معرفی هتل Labranda Mares مارماریس

جاذبه‌های گردشگری مارماریس
معرفی هتل Labranda Mares مارماریس

مارماریس یکی از زیباترین مقاصد ساحلی در ترکیه است که در امتداد ساحل جنوب غربی این کشور واقع شده است. شهری بسیار زیبا که به خاطر مناطق کوهستانی و سواحل فوق‌‌العاده‌اش، جاذبه‌های طبیعی زیادی دارد که می‌توانید از آن بازدید کرده و همچنین مناطق مهم تاریخی در آن واقع شده که حتما باید از آن‌ها نیز دیدن نمایید. البته برای رفتن به تور مارماریس، همیشه هتل‌های ۴ ستاره و ۵ ستاره‌ی جذابی که در این شهر واقع شده‌اند را برای سفر پیشنهاد می‌کنیم که یکی از آن‌ها همین هتل لابراندا مارس زیباست که امروز قصد معرفی آن را داریم. پس اگر می‌خواهید در آینده‌ای نزدیک به این شهر سفر کنید، بد نیست با هم نگاهی بندازیم به این هتل جذاب:

 

درباره هتل لابراندا مارس مارماریس

اولین نکته‌ای که باعث می‌شود هتل لابراندا مارس متمایز از هر هتل دیگری در مارماریس باشد، جایی است که این اقامتگاه بزرگ در آن ساخته شده. جایی درست در میان جنگلی سرسبز که در پشت خود تپه‌ای بزرگ مملو از درخت دارد و در جلو یک ساحل اختصاصی بزرگ با آبی کریستالی و جذاب و همین امر باعث می‌شود تا شما با فضایی استثنایی در این مکان روبرو بوده و بتوانید فعالیت‌هایی زیادی را بدون این که مجبور به خروج از هتل باشید، انجام دهید.

این هتل آل اینکلوسیو بوده و بخش زیادی از خدماتی که به شما ارائه می‌شود از جمله وعده‌های غذایی در رستوران‌ها یا تفریحات آبی که در هتل تجربه می‌کنید با همان هزینه‌ی رزرو هتل پوشش داده می‌شود. از امکانات هتل گفتیم، باید در نظر داشته باشید که لابراندا مارس یک اقامتگاه لوکس ۵ ستاره با امکانات رفاهی بسیار، اتاق‌های زیبا و خدمات دهی خیلی خوب بوده و نمراتی عالی در سایت‌های مختلف کسب کرده که باعث می‌شود از جمله انتخاب‌های اول در میان هتل‌های ۵ ستاره مارماریس باشد.

این مجموعه دارای ۵ رستوران، واحدهای اقامتی بسیار، بارهای متعدد، چند استخر، مجموعه اسپا و سلامتی، زمین‌های ورزشی، ساحل اختصاصی و خیلی امکانات دیگر است که باعث می‌شود تا در زمان سفر به مارماریس، احتیاج شما به خیلی از بخش‌های شهر کاملا رفع شده و برای تفریح تنها به لابراندا مارس احتیاج داشته باشید و برای دیدن سایت‌های تاریخی مجبور به خروج از هتل شوید. در ادامه نگاهی جزیی‌تر به بخش‌های مختلف لابراندا مارس داشته باشیم.

 

از فرودگاه دالامان تا مرکز شهر مارماریس

اقامتگاه‌های هتل لابراندا مارس مارماریس

واحدهای اقامتی هتل لابراندا مارس هم از نظر اندازه و هم از نظر دکور با هم تفاوت‌هایی دارند اما از نظر امکانات، عموما یکی بوده و همگی آن‌ها دارای اینترنت رایگان بی‌سیم، تلوزیون به همراه کانال‌های ماهواره‌ای، کتری برقی و قهوه جوش و ... هستند. همچنین همه‌ی واحدها دارای بالکن هستند که اندازه‌ی این بالکن در اتاق‌های مختلف، متفاوت است.

اتاق‌های استاندارد: این اتاق‌ها به دو شکل دو تخته و یک تخت دو نفره در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد و فضایی از ۲۶ تا ۳۲ متر مربع دارند. بالکن این واحدها نسبتا کوچک است اما در همان فضا نیز دو صندلی و یک میز کوچک گنجانده شده. اتاق‌های دو تخته رو به جنگل هستند و اتاق‌هایی که تخت دو نفره دارند رو به دریا قرار گرفته‌اند. همچنین اتاق‌هایی که یک تخته هستند، یک مبلمان تخت شو نیز دارند که در صورت نیاز با پرداخت مبلغی اضافی، می‌توانید یک نفر دیگر را نیز با خود به این واحدها ببرید.

اتاق‌های خانوادگی: این اتاق‌ها که بیش‌تر شبیه سوییت‌ هستند، ۴۸ تا ۵۴ متر مربع وسعت داشته و دارای بالکن بزرگ هستند. واحدهایی که از دو اتاق تشکیل شده‌اند و جدا از یک تخت دو نفره، دو تخت یک نفره نیز برایشان در نظر گرفته شده است.

اتاق‌های سوپریور: این اتاق‌ها اگر چه ۲۶ تا ۳۲ مربع هستند، اما از دکور زیباتری برخوردار بوده و بالکنی بزرگ دارند که رو به دریا قرار گرفته‌اند. این واحدهای شیک بیش‌تر برای زوج‌های جوان یا کسانی که برای ماه عسل این هتل را انتخاب کرده‌اند، پیشنهاد می‌شوند.

همانطور که مشخص است، همانطور که داشتن اتاق‌های خانوادگی که تا ۵ نفر را میزبانی می‌کنند، یک ویژگی مثبت برای هتل به حساب می‌آید، نداشتن سوییت‌های خاص و لاکچری نیز برای چنین هتل ۵ ستاره‌ای یک ضعف است.

 

راهنمای ۲۰۲۱ مارماریس: کجا غذا بخورید؟

امکانات تفریحی

همانطور که پیش‌تر گفتیم، این هتل دارای چند استخر است که مهم‌ترینشان یک استخر اصلی بزرگ در مرکز هتل بوده و دیگری استخری است که در آن چند سرسره آبی تهیه دیده شده. این استخرها تنها در روزهای گرم سال در دسترس هستند و اگر چه تعداد سرسره‌های آبی آن زیاد نیست، اما شیک و بزرگ بوده و امکانات خوبی در اطرافش برای استراحت و آفتاب گرفتن مهیاست. دو استخر کاملا مجزا با عمق کم برای بچه‌ها نیز در لابراندا مارس وجود دارد که بازی‌های مخصوص آن‌ها را دارد.

در کنار ساحل اختصاصی یک اسکبه چوبی بزرگ با تخت‌های مختلف در لابراندا مارس تهیه دیده شده و فضایی امن نیز برای شنا و انجام ورزش‌های آبی نیز در نظر گرفته شده است. البته تمامی فعالیت‌های آبی شامل پکیج آل اینکلوسیو نمی‌شود و مثلا برای استفاده از جت اسکی باید مبلغی اضافی را پرداخت نمایید. همچنین گردش‌های آبی مختلفی از هتل برپا می‌شود که می‌توانید در آن‌ها نیز شرکت کرده و از جاهای دیدنی اطراف دیدن نمایید. جالب این که کلاس‌ها و تورهای غواصی نیز در هتل برگزار می‌شود که البته باید برای آن هزینه‌ی جدا کنید.

خوشبختانه چندین زمین ورزشی نیز برای هتل در نظر گرفته شده که شامل زمین تنیس، فوتبال چمن مصنوعی نیز می‌شوند که با داشتن پروژکتور، می‌توانید در شب نیز از آن‌ها استفاده کنید. کلاب مخصوص کودکان و بازی‌های مختلف برای آن‌ها، سالن بازی‌ها که شامل دارت، تنیس روی میز، بیلیارد و ... می‌شود نیز از دیگر بخش‌های هتل به حساب می‌آیند.

شب‌ها نیز در این هتل برنامه‌های زیادی برپاست. دیسکو اختصاصی لابراندا مارس همه‌ی شب‌ها برنامه‌های مختلفی داشته و می‌توانید در پاسی از صبح در پارتی‌های آن شرکت کنید. همچنین برنامه‌های نمایشی و موسیقیایی نیز در این مکان برگزار می‌شود و می‌توانید در آن‌ها نیز شرکت نمایید.

 

هزینه‌ سفر به مارماریس چقدر است؟

رستوران‌های هتل لابراندا مارس مارماریس

۵ رستوران کاملا متفاوت از هم در هتل وجود دارد که هر کدامشان غذاهای خوشمزه را به روی میز می‌برند. یونُس رستوران اصلی هتل است که صبحانه‌های رایگان و بوفه باز در آن‌جا برپا می‌شود و شما می‌توانید برای نهار و شام نیز به این رستوران‌ها مراجعه نمایید. این رستوران غذاهای مختلفی از جمله غذاهای ترکی و بین‌المللی را پخت کرده و برای تمام سلیقه‌ها مناسب است.

رستوران ایتالیایی لوییجی یک انتخاب ویژه در هتل بوده که به صورت روباز بوده و در روزهایی که هوا خوب است می‌توانید غذاهای فوق‌العاده‌ای را در آن‌جا امتحان کنید.‌ رستوران میخانه بیشتر روی انواع ماهی و غذاهای دریایی اختصاص داشته و شب‌ها برای شام، موسیقی زنده نیز در این مکان برپا می‌شود.

برای یک تجربه رمانتیک با فضایی خاص و غذاهای بین‌امللی بهتر است به رستوران چاملیک بروید. جایی که نه تنها غذاهایی عالی پخت می‌کند بلکه نوشیدنی‌های خیلی متنوعی نیز در منواش دارد. در نهایت برای چشیدن غذاهای آسیای شرقی، رستوران دراگون را پیش رو دارید که غذاهای چینی و ژاپنی را به روی میز می‌برد.

فراموش نکنید که این مجموعه دارای چندین بار نیز هست که در بخش‌های مختلف هتل قرار دارند و نوشیدنی‌های مختلفی را به فروش می‌رسانند. شما می‌توانید این نوشیدنی‌ها را در کنار استخر و یا در ساحل و اسکله اختصایص هتل نیز سفارش دهید.

مرکز اسپا و سلامت

هتل لابراندا مارس همچون بسیاری از هتل‌های ۵ ستاره مارماریس، دارای یک مرکز اسپا و سلامت نیز هست. اسپایِ این مجموعه دارای امکانات خیلی از جمله حمام ترکی، جکوزی، سالن زیبایی، سالن آرامش  و اتاق‌های خصوصی ماساژ است و خدمات متنوعی نیز ارائه می‌کند. این اسپا از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب فعالیت می‌کند و برای استفاده از امکاناتش، باید حداقل ۱۲ ساعت قبل، جایی برای خود رزرو کنید. فضای کلی اسپا نیز شیک و تمیز است و یک مکان لاکچری و خیلی خاص به حساب نمی‌آید. همچنین یک سالن ورزشی مجهز نیز در کنار این مرکز اسپا واقع شده تا بتوانید تمرینات روزانه خود را در طول سفر ادامه دهید.

نکات مهمی که باید درباره هتل لابراندا مارس مارماریس بدانید

  • اجازه بردن حیوانات خانگی به هتل لابراندا مارس را ندارید
  • امکان استخدام پرستار بچه در این هتل برای شما مهیاست
  • هتل دارای چند باغ بزرگ بوده که برای پیاده روی و همچنین هواخوری عالی هستند
  • در جاهای مختلف هتل برای باربیکیو فضایی تهیه دیده شده است
  • برای شرکت در بعضی کنسرت‌های موسیقی باید هزینه‌ی جدا پرداخت کنید
  • شرکت در دیسکو و کلاب شبانه تنها برای افراد بالای ۱۸ سال مجاز است
  • اتاق‌ها دارای گاو صندوق نیستند
  • امکانات کامل برای افراد با معلولیت‌های جسمی در تمامی بخش‌های هتل در نظر گرفته شده است
  • بعضی از بخش‌های هتل مثل رستوران‌های روباز یا زمین‌های ورزشی، تنها برای فصل گرما در دسترس هستند
  • اینترنت راگیان در تمامی بخش‌های هتل از جمله در فضای باغ نیز در دسترس است

فاصله‌ی این هتل تا جاهای مهم مارماریس

با توجه به این که هتل لابراندا مارس در یک فضای جنگلی و به دور از مرکز شهر واقع شده، از جاهای مختلف مارماریس فاصله دارد. برای مثل برای رفتن به پارک آبی معروف آکوا دریم باید فاصله‌ی ۲.۳۳ کیلومتری را طی کنید یا برای دیدن قلعه مارماریس باید ۴ کیلومتر دورتر بروید. اما بعضی از سواحل معروف شهر همچون ساحل عمومی مارماریس، کم‌تر از یک کیلومتر تا هتل فاصله دارند.

فاصله‌ی هتل تا فرودگاه رودِس ۴۸ کیلومتر و تا فرودگاه دالامان ۵۰ کیلومتر است.

 

بهترین رستوران‌های نزدیک مارماریس

آدرس: Icmeler Mah. Ataturk Cad. No:64 Mugla, 48720 Marmaris

شماره تماس: 00902564552200

۱۵ آذر ۱۴۰۰

نظرات کاربران