بهترین رستورانهای هندی در سریلانکا

جاذبه‌های گردشگری سریلانکا
بهترین رستورانهای هندی در سریلانکا

گوشه گوشه سریلانکا، مملو از رستوران‌های عالی است که انواع غذاهای محلی و بین المللی نظیر غذاهای هندی، چینی، تایلندی و غیره را سرو می‌کنند که هم برای گیاه‌خواران و هم برای غیر گیاه‌خواران جذابیت دارند. در این میان بهترین رستوران های هندی سریلانکا، غذاهایی ارائه می‌دهند که با طعم‌ها و ادویه‌های لذیذ غنی شده‌اند و تحسین مخاطبان را بر می‌انگیزانند.

 

رستوران بالاجی دوسایی

وقتی صحبت از بهترین رستوران های هندی سریلانکا در کندی به میان می‌آید، هیچ مکانی بهتر از Balaji Dosai وجود ندارد. اگر به غذاهای اصیل هندی علاقه دارید و به دنبال رستوران‌های شگفت انگیز گیاهی هندی با قیمت‌هایی مقرون به صرفه می‌گردید، از این غذاکده غافل نشوید.

منوی این رستوران ساده، بسیار جذاب بوده و گزینه‌هایی همچون دوسا پنیر و اولوندو وادای، بیش از سایرین محبوبیت دارند. زمان سرویس‌دهی در این رستوران بسیار اندک است و خدمات با سرعت ارائه می‌شوند. و از این رو اینجا، برای افرادی که می‌خواهند یک صبحانه یا ناهار سریع میل کنند، بسیار مناسب است. پرسنل خوش برخورد و خدمات همیشه عالی، خدمات دلیوری و پارکینگ نیز، از دیگر جذابیت‌های شکم گردی در این مکان، خصوصا برای مسافران تور سریلانکا به شمار می‌آیند.

آدرس: No. 09 Peradeniya Road, 09 D.S. Senanayake Veediya, Kandy

عکس: ubereats.com

 

رستوران وایت هاوس

رستوران White House، یکی دیگر از مکان‌های محبوب و از بهترین رستوران های هندی سریلانکا بوده برای صرف غذا در بین مردمان محلی و بازدیدکنندگان کندی است. این غذاخوری ۲ طبقه، یک کافه رستوران است که قهوه و شیرینی‌های سبکی را سرو می‌کند که در بیکری خودش در طبقه اول تهیه شده‌اند. در حالی که طبقه دوم، یک رستوران معمولی است که غذاهای سنتی سریلانکایی، هندی و چینی را ارائه می‌دهد.

از محبوب‌ترین گزینه‌های منو می‌توان به کاری ماهی، مرغ تنوری و کورما میگو اشاره کرد. در نهایت اینجا، مکانی عالی برای صرف یک ناهار آرامش بخش یا یک شام رمانتیک با عشق زندگی‌تان است و حال و هوای سفر با تور هند را برای مخاطبانش تداعی می‌کند.

آدرس: 21,Dalada Veediya, Kandy

 

رستوران های ایتالیایی در کلمبو

عکس: ministryofvillas.com

 

رستوران ایندین سامر

از دیگر بهترین رستوران های هندی سریلانکا، می‌توان به Indian Summer اشاره کرد. این رستوران در بدو امر، در کلمبو شروع به کار کرد و سپس در دو شهر دیگر، یعنی Nuwara Eliya و Beruwala شعباتی افتتاح نمود.

این غذاکده، به خاطر سرو خوشمزه‌ترین و بهترین غذاهای شمال هند شهرت دارد و هم غذاهای رژیمی غیر گیاهی و هم رژیمی گیاهی و همچنین سایر غذاهای آسیایی و فیوژن را سرو می‌کند. در این میان غذاهایی نظیر نان کره، دام آلو، کباب گوسفند، مرغ تنوری و کاری و فالوده بیش از سایرین خودنمایی می‌کنند.  بعلاوه اسموتی، میلک شیک و آبمیوه‌ها نیز، در کنار وعده‌های غذایی بسیار می‌چسبند.

از طرفی باید گفت این مکان فوق‌العاده و باکلاس که در شمار بهترین رستوران های هندی سریلانکا است، دارای یک سالن قلیان واقع در یک کافه باغ دنج و یک سالن ضیافت برای جشن گرفتن مناسبت‌های خاص است. در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را در فضای زیبای داخلی و یا محیط بیرونی رستوران صرف کنید. خدمات بی عیب و نقص و محیط گرم و صمیمی، وای فای رایگان، پارکینگ، خدمات دلیوری و تلویزیون، از دیگر جذابیت‌های این مکان مفرح محسوب می‌شوند.

آدرس:  11Palm Grove, Colombo, Western Province, Sri Lanka

عکس: indiansummer.lk

 

رستوران تالیس

Thalis، یکی دیگر از بهترین رستوران های هندی سریلانکا است که در مرکز کلمبو واقع شده است. این رستوران، هم غذاهای هند جنوبی و هم غذاهای هند شمالی را سرو می‌کند. بشقاب‌های نقره‌ای رنگ که با انواع کاری، برنج و روتی‌ها پر شده‌اند، طرفداران بسیاری در این غذاکده دارند. از محبوب‌ترین گزینه‌های منو می‌توان به پنیر کاری، سوپ ها، ماسالا دوسا، چانا ماسالا، بریانی و پانیر اشاره کرد.

از طفی باید گفت پرسنل مودب، به خوبی می‌توانند با پیشنهاد پرفروش‌ترین اقلام غذایی، مشتریان را در انتخاب کمک کنند. محیط این رستوران نیز ساده، صمیمی و خانگی بوده و خدمات دلیوری و پارکینگ نیز در اینجا برای مشتریان فراهمند.

آدرس: 05,155Park Rd, Colombo, Western Province, Sri Lanka

 

بهترین رستوران‌های کندی

عکس: timeout.com

 

رستوران گرند ایندین

رستوران Grand Indian که در نووارا الیا واقع شده، غذاهای هندی و آسیایی سرو می‌کند و در شمار بهترین رستوران های هندی سریلانکاست. از جمله غذاهای منو که بسیار توصیه می‌شوند عبارتند از: کولچا پنیر، مرغ ماخانی، گوشت گوسفند، ماهی، کاری میگو و کاری سبزیجات. این غذاهای لذیذ در کنار خدمات ارزشمند پرسنل حرفه‌ای، فضای خانگی،  وای فای رایگان، پارکینگ و میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز، خاطراتی خوش را از شکم گردی در این غذاکده رقم می‌زنند.

آدرس: Grand Hotel Rd, Nuwara Eliya, Central Province, Sri Lanka

عکس: thegrandhotelnuwaraeliya.com

 

بهاوان ناگالینگامز

رستوران Nagalingam’s Bhavan در پایتخت سابق سریلانکا یعنی کندی واقع شده و با انواع غذاهای هندی، سریلانکایی و آسیایی مقرون به صرفه به استقبال مهمانانش می‌آید. بعلاوه باید گفت این مکان که از بهترین رستوران های هندی سریلانکا محسوب می‌شود،  یک رستوران گیاهی خالص جین است که در آن پیاز و سیر را به غذاها اضافه نمی‌کنند. ماسالا دوسا ، تالی، انبه لاسی و سرخ‌کرده‌های جک فروت، پرفروش‌ترین گزینه ها در این رستوران به شمار می‌آیند. این مکان، به کسانی که بودجه کمی دارند، بسیار توصیه می‌شود.

از طرفی باید گفت محیط گرم و صمیمی این رستوران، مناسب دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه است. بعلاوه پارکینگ رایگان، برای مشتریانی که با خودروی شخصی تردد می‌کنند نیز فراهم است. 

آدرس: 77Colombo St, Kandy, Central Province, Sri Lanka

عکس: happycow.net

 

رستوران آگرا

رستوران هندی Agra در کلمبو، به خاطر سرو غذاهای شمال هند شهرت دارد و از بهترین رستوران های هندی سریلانکا به شمار می‌آید. در اینجا با غذاهای هندی و آسیایی از مهمانان پذیرایی می‌شود. گریل مخلوط هندی، نان و کاری، کولفی زعفرانی و کباب، از غذاهایی هستند که باید در اینجا امتحان کنید. سرآشپزهای ماهر این رستوران، اهل شمال هند هستند و از این رو، غذای اینجا به روشی بسیار اصیل تهیه می‌شوند.

این رستوران شیک، دارای فضایی دلپذیر همراه با نور فراوان بوده و اجرای موسیقی زنده، به لذت حضور در این مکان می‌افزاید. قیمت‌ها در اینجا کمی بالا هستند، اما غذاهای باکیفیت و خدمات ارزنده، این قضیه را جبران می‌کنند. این رستوران لاکچری در عین حال، دارای حال و هوایی رمانتیک بوده و برای قرارهای عاشقانه و دورهمی‌های خانوادگی بسیار محبوبیت دارد. همچنین وای فای رایگان، پارکینگ و خدمات دلیوری نیز در اینجا ارائه می‌شوند.

آدرس: 100,10Sri Lanka Foundation Mawatha, Colombo, Western Province, Sri Lanka

 

معرفی ۱۵ رستوران برتر در کلمبو

عکس: ubereats.com

 

کندوری

Kandoori، یکی از بهترین رستوران های هندی سریلانکاست که در بزرگراه کلمبو به بنتوتا قرار دارد. در اینجا غذاهای هندی و آسیایی ارائه می‌شوند. توصیه می‌کنیم اگر گذرتان به اینجا افتاد، حتما از ماسالا میگو میل کنید که با نان سیر سرو می‌شود همچنین این غذاکده، خوشمزه‌ترین بریانی‌ها را برای مشتریانش به ارمغان می‌آورد. از طرفی پرسنل مودب و صمیمی، خدمات دلیوری و پارکینگ، از دیگر جذابیت‌های شکم گردی در این مکان به شمار می‌آیند.

آدرس: 17Charlemont Rd, Colombo, Western Province, Sri Lanka

عکس: ubereats.com

 

شانموگاس

و در انتهای گشت و گذار در میان بهترین رستوران های هندی سریلانکا، می‌توان به Shanmugas اشاره کرد. این رستوران، ۵ دقیقه با مرکز کلمبو فاصله دارد و به خاطر پرسنل مودب و سرو انواع غذاهای هندی و آسیایی لذیذش شهرت دارد. در این میان دوسا، ادلی و تالی هند جنوبی بسیار پرطرفدارند. در ضمن قیمت غذاها در اینجا کمی بیشتر از سایر همتایان بوده و فضا بسیار شیک و خانگی است. بعلاوه خدمات دلیوری و پارکینگ نیز برای مشتریان فراهمند.

آدرس: 53/3Ramakrishna Rd, Colombo, Western Province, Sri Lanka

 

انواع غذاهای گیاهی در سریلانکا

عکس: trip.com

 

منبع ۱

منبع ۲

منبع ۳

۲۳ مرداد ۱۴۰۳

نظرات کاربران