بهترین هتل‌های بنتوتا در سریلانکا

جاذبه‌های گردشگری سریلانکا
بهترین هتل‌های بنتوتا در سریلانکا

شهر ساحلی بنتوتا یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری در تور سریلانکا است که گردشگران زیادی را در طول سال به سمت خود جذب می‌کند. این شهر که در سواحل جنوب غربی کشور واقع شده، از جمله جذاب‌ترین مقاصد بندری به حساب می‌آید و جاذبه‌های گردشگری مختلفی را در خود جای داده است. وجود ریزورت‌ها و هتل‌های باشکوه نیز به جذب گردشگران بیشتر کمک کرده است. در مقاله‌ای که امروز برای شما آماده کرده‌ایم، مروری خواهیم داشت بر بهترین هتل‌ها و ریزورت‌های بنتوتا و نگاهی گذرا می‌اندازیم، به ویژگی‌های این اقامتگاه‌های شیک و جذاب:

 

بوتیک هتل لانگ هاوس بنتوتا، سریلانکا

این بوتیک هتل با نام کامل ویلاهای تارو دِ لانگ هاوس (Taru Villas The Long House) انتخابی متفاوت و در عین حال فوق‌العاده عالی در شهر است که بدون شک، انتخابی عالی برای سفر به این شهر خواهد بود. یک مجموعه ویلای دنج و دوست داشتنی، ۵ ستاره و لاکچری که فضایی آرامش بخش و زیبا داشته و چسبیده به ساحل درست شده است.

این مجموعه دارای واحدهای اقامتی شیک و زیبایی‌ست که در طراحی آن‌ها از دکورهای محلی نیز استفاده شده است. از امکانات هتل می‌توان به باغی زیبا و یک استخر نسبتا کوچک اشاره کرد که چسبیده به آن، رستوران بسیار خوب مجموعه قرار گرفته است. اتاق‌ها از امکانات رفاهی کاملی برخوردارند و از تراس آن‌ها، منظره‌ی زیبای دریا کاملا پیداست. این مجموعه دارای ساحل اختصاصی نیست اما، ساحلی زیبا درست در کنار شما قرار گرفته که می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

سفر به شهر زیبای جافنا در سریلانکا

آدرس: 150, Galle Road, Alawatugoda

شماره تماس: 0094761377670

 

سینمون بنتوتا بیچ، سریلانکا

در میان هتل‌های ۵ ستاره بزرگ سریلانکا، کم‌تر جایی را مثل سینمون بنتوتا بیچ (Cinnamon Bentota Beach) پیدا خواهید کرد. مجموعه‌ای شیک وهنرمندان که از هر نظر، یک انتخاب عالی در این شهر به حساب می‌آید. این هتل در یکی از بهترین مناطق شهر و در کنار ساحلی دنج و فوق‌العاده قرار گرفته و از طرفی رودخانه را نیز در سمت دیگرش دارد. جدا از ساحلی بزرگ و دوست داشتنی، در کنار رودخانه نیز فضایی برای استراحت منظور شده و اسکله‌ای کوچک نیز برایش در نظر گرفته شده است.

امکانات سینمون بنتوتا بیچ آن‌قدر زیاد است که گفتن از آن‌ها در یک بند نمی‌گنجد. از اتاق‌های شیک و بزرگ گرفته تا رستوران‌هایی که جزو بهترین‌ها در سطح شهر هستند، از کلاب کودکان تا امکانات تفریحی متنوع و وجود استخر و مرکز اسپا و سلامتی، همگی از این هتل یک اقامتگاه عالی ساخته است.

آدرس: Galle Rd

شماره تماس: 0094342275176

 

ویلاهای جتوینگ سامان بنتوتا، سریلانکا

اگر بخواهیم یکی از متفاوت‌ترین هتل‌ها در بنتوتا را اسم ببریم، حتما باید از جتوینگ سامان بنتوتا (Jetwing Saman Villas) اشاره داشته باشیم که بالای صخره‌ای قرار گرفته و منظره‌ای شگفت‌انگیز را می‌سازد. این هتل از دو سمت، سواحلی دیدنی با شن‌های طلایی را کنار خود می‌بیند و پشت سر نیز به جنگلی زیبا ختم می‌شود. در کنار همه‌ی این‌ها، استخری بالای صخره تهیه دیده شده که موقع شنا در آن، منظره‌ای فوق‌العاده جذاب از دریا را مشاهده خواهید کرد.

طراحی داخلی این مجموعه به شکلی هنرمندانه و اغلب با چوب انجام شده و حال و هوایی محلی دارد. با این حال، جتوینگ سامان کاملا هتلی مدرن بوده که از نظر امکانات رفاهی، در زمره بهترین‌های هتل‌های ۵ ستاره شهر است. هتلی که اتاق‌ها و ویلاهای بزرگ در اختیارتان می‌گذارد، دارای رستوران‌های مختلف، ساحل اختصاصی و امکاناتی عالی برای تفریحات متفاوت در خود دارد.

 

بازدید از ۱۵ مکان جذاب در سفر به کلمبو

آدرس: Aturuwella

شماره تماس: 0094342275435

 

ریزورت آوانی بنتوتا، سریلانکا

تمامی ۷۵ اتاق و سوییت مجموعه ریزورت آوانی بنتوتا (Avani Bentota Resort) رو به دریا قرار گرفته‌اند و ساحلی بزرگ و اختصاصی نیز برای این مکان در نظر گرفته شده که امکاناتی عالی برای تفریحات آبی در خود دارد. ساحلی که شب‌ها، می‌توانید بر روی میزهای مخصوصش، یک شام رمانتیک را زیر نور ماه تجربه کنید و روزها نیز برای آفتاب گرفتن در فضای آرام این محل، از آن بهره ببرید.

این هتل حدودا یک ساعت و نیم از فرودگاه فاصله دارد و دارای فضایی بزرگ و سرسبز با باغ‌های متعدد، استخری زیبا، چندین محل برای استراحت، رستوران‌های مختلف و امکانات ریز و درشت فراوانی است. در زمینه اتاق‌ها و سوییت‌ها نیز، طراحی شیک و استفاده از المان‌های محلی در کنار بهره بردن از بهترین امکانات رفاهی، جزو ویژگی‌های این مجموعه به حساب می‌آیند.

آدرس: Hotel Road

شماره تماس: 0094344641464

 

ریزورت و اسپا تاج بنتوتا، سریلانکا

یکی دیگر از مجموعه‌های زیبا و بزرگ در این شهر ریزورت و اسپا تاج بنتوتا (Taj Bentota Resort & Spa) نام دارد. این هتل دارای فضای بزرگ و شیک، رو به دریا بوده و یک ساحل اختصاصی بزرگ برایش در نظر گرفته شده است. یکی از نکات جذاب درباره این هتل، اتاق‌های فوق‌العاده زیبایش است که در کلاس‌های مختلف تهیه دیده شده و هر کدام به شکلی متفاوت دکور و تزیین شده است. اتاق‌هایی شاد، زیبا و رنگارنگ که همگی دارای تراس هستند.

این هتل جزو لوکس‌ترین‌ها و گران‌قیمت‌ترین اقامتگاه‌های بنتوتا محسوب می‌شود. هتلی که دارای باغ‌های متعدد رو به دریا، فضایی آرامش بخش و رستوران‌ها و بارهای متنوعی است که همگی درای کیفیت عالی و دکوری بسیار زیبا هستند. در کل ریزورت تاج بنتوتا هم از نظر زیبایی و هم از نظر امکانات بدون شک جزو برترین‌ هتل‌های شهر بوده و تنها قیمت آن باعث شده تا این محل را بهترین هتل در شهر ندانیم.

 

مکان‌های ماجراجویی در سریلانکا

آدرس: National Holiday Resort, Galle, Bentota 80500

شماره تماس: 0094345555555

 

اکو سورف بنتوتا، سریلانکا

هتل اکو سورف بنتوتا (EKHO Surf Bentota) چسبیده به ساحل اصلی شهر قرار گرفته و دارای فضای شیک و مدرنی است. این هتل یک ساحل اختصاصی بزرگ هم دارد که امکانات رفاهی خوبی برای آن در نظر گرفته شده و حتی برای تفریحات آبی نیز گزینه‌های مختلفی برایتان تدارک دیده است.

از جمله ویژگی‌های این هتل می‌توان به ساحل بزرگ، فضای سبز و دوست داشتنی، امکانات کامل از جمله چندین رستوران، بار، استخر، اسپا و ... اشاره کرد. این مجموعه که دوست دار طبیعت ساخته شده، به خاطر قرار گیری در بخش خاصی از بنتوتا، برای آن‌ها که اهل موج سواری هستند نیز مناسب بوده و این ساحل در اغلب روزها دارای موج‌های مناسب برای این ورزش است.

آدرس: Beach Rd

شماره تماس: 0094342275126

 

شانگری-لانکا ویلا بنتوتا، سریلانکا

در میان هتل‌های چهار ستاره و شیک بنتوتا، معرفی هتل شانگری-لانکا ویلا (Shangri-Lanka Villa) در این لیست، واجب است. هتلی که در فضایی جنگلی و زیبا قرار گرفته و استخر بزرگ آن، سایه‌ی درختان گرمسیری را روی خود می‌بیند. به طور کلی، هتل دارای فضایی شاد و دوست داشتنی است و اگر چه دارای ساحلی اختصاصی نیست اما تنها چند قدم تا ساحل و ۱۰ دقیقه پیاده با ساحل اصلی شهر فاصله دارد.

این مجموعه دارای اتاق‌هایی شیک و رنگارنگ بوده که برای هر کدام فضایی بزرگ در نظر گرفته شده است. همچنین اتاق‌ها دارای دکور محلی هستند و خیلی از آن تجمل هتل‌های پنج ستاره‌ای که تا این جای لیست از آن‌ها اسم بردیم، خبری نیست. این هتل دارای رستوران، بار، جایی برای باربیکیو و امکانات مختلف رفاهی و تفریحی نیز هست.

 

بهترین رستوران‌های کندی

آدرس: 23 De Alwis Road

شماره تماس: 0094342271181

 

سی راک ویلا بنتوتا، سریلانکا

از جمله هتل‌های بسیار خوب سه ستاره در بنتوتا نیز می‌توان به سی راک ویلا (Sea Rock Villa) اشاره کرد که عملا شباهتی به هتل‌های سه ستاره‌ای که تا به حال در آن اقامت داشته‌اید ندارد. این مجموعه نسبتا کوچک، دارای اتاق‌های شیک و تمیزی است که اغلب دارای تراس بوده و یک استخر کوچک نیز در باغ اصلی آن کار گذاشته شد هاست.

ساحلی زیبا در جلوی هتل قرار گرفته و باغ آن جایی برای باربیکیو نیز در خود دارد. از امکانات این هتل می‌توان به رستوران و بار بسیار خوب آن‌جا و امکانات رفاهی در باغ و ساحل اشاره کرد. همچنین این هتل به محل بازپروری لاکپشت‌های دریایی نزدیک بوده و چندین معبد نیز در نزدیکی آن واقع شده است.

 

آدرس: Yalegama, Induruwa

شماره تماس: 0094771324110

 

هتل ساحلی واندربار بنتوتا، سریلانکا

از هتل‌های شیک چهار ستاره دیگر بنتوتا، می‌توان به هتل ساحلی واندربار (Wunderbar Beach Hotel) نیز اشاره کرد که از نظر موقعیت مکانی در کناری ساحلی آرام قرار گرفته و از نظر ظاهر نیز، اتاق‌های بسیار شیک و بزرگی دارد.

این مجموعه دارای استخر، اینترنت رایگان بی‌سیم، اتاق‌های خانوادگی، بار و خیلی امکانات ریز و درشت بوده و از طرفی به جاذبه‌های گردشگری معروف بنتوتا نیز نزدیک است. اگر اهل قایق سواری باشید، قایق‌های محلی زیادی هستند که در ساحل این منطقه، شما را به دیدن جاهای مختلف در اقیانوس هند خواهند برد.

 

اقامت در بهترین هتل‌های کندی

 

آدرس: 204 A2, Bentota

شماره تماس: 00943422759808

 

لونوگانگا استیت بنتوتا، سریلانکا

در آخر نگاهی بندازیم به یکی دیگر از هتل‌های خاص و لاکچری بنتوتا به نام لونوگانگا استیت (Lunuganga Estate) که به شکلی متفاوت و در دل طبیعت جنگلی این شهر درست شده و بخشی از آن نیز مزرعه‌ی برنج است. ساخت این مکان به سال ۱۹۴۸ بر می‌گردد که با توجه به قرار گیری در نزدیکی دریاچه دِدووا (Dedduwa) این محل بعدا خریداری و به یک هتل بدل شد.

هتل متشکل از چند ویلای قدیمی که اتاق‌های آن با امکانات مدرن نوسازی شده و فضای آن نیز به بهترین شکل برای میزبانی از مهمانان هتل، مهیا گشتاه است. لونوگانگا استیت به هیچ وجه شبیه به هتل‌های ساحلی و ریزورت‌های مفرح نیز و یک مکان آرام، هنرمندانه برای بزرگسالان است تا در تور سریلانکا، بتوانند در جایی این چنینی اقامت داشته باشند.

 

آدرس: Dedduwa

شماره تماس: 0094773638381

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

۰۸ آبان ۱۴۰۱

نظرات کاربران