یک زمین تنیس از دیگر امکاناتی هستند که مسافران می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند.  

آدرس: 77 Galle Road, Colombo 00300 Sri Lanka

عکس: cinnamonislandweddings.com

 

هتل سیگیریا (Hotel Sigiriya)

هتل سیگیریا برای دوستداران طبیعت و دوستداران محیط زیست که همزمان به دنبال یکی از هتل‌های ارزان سریلانکا هستند، گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌آید. به طوری که از لحاظ ترکیب شکوه طبیعت و فرهنگ سریلانکایی اقامتگاه دیگری را نظیر سیگیریا در سریلانکا نمی‌توان پیدا کرد. از درختان سرسبز و پرندگان و پروانه‌های در حال پرواز در محوطه بسیار بزرگ آن گرفته تا چشم‌اندازی مشرف به صخره تماشایی Sigiriya تنها گوشه‌ای از جذابیت‌های این مجموعه هستند که مسافران می‌توانند در تک تک لحظات خود از آن‌ها لذت ببرند. ناگفته نماند که این هتل در فاصله چهار ساعته از شهر کلمبو قرار گرفته و مسافرین می‌توانند در سفری یک روزه از پایتخت سریلانکا نیز دیدن کنند.

هتل Sigiriya Village با الهام از شیوه‌های سنتی زندگی سریلانکا طراحی شده و اقامتگاهی ایده‌ال برای داشتن تجربه سفری به یادماندنی در این مقصد توریستی است. نکته جالبی که این هتل دارد، طراحی خاص آن است که در 6 فضای مختلف با نام های Kingfisher، Paddy Field، Temple، Avurudhu New Year، Ganga Addara و King's Arbour  فضاسازی شده است.

آدرس: Hotel Road, Sigiriya 21120 Sri Lanka

 

اقامت در بهترین هتل‌های کندی

عکس: holidayarchitects.co.uk

 

هتل گالوی هایتس (Galway Heights Hotel)

مورد بعدی از هتل‌های ارزان سریلانکا که اقامت در آن را به مسافرین این کشور دوست داشتنی می‌توان پیشنهاد داد، هتل گالوی هایتس است. این هتل نیز در فضایی بسیار سرسبز قرار گرفته و بدون شک هر مسافری را شیفته خود خواهد کرد. به طوری که بسیاری از مسافران  Galway Heights را به عنوان بهشتی مخفی در سریلانکا معرفی می‌کنند. این اقامتگاه در دسته هتل‌های ۴ ستاره سریلانکا قرار گرفته و در منطقه Nuwara Eliya واقع شده است.

آدرس: 89 Upper Lake Road, Havelock Drive, Nuwara Eliya 22200 Sri Lanka

عکس: tripadvisor.in

 

هتل سینامون لژ هابارانا (Cinnamon Lodge Habarana)

Cinnamon Lodge Habarana در قلب مثلث فرهنگی معروف سریلانکا که در آن تاریخ، زمان و سنت به با یکدیگر ادغام شده و فضایی دوست داشتنی برای گشت و گذار توریست‌ها فراهم گردیده، قرار دارد. از نقاط عطف این هتل می‌توان به قرار گرفتن آن در محوطه‌ای به بزرگی ۲۷ هکتار اشاره کرد که با بیش از ۱۷۰۰درخت زیبا و فضایی فوق‌العاده سرسبز تزیین شده است. از دیگر مزایای این مجموعه می‌توان به قرار گرفتن آن در بین بهترین هتل‌های ارزان سریلانکا اشاره کرد که به خصوص در میان افرادی که به دنبال مکانی آرام و دنج هستند بسیار طرفدار دارد.

آدرس: Dambulla-Habarana Road Off Kandy Road, Habarana 50150 Sri Lanka

 

بهترین هتل‌های بنتوتا در سریلانکا

عکس: tripadvisor.com

 

هتل سینامون بی برووالا (Cinnamon Bey Beruwala)

Cinnamon Bey Beruwala یکی از بزرگترین استراحتگاه‌ها در امتداد خط ساحلی جنوبی کشور است که در فهرست هتل‌های ارزان سریلانکا نیز قرار دارد. این مجموعه اقامتی در فاصله تنها ۵۵ کیلومتر از کلمبو واقع شده و گزینه‌ای عالی برای کسانی است که دوست دارند در محیطی دنج و آرام اقامت داشته و در عین حال دسترسی آسانی به کامبو داشته باشند. به طوری که با کمتر از ۱ ساعت رانندگی می‌توان خود را به کلمبو، پایتخت سریلانکا، رساند. ناگفته نماند که این هتل جوایز متعدد بسیاری را در حوزه گردشگری از آن خود کرده و از جمله ویژگی‌های بارز آن می‌توان به ۶ رستوران متعددی که در خود جای داده اشاره کرد.

آدرس: Moragalla, Beruwala 12070 Sri Lanka

عکس: cinnamonislandweddings.com

 

هتل هریتیج آنورادهاپورا (Heritage Hotel Anuradhapura)

هتل هریتیج در آنورادهاپورا که نام آن در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت شده قرار گرفته و از همین رو توانسته مورد توجه اغلب مسافران تور سریلانکا قرار بگیرد. این هتل اولین بار در سال ۲۰۰۹ با تنها ۵۰ اتاق افتتاح گردید. از همان سال‌ها Heritage Anuradhapura به دلیل نزدیکی به بسیاری از مکان‌های تاریخی و البته قرار گرفتن در بین هتل‌های ارزان سریلانکا توانست به یکی از اولین انتخاب‌های مسافران منطقه تبدیل شود. ناگفته نماند که این هتل ساده و شیک مجهز به تمامی امکانات رفاهی اقامتی بوده و با کادر حرفه‌ای و باتجربه‌ای که دارد یکی از بهترین اقامت‌ها را برای مسافران خود رقم می‌زند.

آدرس: Galwala Road Pothanegama, Anuradhapura 50000 Sri Lanka

 

بهترین هتل‌های کلمبو در سریلانکا

عکس: heritageanuradhapura.neohotelier.com

 

هتل ساحلی کاملوت (Camelot Beach Hotel)

هتل کاملوت بیچ که در منطقه توریستی نگومبو واقع شده مکانی عالی برای لذت بردن از تفریحات دریایی و ساحلی در طول سفر خود به سریلانکا است. همچنین این مکان که در دسته هتل‌های ارزان سریلانکا نیز قرار دارد، فاصله کمی از فرودگاه داشته و امکان دسترسی آسانی را برای توریست‌ها فراهم می‌سازد. در طراحی و البته ارائه خدمات اقامتی در هتل کاملوت سعی شده تمامی استانداردهای بین‌المللی رعایت شوند و مهمان‌نوازی را اولویت اصلی خود قرار دهد. بنابراین اقامت در آن با رفاه کامل و خاطره‌ای خوش برای مسافران همراه خواهد بود.

آدرس: 345 Lewis Place, Negombo 11500 Sri Lanka

عکس: tripadvisor.com

 

هتل سیتروس هیکادووا (Citrus Hikkaduwa Hotel)

یکی دیگر از بهترین هتل‌های ارزان سریلانکا که بدون اغراق اقامتی بسیار خوب و به یادماندنی را برای مسافران خود به ارمغان می‌آورد، Citrus Hikkaduwa نام دارد. به خصوص اگر عاشق ساحل و تفریحات آبی هستید این هتل گزینه‌ای بی‌نظیر برای شما خواهد بود؛ چرا که با کیلومترها ساحل با ماسه‌های طلایی و فضایی عالی برای عاشقان غواصی هر مسافری را شیفته خود خواهد کرد. البته که در کنار فضای دوست داشتنی آن نمی‌توان خدمات عالی و فضای سرسبز اطراف را نیز نادیده گرفت.

آدرس: 400 Galle Road, Hikkaduwa 80240 Sri Lanka

 

سریلانکا یا فیلیپین؟ کدام یک برای سفر مناسب‌ترند؟

عکس: joinup.lt

 

هتل ارل ریجنت (Earl's Regent Hotel)

آخرین مورد از بهترین هتل‌های ارزان سریلانکا را که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، Earl's Regent نام دارد. این هتل انتخابی عالی برای مسافرینی است که دوست دارند به صورت خانوادگی با تور سریلانکا سفر کرده و در منطقه توریستی کندی اقامت داشته باشند. تعداد اتاق‌های این مجموعه ۸۷ بوده و فضایی بسیار صمیمی و دوست داشتنی دارد.

آدرس: 40 / 1, Deveni Rajasinghe Mawatha, Kandy 020400 Sri Lanka

عکس: tripadvisor.com

 

منبع

 

۰۸ مرداد ۱۴۰۳

نظرات کاربران