گشت و گذاری خانوادگی در تور آلانیا

جاذبه‌های گردشگری آلانیا
گشت و گذاری خانوادگی در تور آلانیا

آلانیا یکی از قسمت‌های بسیار زیبا در آنتالیا است که در سال‌های گذشته توانسته سرمایه‌های کلان گردشگری را جذب کند و مسافران زیادی را پذیرا باشد. آلانیا همچون شهر آنتالیا جایی زیبا با امکانات مدرن و رفاهی است که هر سنی از افراد در گروه‌های خانوادگی و دوستانه می‌توانند اوقات شاد و خاطره‌انگیزی را در آن سپری کنند. فرزندان شما می‌توانند در زمین‌های بازی، پارک‌ها و پارک‌های آبی بازی کنند و اوقات شادی را سپری کنند. به علاوه چیزهای جدید یاد می‌گیرند، غذای خوب می‌خورند و در صف‌های طولانی انتظار خسته نمی‌شوند. در اینجا بهترین کارهایی که می‌توانید در تور آلانیا با کودکان انجام دهید را بررسی می‌کنیم.

 

غارهای داملاتاش

غارهای داملاتاش در سال ۱۹۴۸ به طور تصادفی هنگام حفاری سنگ برای استفاده در بندر آلانیا پیدا شد و پس از آن بود که غار برای عموم باز شد. این غار فوق‌العاده زیبا که از جاذبه‌های گردشگری آلانیا است و افراد زیادی را از نقاط دور و نزدیک به خود جذب می‌کند، زیرا فضای مرموز و گیرایی دارد که گفته می‌شود بیماران مبتلا به آسم را شفا می‌دهد. در واقع افرادی که برای درمان آسم خود مراجعه می‌کنند، برای ۴ ساعت به مدت ۲۱ روز در غار می‌مانند. سازه‌های استالاگتیت و استالاگمیت به شدت زیبا هستند و بچه‌ها شیفته فضای داخلی و تماشای اشکال مختلف این سازه‌ها می‌شوند.

 

با مراکز خرید آلانیا آشنا شوید

ساحل کلئوپاترا

این ساحل زیبا و دل‌انگیز که به طول ۲ کیلومتر در امتداد ساحل گسترده شده از محبوب‌ترین سواحل آنتالیا است که همه از بازدید از آن لذت می‌برند. شما می‌توانید در این ساحل شنا کنید، عکس‌های زیبا بگیرید و روی ساحل حمام آفتاب بگیرید و از خواندن کتاب نیمه کاره‌تان لذت ببرید. شما می‌توانید این ساحل را در سمت غربی شبیه جزیره آلانیا پیدا کنید که روبروی غار داملاتاش قرار گرفته است. ساحل کلئوپاترا با داشتن ماسه‌های سفید و تمیز، آب‌های آبی و شفاف کم عمق و طیف فراوانی از رستوران‌ها و کافه‌هایی که دارد انتخابی عالی برای روزی خانوادگی با بچه‌ها است.

آلانیا تلفریک

خط تله کابین آلانیا تلفریک یکی از جاذبه‌های توریستی هیجان‌انگیز و زیبای آلانیا است که با ۱۶ کابین در حال رفت و آمد زیبایی‌های بی‌بدیل آن را مقابل چشمان مسافران می‌گستراند. با تله کابین بالا بروید و در ایستگاه احمدک منطقه تاریخی قلعه آلانیا پیاده شوید و به گشت و گذار بپردازید. در مسیر پیاده‌روی حرکت کنید تا از مناظر دیدنی سلجوقی هم دیدن کنید. در حالی که این تله کابین برای شما مزایای زیادی دارد بچه‌ها را نیز هیجان زده خواهد کرد.

 

معرفی بهترین رستوران‌های آلانیا

موزه باستان شناسی آلانیا

این موزه که یکی از موزه‌های برتر و دیدنی ترکیه محسوب می‌شود در دو قسمت باستانی و قوم‌شناسی جایی دیدنی برای تمام اعضای خانواده محسوب می‌شود. این موزه قطعات مجموعه‌های متعدد بی‌نظیری از سرامیک، مرمر، برنز و شیشه و موزاییک‌های دوران هلنیستی، رومی و بیزانس است. در بازدید از این موزه بچه‌ها اطلاعات زیادی به دست می‌آورند و می‌توانند مشاهدات تاریخی جذابی در تور آلانیا داشته باشند.

Water Planet Aqua Park

پارک سیاره آبی آلانیا جایی به شدت فرح بخش و جذاب و شاد است که روزانه می‌تواند از ۲ هزار نفر همزمان میزبانی کند. این پارک آبی بزرگ‌ترین پارک آبی منطقه مدیترانه است که هیچ محدودیت سنی برای تفریح از جوان گرفته تا بزرگسالان ندارد. می‌توانید با قایق سواری تفریحات ماجراجویانه داشته باشید یا استراحت کنید. با چشم انداز دریا و جنگل در این پارک روزی بی‌نظیر را سپری کنید یا آدرنالین خود را با بانجی جامپینگ و سرسره به سقف برسانید.

 

تفریحات تابستانی در بهترین سواحل آلانیا

Sealanya Dolphinpark

یکی از جاذبه‌های دیدنی و سرگرم کننده آلانیا برای سفر با کودکان پارک دلفین سیلانیا است که نمایش‌هایی برای سرگرمی تمامی سنین برگزار می‌کند. در این پارک آبی روزانه نمایش‌های حرکات گروهی دلفین‌ها و فک‌های دریایی اجرا می‌شود به علاوه بخش‌های جذاب دیگری مثل آکواریوم و غواصی هم دارد که بچه‌ها را حسابی سرگرم خواهد کرد.

آلانیا گاردنز

باغ‌های آلانیا منطقه‌ای سرسبز و زیبا با پل‌های کوچک و حوضچه‌های مصنوعی زینتی است که همه را به سمت خود جذب می‌کند. خانواده‌های دارای فرزند، زوج‌های جوان و افرادی که به دنبال پیاده‌روی هستند همگی از گردش در اینجا احساس خوبی خواهند داشت. کودکان می‌توانند در زمین‌های بازی سایه‌دار بازی کنند در حالی که جلوه‌های نورپردازی دائمی فواره‌ها و حوضچه‌های تزئینی آب را در شب روشن می‌کند. به علاوه در همین نزدیکی می‌توانید از یکی از بهترین سواحل این منطقه، که به خاطر آب‌های زلال و ماسه‌های نرمش معروف است هم دیدن کنید.

 

برترین هتل‌های ۵ ستاره در آلانیا

قایق دزدان دریایی آلانیا با ناهار و نوشیدنی

در یک روز آفتابی، می‌توانید در تور دزدان دریایی مناظر دیدنی و شنا را برای خانواده مهیا کنید. در حالی که کشتی فضای دزدان دریایی تمی مناسب با اسمش دارد می‌توانید از سرگرمی، غذا و فرصتی برای استراحت به جای غارت در عرشه لذت ببرید. بازدید از غارهای فسفر و لاورز و استراحت شنا در ساحل کلئوپاترا از دیگر نکات برجسته این تور دریایی است.

۱۴ آبان ۱۴۰۰

نظرات کاربران