مرکزخرید پارک بلوار باکو، یکی از مجلل‌ترین مرکزخریدهای آذربایجان

جاذبه‌های گردشگری باکو
مرکزخرید پارک بلوار باکو، یکی از مجلل‌ترین مرکزخریدهای آذربایجان

باکو یکی از شهرهای نزدیک و نسبتا ارزان قیمت است که در هر تعطیلات کوتاه و بلند مدت می‌شود به آن سفر کرد و لذت برد. شهری با بهترین و ارزان‌ترین هتل‌ها و رستوران‌ها و همینطور بهترین جاذبه‌های تاریخی و مدرن. شهری با مردمانی مهمان‌نواز و برترین مرکزخریدها. در سفرتان با تور باکو به این شهر اگر به دنبال یک مکان عالی برای خرید هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا شما را با مرکزخرید پارک بلوار آشنا کنیم. مرکزخریدی که جدای از واحدهای تجاری برای خرید بهترین سوغاتی‌‎ها، یک مرکز ویژه برای تفریح نیز به حساب می‌آید.

 


مرکزخرید پارک بلوار


در زمینی به مساحت ۱۷ هزار متر مربع در سال ۲۰۱۰ مرکزخریدی در باکو افتتاح شد که تا به امروز یکی از اصلی‌ترین مرکزخریدهای این شهر هم برای شهروندان باکو به حساب می‌آید و هم برای گردشگران این شهر. مرکزخریدی در 6 طبقه که هرکدام از طبقات آن یک جای عالی برای تفریح و خرید در باکو به حساب می‌آیند. برای آشنایی با طبقات این مرکزخرید همراه ما باشید.

 

سفری ارزان به باکو چقدر هزینه دارد؟

 

 

  مرکزخرید پارک بلوار

 


طبقه اول مرکزخرید پارک بلوار


۲۲ مرکز تجاری در طبقه‌ی اول این مرکزخرید وجود دارند تا برترین برندهای معتبر در زمینه‌ی پوشاک مخصوصا پوشاک ورزشی در آن شعبه داشته باشند. برندهایی همچون آدیداس، نایک، بنتون، کوتون و منگو.

 

 

  مرکزخرید پارک بلوار

 


طبقه دوم مرکزخرید پارک بلوار


طبقه دوم این مرکزخرید به پوشاک و مدهای روز دنیا اختصاص دارد. در این طبقه شما می‌توانید برترین لباس‌های مجلسی زنانه و مردانه را خریداری کنید. برندهای اوسیس، لافت، جک جونز، دبنهامز و آستین رید در این طبقه شعبه دارند. همچنین در این طبقه می‌توانید واحدهای فروش جواهرات و ساعات را نیز بیابید و سوغاتی‌های لوکس خریداری کنید.

 

۱۰ مرکز خرید معتبر باکو برای خریدن بهترین و خاص‌ترین سوغاتی‌های سفر

 

 

  مرکزخرید پارک بلوار

 


طبقه سوم مرکزخرید پارک بلوار


این طبقه یکی از سرگرم‌کننده‌ترین طبقات پارک بلوار است. مخصوصا اگر خانوادگی به باکو سفر کرده باشید و کودکانتان در خرید کردن زیاد همراه‌تان نباشند و بهانه‌گیری کنند. در این صورت می‌توانید با خیال راحت به طبقه‌ی سوم این مرکزخرید بروید و درحالیکه فرزندان خردسالتان در زمین بازی این مرکزخرید سرگرم می‌شوند شما گشت بزنید و برترین خریدهایتان را انجام بدهید. شهربازی هپی لند که در طبقه‌ی سوم این مرکزخرید وجود دارد یکی از مشهورترین شهربازی‌های سرپوشیده در آذربایجان است.

 

 

  مرکزخرید پارک بلوار

 


طبقه چهارم مرکزخرید پارک بلوار


این طبقه مخصوص شکم‌گردی است. جاییکه با رفتن به آن می‌توانید به بهترین کافه‌ها و رستوران‌های متوسط شهر باکو بروید و نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های درجه اول نوش جان کنید. فست‌فودهای مطرح دنیا در این طبقه از پارک بلوار شعبه دارند.

 

بهترین بازارهای خیابانی باکو برای خریدن سوغاتی‌های خاص و به‌ یادماندنی

 

 

 مرکزخرید پارک بلوار

 


امکانات ویژه‌ی مرکزخرید پارک بلوار


این مرکزخرید جدای از واحدهای تجاری برای خرید کردن، واحدهای تفریحی نیز دارد که از جمله مهمترین آنها می‌توان به سالن بولینگ و سالن‌های سینمایی اشاره کرد. سالن بولینگ این مرکزخرید در طبقه‌ی چهارم آن واقع شده است تا مشتریان در ساعات مختلف روز اگر می‌خواهند همراه با خرید کردن، تفرح نیز کنند به آن بروند و ساعاتی چند را خوش بگذرانند. این مرکزخرید همچنین ۶ سالن سینما را در خود جای داده است تا شما با رفتن به آنها بتوانید فیلم‌های روز دنیا را بر روی با کیفیت‌ترین پرده‌ها تماشا کنید. سالن‌های سینمایی پارک بلوار در همان سال ۲۰۱۰ همزمان با افتتاح مرکزخرید تاسیس شده‌اند و تا به امروز از مهمترین سالن‌های باکو به حساب می‌آیند.

 

 

  مرکزخرید پارک بلوار

 


آسمان نما پارک بلوار


اگر به دنیا منظومه‌های شمسی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید کهکشان‌ها را بشناسید آسمان نمای این مرکزخرید یکی از بهترین مکان‌های آن است که می‌توانید در آن زمانی هیجان‌انگیز صرف کنید. در این بخش از پارک بلوار شما با چند فیلم و مستند و همچنین با چیدمان و نورپردازی می‌توانید به دنیای دیگر کرات سری بزنید. اگر به صورت خانوادگی به باکو سفر کرده‌اید به شما توصیه می‌کنیم حتما به آسمان نمای این مرکزخرید سر بزنید. چرا که بدون شک این بازدید برای کودکان و نوجوانان شما بسیار خاطره‌انگیز و مفرح‌بخش خواهد بود.

۲۱ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران