اقامت در ۵ هتل شهر تاریخی وانادزور

جاذبه‌های گردشگری ارمنستان
اقامت در ۵ هتل شهر تاریخی وانادزور

ارمنستان کشوری کوچک اما دیدنی با جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی است که هر قسمت آن ارزش بازدید و کاوش را دارد اگرچه تور ارمنستان برای عموم مسافران به معنی رفتن به ایروان است که این کشور تاریخی جاهای دیگری هم برای سفر دارد. وانادزور یکی از شهرهای بسیار زیبا و دیدنی این کشور کوهستانی است که در فاصله ۱۲۸ کیلومتری از ایروان واقع شده و با سفر جاده‌ای در دسترس قرار دارد. این شهر آرام و باصفا مقصدی عالی برای سفری روح‌نواز در ارمنستان است که فرصت‌های متنوعی برای گردش در نواحی دیدنی تاریخی و طبیعی ارائه می‌دهد در اینجا بهترین هتل‌ها برای اقامتی راحت را بررسی می‌کنیم.

 

Kirovakan Hotel

هتل کیروواکان با نمایی به شدت زیبا و خیره کننده یکی از بهترین هتل‌های وانادزور است که پس زمینه دریاچه مقابل آن را کوه‌های سرسبز تشکیل داده‌اند. همه اتاق‌ها دارای کمد، حمام خصوصی، تلویزیون، ملحفه و حوله هستند و نمایی از حیاط و دریاچه ارائه می‌دهند و همگی آن‌ها دارای ماشین ظرفشویی هستند. در هتل امکاناتی مثل رستوران، کافه، سالن مشترک و باغ ارائه شده که اوقات فراغت شما را به خود اختصاص می‌دهند. به علاوه شما می‌توانید به دریاچه‌ای که دقیقا در همان محل قرار دارد بروید و درساحل آن به استراحت و گردش بپردازید. در حالی که ارائه اتاق‌های خانوادگی یکی از ویژگی‌های برجسته آن‌هاست امکانات دیگری همچون میز پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، خدمات اتاق و وای‌فای رایگان در سراسر هتل نیز در دسترس هستند.

آدرس: Mashtotsa Street 1, 2001 Vanadzor, Armenia

 

Laguna Hotel

این هتل جذاب و دوست داشتنی با ظاهری سنگی و کلاسیک محیطی بسیار راحت برای خانواده‌ها فراهم آورده است. همین که وارد می‌شوید فضای حیاط چمن کاری شده با یک استخر روباز کوچک خودنمایی می‌کند. اتاق‌ها بزرگ و روشن و دلباز هستند و نمایی به حیاط و استخر دارند. تمامی این اتاق‌ها دارای کمد، حمام خصوصی، تلویزیون، ملحفه و حوله هستند و برای رفاه بیشتر ماشین ظرفشویی برای مهمانان ارائه می‌دهند. صبح را با بوفه صبحانه شروع کنید و بعد می‌توانید کودکان را به سالن بازی سرپوشیده با امکانات تفریحی و بازی‌های بی‌خطر بفرستید. همچنین سالن کنفرانس، سالن بیلیارد، کافه، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته از دیگر خدمات رفاهی آن‌ها هستند.

 

معرفی زیباترین دریاچه‌های ارمنستان

آدرس: Yerevan Highway 68, 2001 Vanadzor, Armenia

 

Beautiful Apartment In Vanadzor

برای افرادی که می‌خواهند اقامتی مستقل و راحت را تجربه کنند و یا با خانواده و کودکان سفر کرده‌اند و می‌خواهند فضای آرام و خصوصی داشته باشند بی‌شک این آپارتمان از هر لحاظ بی‌نظیر و مناسب است. این آپارتمان با ۵۵ متر فضا دارای دو خواب با تخت خواب دو نفره و تخت خواب یک نفره بوده و تمامی لوازم مورد نیاز یک زندگی را به طور کامل در دسترس قرار می‌دهد. یعنی آشپزخانه دارای کابینت و ماشین لباسشویی، گاز با فر، میز ناهارخوری و یک اتو و میز اتو است. همچنین اتاق نشیمن با مبلمان و تلوزیون صفحه تخت پر شده که به شما فضایی برای دورهمی و تماشای تلوزیون ارائه می‌دهد. به علاوه سرویس دستشویی و روشویی و حمام خصوصی با سشوار و لوازم بهداشتی به صورت جداگانه نیز ارائه شده‌اند. در نهایت تمامی آپارتمان دسترسی به اینترنت بی‌سیم رایگان دارد.

آدرس: 39 Gr. Lusavorich Street, 0001 Vanadzor, Armenia

 

Vanadzor Armenia Hotel

هتل وادنازور اقامتگاهی با باغ، میز پذیرش ۲۴ ساعته و سالن مشترک، وای فای رایگان در سراسر ملک پارکینگ خصوصی با هزینه اضافی و همچنین امکانات کباب ارائه می‌دهد. اتاق‌های این هتل دارای نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی و حمام اختصاصی با سشوار و دوش بوده و میز تحریر و کتری ارائه می‌دهند. برای شروع روز به رستوران هتل بروید و از بوفه مفصل صبحانه استفاده کنید.

 

کلیسای گریگور لوساووریچ در ایروان

آدرس: Zoravar Andranik street 2/2, 2002 Vanadzor, Armenia

 

Royal Palace Hotel

رویال پالاس یکی از آن هتل‌های خوب وانادزور است امکانات خوب و قابل قبولی ارائه می‌دهد. شما در اینجا به امکاناتی همچون رستوران، مرکز تناسب اندام، سالن مشترک و باغ دسترسی دارید و می‌توانید از پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات اتاق ، وای فای رایگان در سراسر هتل استفاده کنید. در هتل هر اتاق شامل کمد لباس و تلویزیون صفحه تخت، تخت راحت بوده و سرویس بهداشتی خصوصی با وان و برخی اتاق‌ها با جکوزی نیز ارائه شده است. صبح را در بوفه صبحانه با غذاهای خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید و برای استراحت از نمای تراس و وزش باد ملایم لذت ببرید. در این ملک شما هر آن چه نیاز دارید را در اختیار خواهید داشت. تنها ایرادی که می‌توان به این هتل گرفت عدم ارائه پارکینگ اختصاصی در داخل هتل است.

 

اقامتگاه‌های دهکده تاریخی تاتو، ارمنستان

آدرس: 1/2 Nzhde str., Vanadzor 2001, Armenia, 2001 Vanadzor, Armenia

۱۱ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران