سفری خانوادگی با کودکان به بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
سفری خانوادگی با کودکان به بالی

بازدید از تور بالی با بچه‌ها می‌تواند سرگرم کننده و هیجان‌انگیز باشد. طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها وجود دارد که برای کل خانواده مناسب بوده و تعطیلاتی فراموش نشدنی را رقم میزند. در حالی که برخی از استراحتگاه‌های ۵ ستاره در بالی خدمات و امکانات مناسب خانواده را با کلوپ‌های کاملا مجهز برای کودکان ارائه می‌دهند، هنوز چیزهای زیادی برای دیدن و انجام خارج از محوطه هتل برای کل خانواده وجود دارد. برخی از بهترین کارهایی که می‌توان با بچه‌ها در بالی انجام داد، شامل فعالیت‌های طبیعی، پارک‌های حیوانات و سافاری‌های هیجان‌انگیز، پارک‌های آبی سرگرم‌کننده، قایق سواری در دره‌ها و ورزش‌های آبی در کنار خط ساحلی است.

 

Peek A Boo Play Café Bali

یکی از بزرگ‌ترین زمین‌های بازی بالی، بیش از هزار متر مربع از فضای سرپوشیده را پوشش می‌دهد که به ایستگاه‌های بازی اختصاصی، زمین‌های بازی مات‌بندی شده و موانع برای کودکان نوپا و نوزادان تقسیم شده است. کافه Peek A Boo Play بالی همچنین دارای یک کافه مجهز به تهویه مطبوع است که در آن مادر و پدر می‌توانند در حین تماشای بازی بچه‌های کوچک استراحت کنند. شما می‌توانید این کافه را در انبار بزرگی در بزرگراه اصلی سانور، جالان نگورا رای پیدا کنید.

 

۲۰ فعالیت عاشقانه جذاب در بالی

  • زمان بازدید: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب
  • آدرس: Jalan By Pass Ngurah Rai No.17, Sanur, Bali 80227, Indonesia

 

Bounce Bali

اینجا یک مرکز تفریحی ترامپولین در کنگو (Canggu) است که چالش‌ها و مدارهای مختلفی را ارائه می‌دهد و با پدهای ایمنی ضخیم ۲ اینچی پوشانده شده است. این سالن که در باشگاه تفریحی فنلاندی‌ها قرار دارد، نه تنها برای وزرش انتخاب فوق‌العاده‌ای است بلکه با پریدن از دیوارها، انجام برخی حرکات هیجانی و حتی شیرجه رفتن در استخری پر از مکعب‌های فوم سیاه و نرم، به شدت سرگرم کننده است. Bounce Bali اغلب میزبان فعالیت‌هایی مانند دجبال ترامپلاین و بسکتبال است، بنابراین تاریخ و زمان دقیق را به صورت آنلاین بررسی کنید.

  • زمان بازدید: یکشنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب، جمعه تا شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب
  • آدرس: Jalan Pantai Berawa, Tibubeneng, Canggu, Badung, Bali 80361, Indonesia

 

خلیج  دزدان دریایی

در واقع Pirates Bay Bali یک کافه و رستوران در فضای باز با مضمون دزدان دریایی در خلیج بالی است. این کشتی درست در ساحل خلیج نوسا دوآ بالی با یک کشتی دزدان دریایی مشابه کشتی دزدان دریایی سینمایی در نزدیکی ساحل قرار دارد. هنگامی که از حصار بامبو آن عبور کردید، خانه‌های درختی بامبو و یک برج دیدبانی، و همچنین موانع سرگرم کننده، تاب، الاکلنگ، و پیاده‌روی در تخته را خواهید دید. اگر علاقه زیادی به دزدان دریایی دارید می‌توانید به ماجراجویی نقشه گنج آن‌ها ملحق شوید. با تم و لباس دزدان دریایی بچه‌های شما شدیدا مشغول خواهند شد. آشپزخانه آن طیف گسترده‌ای از غذاهای دریایی، آسیایی، مکزیکی و اروپایی را سرو می‌کند.

 

فعالیت‌های توریستی در سمینیاک بالی

  • زمان بازدید: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس: The Bay Bali, ITDC Area Lot C-0, Nusa Dua, Badung, Bali 80361, Indonesia

 

Cheeky Monkeys Kids Club Bali

اینجا نام تجاری در حقیقت کلوپ کودکانه‌ای در بالی است که در ۳ نقطه مختلف از جمله در Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort فعالیت می‌کند. مرکز کودکان که به طور رسمی La Villa Des Enfants نامیده می‌شود، نزدیک به ساحل استراحتگاه قرار گرفته و دارای امکاناتی مانند استخر روباز کودکان، اتاق مطالعه، و اتاق چرت زدن است. به عنوان مهمان Sofitel Bali، فرزندان شما می‌توانند در فعالیت‌های سرگرم کننده و ایمن شرکت کنند که برای ۴ ساعت اول رایگان است. این‌ها شامل هنر و صنایع دستی، موسیقی، و زمین بازی با طیف گسترده‌ای از اسباب بازی‌ها و بازی‌های ویدیویی است. خدمات نگهداری از کودکان نیز در دسترس است.

  • زمان بازدید: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعدازظهر
  • آدرس: Sofitel Bali Nusa Dua Beach Resort, Kawasan ITDC Lot N5, Nusa Dua, Badung, Bali 80363, Indonesia

 

Bali Seawalker

اگر به دنبال تفریح و تجربه‌ای بی‌تکرار در تور بالی هستید اینجا را به شما توصیه می‌کنیم. Bali Seawalker به شما امکان می‌دهد با استفاده از کلاه ایمنی طراحی شده ته اقیانوس هند را کشف کنید. بسته‌های استاندارد معمولا شامل ترانسفر هتل، نوشیدنی‌ها و نوشیدنی‌های غیرالکلی، تجهیزات Seawalker و تجهیزات ایمنی، راهنماهای تایید شده و پوشش بیمه است. راهنماها قبل از اینکه به دریا بروید دستورالعمل‌های کاملی را ارائه می‌‌دهند. پانتون در سانور ۵ دقیقه دور از ساحل لنگر انداخته است، جایی که می‌توانید صخره‌های زیبا و انواع ماهی‌های استوایی را ببینید. Bali Seawalker برای کودکان ۱۰ سال به بالا مناسب است و هیچ تجربه غواصی یا مهارت‌های شنا لازم نیست.

 

بهترین هتل‌های ساحلی بالی

  • زمان بازدید: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب
  • آدرس: Puri Santrian Hotel, Jalan Cemara No.35, Semawang, Sanur, Bali 80228, Indonesia

 

آرنا پینت بال بالی

در Bali Paintball Arena که در بالای تپه‌های اونگاسان قرار دارد می‌توانید با کل خانواده از ترشح آدرنالین در خونتان لذت ببرید. این مجتمع بزرگ دارای موانع و وسایلی به اندازه واقعی است که آن را شبیه یک میدان جنگ چریکی کرده است. این بازی هیجانی راهی سرگرم کننده برای گذراندن یک روز هیجان‌انگیز در بالی است، به ویژه برای خواهر و برادرهایی که به دنبال رقابت البته به شیوه‌ای ورزشی و مثبت هستند. می‌توانید در یک دور «تسخیر پرچم» طبق قوانین بازی کنید یا فقط تا زمانی که مهماتتان تمام شود در یک تیراندازی آزاد بدوید.

  • زمان بازدید: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر
  • آدرس: Perum Bali Kencana Resort, Ungasan, Badung, Bali 80361, Indonesia

 

اسب سواری در بالی

در گروه‌های خانوادگی کودکان و والدین می‌توانند از اسب سواری در بالی لذت ببرند، حتی اگر قبلا تجربه اسب سواری نداشته باشند. چندین اصطبل قابل توجه در سراسر جزیره وجود دارد که محبوب‌ترین آن‌ها تورهایی را به برخی از آرام‌ترین و عجیب‌ترین سواحل بالی ارائه می‌دهند. این یک راه سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز برای لذت بردن از صحنه‌های طبیعی و دیدنی اطراف است، از مسیرهای پیاده‌روی در مزارع برنج گرفته تا پاشیدن یورتمه‌ها در امتداد سواحل ماسه‌ای سیاه. اگرچه برای این تجربه در تور بالی نیاز به پیش نیاز ندارید اما بهتر است قبل از اینکه به تورهای واقعی اسب سواری خود در بالی بروید، به سواری‌های مقدماتی بپیوندید.

 

عجیب‌ترین غذاهای بالی

Bali Treetop Adventure Park

پارک ماجراجویی تری‌تاپ بالی به بچه‌ها و والدین این فرصت را می‌دهد که از یک روز سرگرم‌کننده با هم لذت ببرند و با چرخیدن بین زمین و هوا مانند تارزان به این طرف و آن طرف بروند. این پارک ماجراجویی مناسب برای خانواده‌ها دارای ۶ مسیر اصلی است که از درختی به درخت دیگر کشیده شده‌اند، با پل‌های طنابی و زیپ لاین روباه پرنده به طول ۱۶۰ متر. این یک مکان خوب برای بالا بردن آدرنالین خون در حین لذت بردن از مناظر باغ‌های گیاه‌شناسی اصلی بالی در ارتفاعات Bedugul است.

  • زمان بازدید: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعدازظهر
  • آدرس: Candikuning, Baturiti, Tabanan, Bali 82191, Indonesia

 

Banana boat rides

با تمام خانواده با این توری‌های بادی با ظاهری بامزه و زرد روشن همراه شوید تا اوقات خوشی را روی امواج بگذرانید. سواری با قایق موز بسته به اندازه کشتی می‌تواند تا ۵ یا ۶ مسافر را در خود جای دهد. زمانی که راننده قایق عمدا پیچ‌های تند و ناگهانی انجام می‌دهد، معمولا قایق بادی موز شکل به شکل دیوانه واری به اطراف پرتاب می‌شود.

 

تجربه روزی متفاوت در بازار ماهی کدونگانان بالی

پارک پروانه‌های کمنوه

پارک پروانه‌ای Kemenuh به عنوان یک جاذبه ملایم برای حیوانات عمل می‌کند که به شما امکان می‌دهد هنر طبیعت را تحسین کنید. این پارک در سال ۲۰۱۶ افتتاح شد و به دومین پارک پروانه‌های بالی پس از پارک پروانه‌های بالی در تابانان تبدیل شد. خانواده‌ها از یک تور آموزشی و تفریحی در پارک لذت خواهند برد، که در میان محوطه‌های باغ گل‌دار وسیع پوشیده شده توسط سایبان‌های توری پر پیچ و خم احاطه می‌شوند. در داخل، بیش از ۵۰۰ پروانه به راحتی بال می‌زنند و شهد را از گلی به گل دیگر می‌چرخانند و اکوسیستم داخل را زنده نگه می‌دارند. بخش دیگری به شما امکان می‌دهد دگردیسی آن‌ها از گل‌های زیبا تا ظهور آن‌ها با بال‌های باز شده در رنگ‌های کامل را از نزدیک ببینید.

  • زمان بازدید: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر
  • آدرس: Jalan Raya Kemenuh, Kemenuh, Sukawati, Gianyar, Bali 80582, Indonesia

 

Bali Wake Park

بچه‌ها را برای چند جلسه سرگرم کننده ویکبورد در پارک بالی ویک بیرون ببرید. سیستم کابلی منحصربه‌فرد آن‌ها شما را قادر می‌سازد تا نه تنها با ویک‌برد، بلکه با زانوبرد یا هر ورزش آبی یدک‌کشی دیگری که فکرش را بکنید تفریح کرده و در عین حال انواع ترفندها را انجام دهید. سوارکاران جوان ۶ تا ۱۴ ساله می‌توانند به یک برنامه مهیج کلوپ بچه‌ها در سیستم ۲، یک ایستگاه ۲ برجه بپیوندند، جایی که می‌توانند از مربیان خبره یاد بگیرند که چگونه ویک‌برد را هدایت کنند. بالی ویک پارک همچنین دارای یکی از بزرگ‌ترین مسیرهای بادی با موانع در آسیای جنوب شرقی است، اگرچه فقط برای افراد بالای ۶ سال باز است. در این مجموعه فرزندان شما می‌توانند اوقات فوق‌العاده‌ای را در تور بالی سپری کرده و مهارت‌های جدیدی یاد بگیرند.

 

مرکز خرید کوتا بیچ واک بالی

  • زمان بازدید: دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر، شنبه تا یکشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ بعدازظهر
  • آدرس: Jalan Raya Pelabuhan Benoa No.7X, Pesanggaran, Denpasar, Bali, Indonesia
۲۶ بهمن ۱۴۰۰

نظرات کاربران