کافی شاپ‌ های دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
کافی شاپ‌ های دبی

فرهنگ کافه گردی در دبی بسیار غنی بوده و در سال‌های اخیر، رشد چشمگیری داشته است. در واقع در شهری که مردمان محلی بخش زیادی از سال را به دلیل گرمای بی‌رحمانه در داخل خانه سپری می‌کنند، وجود بهترین کافی شاپ‌ های دبی غنیمت بوده و این مکان‌ها تبدیل به فضایی جذاب برای کار، ملاقات با دوستان یا استراحت و آرامش در طول روز شده‌اند.

 

آشنایی با بهترین کافی شاپ‌ های دبی

در ابتدا باید گفت عمده این محیط‌های مفرح، در مراکز خرید دبی و یا محله‌های مسکونی آرامی مانند جمیرا، منطقه فرهنگی و هنری القوز و گاهی در ویلاهای ساده و حیاط‌های پر از بوگنویل قرار دارند. در ادامه، به معرفی برخی از پرطرفدارترین این گزینه‌ها می پردازیم:

کافه سعید دال ۱۰۲۳ در دبی

کافی شاپ ایتالیایی SAID Dal 1923 که در سیتی واک و بسیار نزدیک به سیاره سبز واقع شده، از محیطی دلپذیر و دکوراسیون فانتزی برخوردار است. اینجا یکی از بهترین کافی شاپ‌ های دبی بوده و توصیه می‌کنیم بدون صرف پیتزای خوشمزه آن را ترک نکنید. هر چند کیک‌های شکلاتی، براونی، وافل‌های خانگی، چورو، بابکا، کلوچه، دونات، کرپ و نوشیدنی‌هایی نظیر هات چاکلت خامه‌ای، لاته اسپانیایی یا کاپوچینوی آن نیز بسیار پرطرفدارند.

این کافه بیکری به دلیل خدمات عالی و پرسنل صمیمی‌اش نیز محبوبیت دارد. قیمت‌ها بسیار مقرون به صرفه هستند. بنابراین با خورد و خوراکی ارزان‌تر، می‌توانید هزینه‌ها و قیمت تور دبی را نیز کاهش دهید. در ضمن در صورت تمایل و برای استنشاق هوای تازه و تماشای محیط اطراف، از میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز کافی شاپ استفاده کنید.

  • آدرس: City Walk - Al Wasl - Dubai - United Arab Emirates

عکس: lavinaisrani.com

 

کافه فوراور روز در دبی

گزینه دیگر در لیست بهترین کافی شاپ‌ های دبی، کافه Forever Rose است. اینجا یک کافه مفهومی دوبعدی بوده و هنر را با غذا ترکیب می‌کند و از ظاهری شبیه کتاب داستان برخوردار است. در واقع این حس به مخاطب دست می‌دهد که با حضور در این کافه فانتزی، انگار بخشی از یک نقاشی است و دچار خطای دید در این رابطه می‌شود. دکوراسیون کاملا تک رنگ با کفپوش و میزهای سفید، اتاق، فنجان‌ها و بشقاب‌هایی که همگی سیاه و سفید هستند و البته غذاها و نوشیدنی‌های رنگی، مکانی شیک را برای صرف صبحانه، چای بعد از ظهر و دسر رقم می‌زنند.

گفتنی است منوی این کافه شامل غذاهای فرانسوی و ایتالیایی بوده و بسیاری از مشتریان، برای چشیدن میگوهای خوش پخت، سالاد سزار و هالومی، چیزکیک، نان تست فرانسوی و کرم بروله از اینجا دیدن می‌کنند. نوشیدن رز لاته، چای یا آبمیوه عالی نیز خالی از لطف نخواهد بود. در  صورت تمایل می‌توانید از فضای باز رستوران نیز برای استراحت و خورد و خوراک بهره مند شوید. پیشنهاد می‌کنیم در سفر با تور دبی از این مکان جذاب دیدن کنید.

  • آدرس: Boxpark - 467 Al Wasl Rd - Dubai - United Arab Emirates

 

بهترین تفریحات ساحلی دبی

عکس: caterermiddleeast.com

 

کافه مایوکام در دبی

کافه رستوران Myocum  که از بهترین کافی شاپ‌ های دبی نیز به شمار می‌آید، به خاطر سرو غذاهای استرالیایی‌اش شهرت دارد و چیکن، سالاد و توفو، از محبوب‌ترین گزینه‌های منو هستند. همچنین توصیه می‌کنیم از پنکیک موز، کرامبل سیب، پودینگ و نوشیدنی‌هایی نظیر لاته اسپانیایی عالی، ماچا یا آب میوه‌های تازه غافل نشوید.

