پارک واقعیت مجازی Phobia VR در باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
پارک واقعیت مجازی Phobia VR در باکو

تور باکو مقصدی ایده‌آل برای گشت و گذار در خیابان‌های شلوغ، گشت و گذار در پارک کنار دریا، خرید و خوردن غذاهای خوشمزه محلی است. با این حال تم‌پارک‌های زیادی در شهر نیستند که به صورت خانوادگی به آن‌جاها مراجعه کنید و ساعات مشغول بازی شوید. با این حال ما جایی را به شما معرفی می‌کنیم که بدون شک از بودن در آن‌جا لذت خواهید برد. یکی از مدرن‌ترین پارک‌های واقعیت مجازی منطقه که با تجهیزات عالی و به روز، تجربه‌ای فوق‌العاده را برای شما رقم خواهد زد. همراه ما باشید با معرفی پارک واقعیت مجازی Phobia VR در باکو:

 

معرفی Phobia VR

پارک‌های واقعیت مجازی با بهره گیری از دستگاه‌های مخصوص چنین بازی‌هایی، شما را در فضایی سه بعدی قرار داده و حس و حال بودن در بازی مورد نظر را به شما القا می‌کنند. البته خیلی از پارک‌های واقعیت مجازی با تجهیازت ساده تشکیل شده‌اند و تنها چند عنوان بازی کامپیوتری را برای شما تدارک دیده‌اند اما در Phobia VR اوضاع بسیار بهتر از این حرف‌هاست.

در Phobia VR نه تنها شما می‌توانید بازی‌های روز دنیا را تجربه کنید، بلکه تجهیزات از جمله تردمیل مخصوص بازی‌های واقعیت مجازی، دستگاه‌های رانندگی مجازی و همچنین سیستم‌های حرکتی برای تماشای فیلم و تجربه رولرکوستر دیجیتال را نیز برای شما فراهم خواهند آورد. با توجه به فضا، دکور و تجهیزات مورد استفاده از Phobia VR، این پارک را باید مدرن‌ترین در منطقه به حساب آورد.

 

پارک بازی کودکان Wonderland در باکو

تجهیزات مورد استفاده در Phobia VR

تنوع عینک‌های واقعیت مجازی در Phobia VR‌ باعث شده است تا شما بتوانید بازی‌هایی از شرکت‌های مختلف را تجربه کنید. در حال حاضر هم امکان استفاده از عینک‌های Oculus Rift در این پارک مهیا شده و هم عینک HTC Vive که هر دو از بهترین‌ها در دنیا به حساب می‌آیند.

در کنار آن‌ها چند دستگاه شبیه ساز رانندگی 3DOF و تردمیل بازی‌های واقعیت مجازی Vitruix Omni نیز در Phobia VR گنجانده شده که دومی فارغ از دستگاه‌های خاص و شخصی سازی شده، از جمله گران‌ترین تجهیزات بازی‌های واقعیت مجازی در دنیا به حساب می‌آید. در کنار این‌ها، صندلی‌های لرزان، دسته‌های مخصوص بازی‌های مختلف، تفنگ‌های متنوع و ... را نیز در نظر بگیرید تا یک برداشت کلی از Phobia VR داشته باشید.

بازی‌هایی که می‌توانید در Phobia VR تجربه کنید

تمام امکاناتی که تا این‌جا از آن‌ها یاد کردیم بدون بازی‌های به درد بخور، فایده‌ای نخواهند داشت. خوشبختانه در این زمینه نیز Phobia VR واقعا عالی است و خیلی از بازی‌های برتر دنیای واقعیت مجازی را در میان عناوین قابل انجام پیدا خواهید کرد. از دنیای استاروارز تا اونجرها، بازی‌های مربوط به فیلم و سریال‌های خیلی خوب پشتیبانی شده و حتی چند عنوان مخصوص کودکان و نوجوانان هم در لیستشان دیده می‌شود.

اگر علاقه به بازی‌های اکشن دارید می‌توانید Front Defense، Serious Sam، Sairento VR، Pavlov VR و خیلی عناوین دیگر را امتحان کنید که همگی دارای اسلحه‌های مخصوص فیزیک نیز هستند که موقع بازی به شما داده می‌شود. در زمینه بازی‌های فکر نیز Crash Bandicout، Job Simulator و ... به چشم می‌خورد. جای بازی‌های ریتمیک معروف همچون Beat Saber نیز اصلا خالی نیست.

همانطور که گفتیم یک شبیه ساز ماشین سواری نیز در Phobia VR وجود دارد که بهترین بازی برای تجربه آن Project Cars است. یک بازی بسیار با کیفیت با گرافیک فوق‌العاده بالا که البته هماهنگی کاملی با تجهیزات واقعیت مجازی نیز دارد.

 

گشتی خاطره انگیز در پارک مفاخر باکو

تماشای فیلم‌های سینمایی با عینک‌های واقعیت مجازی

از جمله خدمات موجود در Phobia VR ، امکان تماشای فیلم‌ها و اپیزودهای ویژه به وسیله‌ی عینک‌های واقعیت مجازی است. فیلم‌هایی مثل ترون یا اپیزود ویژه دکتر هو از جمله این محتوا هستند که می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید. البته پیشنهاد می‌کنیم جز در مواقع خاص مثل اپیزودهای ویژه‌ای که تنها به این وسیله قابل تجربه هستند، وقت خود را برای تماشای فیلم‌ها هدر نداده و به روی تردمیل بروید و یک بازی هیجان انگیز را امتحان کنید.

نکات پایانی درباره Phobia VR

  • در حال حاضر به صورت داشتن ماسک به خاطر اوضاع کرونا اجباری است.
  • حتما باید با شماره‌ای که در پایان مقاله ذکر کرده‌ایم، از قبل جا رزرو کنید.
  • پارک از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب باز است (یکشنبه از ساعت ۱۵ ظهر تا ۱۰ شب)
  • برای ورود به پارک ورودی نباید بدهید و هر بازی قیمتی جداگانه دارد.

آدرس: Nargiz Mall, Baku 1005

شماره تماس: 00994507776663

۱۷ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران