آشنایی با بهترین کبابی‌های مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد
آشنایی با بهترین کبابی‌های مشهد

مشهد، پایتخت معنوی ایران همیشه مملو از مسافرانی است که به گشت و گذار در میان انبوه جاذبه‌های گردشگری این شهر مشغولند. بدون شک این زائران، به فضاهای مناسبی برای خورد و خوراک نیز احتیاج دارند و در نتیجه انواع رستوران‌ها و غذاکده‌ها در این شهر شکل گرفته‌اند که با غذاها و قیمت‌های متنوع پذیرای مردم محلی و مسافران تور مشهد هستند. مقاله ۱۰ رستوران برتر مشهد می‌تواند مرجعی مناسب برای کسب اطلاعات در این زمینه باشد. اما اگر از عاشقان کباب هستید، بهتر است با بهترین کبابی‌های مشهد نیز آشنا شوید.

 

کبابی آبشار

این کبابی و جگرکی که از نمایی جذاب، آبشار مصنوعی زیبا و میز و صندلی‌هایی چیده شده در فضای باز برخوردار است در محله قدیمی سناباد واقع شده است. پرسنل این رستوران، بسیار حرفه‌ای هستند و رفتار دوستانه‌ای دارند. بعلاوه اگر با خودروی شخصی به اینجا آمدید، بابت پارکینگ به مشکلی برنخواهید خورد و فضای کافی در این رابطه وجود دارد. قیمتها نیز نسبت به خدمات مناسب هستند. از نزدیک‌ترین جاذبه‌های گردشگری این حوالی می‌توان به برج سلمان، مجتمع تجاری زیست خاور مشهد و میدان احمدآباد اشاره کرد.

 

معرفی لوکس‌ترین هتل‌های مشهد

آدرس: مشهد، قائم، خیابان سناباد، خیابان تکتم

 

کباب تاج محل

در این رستوران سنتی ۲ طبقه، انواع غذاهای سنتی ایرانی و حلال سرو می‌شوند و همگی از کیفیتی قابل قبول برخوردارند. در این میان کباب بوقلمون و کباب لبنانی و کباب نگینی بیش از سایرین محبوبیت دارند. گفتنی است کباب‌ها همراه با نان تازه‌ای سرو می‌شوند که در همین کبابی پخت شده‌اند. جالب است بدانید که دوربین مداربسته‌ای که برای آشپزخانه درنظر گرفته شده، به مشتریان امکان می‌دهد تا بر نحوه کار آشپز و طبخ غذا نظارت داشته باشند.

این رستوران به کافه قندون و فروشگاه بهاران عالم نیز دسترسی خوبی دارد و می‌توانید ضمن خرید و کافه گردی، برای استراحت و خورد و خوراک این رستوران دنج و راحت را انتخاب نمایید. در نهایت باید گفت ظرفیت این کبابی ۳۰ نفر است.

آدرس: مشهد، ملک آباد، بلوار فلسطین، خیابان فلسطین هجدهم

 

رستوران دادلی

این کبابی جگرکی نیز که در حوالی بلوار هاشمیه واقع شده، از ۱۰ صبح تا ۸ شب پذیرای علاقمندان بوده و انواع کباب، جگر، بال، سیرابی و شیردان سرو می‌کند. اگر مایلید می‌توانید از فضای داخلی رستوران لذت ببرید و یا از صندلی‌های چیده شده در حیاط و هوای تازه‌اش نهایت استفاده را ببرید. قیمتها نیز مناسبند و خدمات کافی و سریع می‌باشند. تنها مشکل این است که در اینجا فضای پارکینگ محدود است.

 

آشنایی با مشهورترین آرامگاه‌های مشهد

آدرس: مشهد، بلوار هاشمیه، هاشمیه ۲۸

 

کباب سرای یادبود

اینجا نیز یکی از محبوب‌ترین کبابی‌های شهر مشهد است و از مواد و گوشت تازه و درجه یک در طبخ غذاها استفاده می‌شود. این مکان بسیار مناسب برگزاری مجالس و مهمانی‌ها بوده و ظرفیت پذیرش ۳۰ نفر را داراست. در ضمن پرسنل بسیار مجرب هستند و فضا و دکوراسیون نیز زیبا و خاطره‌انگیز است.

آدرس: مشهد، حاشیه بلوار وکیل آباد، بین پل دانشجو و وکیل آباد ۳۵

 

بهشت نو

این کبابی جگرکی که می‌تواند ۵۰-۴۰ نفر را در خود جای دهد، فضای داخلی و همچنین میز و صندلی‌های فضای باز را برای صرف غذا در اختیار مشتریان می‌گذارد. محیط اینجا ساده و متوسط و در عین حال راحت و صمیمی است و کباب‌ها خصوصا کباب لقمه و جوجه کبابش طرفداران بیشتری دارند. در ضمن، فضای کافی برای پارک خودرو در این حوالی وجود دارد. گفتنی است این غذاکده، به نهالستان دشت شاندیز (یوسفیان) بسیار نزدیک است.

 

۶ مکان برای خوردن صبحانه عالی در مشهد

آدرس:  مشهد، شاندیز، بعد از جاده حصار سرخ

 

رستوران امیرکبیر

این رستوران که انواع نوشیدنی‌ها، کباب‌ها و غذاهای ایرانی سرو می‌کند، ظرفیت پذیرش ۱۶۰ نفر را داشته و یکی از گزینه‌های مناسب برای برگزاری مهمانی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه است. این غذاکده همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب باز است و محیطی دنج و سنتی را به مهمانان هدیه می‌دهد. گفتنی است تمام مواد اولیه جهت طبخ غذاها، به صورت تازه و روزانه تهیه می‌شوند و کیفیت غذاها و خدمات بالاست.

آدرس: مشهد، دور میدان عدل خمینی

 

رستوران شاندیز

در نهایت باید بگوییم این باغ رستوران بزرگ که ظرفیت پذیرش ۲۰۰۰ نفر را دارد، در عین حال جاذبه‌هایی از جمله باغ پرندگان، برکه، فضای باز و سرسبز با درختان سربه فلک کشیده و آلاچیق‌های بزرگ خانوادگی را در خود جای داده است.

در عین حال می‌توانید از شنیدن موسیقی زنده در زمان صرف غذا نیز لذت ببرید. این غذاکده شیک همچنین، از پارکینگ اختصاصی برخوردار است. گفتنی است رستوران شاندیز، غذاهای بین‌المللی و ایرانی را سرو می‌کند و البته انواع کبابهای لذیذی که در این غذاکده ارائه می‌شوند، در تور مشهد طرفداران بیشماری دارند.

 

تفریحات تابستانی در مشهد

آدرس: مشهد، دور میدان سعد آباد (میدان تختی) 

۰۵ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران