تجربه کارائوکه در استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
تجربه کارائوکه در استانبول

همیشه درباره مراکز تفریحی مختلف استانبول و تفریحات شبانه در این شهر می‌گوییم. با این حال خیلی از فعالیت‌هایی که در این مراکز انجام می‌شود، شبیه به هم بوده و تنوع آنچنانی ندارد. اما یک سری کارها و امکانات خاص هستند که می‌توانند کلاب یا باری را به یک جای مفرح و جالب بدل کند. بعضی با بازی‌های مختلف این کار را می‌کنند و بعضی نیز برنامه‌های رقص و موسیقی زنده در نظر می‌گیرند و بعضی هم با بخش مخوص کارائوکه، شبی شاد را برای شما به هم خواهند زد. آیا شما هم می‌خواهید این فعالیت جالب را در تور استانبول تجربه کنید یا حداقل ببینید که دیگران چطور با این دستگاه‌ها به خوانندگی می‌پردازند؟ اگر این طور است، همراه ما باشید با این پست تا بهترین جاها برای تجربه‌ی کارائوکه در استانبول را به شما معرفی کنیم.

 

کارائوکه چیست؟

کارائوکه از ابداعات ژاپنی‌ها به حساب می‌آید که حالا در سرتاسر جهان طرفداران زیادی دارد. دستگاه‌های مخصوص کارائوکه شامل یک صفحه نمایش و یک یا دو میکروفون می‌شوند و با پخش موسیقی معروف که صدای خواننده از رویش برداشته شده، شما می‌توانید با آن همخوانی کنید. این دستگاه‌ها در کلاب‌ها، بارها و مراکز تفریحی، یکی از فعالیت‌های محبوب و شاد به حساب می‌آید و خیلی‌ها در آن شرکت می‌کنند.

البته دستگاه‌های خانگی کارائوکه یا برنامه‌های مختلف برای تلوزیون‌های هوشمند نیز عرضه شده و حتی در گذشته بعضی از آلبوم‌های ایرانی نیز به این شکل ارائه شده‌اند اما این دستگا‌ه‌ها به ندرت در کشورمان پیدا شده و بیشتر اوقات در سفرهای خارجی به آن‌ها بر می‌خوریم.

کارائوکه در استانبول

مسلما خیلی از آهنگ‌هایی که در کرائوکه‌های استانبول هستند، به موسیقی ترکی مربوط می‌شوند اما با توجه به این که این شهر، گردشگرانی از سراسر جهان را در خود میزبانی می‌کند، خیلی اوقات دستگاه‌های کارائوکه، امکان انتخاب آهنگ‌های معروف انگلیسی را نیز به شما می‌دهد. اما در مجموع اگر خودتان بخواهید پشت میکروفون بروید، حداقل باید بتوانید به یکی از این دو زبان، آهنگ‌های معروف را بلد باشید و از روی متن بخوانید. البته در مراکز تفریحی، گاهی تماشای افرادی که مشغول خوانندن با کارائوکه می‌شوند نیز در نوع خود جذاب است و می‌تواند، شبی شاد را برایتان رقم بزنند.

 

۴ پارک ماجراجویی جذاب در استانبول

بارها و مراکز تفریحی استانبول که بخش مخصوص کارائوکه دارند

تعداد این مراکز بسیار زیاد است و به طور کلی کارائوکه در میان مردم محلی و البته گردشگرانی که برای تفریح و خوشگذرانی تور استانبول را انتخاب کرده‌اند، خیلی طرفدار دارد. به همین خاطر، احتمال این که به یک کلاب معروف بروید یا در باری این دستگاه‌ها را ببینید، زیاد است اما ما در نوشته‌ی امروزمان به جاهای معروف در این زمینه خواهیم پرداخت و آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

Sallash Dance Karaoke Bar

انتخاب اول خود مردم استانبول برای کلابی که دارای کارائوکه باشد، Sallash Dance Karaoke Bar استکه فضایی بسیار شاد دارد و با پارتی‌های شبانه‌ی دوست داشتنی خود، از جمله جاهای فوق‌العاده محبوب در استانبول است و بهتر است در روزهای آخر هفته، ساعات اولیه شب به آن‌جا بروید تا بتوانید داخل شوید. فضای داخلی بار بسیار زیبا و متفاوت است و متن آهنگ بر روی پرده‌ای بزرگ به نمایش در می‌آید.

برای آن دسته افرادی که خودشان قصد امتحان کردن کارائوکه را ندارند، Sallash Dance Karaoke Bar بهترین مکان ممکن است چون همیشه کسی پیدا می‌شود که در آن‌جا به خوانندگی مشغول بوده و شما می‌توانید، این نمایش‌های کوچک را مشاهده کرده و همراه جمع لذت ببرید. در این مکان آهنگ‌هایی در سبک‌های مختلف پخش شده و همچنین شما می‌توانید غذاها و انواع نوشیدنی‌های خوشمزه را نیز در آن‌جا سفارش دهید. نکته دیگر این که Sallash Dance Karaoke Bar خیلی جایی گرانی نیز به حساب نمی‌آید و جمله بارها با قیمت متوسط است.

 

۷ سالن بولینگ برتر استانبول را بشناسید

آدرس: Zeytinlik, 34140 Bakırköy

ساعات کار: ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب

 

Happy Hours By Lara

یکی از مراکز تفریحات شبانه‌ی بسیار محبوب در استانبول که هر شب مملو از جمعیتی می‌شود که برای داشتن ساعاتی شاد و مفرح و صرف نوشیدنی‌های مورد علاقه خود به آن‌جا می‌آیند. اما یکی از چیزهایی که Happy Hours By Lara به آن معروف است، کارائوکه بوده و همیشه جمعی هستند که با این دستگاه در حال خوانندگی خواهند بود. به طور کلی Happy Hours By Lara به گونه‌ای مدیریت می‌شود، که همیشه صدای موسیقی شما را به وجد آورده و به محض وارد شدن به سالن اصلی بار، حال و هوایتان تغییر کنید.

البته نکات مثبت درباره Happy Hours By Lara زیاد است. از دکور زیبا و نورپدازی عالی آن در شب‌ها تا نوشیدنی‌های بسیار با کیفتی که قیمت خیلی بالایی ندارند. همچنین این موارد هم در نظر بگیرید که این مکان دارای بخش VIP بوده، منوی سفارش غذا دارد و همچنین اطراف آن‌جا، چندین کافه و رستوران نیز قرار گرفته است.

آدرس: Ambarlı, Cumhuriyet Cd. No:10, 34315 Avcılar

ساعات کار:  ۱۰ شب تا ۴ صبح

 

Kahverengi Café

این مکان جایی مناسب برای سلیقه‌های مختلف بوده و همچنین دارای یک بخش کارائوکه جذاب نیز هست و در مجموع فضایی شاد و دوست داشتنی دارد که آن‌ها که علاقه‌ای به رفتن به کلاب‌های شلوغ و بارها ندارند، می‌توانند این تجربه را در Café KahveRengi امتحان کنند. یکی از امتیاز‌های این کافه، داشتن بازه‌ی گسترده‌ای از آهنگ‌های مختلف ترک و انگلیسی است که می‌توانید از میانشان انتخاب کنید. این آهنگ‌ها به ۵ هزار قطعه می‌رسد و برای امتحان کرن آن به ازای هر نفر، باید ۵۰ لیر پرداخت کنید. کافه در ساعات مختلفی از روز باز است اما بخش کارائوکه تنها ساعات ۹ شب تا ۱ شب در دسترس خواهد بود.

فضای داخل این کافه از سه بخش تقسیم شده که شما در بخش غذاخوری می‌توانید غذاهای مختلف  را برای خود سفارش دهید. همچنین در روزهایی که هوا خوب باشد، امکان نشستن در فضای روباز را نیز دارید. همچنین یک بخش بار مخصوص نیز در Kahverengi Cafe در نظر گرفته شده که انواع نوشدنی‌ها را می‌توانید در آن‌جا سفارش دهید.

 

معرفی محله‌های مشهور استانبول

آدرس: Caferağa, Miralay Nazım Sk. No:23, 34710 Kadıköy

ساعات کار: ۸ صبح تا ‍۱ شب

 

My Moon Karaoke Bar

این بار معروف در یکی از جاهای بسیار محبوب در بی‌اغلو بوده و دسترسی به آن‌جا بسیار راحت است. جایی نسبتا ارزان که امکان استفاده از دستگاه کارائوکه بسیار خوب مجموعه نیز برایتان فراهم است و اگر به آهنگ‌های ترکی آشنایی داشته باشید، می‌توانید دقایقی را به خواندن این آهنگ‌ها در فضای جذاب بار بپردازید.‌ البته خیلی اوقات جوانان ترک را می‌بینید که در جمع‌های نسبتا بزرگ، آنقدر آهنگ‌های موجود در دستگاه را خوب می‌خوانند که انگار وارد یک کنسرت کوچک در سفر به استانبول شده‌ا‌ید.

فضای داخلی بار خیلی بزرگ نیست اما کافی به نظر می‌آید، مخصوصا که بخش اعظمی از آن به سن رقص با نورپردازی عالی و رقص نور دوست داشتنی اختصاص دارد. حتی ساعاتی که کسی برای کارائوکه اقدام نمی‌کند، آهنگ‌ها مختلف پخش می‌شود تا مهمانان این بار، به رقص پرداخته از بودن در آن‌جا لذت ببرند.

آدرس: Asmalı mescid mahallesi İstiklal Caddesi, Tütüncü Çk. no:3 kat:2, 34421 Beyoğlu

ساعات کار: ۲ ظهر تا ۴ صبح

 

Yazı Tura Barcade

این مکان یک کافه‌ی با کلاس و زیباست که در محله بشیکتاش استانبول قرار گرفته و از جمله جاهای محبوب برای وقت گذرانی جوانان ترک در منطقه است. از چیزهای خیلی خوب Yazı Tura Barcade این است که دستگاه کارائوکه آن، بازه‌ی گسترده‌ای از آهنگ‌های انگلیسی را در ژانرهای مختلف را داراست و شبی شاد و خاطره‌انگیز را برای شما به همراه خواهد داشت.

نکته جذاب دیگر درباره Yazı Tura Barcade نوشیدنی‌های فوق‌العاده‌ای است که در آن‌جا به فروش می‌رسد. منو این مکان بسیار پربار و جذاب بوده و از انواع آبمیوه‌ها و نوشیدنی‌های گاز دار تا گزینه‌های دیگر را شامل می‌شود. البته از نظر قیمتی این محل کمی گران‌تر از دیگر گزینه‌هایی است که در لیست امروزمان ازآن‌ها اسم بردیم اما در نهایت جای لاکچری و خیلی گرانی به حساب نمی‌آید.

آدرس: Sinanpaşa, 38, Şht. Asım Cd., 34353 Beşiktaş

ساعات کار: ۱۲ ظهر تا ۴ صبح

 

Karaoke Mido

همانطور که از اسمش پیداست با یکی دیگر از مراکز تخصصی کارائوکه در استانبول مواجه هستیم که هم منو خوراکی‌های متنوعی داشته و هم نوشیدنی‌های با کیفیتی در آن‌جا سرو می‌شود. این مجموعه دکور زیبا و منحصر به فردی دارد که المان‌های موسیقیایی در همه‌جایش مورد استفاده قرار گرفته و فضای گرم و دوست داشتنی دارد. Mido از آن جاهایی است که می‌توانید به خواندن بپردازید، در پارتی‌های شبانه شرکت کنید و یا حتی اتاق‌های VIP را برای خود اجاره نمایید. همچنین بعضی از شب‌های خاص در سال مثل کریسمس، هالوین و ... نیز برنامه‌های مناسبتی در آن‌جا برگزار می‌شود.

این مکان یکی از کارائوکه بارهای قدیمی در استانبول است که از سال ۱۹۹۵ در هتل شراتون ماسلاک کار خود را آغاز کرده و حالا به هتل اورتاکوی پرنسس نقل مکان کرده است. همچنین ادعا می‌شود که Mido اولین کارائوکه بار در استانبول است. البته حالا دستگاه‌های جدید، نورپردازی عالی و نمایشگرهای مختلف که خواننده کارائوکه را نشان می‌دهند، آن‌جا را به مکانی کاملا مدرن بدل کرده و رقص نور زیبا در پارتی‌های شبانه نیز به درست کردن فضایی شادتر در آن‌جا کمک کرده است.

 

۴۸ ساعت شگفت انگیز در استانبول

آدرس: Ortaköy, Princess Hotel, Dereboyu Cd. No:10, 34347 Beşiktaş

ساعات کار: ۳ بعد از ظهر تا ۱۲ شب

۱۴ اسفند ۱۴۰۰

نظرات کاربران