گفتنی است این فضای زیبا با دکوراسیون دیدنی، در Dar Wasl Mall واقع شده و به صورت تمام روز محیطی دنج را برای مخاطبانش به ارمغان می‌آورد. قیمت‌ها نیز با خدمات و کیفیت تناسب دارند و وای فای رایگان و خدمات دلیوری نیز برای مشتریان فراهمند.

  • آدرس: 2D St - Al Wasl - Dubai - United Arab Emirates

عکس: letswork.io

 

کافه لا ننا کافی در دبی

این مکان جذاب در منطقه القوز، در واقع یکی از بهترین کافی شاپ‌ های دبی و همچنین یک فروشگاه و استودیوی طراحی منحصر به فرد به شمار می‌آید. La Nena Coffee با معماری بی نظیر و رنگ‌های گرم، به استقبال مهمانانش می‌آید. این کافه رویکردی آوانگارد در طراحی داخلی و مبلمان ارائه می‌دهد و همچنین قهوه‌هایی خاص را برای علاقمندان سرو می‌کند. اما این همه ماجرا نیست! در واقع باید گفت این کافی شاپ، یکی از مکان‌های دوستدار حیوانات خانگی است. بنابراین می‌توانید در نهایت آرامش، کنار دوستان پشمالوی‌تان از فضای کافه و شکم گردی لذت ببرید.  

  • آدرس: 23Street 14B - Al Quoz - Dubai - United Arab Emirates

 

زیباترین لوکیشن‌های عکاسی برای عروسی در دبی

عکس: luxhabitat.ae

 

کافه فاندری در دبی

در این مکان دنج، می‌توانید همزمان با صرف قهوه و خوراکی‌های لذیذ، از پرسه زدن و تماشای آثار هنری و اینستالیشن‌های خیره کننده نیز برخوردار شوید. در واقع The Foundry، جزو بهترین کافی شاپ‌ های دبی بوده و فضایی هنری است که محیطی نوآورانه و دکوراسیون فانتزی را همراه با برگزاری رویدادها و نمایشگاه‌ها به ارمغان می‌آورد.

از طرفی منو شامل غذاهای بین المللی بوده و توصیه می‌کنیم صدف‌های خوش پخت، فیله ماهی و فوی گراس را امتحان کنید و دسرهایی نظیر بستنی کاراملی خوشمزه، فوندانت شکلاتی و پودینگ را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید. در ضمن آب میوه، کاپوچینو یا اسموتی عالی نیز به شدت توصیه می‌شوند.

گفتنی است این مکان مفرح در میان کافه‌های دبی، به دلیل خدمات عالی و پرسنل خوش برخوردش نیز شهرت دارد. قیمت‌ها متوسط بوده و وای فای رایگان، پارکینگ و میز و صندلی‌های چیده شده در فضای باز به لذت این شکم گردی می‌افزایند.

  • آدرس: Al Meena St, Abu Dhabi, United Arab Emirates

عکس: welcometotheworld.com

 

کافه هینت در دبی

Hint که در موزه اتحاد قرار دارد، یک ایستگاه عالی برای استراحت و شکم گردی پس از یک روز طولانی گشت و گذار به شمار می‌آید. می‌توانید در محیطی مینیمال و آرام، به دور از جمعیت پرهیاهوی شهر، شیرینی‌های لذیذ و قهوه‌های خوشمزه‌ای را میل کنید. هیچ چیز بهتر از خوردن کروسان بادام و پرالین خوش پخت در کنار یک فنجان لاته اسپانیایی، در میان یکی از بهترین کافی شاپ‌ های دبی نیست. بعلاوه این کافه، به دلیل خدمات عالی پرسنل حرفه‌ای و قیمت‌های مناسبش نیز محبوبیت دارد.

  • آدرس: Al Mina - Jumeirah 1 - Dubai - United Arab Emirates

 

راهنمای سفر ۳ روزه جذاب به دبی

عکس: caterermiddleeast.com

 

کافه نته در دبی

Nette، یکی از شیک‌ترین و بهترین کافی شاپ‌ های دبی برای دورهمی جوانان است. در عین حال می‌توانید از منوی غذاهای فرانسوی و ژاپنی برخوردار شوید که گزینه‌هایی جذاب همچون میگوهای خوشمزه، ماسکارپونه و ساندویچ مرغ ترد و نان تست فرانسوی را در خود جای داده است. البته بسیاری از مشتریان برای نوشیدن ماچا لاته یا  لیمونادهای گوارا به این کافه سر می‌زنند. در ضمن برای بهره مندی از هوای تازه، می‌توانید خوراکی هایتان را در فضای باز کافه صرف کنید. خدمات دلیوری، فضای صمیمی، خدمات سریع و قیمت‌های مناسب، از دیگر مزایای قابل توجه این مکان مفرح به شمار می‌آیند.

  • آدرس: 20,8St, Dubai, United Arab Emirates

عکس: lovethatdesign.com

 

کافه عربیکا در دبی

این برند منحصر به فرد قهوه تخصصی در لیست بهترین کافی شاپ‌ های دبی، علیرغم نامی که دارد از ژاپن نشات گرفته و البته خودش مزرعه قهوه دارد. اسپرسوهای عربیکا، از آمریکانوی ساده گرفته تا لاته‌های اسپانیایی و عسلی Arabica، به هیچ طعمی در دنیا شبیه نیستند. خبر خوب این که می‌توانید از بین شعب شیک مختلف آن، هر کدام را خواستید انتخاب کنید، از جمله شعب دبی مال و پوینت در پالم جمیرا.

همچنین در صورت تمایل می‌توانید وقتتان را در فضای آرامش بخش داخلی کافه بگذرانید و یا ازمیز و صندلی‌های فضای باز برای خورد و خوراک بهره بگیرید. در ضمن باید گفت خدمات سریع این مکان بسیار قابل توجه بوده و قیمت‌ها مقرون به صرفه هستند.

  • آدرس: Al Khanezi - Street 4, Dubai, United Arab Emirates

 

آشنایی با قوانین شنا در سواحل دبی

عکس: hidubai.com

 

ایر اسپیشیالیتی کافی در دبی

ترکیب قهوه تخصصی که از سراسر جهان تهیه شده در کنار دسرهای لذیذ، می تواند ساعاتی خاطره انگیز را در Air Speciality Coffee برای دورهمی‌های دوستانه یا خانوادگی رقم بزند. حقیقت این است که این محیط آرام و فانتزی که جزو بهترین کافی شاپ‌ های دبی محسوب می‌شود، قهوه تهیه شده از مزارع بزرگ از جمله کنیا، اتیوپی و بسیاری دیگر را که هر کدام طعم میوه‌ای مخصوص به خود را دارند، همراه با شیر بادام خانگی ارائه می‌دهد. در ضمن پیشنهاد می‌کنیم حتما از پودینگ‌های خوشمزه این مکان نیز میل کنید.

  • آدرس: 545Jumeirah St, Dubai, United Arab Emirates

عکس: timeoutdubai.com

 

قهوه الشیمی در دبی

این مکان فوق العاده نیز در سرو قهوه‌های باکیفیت تخصص دارد. شعار Alchemy Coffee این است: " ارائه قهوه با کیفیت و در عین حال حمایت از جوامع قهوه‌کاران در سرتاسر جهان".

منو در عین حال شامل انواع دمنوش‌های ویژه و شیرینی‌ها از جمله تاهینی، کلوچه و نان می‌شود. هرچند که توصیه می‌کنیم بدون امتحان کردن براونی، بیسکویت و کوکی‌های شکلاتی خوشمزه اینجا را ترک نکنید. در کنار اینها نوشیدنی‌هایی همچون لاته، کورتادو یا اسپرسو اسپانیایی نیز بسیار می‌چسبند.

از طرفی فضای خانگی، صمیمی و دنج این کافه که از بهترین کافی شاپ‌ های دبی به شمار می‌آید، به مشتریان اجازه می‌دهد تا پس از یک روز گشت و گذار خسته کننده، ساعاتی را در آرامش به استراحت بپردازند. پرسنل حرفه‌ای خدماتی سریع ارائه می‌دهند و قیمت‌ها نسبت به آنچه دریافت می‌کنید بسیار مناسبند. در نهایت وای فای رایگان، پارکینگ، خدمات دلیوری و میز و صندلی‌های فضای باز نیز به مشتریان ارائه می‌شوند.

  • آدرس: Al Wasl Rd, Dubai, United Arab Emirates

 

سفر با کودکان به دبی و تجربه تفریحات رایگان

عکس: alchemydubai.com

 

در این مقاله، برخی از بهترین کافی شاپ‌ های دبی را معرفی کردیم. اما همانطور که پیشتر اشاره شد، در هر گوشه و کنار شهر می‌توانید شاهد غذاکده‌های متنوع باشید و کافه‌های دبی، به همین موارد خلاصه نمی‌شوند. در نهایت از دیگر کافه‌ها وکافی شاپ‌های محبوب در سفر با تور دبی می‌توان از موارد زیر نام برد:

  • Amongst Few
  • Arabian Tea House Café
  • Boon Coffee
  • Boston Lane
  • Brew Café

 

منبع ۱

منبع ۲

۲۳ آذر ۱۴۰۰ (به‌روز رسانی شده در: 13 شهریور 1402)

نظرات کاربران