معرفی برترین ریزورت‌های ساحل گوا

جاذبه‌های گردشگری گوا
معرفی برترین ریزورت‌های ساحل گوا

همیشه درباره پارتی‌های شبانه گوا و تفریحات مختلفی که در این شهر می‌توانید تجربه کنید، صحبت کرده‌ایم. اما در چنین سفرهایی، همیشه به فضای آرامش بخش و ساعاتی دلپذیر هم نیاز دارید که می‌توانید این فضا را در محیط ریزورت‌های ساحلی خوب گوا به دست بیاورید. در این مقصد گردشگری محبوب، چندین ریزورت ساحلی عالی وجود دارد، اما ما امروز به سراغ بهترین‌هایشان رفته‌ایم و می‌خواهیم ۷ مورد از آن‌ها را به شما معرفی کنیم. پس اگر قصد رفتن به تور گوا را دارید، نوشته‌ی امروز ما را مطالعه کنید تا شاید یکی از این ریزورت‌های فوق‌العاده را برای اقامت انتخاب کردید.

 

ریزورت ساحلی لا ری سا (La Ri Sa)

برای داشتن منظره‌ای زیبا و حضور در یک اقامتگاه بسیار عالی در شمال گوا، لا ری سا، یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما خواهد بود. جایی که با کاباناپه‌های فوق‌العاده جذاب، هات تاب‌هایی اختصاصی در محیط روباز رو به ساحل و واحدهای بسیار شیکش، شما را شیفته خود خواهد کرد. این ریزورت چسبیده به ساحل مورجیم واقع شده و جایی عالی برای سفرهای دو نفره به حساب می‌آید. بخش زیادی از هتل به صورت چوبی تهیه دیده شده و از پشت به یک محیط جنگلی ختم می‌شود که محیط خصوصی خوبی را برای این مکان به ارمغان می‌آورد.

فضای داخلی اتاق‌ها شیک و نسبتا ساده است و سرویس بهداشتی و حمام خیلی وبی برای واحدها در نظر گرفته شده. شما امکانات رفاهی خیلی خوبی در اختیار خواهید داشت و محیطی نیز برای قدم زدن و استراحت برای مسافرین تهیه دیده شده است. در این ریزورت خبری از رستوران و کافه نیست اما صبحانه‌ی رایگان و فروش نوشیدنی‌های مختلف سر جایش است و شب‌ها نیز با اجرای DJ های بسیار خوب در کلاب اختصای ریزورت به نام TRIP می‌توانید تا نیمه شب به خوش گذرانی بپردازید.

 

بهترین کلاب‌های ساحلی گوا

جاذبه‌های نزدیک به ریزورت: ساحل مورجیم چسبیده به هتل، ساحل آشوم (۱.۴ کیلومتر)، ساحل واگاتور (۲.۹ کیولمتر)، قلعه چاپورا (۲.۶ کیلومتر)

هزینه‌ی هر اتاق: از حدود ۱۰۰ دلار

 

ریزورت ساحلی لیلیوود (Lillywoods)

لیلیوود از جمله ریزورت‌های مدرن و بسیار زیبا در شمال گوا است که ظاهر آن شما را به یاد ریزورت‌های خاص میکونوس یا دیگر جزایر یونانی می‌اندازد. این ریزورت بخاطر بودن در کنار ساحلی لیلیوود به این اسم نام گذاری شده و یکی دیگر از مکان‌های عاشقانه و جذاب برای اقامت در سفر به گوا می‌باشد. لیلیوود در مجموع ۲۲ واحد اقامتی دارد که در سمتی به یک برکه‌ی زیبا می‌رسد و سمتی دیگر نیز ساحل دریا را پیش رو دارد.

درون واحدهای اقامتی هتل به شکلی زیبا و شاد طراحی شده و امکانات رفاهی، مبلمان و تمامی چیزهایی که برای اقامتی دلچسب نیاز است، در اخیتار شما قرار گرفته است. سرویس بهداشتی و حمام آن خیلی خوب بوده و یک استخر نیز برای مجموعه در نظر گرفته شده است. اگر چه این مکان به عنوان یک ریزورت ۳ ستاره شناخته می‌شود اما از نظر امکانات، ظاهر و مکان قرار گیری، عملا یک جای بسیار شیک و لوکس محسوب می‌شود. البته لیلیوود هم دارای رستوران و کافه نیست و برای صرف غذا به بیرون از هتل باید مراجعه کنید که در آن اطراف، رستوران‌های متعددی قرار گرفته‌اند.

 جاذبه‌های نزدیک به ریزورت: ساحل آشوم (۴.۳ کیلومتر)، بازار خیابانی آنجونا (۴ کیلومتر)

هزینه‌ی هر اتاق: از حدود ۸۵ دلار

 

ریزورت اسپا و زمین گلف لالیت (LaLIT Golf & Spa Resort)

این ریزورت زیبا در ساحل راج باگا در کانکونا واقع شده و در سمتی دیگر کوهستان ساهیادری آن را احاطه کرده است. محل قرار گیری این ریزورت واقعا عالی است و در هر سمتش چیزی برای شما قرار گرفته که یکی از جذاب‌ترین آن‌ها رودخانه‌ی تالپونه است. ریزورت دارای زمین بزرگ و سبز، باغ‌های زیبا، منظره‌ای دیدنی و یک زمین گلف بین‌المللی با ۹ حفره است که مهمانان هتل می‌توانند به رایگان در آن به بازی مشغول شوند.

این مجموعه بزرگ دارای ۲۶۳ سوییت بوده و نزدیک به ۱۰ هزار متر مربع وسعت دارد و از بهترین ریزورت‌های گوا به حساب می‌آید. از همان زمانی که وارد ریزورت می‌شوید و باغ بزرگ و درخت‌های نخل را می‌بینید تا وقتی وارد لابی شده و چهل‌چراغ‌های بزرگ را در آن‌جا مشاهده می‌کنید، همه چیز برایتان جذاب خواهد بود. البته سوییت‌های لالیت با هم متفاوت هستند و بعضی از آن‌ها بزرگ، لاکچری و بسیار گران‌تر از بعضی دیگرند. این مجموعه در کنار زمین گلف، چند زمین ورزشی دیگر و استخر دارد و امکانات لازم برای تفریحات آبی نیز در آن‌جا برای شما مهیاست و می‌توانید در رستوران‌های بسیار خوبش، رو به دریا برای خود غذا سفارش داده و میل کنید.

 

زیباترین آبشارهای گوا را بشناسید

جاذبه‌های نزدیک به ریزورت: ساحل پالولم (۴ کیلومتر)، معبد مالیکارجون (۷ کیلومتر)

هزینه‌ی هر اتاق: از حدود۱۶۰ دلار (سوییت‌های گران هتل تا ۱۰۰۰ دلار نیز می‌رسند)

 

ریزورت و اسپا تاج هالیدی ویلیج (Taj Holiday Village)

این ریزورت ۵ ستاره، یکی دیگر از اقامتگاه‌های لوکس و بسیار زیبای گوا است که با درخت‌های نخل، باغی بزرگ، چند استخر و ساحل اختصاصی، روزهایی عالی را در سفر به این شهر برایتان رقم خواهند زد. این ریزورت از نظر امکانات رفاهی بهترین است و از اتاق‌های بزرگ و لوکس تا کلاب و رستوران و اینترنت پر سرعت بی‌سیم را برای شما تهیه دیده و اگر همراه با فرزندان خود به گوا سفر می‌کنید، آن‌ها را نیز در کلاب مخصوص کوکان میزبانی می‌کنند.

سوییت‌های این هتل گران‌ قیمت با سقف‌های سفالی و درختانی که آن‌ها را احاطه کرده‌اند، تصویری جذاب را ارائه داده و همه‌ی آن‌ها نیز رو به دریا واقع شده‌اند. همانطور از اسم این محل پیداست، تاج هالیدی ویلیج دارای یک مرکز اسپا و سلامتی بسیار عالی نیز بوده و در کنارش زمین مینی گلف، سالن بازی‌های میزی همچون بیلیارد و تنیس روی میز و خیلی امکانات تفریحی دیگر را برای شما فراهم کرده است. نکته دیگر این ریزورت اجازه‌ی ورود حیوانات خانگی را با هماهنگی داده و امکاناتی را نیز برای نگهداری آن‌ها در اتاق برایتان فراهم می‌کند. در مجموع فضا و امکانتات تاج هالیدی ویلیج واقعا عالی بوده اما از نظر قیمتی، نسبتا بالاست.

جاذبه‌های نزدیک به ریزورت: ساحل باگا (۸ کیلومتر)، آناوادیا آیوروِدا (۰.۳ کیلومتر)، قصر کابو (۰.۴ کیلومتر)

هزینه‌ی هر اتاق: از حدود ۱۶۰ دلار

 

ریزورت ساحلی کاراولا (Caravela)

ریزورتی که چسبیده به ساحل سفید با شن پودری وارکا قرار گرفته و از جمله انتخاب‌های لاکچری اما بسیار خوب گوا به حساب می‌آید که واحدهایش همگی دارای بالکن‌های خصوصی بوده و مهمانان هتل می‌توانند در جدا از دریا، در استخر زیبای مرکز هتل شنا کرده و در باغی که برای آن‌ها ساخته شده، قدم بزنند. پوشش جنگلی اطراف و دیدنی‌های طبیعی آن حوالی آنقدر زیادند که می‌توانید ساعت‌ها در حول و حوش ریزورت چرخ بزنید و از زیبایی‌های گولا لذت ببرید.

واحدهای اقامتی در این ریزورت از قیمت‌های نسبتا پایین در حد ۵ هزار روپیه هند آغاز می‌شود اما تجربه اصلی بودن در آن‌جا را با اجاره‌ی سوییت‌های بزرگ رو به دریا به دست خواهید آورد. اتاق‌ها و سوییت‌های کاراولا به ۹ دسته تقسیم می‌شوند که بسته به بزرگی و رو به باغ یا دریا بودن متفاوت هستند. همگی دارای امکانات رفاهی عالی بوده و از نظر دکور داخلی نیز، اغلب با هم متفاوت هستند. ریزورت ساحلی کاراولا دارای اینترنت پر سرعت بیسیم، امکانات رفاهی و تفریحی در ساحل، بار اختصاصی بسیار عالی و چیزهایی از این دست است و یک رستوران ساحلی فوق‌العاده عالی و رستورانی در اطراف استخر برایش در نظر گرفته شده است.

هزینه‌ی هر اتاق: از حدود ۷۰ دلار

 

ریزورت ساحلی آزایا (Azaya)

آزایا هم یک ریزورت ساحلی و گران در گوا محسوب می‌شود که با ظاهری شکیل و مساحت به نسبت بزرگ، از جمله انتخاب‌های محبوب در این شهر است. جایی در جنوب گوا که به بعضی از سواحل معروف این شهر و پارتی‌های شبانه نزدیک بوده و منظره‌ی غروب آفتاب آن فوق‌العاده است. در واقع یکی از فعالیت‌هایی که در زمان حضور در این منطقه حتما باید به فکرش باشید، قدم زدن در خط ساحلی هنگام غروب آفتاب و گرفتن‌ عکس‌های اینستاگرامی زیباست.

خود مجموعه ۱۱۴ اتاف  و سوییت داشته که بعضی سوییت‌های گران آن دارای استخرهای اختصاصی نیز هستند. این مجموعه ۵ ستاره دارای یک استخر عمومی بوده و امکانات لازم برای استراحت و انجام فعالیت‌های آبی در ساحل وارکا که چسبیده به هتل هست را نیز برایتان در نظر گرفته شده. ریزورت ساحلی آزایا دارای رستوران، بار، باغ زیبا و همچنین مرکز اسپا و سلامتی نیز هست.

 

یک روز آرام در ساحل پالولم شهر گوا

جاذبه‌های نزدیک به ریزورت: ساحل سرناباتیم (۵ کیلومتر)، ساحل کولوا (۶ کیلومتر)

هزینه‌ی هر اتاق: از حدود ۱۱۵ دلار

 

W Goa

گران‌ترین انتخاب لیست ما W Goa است که از جمله شیک‌ترین و مدرن‌ترین اقامتگاه‌های کل گوا است. جایی لاکچری که هم بنای آن از بیرون چشم‌گیر است هم در داخل لوکس و زیباست. تمامی واحد‌های اقامتی هتل دارای دکور زیبایی بوده و پنجره‌های بزرگ آن‌ها نمای دریا و جنگل اطراف هتل را برایتان به نمایش می‌گذارند.

این هتل دارای باغ بزرگ، اسختری زیبا مشرف به دریا و محیط‌های مختلف برای استراحت بوده و در جایی از گوا واقع شده که ساحلی بسیار زیبا، خلوت با آب تمیز را جلوی خود می‌بیند. رستوران شیک هتل از جمله بهترین‌ها در کل گوا به حساب می‌آید و چند بار در جاهای مختلف W Goa در نظر گرفته شده است. هتل دارای مرکز اسپا و سلامتی بوده و سالن ورزشی مجهز آن برای آن‌هایی که می‌خواهند در طول سفر ورزش کنند، ایده آل است.

جاذبه‌های نزدیک به ریزورت:  ساحل اودو (۳۰۰ متر)، کلیسای میلاگرس (۱.۵ کیلومتر)، معبد شری سوامی سامارث (۱.۶ کیلومتر)

هزینه‌ی هر اتاق: از حدود ۲۱۰ دلار

۱۲ بهمن ۱۴۰۰

نظرات کاربران