معرفی پارک آبی آتلانتیس مارماریس

جاذبه‌های گردشگری مارماریس
معرفی پارک آبی آتلانتیس مارماریس

یکی از زیباترین جزیره‌های ترکیه مارماریس است. شهری ساحلی بسیار زیبا با تمام امکانات رفاهی و گردشگری. هر آنچه در یک شهر ساحلی برای خوشگذرانی نیاز دارید را می‌توانید در سفرتان با تور ترکیه به این شهر که در مجاورت دریای مدیترانه قرار گرفته است، بیابید. هتل‌های عالی، مراکز خرید و بازارها برای خرید سوغاتی، تفریحات آبی، آرامش در کنار ساحل و پارک‌های آبی هیجان انگیز که در اینجا بزرگترین مجموعه آبی مارماریس را به شما معرفی می‌کنیم.

 


پارک آبی آتلانتیس


اگر از تفریحات آبی، شنا و سرسره بازی لذت می‌برید، اگر کودکی به همراه دارید و می‌خواهید او نیز به همراه شما هیجان بی‌نظیر بازی در یک استخر بزرگ را تجربه کند، پارک آبی آتلانتیس بهترین گزینه و محبوب‌ترین جاذبه‌های شهر مارماریس است که در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است. این مجموعه شامل تفریحاتی همانند گلف، بولینگ و استخر موج است و چندین رستوران و کافه دارد. به هنگامی که وارد این پارک آبی بزرگ شوید با ۸ سرسره بزرگ و رنگارنگ روبرو خواهید شد که هیجان را با خود به همراه دارند و شادی را برایتان به ارمغان می‌آورند. اگر بین هیجانات آبی دلتان می‌خواهد کمی آرامش بگیرید می‌توانید به ساحل رفته و از صدای امواج لذت ببرید، آفتاب بگیرید یا در آب دریا آبتنی کنید و یا سری به زمین مینی گلف بزنید یا بولینگ بازی کنید و در نتیجه تفریح کمی متفاوت‌تری انجام دهید. برای استفاده از کل مجموعه کافی است فقط یک بلیط ورودی خریداری کنید و کل روز از فضا و امکانات پارک استفاده کنید.

 

۶ جاذبه‌ی گردشگری مارماریس؛ شهر زیبای‌های تاریخی ترکیه

 

 

پارک آبی آتلانتیس

 


این پارک همچنین شامل امکانانی نظیر کمد رایگان، گاوصندوق رایگان، اتاق تعویض لباس، دوش حما ، پارکینگ رایگان، تخت های رایگان ساحل و... است که در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

 


سرسره‌های هیجان آور


جذاب‌ترین تفریح آبی هیجانی است که به هنگام پایین آمدن از یک سرسره تجربه می‌کنید. سرسره چاله فضایی، سرسره رودخانه وحشی، سرسره سیاهچاله، سرسره رنگین کمانی، سوپر سرسره و انواع دیگری از سرسره ها وجود دارد که هر کدام به گونه‌ای باعث شادی شما خواهد شد. هر کدام از آنها ممکن است تجربه جدیدی را برای شما به همراه داشته باشد مثلا در چاله فضایی ابتدا همه چیز آرام است اما هیجان آنجا شروع می‌شود که شما به استخر عمیقی انداخته می‌شوید یا در سیاهچاله شما با یک تیوب دو نفره یک سرسره سواری طولانی را تجربه خواهید کرد.

 

 

پارک آبی آتلانتیس

 


زمین بازی کودکان


زمین بازی مخصوص کودکان در پارک آبی آتلانتیس می‌تواند ساعت‌ها کودکان شما را سرگرم کند. انواع سرسره‌های رنگارنگ و مناسب برای بچه ها را در اشکال حیوانات در این بخش تعبیه شده تا آنها نیز به اندازه شما از زمان تفریح خود لذت ببرند.

 

 

پارک آبی آتلانتیس

 


استخر موج


پس از سرسره بازی و ایجاد آدرنالین در بدنتان می‌تواید به استخر موج بروید. در این استخر موج های بلند و ۱.۵ تا ۲ متری وجود دارد. درون تیوپ ها دراز می‌کشید و یک موج سواری مهیج را تجربه می کنید.

 

۵ بازار جذاب برای خرید به یادماندنی در مارماریس

 

 

پارک آبی آتلانتیس

 


زمین مینی گلف و بولینگ


زمین مینی گلف، سالن بولینگ و دیگر بازی های درونش (از جمله فوتبال دستی، هاکی روی میز، بیلیارد و بازی های ویدیویی) هزینه جداگانه ای نسبت به ورودی اصلی مجموعه آتلانتیس که در ابتدای ورود به پارک پرداخت کرده‌اید دارد. برای هر نفر و هر بازی در حدود ۲ دلار هزینه در بر خواهد داشت.

 

 

marmaris-waterpark

 


هزینه های ورودی پارک آتلانتیس


ورود به این پارک برای افراد زیر ۶ سال رایگان است.
برای کودکان ۶ تا ۱۲ سال ۵۰ لیر ترکیه به صورت خرید حضوری و مبلغ ۳۵ لیر با احتساب ۳۰ درصد تخفیف در صورت خرید اینترنتی هزینه بلیط ورودی می‌باشد.
برای بزرگسالان بالای ۱۲ سال هزینه ورودی ۷۰ لیر ترکیه به صورت خرید حضوری و مبلغ ۴۹ لیر با احتساب ۳۰ درصد تخفیف در صورت خرید اینترنتی می‌باشد.
با خرید بلیط ورودی، می‌توانید به صورت نامحدود و رایگان از تمام سرسره ها و تفریحات مجموعه، به غیر از زمین مینی گلف و سالن بولینگ که هر کدام به صورت جداگانه ۲ پوند هستند، استفاده کنید.
در صورتی که بلیط ورودی پارک آبی آتلانتیس مارماریس را به صورت اینترنتی خریداری می‌کنید، لازم است بلیط خود را پرینت بگیرید و با خود به همراه داشته باشید.

 

 

پارک آبی آتلانتیس

 


زمان و دسترسی به پارک آتلانتیس


پارک آبی آتلانتیس در طول سال از تاریخ ۱۴ می ۲۰۱۸ (۱۵ خرداد ۱۳۹۷) تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۸ (۸ شهریور ۱۳۹۷) فعالیت دارد. ممکن است بنا به شرایط جوی تاریخ و ساعت کار آن تغییر کند.
ساعت کار پارک از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعدازظهر است.

این پارک سرویس رایگان داخل شهر دارد و پس از رسیدن به شهر مارماریس کافی است برای رزرو سرویس‌ پارک اقدام کنید.


آدرس: 3 Siteler Mah. 212 Sok, Uzunyali, Turkey

۲۶ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران