ماه عسلی رویایی در چین

جاذبه‌های گردشگری چین
ماه عسلی رویایی در چین

ماه عسل صرفا سفری با شریک زندگی‌تان نیست، بلکه شروعی عاشقانه برای زندگی مشترک‌تان است. با نگاهی اجمالی به کوه‌های باشکوه، سواحل خیره‌کننده، فرهنگ منحصربه‌فرد و موارد دیگر، یک ماه عسل چین به شما امکان می‌دهد تمام شگفتی‌های جهان را یکجا تجربه کنید. بنابراین شکی نیست که تور چین مقصدی منحصر به فرد است که باید در لیست انتخاب مقصد ماه عسل شما باشد. البته از آنجایی که چین کشور بسیار بزرگی است به سختی می‌توان فهمید چه چیزی ارزش تجربه کردن دارد و چه چیزی ارزش ندارد، بنابراین تصمیم گرفتیم راهنمایی مفید از بهترین جاها و کارهایی که می‌توانید برای ماه عسلی رویایی در چین انجام دهید گردآوری کنیم تا چراغ راهی برایتان روشن شود.

 

بهترین زمان بازدید از چین

هنگام برنامه ریزی برای سفر ماه عسل به چین، مهم‌ترین کاری که باید انجام دهید این است که بدانید چه زمانی به این کشور سفر کنید و چه زمانی سفر نکنید. زیرا در چین فقط یک ماه خاص نیست که سفر به آن را رضایت‌بخش می‌کند اما نمی‌توان این حقیقت را نادیده گرفت که هیچ تعطیلات رسمی چینی یا جشنواره‌ای مانند سال نو چینی نمی‌شود. با رسیدن به بهترین زمان برای سفر به چین برای ماه عسل، می‌توانید سفرتان را برای هر زمان در بهار یا پاییز برنامه ریزی کنید. ماه‌های مارس تا مه و سپتامبر تا نوامبر بهترین زمان‌ها را برای سفر به آنجا می‌سازد، زیرا آب و هوا آرام بوده و مناظر زیباتر هستند و پرسه زدن در اطراف نیز آسان‌تر است.

گشت زنی در چین

از آنجایی که چین کشوری بزرگ با شهرها و مناطق بی‌شماری برای دیدن است، تقریبا مناطق مختلف با هر وسیله نقلیه ممکن به خوبی به هم متصل شده است. برای رفت و آمد بین شهرها و صرفه جویی در زمان می‌توانید از پروازهای داخلی استفاده کنید. اگر در حال کاوش در شهری هستید، راه‌آهن‌های پراکنده این کشور بهترین انتخاب برای سفر هستند. با قطارهای سریع و چند قطار معمولی، می توانید به راحتی در اطراف حرکت کنید از نقاز مختلفی دیدن کنید. با این حال، اگر در ماه عسل ارزان قیمت در چین هستید و در عین حال می‌خواهید مانند مردم محلی این کشور را ببینید، می‌توانید اتوبوس‌های مسافت طولانی را انتخاب کنید. یکی دیگر از راه‌های عالی و ارزان برای رفت و آمد در چین استفاده از تاکسی است. در راه تعداد زیادی از آن‌ها را پیدا خواهید کرد و تنها چیزی که باید داشته باشید کارت هتل و نام مقصدتان به زبان چینی است تا سفری بی دردسر داشته باشید.

 

جذاب‌ترین فستیوال‌های چین

بهترین کارها در ماه عسلی جذاب در چین

قدم زدن عاشقانه در امتداد دریاچه غربی

دریاچه غربی که به عنوان پایتخت عاشقانه چین مشهور است، زیباترین مکان برای بازدید در این کشور در ماه عسل است. می‌توانید دست در دست هم در کناره‌های دریاچه قدم بزنید یا حتی بنشینید و گفتگوهای صمیمانه‌ای با یکدیگر داشته باشید. در هر صورت، بازدید از اینجا انتخابی برد-برد خواهد بود.

زمان بازدید: در بهار و تابستان از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۶:۳۰ و در پاییز و زمستان از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۱۶:۰۰ (برای قایق سواری و گشت و گذار)

هزینه ورودی: ۳۵ ین برای بلیط معمولی قایق و ۴۵ ین برای بلیط قایق لوکس (با این حال، ورود به دریاچه رایگان است.)

آدرس: Hangzhou, China

 

پاندا غول پیکر را در چنگدو ببینید

هیچ ماه عسلی بدون داشتن کمی ماجراجویی سرگرم کننده نیست. بنابراین، بهترین کار بعدی در ماه عسل در چین، دیدن پانداهای غول پیکر در چنگدو است. این موجودات چاق و بامزه خاطره شیرین دیگری را به تعطیلات شما اضافه می‌کنند و ما تضمین می‌کنیم که گالری شما پر از عکس‌های این تنبل‌های دوست داشتنی خواهد شد. در چنگدو مرکز بازپروری و نگه داری وجود دارد که از آسیب هرچه بیشتر این گونه در حال انقراض محافظت می‌کند. شما با رفتن به این مرکز شانس رویارویی با آن‌ها را خواهید داشت.

ساعت کار: در تمام روزها از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۸:۰۰ باز است

 

محبوب‌ترین جاذبه‌های گوانگجو

آدرس: Chengdu Research Base, Jinniu, Chengdu Shi, Sichuan Sheng, China

 

بازدید از دیوار بزرگ چین

از بین تمام کارهایی که باید در چین انجام دهید، معروف‌ترین بی‌شک آن‌ها بازدید از دیوار بزرگ چین است. در حالی که کاوش همه بخش‌ها و نواحی دشوار است، بخش دیوار بزرگ MuTianYu چیزی است که به هیچ وجه نباید بازدید از آن را از دست بدهید. این قسمت دیوار همیشه خدا شلوغ و پر بازدید است اما اگر به دنبال فضای بیشتری برای خودتان هستید سعی کنید در ماه دسامبر از اینجا دیدن کنید زیرا در این ماه ازدحام جمعیت کم‌تر است.

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۷:۳۰ بعد از ظهر باز است

هزینه های ورودی: بخش‌های مختلفی وجود دارد و هر یک از آن‌ها هزینه ورودی جداگانه‌ای دارند که تقریبا از ۴۰ ین شروع می‌شود.

آدرس: Huairou, China

 

قایق سواری بامبو در رودخانه لی

سورئال‌ترین تجربه‌ای که در این کشور برای ماه عسل دارند، لذت بردن از قایق سواری بامبو در رودخانه لی است. این نه تنها نگاهی اجمالی به فرهنگ سنتی چینی به شما می‌دهد، بلکه به شما اجازه می‌دهد در احساس خوشبختی و آرامش غوطه‌ور شوید. صبح زود از اینجا دیدن کنید و از نهایت حریم خصوصی در میان نعمت‌های طبیعت لذت ببرید.

مدت قایق سواری: ۱ تا ۱.۵ ساعت

هزینه: قیمت‌ها بسته به فصل متفاوت است

 

۱۰ فیلمی که قبل از سفر به چین باید ببینید

آدرس: Guangxi Zhuang, China

 

بهترین مقاصد چین برای ماه عسل

شانگهای

تور شانگهای که یکی از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین شهرهای چین است که تجربیات نفس گیر زیادی را برای زوج‌ها در نظر گرفته است. چه تماشای خط افق از The Bund باشد و چه تور موزه شانگهای، این کلان شهر دیدنی تضمین می‌کند ماه عسلی جذاب و خاطره‌انگیز برایتان رقم بزند. از محبوب‌ترین جاذبه‌های توریستی شانگهای می‌توان به باند، برج مروارید شرقی، جاده نانجینگ، باغ یو، موزه شانگهای، و سیرک جهانی شانگهای اشاره کرد.

پکن

این مکان که دارای برخی از جاذبه‌های اصلی کشور است، یکی از بهترین مقاصد برای بازدید در تعطیلات چین است. تور پکن که چیزهای زیادی از گذشته را در خود جای داده و در کنار آن زندگی مدرن پیشرفته‌ای را در زندگی در اکنون فراهم آورده، کارهای زیادی برای انجام در دسترس شما قرار می‌دهد که تعطیلاتی جذاب را برای شما رقم می‌زنند. از مهم‌ترین جاذبه‌های توریستی این شهر می‌توان به شهر ممنوعه، کاخ تابستانی، میدان تیان آن من، دیوار بزرگ چین و معبد بهشت در پکن اشاره کرد.

لیجیانگ

لیجیانگ که به‌خاطر خانه‌های چوبی، کانال‌ها و خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده‌اش معروف است، یکی از بهترین مقاصد ماه عسل چین شناخته می‌شود. از گشت و گذار در شهر باستانی گرفته تا پیاده روی، کارهای زیادی در اینجا با شریک زندگی خود می‌توانید انجام دهید. یکی از تجربیات محبوب این است که شمع روشن را روی رودخانه شناور کنید. از محبوب‌ترین جاذبه‌های اینجا می‌توان به دریاچه لوگو، کوه برفی اژدهای جید، دره ماه آبی، شهر قدیمی و پارک تالاب لیجیانگ لاشیهای اشاره کرد.

 

۱۱ مورد از جذاب‌ترین تفریحات چین

هنگ کنگ

در چین، چندین مقصد بی‌نظیر برای ماه عسل وجود دارد که بی‌شک هنگ کنگ یکی از بهترین آن‌ها است. جاذبه‌های متعدد و مکان‌های رمانتیک عالی برای اقامت، آن را به بهشتی واقعی پر از شادی و سرگرمی تبدیل می‌کند. بنابراین، مطمئن شوید که هنگ کنگ را در برنامه سفر ماه عسل چین قرار داده‌اید. از مهم‌ترین جاذبه‌های دیدنی این شهر دیزنی لند هنگ کنگ، پارک اقیانوس، تیان تان بودا، نگونگ پینگ ۳۶۰ و قله ویکتوریا هستند.

بهترین هتل‌های چین برای ماه عسل

Mandarin Oriental

در میان تمام هتل‌های ۵ ستاره چین، این هتل به خاطر موقعیت مکانی بدیع آن که در کنار سواحل رودخانه Huangpu واقع شده رمانتیک‌ترین مکان برای اقامت در پودونگ است. در این هتل ترکیبی عالی از تجمل، راحتی و مهمان نوازی در سطح جهانی را ارائه می‌شود که اصلا نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

رتبه تریپ ادوایزر: 5/5

آدرس: 111 Pudong S Rd, Pudong Xinqu, Shanghai Shi, China

 

Banyan Tree Shanghai On The Bund

این هتل مجلل و راحت که درست در قلب شانگهای در کنار ساحل رودخانه Huangpu قرار دارد، بهترین مکان برای اقامت در چین با شریک زندگی‌تان است. این خلوتگاه شهری با دیدنی‌ترین مناظر شهر احاطه شده و اقامتی لوکس و راحت و درجه یک را ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید نحوه زندگی چینی ها را تجربه کنید، اینجا جایی است که باید باشید!

 

معرفی ۵ هتل منحصر به فرد در چین

رتبه تریپ ادوایزر: 5/ 4.5

آدرس: 19 Gongping Road, Hongkou Qu, Shanghai Shi, China

 

The Langham Haikou

این هتل در جایی که به زیبایی طبیعی‌اش شهرت دارد، واقع شده است. در واقع اینجا نه تنها زیبایی طبیعت و آرامش را لمش خواهید کرد بلکه با امکانات لوکس و مجلل احاطه خواهید شد. خدمات در اینجا استثنایی است و منظره اقیانوس آن از داخل اتاق ارزش هر ریالی که خرج می‌کنید را دارد.

امتیاز تریپ ادوایزر: 4.5/5

آدرس: No. 77 Binhai Avenue, Longhua district, Long Hua, 570105 Haikou, China

 

چه چیزهایی در سفر ماه عسل به چین برداریم؟

عینک آفتابی و کلاه

گوش گیر و ماسک چشم

لوازم بهداشتی ضروری

یک حوله و پتو / ملحفه دستی

کپی و اصل مدارک سفر

یک ضد آفتاب و ضد عفونی کننده

یک جفت لباس اضافه (بسته به فصل)

داروهای ضروری

روسری

نقشه چین

یک کیف دستی

پول نقد اضافی

نکاتی برای بازدید از چین که باید رعایت کنید

پس از بررسی فصل و آب و هوا در چین، ماه عسل خود را برنامه ریزی کنید.

مطمئن شوید که همه چیز را از قبل رزرو کرده اید تا از دردسر لحظه آخری جلوگیری کنید.

نقشه سفر را همیشه همراه خود داشته باشید.

در صورت امکان، سعی کنید چند کلمه اساسی را به زبان ماندارین یاد بگیرید تا برقراری ارتباط در کشور کمی آسان‌تر شود. در غیر این صورت، یک برنامه زبان دانلود کنید.

پول نقد را در دسترس داشته باشید، اما مطمئن شوید که کارت‌های خود را همیشه همراه داشته باشید.

کپی تمام مدارک سفر خود را همیشه در کیف خود نگه دارید.

از مراکز خرید معروف چین، سوغاتی بخرید.

 

آشنایی با وسایل نقلیه عمومی در چین

۰۸ خرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران