تجربه تیراندازی با اسلحه در سفر به استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
تجربه تیراندازی با اسلحه در سفر به استانبول

چه مخالف اسلحه باشیم و چه موافق، مطمئنا خیلی از ما دوست داریم تا تجربه تیراندازی با تفنگ‌های مختلف را داشته باشیم. در بسیاری از کشورهای دنیا سالن‌های تیراندازی تنها به اسلحه‌های بادی محدود شده یا برای تیراندازی با اسلحه واقعی، نیاز به تمرین یا مجوز است. اما شما در تور استانبول، می‌توانید به این مکان‌ها که به شما معرفی می‌کنیم بروید و در محیطی امن و کاملا مراقبت شده، با انواع تفنگ‌ها چند تیر شلیک کنید!

 

باشگاه تیراندازی Poligun

اولین –و به نظر بسیاری از افراد محلی بهترین- گزینه برای تیراندازی در استانبول، باشگاه تیراندازی Poligun است که استانداردهای جهانی داشته و تنوع بسیار خوبی در اسلحه‌ها دارد. اگر به دنبال تیراندازی با اسلحه‌های مختلف هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما Poligun را برای این کار انتخاب کنید. انواع کلت‌ها گرفته تا مسلسل‌های سبک و بعضا سنگین هستند که شما باید به تعداد مورد نظر تیر برایشان تهیه کنید و سپس به شلیک در سالن بپردازید.

 

گردش در محله جذاب مودا، استانبول

 

آدرس: Ataköy 7-8-9-10. Kısım Mahallesi Çobançeşme E-5 Yan yol Caddesi Airport AVM No:14/1B-1 – Bakırköy

 

Poligon 34

یکی دیگر از کمپانی‌های بسیار معروف که سالن‌های تیراندازی امن و بسیار خوبی دارد، Poligon 34 است که در خود استانبول نیز شهرت زیادی داشته و گاهی در روزهای شلوغ باید خیلی صبر کنید تا یک خط خالی برای تیراندازی نصیبتان شود. فاصله‌ی شما تا هدف نهایتا در خط‌های این سالن ۲۵ متر است و شما می‌توانید در این‌جا نیز از تفنگ‌های مختلف نیمه خودکار و کلت‌ها، یکی را برای تیراندازی انتخاب نمایید.

آدرس: Başakşehir 4. Etap İstanbul Çarşı , Çınar Koleji Yanı No : 17/2 34306 – Başakşehir

 

Poligon Club

اسم‌های این سالن‌های تیراندازی گاهی ممکن است شما را به اشتباه بندازد، اما با نگاه به آدرس‌ آن‌ها، می‌بینید که هر کدام در محله‌ای متفاوت واقع شده‌اند و Poligon Club نیز در شیشلی است. پس اگر مسیرتان به این‌جا افتاد، می‌توانید در یکی از ۱۰ خط این سالن با اسلحه‌های مختلف شروع به تیراندازی کنید. تکنولوژی‌های بسیار خوبی برای رعایت اصول ایمنی در این مکان در نظر گرفته شده که کاملا استانداردهای جهانی دارند.

 

مرکز خرید متروسیتی در استانبول

آدرس: Mecidiyeköy Mahallesi, Mecidiye Kuyu Sk, No: 42/A – Şişli

 

Ekolgrup Poligonları

این مکان در محله‌ی عمرانیه واقع شده و توانسته خیلی از جوانان محلی در این منطقه از استانبول را به سمت خودش جذب کند. البته این محل بیشتر برنامه‌های چند ماهه برای خود اهالی استانبول دارد و حتی امکاناتی از قبیل نگهداری از اسلحه را نیز در اختیار کاربرانش می‌گذارد اما سالن تیراندازی آن برای یک بار تیراندازی نیز مناسب بوده و اسلحه‌هایی که در اختیار شما قرار می‌گیرد نیز، تنوع نسبتا خوبی دارد.

آدرس: Atakent Mh. Mithatpaşa Cd. Çağla Plaza No:116/B Kat:-3 – Ümraniye

 

Atmaca Poligon

بر خلاف دیگر گزینه‌های لیست ما، این سالن تیراندازی که در کادیکوی استانبول واقع شده است، از این نظر تجربه‌ای متفاوت را برای شما فراهم خواهد آورد که سالن‌های تیراندازی آن اهداف متنوعی دارند. شما می‌توانید به هدف‌های ایستا و همچنین متحرک تیراندازی کنید یا حتی در محیط‌های تعاملی هدف گیری خود را امتحان کنید که در این مورد از تصاویر دیجیتال برای هدف گیری استفاده می‌شود. حتی آن‌هایی که قبلا سالن‌های تیراندازی را امتحان کرده‌اند نیز احتمالا از بودن در Atmaca Poligon لذت ببرند چون تجربه‌ای متفاوت برایشان خواهد بود.

 

کاخ آینالی کاواک استانبول را بشناسیم

آدرس: Zühtüpaşa Mahallesi, Şefikbey Sk. No:7/A – Kadıköy

 

Poligon Cadde

یکی دیگر از جاهای بسیار خوب برای تیراندازی که باید در کادیکوی به سراغش بروید، Poligon Cadde است. این مکان از نظر ظاهری یکی از جذاب‌ترین سالن‌های تیراندازی در سطح شهر استانبول است. جالب اینکه حتی خود اسلحه‌ها هم بعضا طراحی و نقش نگاری‌های جالبی دارند. به همین دلیل است که Poligon Cadde برای آن‌ها که قصد عکاسی و انتشار آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی دارند، جایی ایده‌آل است.

آدرس: 19 Mayıs, Şemsettin Günaltay Cd. No: 166/1, 34736 – Kadıköy

 

Poligon Safari

اولین سالن تیراندازی که در اسنلر ساخته شده، همین Poligon Safari است. این مکان نه تنها برای تیراندازی تفریحی مخصوصا برای گردشگران تور استانبول پیشنهاد می‌شود، بلکه افراد حرفه‌ای نیز می‌توانند با مدارک لازم از اسلحه‌های سنگین نیز برای تیراندازی استفاده کنند. این محل یک کافه‌ی بسیار خوب نیز دارد که اگر نیاز بود تا در صف بمانید تا نوبتتان شود، می‌توانید در آن‌جا نوشیدنی یا خوراکی برای خود سفارش دهید تا آماده‌ی شلیک شوید و به خطی که برایتان در نظر گرفته شده است، فرستاده شوید.

 

هتل‌های ۵ ستاره شاخ طلایی استانبول

آدرس: Yavuz Selim Cd No:6, 34220 – Esenler

۲۱ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران