رمانتیک‌ترین اقامتگاه‌های ماه عسل در سریلانکا

جاذبه‌های گردشگری سریلانکا
رمانتیک‌ترین اقامتگاه‌های ماه عسل در سریلانکا

هر جزیره گرمسیری می‌تواند مقصدی عالی برای ماه عسل باشد که تور سریلانکا از این ویژگی مستثنی نیست. سریلانکا جزیره‌ای گرمسیری و بی‌نهایت زیبا است که از سواحل ماسه طلایی پودری تا آب‌های کریستالی و شفاف آبی و درختان سرسبز در پس زمینه چیزی کم ندارد. چیزی که باعث می‌شود ما سریلانکا را به عنوان مقصدی برای ماه عسل در نظر بگیریم تفاوت هزینه‌هاست. مثلا جایی مثل تایلند و یا مالدیو در عین زیبایی به دلیل شهرت بسیار گران هستند. در سریلانکا شما همان زیبایی و آرامش را با قیمت پایین‌تری در دسترس خواهید داشت.

 

کلمبو، Galle Face Hotel

این هتل که در ساختمانی تاریخی قرار گرفته و امکانات مدرنی در دسترس قرار می‌دهد از بهترین انتخاب‌ها برای استراحت و آرامش در ماه عسل محسوب می‌شود. این هتل آیکونیک و به سبک استعماری، در سال ۱۸۶۴ ساخته شده و دارای آبگرم و استخر آب شور با صندلی‌های نشیمن است که رو به اقیانوس هند گسترده است. اتاق‌های هتل دارای کفپوش با تلویزیون و حمام اختصاصی با سشوار هستند و مینی بار و گاوصندوق شخصی در آن گنجانده شده است. شما می‌توانید از ماساژ آرامشبخش در اسپا لذت ببرید یا در باشگاه بدنسازی تمرین کنید. به علاوه دو رستوران در هتل وجود دارد که بهترین غذاها و صبحانه بین‌المللی و غربی را ارائه می‌دهند.

 

گشت و گذار در مناطق زیبای سریلانکا

آدرس: 2, Galle Road, Kollupitiya, 00100 Colombo, Sri Lanka

 

الا، Acres Resort & Spa

اگر شما و همسرتان عاشق کوهستان هستید، 98 Acres Resort & Spa در الا نقطه مناسبی برای یک سفر ماه عسل است. شما می‌توانید در بالای تپه‌ای، درست وسط مزارع چای سرسبز، با هوای پاک و آسمان شفاف شروع زندگی مشترک‌تان را جشن بگیرید و در آرامش طبیعت غرق شوید. الا یک شهر کوهستانی در ارتفاعات مرکزی سریلانکا است که به خاطر مسیرهای پیاده روی و نقاط معروف مانند قله کوچک آدم، پل ۹ طاقی و دره الا معروف است. این نقطه برای افراد ماجراجو پرتحرک توصیه می‌شد. در این مجموعه ۲۵ اتاق مهمانان با امکانات به روز وجود دارد که هر کدام‌شان دارای بالکن و یا پاسیوی روح نوازی هستند. در مرکز آبگرم از ماساژ لذت ببرید و در اتاق‌تان از حمامه‌ای خصوصی با وان یا دوش و لوازم بهداشتی و سشوار رایگان استفاده کنید. در اینجا اتصال اینترنت رایگان هم مقدور است. استخر، سالن بدن سازی و رستوران از دیگر امکانات آن هستند.

آدرس: 98 Acres Resort & Spa, Greenland Estate, Namunukula Road, Ella, Sri Lanka

 

نوارا الیا، Warwick Gardens

این اقامتگاه فوق‌العاده با پنهان شدن پشت مسیری کوهستانی و برفی کاملا از نظرها دور مانده است. این خانه لوکس دو طبقه با نمای سنگی جایی اختصاصی برای خانوارهاست. در واقع به جز شما تنها پرسنلی که خدمات تمیزکاری و آشپزی را برای شما انجام می‌دهند کس دیگری وجود ندارد. اگر بودجه کافی دارید و به دنبال تجربه‌ای شاهانه هستید بی‌شک این نقط دنج و خصوصی همان چیزی است که به آن نیاز دارید.

 

سوغاتی‌های سنتی سریلانکا

آدرس: Warwick Gardens, Lower Ambewela Division, Ambewela

 

تنگاله، Amanwella

این اقامتگاه از نقطه‌های جذاب برای افرادی است که به دنبال اقامتی ساحلی و آرامشبخش هستند. آمانولا هر چیزی که زوج‌های جوان به دنبال ماه عسلی خاطره‌انگیز نیاز دارند را به آن‌ها ارائه می‌دهد. این اقامتگاه درست در ساحل واقع شده و با سواحل شنی طولانی و دریاهای فیروزه‌ای سفری به یادماندنی را برای شما رقم می‌زند. در اینجا ۳۰ اتاق لوکس و مدرن در دسترس قرار داده شده و شامل تلوزیون و بالکن یا پاسیوی خصوصی هستند و اینترنت رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهند. حتما از امکانات تفریحی از جمله کلوپ سلامتی و استخر روباز لذت ببرید. استخر کودکان و خدمات اسپا، و رستوران می‌شود.

آدرس: Amanwella, Bodhi Mawatha, Wella Wathura, Godellawela, Sri Lanka

 

خلیج ولیگاما، Taprobane Island

آیا به سفری جزیره‌ای و با شکوه فکر کرده‌اید؟ اگر رویایی لوکس دارید و تصر می‌کنید نمی‌توانید به آن برسید سخت در اشتباهید جزیره تاپروبان جایی است که حتما باید به آن سری بزنید. این جزیره کوچک خصوصی در سواحل خلیج ولگاما مقصد عالی ماه عسل است زیرا ویلا فقط یک اتاق دارد بنابراین شما در جزیره تنها ساکنانی خواهید بود که می‌بینید و کاملا همه چیز متعلق به شما خواهد بود. برای آن‌هایی که به دنبال استفاده از امکانات بی‌شمار ساحلی هستند شاید این جزیره خیلی مناسب نباشد و بهتر باشد به یکی از هتل‌های ساحلی و مجلل بروند اما اگر هدف شما حریم شخصی و غرق شدن در آرامش است آدرس را درست آمده‌اید.

 

بازدید از معبد غار دامبولا در سریلانکا

۱۵ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران