پارک بازی کودکان Wonderland در باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
پارک بازی کودکان Wonderland در باکو

یکی از چیزهایی که در سفرهای خانوادگی از اهمیت زیادی بر خوردار است، این بوده که کوچک‌ترها نیز به اندازه بزرگ‌ترها از آن سفر لذت برده و تفریحات مخصوص به خود را انجام دهند. باکو چند پارک کوچک و یکی دو پارک بزرگ برای بازی دارد، اما Wonderland پارکی مختص کوچک‌ترهاست که با بازی‌های متنوع و فضایی ایده‌آل، ساعاتی شاد را برایشان رقم خواهد زد.

 

کوتاه درباره Wonderland باکو

باکو شهری چهار فصل است که پاییزهای بارانی و زمستان‌های سرد را به خود می‌بیند. به همین دلیل است که پارک سرپوشیده‌ای همچون Wonderland یک انتخاب عالی در تمام سال به نظر می‌آید. مهم نیست در چه فصلی به تور باکو می‌روید، درهای Wonderland به روی شما و کودکانتان باز خواهد بود و آن‌ها می‌توانند بازی‌های متنوعی را در آن‌جا تجربه کنند.

این پارک مربیان مجربی دارد که که در همه حال مراقب بچه‌ها هستند و در بعضی از بازی‌ها نیز مشارکت می‌کنند. مخصوصا اگر در روزهای خاصی از سال مثل سال نو میلادی، هالووین یا مانند آن به Wonderland بروید، جشن‌های بزرگی برای بچه‌ها گرفته می‌شود که می‌توانند همراه دیگر هم سن و سال‌های خود در مسابقات مختلف و برنامه‌های موزیکال شرکت کنند. در مجموع Wonderland جایی شاد، مفرح با بازی‌های متنوع است که بدون شک می‌توانید ساعاتی دلچسب را برای فرزندانتان بسازد.

 

معرفی سواحل خزر در باکو

بازی‌های Wonderland

فضای داخلی پارک شاید به اندازه مجتمع‌های تفریحی بزرگ دبی و استانبول و شهرهایی از این دست نباشد، اما در نوع خود بزرگ است و بازی‌های متنوعی در خود دارد. از استخر توپ گرفته تا تاب‌های مختلف، سرسره‌های بزرگ و کوچک یا بازی‌های مثل اسلحه توپی، بچه‌ها هم می‌توانند به صورت تکی یا همراه دیگر کودکان به بازی مشغول شوند.

یکی سری بخش‌های جالب مثل مسیر طنابی، ترامپولین و مسیرهای چالشی نیز وجود دارد که به نوعی بچه‌ها را وارد یک مسابقه می‌کند و هیجان بیشتری را برایشان به ارمغان خواهد آورد. در کنار این بازی‌ها، یکی سری دکور جالب و عروسک‌های بزرگ نیز در Wonderland وجود دارد که در آن‌جاها باید از بچه‌هایتان عکس بگیرید و یک قاب یادگاری از روزهای سفر به باکو برایشان ثبت نمایید.

جشن‌هایی که در پارک گرفته می‌شود

همانطور که در اول نوشته گفتیم، جشن‌های سال نو میلادی، روز جهانی کودک، جشن هالوین و ... همه در این پارک با تم بچگانه برگزار می‌شود و صدای موسیقی و بازی‌های دسته جمعی همراه مربیان، جوی شاد و لذت بخش را برای بچه‌ها به وجود می‌آورد. پس اگر در چنین روزهایی در باکو بودید، برای رفتن به Wonderland اصلا شک نکنید. همچنین اگر هزینه‌ی کافی و وقتش را داشتید، می‌توانید با هزینه‌ای نه چندان بالا،جشن تولد بچه را هم در پارک بگیرید. برای این کار باید از یکی دو روز قبل پارک را در جریان بگذارید و آن‌ها برنامه‌هایی از جمله تزیین و همچنین بازی با دیگر کودکان را برای این جشن برنامه‌ریزی می‌کنند.

 

باکو بهترین مقصد برای عاشقان خرید

چطور به Wonderland باکو برویم

پارک بازی Wonderland باکو در مرکز خرید Ganjlik واقع شده که یکی از مراکز خرید بسیار عالی در پایتخت است. خوشبختانه درست در مقابل این مرکز خرید ایستگاه مترو به همین نام در نظر گرفته شده تا رفت و آمد به آن‌جا را بسیار ساده کند. شما با هزینه بسیار کم با مترو می‌توانید به Wonderland بروید اگر نیاز شد، با توجه به این که Ganjlik در مرکز شهر واقع شده‌ است، هزینه تاکسی تا آن‌جا نیز زیاد نخواهد شد.

نکاتی که باید در مورد Wonderland بدانید

  • پارک از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب همه روزه فعال است
  • ۱ تا ۲ ساعت زمان برای بازی بچه‌ها در این محل کافی خواهد بود
  • این پارک برای کودکان از ۳ سال مناسب خواهد بود
  • برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، WONDERLAND‌ هر روز با مواد مخصوص ضد عفونی می‌شود

دیگر فعالیت‌هایی که در مرکز خرید Ganjlik می‌توانید تجربه کنید

در کنار پارک بازی مخصوص کودکان، این مرکز خرید یک مجموع سینمایی بزرگ در طبقه سوم دارد که با صدای دالبی دیجیتال و تصویر بسیار با کیفیت، فضایی فوق‌العاده را برای تماشای فیلم‌های روز دنیا فراهم می‌کند. همچنین در همین طبقه سه یک سالن بولینگ و بازی‌های کامپیوتری نیز وجود دارد که همه‌ی اعضای خانواده می‌توانند در آن‌جا به تفریح مشغول شوند. سالن بولینگ مجهز و فوق‌العاده عالی است و همچنین چندین دستگاه آرکید نیز برای بازی در آن‌جا تعبیه شده که می‌توانید هر کدام را با پرداخت مبلغی جداگانه بازی کنید.

 

معرفی بهترین کلاب‌های شبانه باکو

آدرس: 14 Fatali Khan Khoyski, Baku

شماره تماس: 00994124048242

۱۵ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران