مجموعه سوییت و اسپا الیت در آلانیا

جاذبه‌های گردشگری آلانیا
مجموعه سوییت و اسپا الیت در آلانیا

اگر قصد سفر با تور آلانیا را دارید، باید یک سری نکات مهم را برای انتخاب هتل خود در نظر بگیرید. برای بسیاری مهم است هتلی که انتخاب می‌کنند در نزدیکی ساحل، مکانی مجلل و مملو از امکانات رفاهی و تفریحی و دارای رستوران‌های درجه یک باشد. چند نمونه از هتل‌های این چنینی در آلانیا وجود دارد، اما اقامتگاهی که قصد داریم امروز به شما معرفی کنیم کمی با دیگر هتل‌ها تفاوت داشته و در واقع یک مجموعه سوییت و اسپا بسیار بزرگ و لاکچری است که اقامتی رویایی را در سفر با تور ترکیه به آلانیا برایتان رقم خواهد زد.

 

درباره مجموعه سوییت و اسپا الیت

این مجموعه با فضایی خانوادگی، لوکس و زیبا، محیطی آرامش بخش و به دور از استرس را برای شما ایجاد می‌کند تا از تعطیلات خود بهترین استفاده را ببرید. اقامتگاهی بزرگ و شیک که با سوییت‌های ۵۵ تا ۲۱۰ متری، همراه امکانات رفاهی کامل و عالی، طراحی داخلی زیبا و متنوع، می‌تواند میزبانی عالی برای شما در سفر به آلانیا باشد.

هتل‌های بزرگ اینچنینی عموما در مرکز شهر نیستند و الیت نیز به همین شکل کمی از مراکز خرید آلانیا فاصله دارد اما با ساحل اختصاصی، امکانات تفریحی بسیار عالی، استخرهای متعدد و مجموعه‌ی اسپایی که از آن صحبت خواهیم کرد، بسیاری از نیازهای شما را در محیط خود حل می‌کند. مجموعه سوییت و اسپا الیت، مکانی بزرگ، متنوع، مجلل و جذاب است که بدون شک تمامی اعضای خانواده از بودن در آن‌جا لذت خواهند برد اما برای این که بیشتر با جو آن و امکاناتی که دارد آشنا شوید، در ادامه بیشتر از جزییات بخش‌های مختلف آن‌جا برایتان می‌گوییم.

 

آشنایی با بهترین سواحل آلانیا

اقامتگاه‌های الیت

بر خلاف اسم این مجموعه که به مجموعه سوییت اشاره دارد، در الیت شما اتاق‌های مختلف را نیز می‌توانید اجاره کنید اما عمده تمرکز این مکان روی سوییت‌های بزرگ و مجللش است.

اتاق‌های استاندارد: اتاق‌های استاندارد هتل ۲۵ متری بوده و دارای یک بالکن بزرگ رو به دریا هستند که منظره‌ی بسیار زیبا را پیش رو دارند. این اتاق‌ها همچون دیگر واحدهای هتل دارای سرویس بهداشتی و حمام زیبا با سنگ مرمر بوده و طراحی داخلی آن‌ها نیز شیک و چشم‌گیر است. این اتاق‌ها دارای گاو صندوق داخلی، تلوزیون بزرگ، کولر اسپلیت، اینترنت رایگان و ... هستند.

اتاق‌های چهار نفره: این اتاق‌ها تمام ویژگی‌هایی که درباره اتاق‌های استاندارد گفتیم را در خود داشته اما دارای دو اتاق مجزا هستند و گنجایش آن‌ها نیز ۴ نفر است. فضای کلی اتاق‌های ۴ نفره ۴۵ متر تا ۵۵ متر مربع بوده و بالکن بزرگ برای آن‌ها نیز در نظر گرفته شده است.

 

آشنایی با فرودگاه آلانیا

سوییت سینیور: اولین انتخاب شما در میان سوییت‌ها، واحدهای سینیور هستند که دارای یک اتاق خواب و یک سالن و همچنین فضای آشپزخانه بوده و ۳۹ تا ۴۵ متر مربع وسعت دارند. آشپزخانه تمامی امکانات پایه را داشته و شیک و زیباست و کل واحد نیز امکان میزبانی از دو بزرگسال و دو کودک را دارد. اما بالکن این واحدها بزرگ‌تر از اتاق‌ها بوده و میز و صندلی بیشتر نیز در آنها قرار داده شده است.

سوییت پریمیر: سوییت‌های ۵۵ تا ۷۰ متری ظاهری کاملا متفاوت با اتاق‌ها و سوییت سینیور داشته و فضای بزرگ‌تر آن‌ها باعث شده تا مبلمانی درشان قرار داده شود، میز وسط داشته باشد و در کل ظاهر شیک‌تری را برایتان به ارمغان بیاورد اما از نظر امکانات و البته بالکن، شبیه به دیگر واحدها هستند.

 

بهترین هتل‌های آل و یوآل آلانیا

سوییت جکوزی: در عوض سوییت‌های جکوزی بسیار شیک و زیبا هستند و دکور آن‌ها ترکیبی از رنگ‌های سفید و کرم بوده با تخت دایره‌ای شکل، دیوارهای مرمری، آشپزخانه سفید رنگ و زیبا و بالکن بزرگ با امکانات بیشتر و کف پوش سنگی، مکانی ایده‌آل هم برای زوج‌ها و هم برای خانواده‌های ۴ نفره خواهد بود. این واحدها ۹۰ تا ۱۱۰ متر مربع وسعت داشته و همانطور که از اسمشان پیداست، دارای جکوزی نیز هستند.

سوییت جکوزی دلوکس: تمام چیزهایی که درباره سوییت‌های جکوزی گفتیم را در مورد این مکان نیز لحاظ کنید، تنها تفاوت این است که این واحدها ۱۱۰ تا ۱۶۰ متر وسعت دارند، دارای ۲ اتاق خواب هستند، جکوزی آن‌ها بر روی یک سکوی چوبی در کنار پنجره‌ای بزرگ واقع شده و البته پنجره‌های بزرگی در اتاق نشیمن دارند.

 

تفریحات تابستانی در بهترین سواحل آلانیا

سوییت کینگ: در نهایت گران‌ترین انتخاب شما در این هتل، سوییت‌های کینگ بوده که وسعت آن‌ها بین ۱۵۰ تا ۲۱۰ متر مربع است. سه اتاق خواب و یک اتاق نشیمن دارند و همه‌ی امکانات مد نظر شما در یک ظاهر شیک و بسیار زیبا برایشان در نظر گرفته شده است.

استخرها و ساحل اختصاصی

مجموعه الیت دارای چند استخر در جاهای مختلف است که شامل استخرهای روباز و استخر سرپوشیده می‌شود. استخرهای روباز آن یکی استخر بزرگ و مرکزی بوده که دارای امکانات خیلی خوبی در اطرافش برای استراحت و آفتاب‌ گرفتن بوده و همچنین منظره‌ی دریا را نیز پیش رو دارد. استخر بدون لبه کمی کوچک‌تر است اما فضایی آرام و لذت بخش دارد و تنها برای بزرگسالان در نظر گرفته شده و یک استخر کوچک‌تر با چند سرسره آبی و بازی‌های مفرح، جایی مناسب برای تمامی افراد خانواده خواهد بود. همانطور که گفتیم، استخر سرپوشیده نیز برای مجموعه در نظر گرفته شده تا در هر موقعی از سال که خواستید، بتوانید در آن‌جا به آبتنی و شنا بپردازید.

 

۷ رستوران عالی کناکلی در آلانیا

ساحل این مجموعه یک خیابان با خود آن‌جا فاصله دارد و دارای یک اسکله کوچک، تخت‌ها و آفتاب‌گیرهای متعدد و فضایی بسیار خوب با آب تمیز و شفاف برای شناست و می‌توانید در آن‌جا بعضی تفریحات آبی و ورزش‌های ساحلی را نیز تجربه کنید.

ورزش و سرگرمی

در الیت یک سالن ورزشی بزرگ و مجهز در نظر گرفته شده که تمامی امکانات لازم برای این که ورزش روزانه خود را در طول سفر با تور آلانیا پیش ببرید، در آن وجود دارد. در کنار این سالن ورزشی مجهز، زمین‌های ورزشی مختلف همچون اسکواش، والیبال، بسکتبال، تنیس، مینی گلف و ... نیز در نظر گرفته شده که در بعضی موارد، برای هر کدام از این ورزش‌ها چند زمین وجود دارد.

از طرف دیگر، سالن‌ بازی‌های میزی در مجموعه وجود دارد که بازی‌های متنوع زیادی همچون بیلیارد، فوتبال دستی، بازی‌های آرکید در آن‌‌ها در نظر گرفته شده و هم بزرگسالان و هم کوچک‌ترها می‌توانند از این فضاها به خوبی استفاده کنند. همچنین یک سری مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه سواری نیز در خود هتل وجود داشته و دوچرخه‌هایی نیز وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را در اختیار بگیرید.

بچه‌ها یک کلاب مخصوص به خود را دارند که شامل چند بخش مختلف شده و مربیان مجرب نیز بالای سر آن‌ها خواهند بود. از استخر مخصوص کودکان، پارک بازی کوچک با چندین و چند بازی مختلف، سالن بازی و استراحت، پخش انیمیشن و خیلی چیزهای دیگر در این کلاب وجود دارد که می‌تواند، ساعت‌ها فرزندان شما را سرگرم کرده و این فرصت را در اختیارشان قرار دهد تا با بچه‌های دیگر از نقاط مختلف جهان به بازی و انجام فعالیت‌های گروهی بپردازند. از جمله جذاب‌ترین بخش‌ها برای کودکان و نوجوانان، می‌توان به پیست اسکیت اشاره کرد که در این‌جا امکانات مورد نیاز برای انجام این ورزش نیز به بچه‌ها داده می‌شود.

 

هتل ۵ ستاره وایت گلد (White Gold) در آلانیا

 رستوران و کافه

چند رستوران، کافه و بار برای این محل در نظر گرفته شده که هر کدام غذاهای منحصر به فردی به روی میز می‌برند. تمامی این رستوران‌ها در جاهایی ساخته شده‌اند که منظره‌ی دریا را پیش رو داشته باشند. بعضی از این رستوران‌ها همچنین در تراس‌های بزرگ خود، میزهایی در محیط روباز داشته که می‌توانید برای صرف غذا به آن‌جاها بروید و از محیط دوست داشتنی‌شان استفاده کنید. غذاهای ترکی، غذاهای دریایی و ... از جمله چیزهایی هستند که در رستوران‌ها می‌توانید سفارش دهید. بارهای این مجموعه نیز در جاهای مختلف از جمله در لابی و کنار استخر اصلی، به سرو نوشیدنی می‌پردازند.

مجموعه لوکس اسپا و سلامتی الیت

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های بودن در این اقامتگاه، استفاده از مجموعه اسپا بسیار لوکس و بزرگ آن است که وسعت آن به ۱۸۰۰ متر مربع رسیده و دو طبقه دارد. این مجموعه شامل بخش‌های مختلفی از جمله حمام ترکی، اتاق‌های ماساژ خصوصی و زوج‌ها، جکوزی، شاک شاور، سونا، اتاق بخار، ادونچر شاور و ... می‌شود که هر کدام طراحی داخلی متفاوت و نورپردازی بسیار خوبی دارند.

جدا از پکیج‌های مختلفی ماساژ، درمان و مراقبت که برای شما ارائه می‌شود، یک بخش از اسپا با عنوان VIP Plus نام گذاری شده که فضایی لاکچری و متفاوت دارد، پکیج‌های متفاوتی هم برای آن ارائه می‌شود و البته هزینه‌ی زیادتری نیز برایتان خواهد داشت. در کل مرکز اسپا و سلامتی این هتل آن قدر متنوع و جذاب است که می‌توان یک مقاله کامل را به آن‌جا اختصاص داد و به امکانات و سالن‌های مختلفش پرداخت.

 

بهترین فعالیت‌های مناسب کودکان در آلانیا

نکات پایانی درباره مجموعه لاکچری سوییت و اسپا الیت

  • این مجموعه دارای یک باغ نسبتا بزرگ و محیط‌های عمومی مختلف برای استراحت و قدم زدن است
  • اینترنت رایگان بی‌سیم در تمامی بخش‌های هتل در دسترس شما خواهد بود
  • امکان بردن حیوانات خانگی به این هتل را نخواهید داشت
  • بخش‌های زیادی از امکانات مربوط به مرکز اسپا هزینه اضافی برایتان در پی دارد
  • به جز گاو صندوق کوچک در تمام اتاق‌ها، گاو صندوق‌های بزرگ‌‌تر در پذیرش وجود دارد که با هزینه‌ی اضافی، می‌توانید وسایل مهم خود را در ‌آن‌‌ها نگهداری کنید
  • مجموعه دارای پارکینگ رایگان است
  • یک سری امکانات در ساحل اختصاصی هتل از جمله حوله، تحت، آفتاب‌گیر و ... به شما ارائه می‌شود

 

آدرس: Konaklı, 301. Sk No 15, 07491 Alanya

شماره تماس: 00902425245238

۱۸ خرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران