۹ مقصد گردشگری برتر در فیلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
۹ مقصد گردشگری برتر در فیلیپین

فیلیپن از دست کشورهایی است که باید چندین بار و به مقاصد مختلفش سفر کنید تا حداقل بتوانید، مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این سرزمین را از نزدیک ببینید. کشوری که از ۷ هزار جزیره تشکی شده و بهشتی برای مسافران تور فیلیپین محسوب می‌شود. از بوهول تا مانیل، از پارک‌های جنگلی تا دیدنی‌های زیر آب، از فعالیت‌های تفریحی متنوع تا دیدنی‌های طبیعی، فیلیپین چیزهای زیادی برای عرضه دارد. اما مهم‌ترین و برترین مقاصد گردشگری که حتما در این کشور کدام‌ها هستند؟ ما در این نوشته لیستی تهیه کرده‌ایم که جواب این سوال مهم خواهد بود.

 

بوراکای

دلیل مهمی است جزیره بوراکای، پایتخت سواحل فیلیپین محسوب می‌شود. این جزیره‌ی نه چندان بزرگ 12 ساحل در خود دارد که یکی از یکی زیباتر هستند، مخصوصا ساحل سفید که از جمله زیباترین سواحل در دنیا به حساب می‌آید. همچنین نباید فراموش کرد که بوراکای، چندین ریزورت فوق‌العاده عالی دارد که هر کدام می‌توانند، اقامتی بی‌نظیر را برای شما رقم بزنند.

 

معرفی ۱۰ ساحل زیبای پالاوان در فیلیپین

بوهول

بوهول بر خلاف بوراکای، به خاطر طبیعت فوق‌العاده زیبایش در بخش‌های جنگلی معروف است. یکی از خاص‌ترین جاذبه‌های طبیعی فیلیپین در تپه‌های شکلات در کارمن واقع شده که یکی از مناطق طبیعی محافظت شده از طرف یونسکو نیز محسوب می‌شود. جانوارن زیادی در این منطقه زندگی می‌کنند که خود یکی از زیبایی‌های بوهول را تشکیل می‌دهند.

سبو

سبو یکی از بهترین مناطق دنیا برای غواصی محسوب می‌شود. یکی از معدود جاها در دنیا که می‌توانید در کنار کوسه وال‌های غول پیکر که هیچ خطری ندارند، شنا کنید. سبو از جمله مناطق فوق‌العاده زیبای فیلیپین نیز هست که مناظر زیبایی را در جاهایی همچون پارک ملی سودلون (Sudlon) برایتان به نمایش می‌گذارد. این را هم نباید فراموش کرد که در بخش شهری، سبو جایی پیشرفته با فروشگاه‌های بزرگ و جذاب است.

مانیل

بسیاری از تورهای فیلیپین به مقصد پایتخت این کشور، مانیل برگزار می‌شود. شهری بزرگ و رنگارنگ که مراکز تفریحی متعدد، کلیساهای دیدنی، مناطق تاریخی و دیدنی‌های معددی در خود دارد. همچنین برای کسانی که قصد خرید در فیلیپین را دارند، مانیل یک انتخاب عالی به حساب می‌آید.

سیارگائو

جزیره کوچک سیارگائو، یک اتفاق بزرگ برای هر مسافری می‌تواند باشد. جایی با سواحل زیبا، آبی شفاف و جذاب و مناسب برای شنا، انجام تفریحات آبی و البته موج سواری، در واقع چند ساحل معروف فیلیپین برای موج سواری از جمله کلود ۹ در این جزیره واقع شده‌اند و مسابقات متعددی به این منظور در سیارگائو برگزار می‌گردد.

 

زیباترین مناطق فیلیپین برای سفر تنهایی

بانائو

تصویر مزارع پلکانی برنج را تنها در سفر به بالی نمی‌توانید ببینید، بلکه بانائو در فیلیپین -و البته چند جزیره دیگر- نیز مزارع بزرگی دارد که در دره‌های سرسبز و پر از درخت واقع شده‌اند. یکی از زیباترین مناظری که در تور فیلیپین می‌‌بینید، طلوع خورشید در یکی از دره‌های بانائو است که زیبایی این مزارع را چند برابر می‌کند. همچنین نباید فراموش کرد که جاهایی همچون مزارع پلکانی باتاد و باناگان جزو مراکز محافظت شده‌ی یونسکو نیز به حساب می‌آیند.

ویگان

شهر تاریخی ویگان در شمال فیلیپین از جمله جاهای خاص در فیلیپین است که تجربه‌ای کاملا متفاوت را از سفر به این کشور برایتان به همراه خواهد داشت. این شهر فرهنگی و تاریخی، تاثیر پذیری زیادی از چین و اسپانیایی‌هایی داشته که برای مدتی مدید در این جا زندگی می‌کردند. مخصوصا اسپانیایی‌ها که در زمان اشغالشان در قرن ۱۸، تاثیر فرهنگی زیادی در این بخش از فیلیپین داشته‌اند. برج ناقوس بانتای یا کلیسای سنت پائول از جمله دیدنی‌های ویگان به شمار می‌آیند.

داوائو

به آن‌هایی که تور مانیل را برای سفر به فیلیپین انتخاب کرده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم، کمی دورتر از پایتخت از داوائو نیز دیدن نمایید. یک شهر بسیار زیبا که پارک طبیعت گردی اِدن (Eden) را در خود دارد. پارکی که مرکز عقاب فیلیپین نیز به حساب آمده و شما در آن‌جا امکان دیدن این پرندگان باشکوه را در کنار دیگر حیوانات این پارک جنگلی دارید. مراکز خرید SM Lanang و Abreeza، موزه و چندین مکان دیگر نیز در داوائو هستند که هر کدام می‌توانند دلیلی برای رفتن به این شهر باشند.

 

۶ جاذبه‌ی زیبا و شگفت انگیز فیلیپین

ساگادا

ساگادا نیز از آن جاهای متفاوت در فیلیپین است که سفر به آن‌جا حال و هوای کاملا متمایزی نسب به دیگر مقاصد گردشگری در فیلیپین دارد. کوهستان کوردیلرا خانه‌ی چندین قبیله‌ی باستانی در فیلیپین است که خیلی از مسافران به این منطقه به قصد بازدید از آن قبیله‌ها به ساگادا سفر می‌کنند. البته مناطق کوهستانی و دره‌های زیبایی در ساگادا هستند که در سفر به این منطقه، نباید آن‌ها را از یاد برد.

۰۳ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران